راهنمای خرید کت و شلوار سازمانی

بی شک شما هم باور دارید که ظاهر و پوشش پرسنل شرکت شما نقش مهمی در هویت، اعتبار و یکپارچگی کسب‌ و کارتان دارد. انتخاب صحیح لباس فرم و کت و شلوار سازمانی باعث افزایش اعتبار برند شما می گردد. اما این همه ماجرا نیست.

کت و شلوار اداری برای پرسنل شما مصرف روزانه دارد و پرسنل شما هر روز این جامه را در تن می کنند پس کیفیت کت و شلوار سازمانی باید بهتر از سایر کت و شلوار های دیگر باشد. مجموعه جامه سرا با بیش از سی سال تجربه در زمینه تولید پوشاک آقایان و با بیش از صد مشتری سازمانی به خوبی از این موضوع آگاه است.

ما در جامه سرا بهترین کت و شلوار سازمانی را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به شما عرضه خواهیم کرد. بالاترین اعتبار ما ده ها سازمان و شرکتی هستند که نه به صورت موقت، بلکه سال هاست به جامه سرا اعتماد کرده و کت و شلوار سازمانی شرکت یا سازمانشان را از ما تهیه می کنند.

کت و شلوار سازمانی
ظاهر پرسنل شما اولین چیزی است که دیده می شود. در جلسات کاری ظاهر شما بیانگر اعتبار شماست. اکثر برند های معتبر و بزرگ به خوبی این موضوع را می دانند و برای خرید کت و شلوار سازمانی اولویت بالایی قائل هستند. مشتریان سازمان یا شرکت شما، متوجه کیفیت لباس فرم اداری شما خواهند شد و به همان نسبت به برند شما اعتبار خواهند داد.

رنگ برای کت و شلوار رسمی یک فاکتور مهم است

مهمترین عامل در انتخاب کت و شلوار اداری، رنگ آن است. در هنگام انتخاب رنگ کت و شلوار اداری خود، تنها رنگ های اصلی و خنثی را مد نظر قرار دهید؛ زیرا این رنگ ها همگی رسمی بوده و ست کردن آن ها با لباس های دیگر آسان تر است.

درخواست مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید .کارشناسان ما طی چند ساعت آینده با شما تماس می گیرند

    برخی از مشتریان ما

     سرمه ای

    سرمه ای یک رنگ خوب برای کت و شلوار اداری است، زیرا می توانید با بکارگیری جزئیاتی زیبا در استایل خود، کت و شلوار سرمه ای خود را خیلی خوب به نمایش بگذارید. مثلا پوشیدن یک کراوات قرمز با کت و شلوار سرمه ای باعث جذاب تر جلوه کردن ظاهر شما خواهد شد. بعلاوه کت یا شلوار سرمه ای را می توانید به راحتی با کت یا شلوار مشکی ادغام کنید، که این موضوع یک مزیت بزرگ محسوب می گردد.

    زغالی

    کت و شلوار زغالی نیز مانند سرمه ای دارای کاربرد فراوان است. زغالی بخشی از طیف رنگ طوسی است، پس شما می توانید رنگ های طوسی دیگر را نیز در کنار کت و شلوار زغالی خود داشته و استایل هایی کاملا مجزا با آن ها خلق کنید.

    برای مثال می توانید یک کت و شلوار طوسی کم رنگ نیز خریداری کنید که البته استایلی کژوال تر برای شما ایجاد خواهد کرد. رنگ طوسی کم رنگ به شما اجازه می دهد تا پارچه کت و شلوار خود را با کمی نقش و طرح، مانند طرح چهارخانه، انتخاب کنید؛ زیرا که طرح ها و نقش ها روی پارچه طوسی کم رنگ بهتر دیده می شوند.

    مشکی

    مشکی به عنوان رسمی ترین و کلاسیک ترین گزینه در میان رنگ های کت و شلوار شناخته می شود. مشکی یک گزینه بی دغدغه بوده و امکان ندارد در هیچ شرایطی نا مناسب به نظر برسد. البته اگر در محیط اداری خود هر روز با کت و شلوار مشکی ظاهر شوید، استایل شما کمی تکراری و حوصله سر بر به نظر خواهد آمد.

    آبی

    آبی را می توان برادر غیر رسمی سرمه ای دانست. رنگ آبی قابلیت این را دارد که شما را بسیار متفاوت نشان داده و ظاهرتان را درخشان کند. با کت و شلوار آبی، به مردی مدگرا در محیط اداری خود تبدیل خواهید شد.

