اهمیت استفاده از لباس مناسب نمایشگاهی

کت و شلوار مهم ترین پوشش برای موقعیت های رسمی و نمایشگاهی می باشد. چرا که جدیت و حرفه ای بودن را به مخاطب القا می کند. استفاده از کت و شلوار در موقعیت های تجاری یک نکته مهم برای انواع کسب و کار ها می باشد چراکه حفظ ظاهر حرفه ای از اولویت های یک مدیر شایسته است. مجریان یک کمپانی در یک نمایشگاه، اگر لباس مناسبی به تن نداشته باشند، اعتماد به نفس کافی برای ارائه محصول یا خدمات خود را برای جذب مشتری نخواهند داشت. به طبع این موضوع برای سازمان خوشایند نیست.

کت و شلوار ها هم مثل خیلی از محصولات دیگر از مدل های مختلفی برخودار هستند. مثلا می توان آنها را با توجه به نوع یقه، تعداد دکمه‌ها، چاک پشت کت و موارد دیگر از یکدیگر متمایز کرد که هر کدام از این مدل ها کارایی و معنای خاص خود را دارند. مطمعنا یک مدل کت و شلوار لوکس و مجلل برای استفاده در نمایشگاه تجاری انتخابی نا مناسبی است چراکه هدف نشان دادن پوشش و استایل نیست. برای انتخاب پوشش نمایشگاهی چندین فاکتور مهم مثل قیمت، کیفیت، سرعت تحویل، طراحی اختصاصی سازمانی و… وجود دارد.

 

کت و شلوار نمایشگاهی مردانه

 

فاکتور های مهم برای انتخاب لباس نمایشگاهی

همانطور که اشاره شد، انتخاب یک لباس جهت ارائه محصول یا خدمات در نمایشگاه، با انتخاب یک لباس شخصی برای مراسمات مختلف، متفاوت است. در این بخش به فاکتور های مهم جهت انتخاب یک پوشش مناسب و یکدست برای پرزنت کمپانی در نمایشگاه ها می پردازیم.

1) طراحی اختصاصی

طراحی اختصاصی برای یک کمپانی چقدر مهم است؟ آیا لازم است لباس ها مختص سازمان طراحی شوند؟ البته که مهم است! تمایز ارائه دهندگان شما با دیگر سازمان ها یک نکته مثبت بصری می باشد که در ناخوآگاه مخاطب حک می شود. این نکته باعث می شود که کمپانی شما در ذهن مشتری خاص جلوه کند. از دیگر مزیت های لباس اختصاصی می توان به معرفی کمپانی با توجه به لباس هم اشاره کرد.

 

 

در طراحی پوشاک نمایشگاهی اولین نکته مهم یکدست بودن ظاهری می باشد. هماهنگی بین لباس های ارائه دهندگان شما می تواند انسجام را به برند شما هدیه دهد. اما نکته مهم تر از یکدست بودن لباس های نمایشگاهی، تمایز پوشش سازمان شما با دیگر سازمان ها است.

2) سرعت تحویل

شاید این فاکتور یک فاکتور بی اهمیت به نظر برسد اما در نظر داشته باشید زمان نمایشگا ها محدود است. اگر لباس مد نظر، دیر به دستتان برسد تمام برنامه ها خراب می شود. باید تولید کننده متعهدی را برای انتخاب لباس انتخاب کنید تا هم سریع و هم با کیفیت محصول مورد نظر شما را آماده کند.

3) نسبت کیفیت به قیمت

کیفیت و قیمت محصول همیشه مثل دوکفه ترازو می باشند که به هم وابسته هستند. برای ارائه کیفیت خوب و قیمت مناسب به طور همزمان باید وقت زیادی را برای پیدا کردن یک تولید کننده منصف هدر بدهید. طبیعتا این یک موضوع ساده برای تصمیم گیری آنی نیست چراکه موضوع، بحث مالی کمپانی است.

کت و شلوار نمایشگاهی زنانه

اهمیت شرکت در نمایشگاه

هرچه از مزایای شرکت کردن در نمایشگاه ها، برای کمپانی های برزگ بگوییم کم گفتیم. شما می توانید محصولات یا خدمات خود را در نمایشگاه ها و غرفه های مخصوص به گروه کسب و کار خود، ارائه کنید. درواقع شرکت در نمایشگاه ها یک فرصت بی نظیر برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود است؛ با این تفاوت که شما به نحوی که خودتان می پسندید، خود را ارائه می کنید.

در محیط های نمایشگاهی می توانید حتی قابلیت تست کردن محصولات خود را به مشتریان بدهید که یک امتیاز مثبت در تبلیغات است.

جامه سرا تولید کننده انواع پوشاک نمایشگاهی

سوابق همکاری :

 

جامه سرا با بیش از 14 سال تجربه در زمینه تولید کت و شلوار سازمانی و همکاری با ده ها برند مختلف مفتخر است تا با شرکت ها و سازمان های شما همکاری داشته باشد. تجربه موجود در برند جامه سرا باعث می شود تا خیال مشتری ها از لحاظ کیفیت کالا راحت باشد و نگرانی بابت میزان هزینه نداشته باشند.

یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب کت شلوار نمایشگاهی، دوخت و سایز گیری کت و شلوار است. تمامی مراحل سایز گیری کت و شلوار برای پرسنل شما توسط کارشناسان ما در سازمان شما انجام خواهد شد و دوخت کت و شلوار بر اساس سایز گیری منحصر به هر شخص سازمان انجام می پذیرد.

مهم نیست پرسنل شما چه تعدادی باشند و یا شعب دیگری در شهر های دیگر داشته باشید. کارشناسان سایز گیری جامه سرا به شعب شما در همه شهر های ایران ، جهت سایز گیری از پرسنل مراجعه خواهند کرد.

جامه سرا می تواند به صورت مستقیم پوشاک نمایشگاهی کمپانی شما را با حذف واسطه ها تامین کند تا شما مشتری گرامی، از بابت قیمت تمام شده کار هم خیالی آسوده داشته باشید.

 

درخواست مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید .کارشناسان ما طی چند ساعت آینده با شما تماس می گیرند