ارسال رایگان به سراسر ایران: کلیه سفارشات بالای 1 میلیون تومان شامل ارسال رایگان می شود.
بازه زمانی ارسال کالا
-در تهران: کلیه سفارشات در شهر تهران تا 3 روز کاری ارسال خواهند شد.
-درخارج از شهر تهران: کلیه سفارشات در خارج از شهر تهران تا 5 روز کاری ارسال خواهند شد.
-سفارش های خارج از شهر تهران توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ارسال می شوند، اگر مشتری به هر دلیلی نتواند سفارشی را تحویل بگیرد برگشت می خورد و جهت هماهنگی برای ارسال مجدد سفارش با مشتری تماس گرفته خواهد شد و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری است. بدیهی است در روزهای تعطیل رسمی، تحویل سفارش به اولین روز کاری پس از تعطیلات موکول خواهد شد.
ضمانت هفت روز بازگشت و تعویض کالا
کلیه کالاهایی که به صورت آنلاین و از طریق وب سایت جامه سرا به فروش می رسند تا هفت روز ضمانت بازگشت و یا تعویض دارند.
تعویض و مرجوعی کالا
ممکن است در بازه هفت روزه در دو صورت کالا مرجوع شود:
1.تغییر نظر مشتری / تغییر سایز و یا منصرف شدن ایشان از خرید (که در این صورت هزینه حمل عودت کالا به عهده مشتری است و پس از دریافت کالا در صورت نیاز ، پردازش مالی انجام خواهد شد.)
2.مغایرت درخواست مشتری با سفارش ایشان شامل مشکل کیفی کالا (که در این صورت بعد از هماهنگی با مشتری –برای مشتریان تهران – کالای جایگزین ارسال می گردد و کالای قبلی از وی تحویل گرفته می شود و برای مشتریان ساکن شهرهای دیگر ، ارسال کالا توسط مشتری صورت پذیرفته و نهایتا هزینه حمل عودت کالا در پردازش مالی محاسبه خواهد شد .)
جهت هماهنگی تعویض و یا مرجوعی با شماره ۰۲۱۷۷۵۰۲۷۷۲ تماس بگیرید.
فاکتورهای تعویضی قابلیت تعویض مجدد ندارند.
شرایط تعویض و مرجوعی کالا:
تعویض و مرجوعی کالا تنها تا هفت روز پس از تحویل کالا امکان پذیر است.
محصول در شرایط اولیه تحویل باشد.
همراه بودن فاکتور، لیبل کالا و جعبه و کاور الزامی است.
تعویض کالا تنها در شرایطی انجام خواهد شد که محصول ارسالی سالم و در شرایط اولیه باشد، بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد و تگ کالا و قیمت روی محصول وجود داشته باشد، همچنین به طور کامل در بسته بندی ارسالی قرار گرفته باشد.
تایید کارشناس مربوطه پس از بررسی فیزیکی شرایط کالا.
ثبت و پردازش سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
وبسایت فروش آنلاین برند جامه سرا به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش دهی میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت برند جامه سرا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک، اطلاع رسانی میگردد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.
بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
وبسایت فروش آنلاین برند جامه سرا مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای برند جامه سرا محفوظ است.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت وبسایت فروش آنلاین جامه سرا ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای وبسایت فروش آنلاین جامه سرا محفوظ است. این وبسایت طی 48 الی 72 ساعت کاری وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به وبسایت فروش آنلاین برند جامه سرا می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند. تغییر آدرس درج شده در هنگام ثبت سفارش پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.
تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا وچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، وچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می شود که کاربران کد پیگیری سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که وبسایت فروش آنلاین برند جامه سرا هیچ گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
وبسایت فروش آنلاین برند جامه سرا همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و وبسایت فروش تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 72 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و لیبل و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.