    مدل چاک کت

    دسته بندی کت و شلوار ها بر اساس چاک پشت کت

    • دسته اول: هیچ چاکی ندارند.
    • دسته دوم: فقط یک چاک و آن هم در وسط کت می باشد.
    • دسته سوم: کت هایی که دو چاک دارند و در دوطرف کت قرار دارند.

    معمولا برای محیط های رسمی از کت های دو چاک استفاده می شود اما به سلیقه فرد و قوانین سازمان هم بستگی دارد، کت های تک چاک برای افرادی مناسب می باشد که اضافه وزن دارند یا در قسمت پشت درشت اندام می باشند. کت های دو چاک برای افرادی مناسب است که لاغر یا قد بلند هستند که باعث تناسب بین شانه ها با قسمت پایینی بدن می شود.

    جنس و مدل پارچه کت و شلوار چگونه باشد؟

    باید کاملا ساده و بدون طرح باشد، اما بعضی افراد شاید بخواهند سلیقه ای انتخاب کنند و کت و شلواری طرح دار بپوشند، در اینصورت اگر طرحدار می باشد، باید تفاوت رنگی بین طرح کت و شلوار با رنگ اصلی کت و شلوار نباشد و همچنین طرح ها و خط های کت و شلوار نازک باشد تا حواس را از مدل اصلی لباس پرت نکند.

    همچنین از موارد مهم در انتخاب کت شلوار سازمانی، دوخت و سایز گیری کت و شلوار است. تمامی مراحل سایز گیری کت و شلوار برای پرسنل شما توسط کارشناسان ما در سازمان شما انجام خواهد شد و دوخت کت و شلوار بر اساس سایز گیری منحصر به هر شخص سازمان انجام می پذیرد.

    مهم نیست پرسنل شما چه تعدادی باشند و یا شعب دیگری در شهر های دیگر داشته باشید. کارشناسان سایز گیری جامه سرا به شعب شما در همه شهر های ایران ، جهت سایز گیری از پرسنل مراجعه خواهند کرد.

    سایزگیری کت و شلوار

    در هنگام خرید کت و شلوار اداری باید توجه داشته باشید که انتخاب رنگ و طرح پارچه اهمیت زیادی دارد. مشاوران جامه سرا به صورت رایگان با توجه به حوزه فعالیت و برند شما، برای مجموعه شما لباس فرم اداری مخصوص آقایان و بانوان طراحی خواهند کرد.

    پس حتی اگر قصد خرید کت و شلوار سازمانی از ما را ندارید، می توانیداز مشاوران ما در زمینه طراحی لباس فرم شرکت یا سازمانتان مشاوره رایگان بگیرید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

    تصاویر کت و شلوار سازمانی

    درخواست مشاوره رایگان

     

    برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید .کارشناسان ما طی چند ساعت آینده با شما تماس می گیرند

      پخش ویدیو

      آدرس فروشگاه و نمایشگاه :

      خیابان شریعتی، پایین تر از بهار شیراز، نرسیده به سه راه طالقانی، پلاک ۲۶۶ 02177502772
      ۰۹۱۲۱۵۹۹۱۸۵

      آدرس واحد انفورماتیک:

      خیابان مطهری,خیابان کوه نور,کوچه دوم، پلاک 10
      09121599185

      ما با حداکثر توان ،پروسه های مربوط به آماده سازی را انجام خواهیم داد ،بسته به تعداد کت و شلوار ها از یک هفته تا یکماه، زمان نیاز است.

      این مورد بسته به انتخاب نوع پارچه و تعداد سفارش شما است. جامه سرا تضمین قیمت دارد و سعی داریم حداقل قیمت را با توجه به بهترین کیفیت ارائه کنیم.

      شرایط پرداخت در جامه سرا به صورت منعطف بوده ،جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      معمولا مدل کت شلوار های سازمانی، یقه انگلیسی، دو چاک و ۲ دکمه می باشند.

      بله در صورت نیاز می توانید لوگو و بچ مجموعه تان را در پوشش پرسنل استفاده کنید.

      برای پرسنل سازمان های رسمی جلیقه توصیه نمی شود ولی برای پرسنل خدمه ترکیب جلیقه و شلوار گزینه شیک و مناسبی می باشد.