پست ها

خصوصیات کت و شلوار مردانه ایتالیایی

کت و شلوار مردانه ایتالیایی

کت و شلوار مردانه ایتالیایی به دلیل ساخت بی عیب و نقص، پارچه های با کیفیت و توجه به جزئیات معروف هستند. از میلان تا رم، مد ایتالیایی استاندارد های لباس مردانه را در سراسر جهان تعیین کرده است. در این مقاله به ویژگی هایی که کت و شلوار مردانه ایتالیایی را متمایز می کند نگاه دقیق تری خواهیم داشت.

کت و شلوار مردانه ایتالیایی چه خصوصیاتی دارد؟

ایتالیا یکی مهد های هنر و فرهنگ در طول تاریخ بوده و هست. از دوره رنسانس گرفته تا دوره معاصر. ایتالیا همیشه یکی از پیشتازان بوده است. حال این قضیه درباره کت و شلوار نیز مستثنی نمی باشد. با جامه سرا همراه باشید تا به ویژگی های کت و شلوار مردانه ایتالیایی بپردازیم.

کت و شلوار ایتالیایی

 

کت و شلوار های ایرانی چطور ؟

کت و شلوار خاویاری مردانه رنگ مشکی کد 1419

6,880,000 تومان
کت و شلوار خاویاری مردانه رنگ مشکی کد 1419
پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مردانه رنگ آبی melange کد ۱۳۱۱

5,800,000 تومان
کت و شلوار مردانه رنگ آبی
پارچه : silver.tex درصد الیاف : T / R /SP 86/12/2 وزن پارچه : 300 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت شلوار مردانه خاویاری کد ۱۳۴۵

قیمت اصلی 6,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,800,000 تومان است.
کت شلوار مردانه خاویاری پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1424

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1424 با استفاده از رنگ مشکی دوخته شده است. این رنگ، نماد اعتبار و حرفه ای بودن است و یک رنگ خنثی می باشد. یعنی برای ست کردن بخش های دیگر محدودیت خاصی وجود ندارد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1415

4,880,000 تومان

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1409

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1409 تولید شده با استفاده از رنگ طوسی آبی می باشد که این ترکیب رنگ، یک ترکیب جدید و خاص است. شما با انتخاب این رنگ می توانید از جدیت رنگ طوسی زیر سایه آرامش رنگ آبی استفاده کنید.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

کت و شلوار مردانه ایتالیایی همیشه با بهترین پارچه

اولین چیزی که کت و شلوار مردانه ایتالیایی را از سایرین متمایز می کند، کیفیت پارچه است. خیاطان ایتالیایی فقط از بهترین مواد مانند پشم، ترمه و ابریشم استفاده می کنند. پارچه‌ها سبک و قابل تنفس هستند و پوشیدن آن‌ها را حتی در دماهای گرم‌تر راحت می‌کند. پشم مورد استفاده در کت و شلوارهای ایتالیایی معمولاً از پشم مرینو با کیفیت بالا ساخته می شود که به دلیل نرمی، دوام و خواص ضد چروک خود شناخته شده است.

خیاطان ایتالیایی بهترین تناسب را ارائه می دهند

کت و شلوارهای مردانه ایتالیایی به خاطر تناسب کامل خود که با خیاطی دقیق به دست می آید، شناخته شده اند. خیاطان ایتالیایی برای اندازه گیری مشتریان خود وقت می گذارند و مطمئن می شوند که کت و شلوار کاملاً مناسب آنهاست. آنها به همه جزئیات از بلندی ژاکت گرفته تا تناسب شلوار توجه می کنند. نتیجه کت و شلواری است که مانند یک دستکش مناسب است و به نظر می رسد متناسب با لباس شخصی باشد.

با ایتالیایی ها از جزئیات غافل نمی شوید

کت و شلوار مردانه ایتالیایی به دلیل توجه به جزئیات مشهور است. از دوخت تا دکمه ها، تمام جزئیات در نظر گرفته شده و با دقت اجرا می شوند. یقه ها معمولاً باریک و تیز هستند و جیب های کت به گونه ای دوخته می شوند که به صورت صاف روی بدن قرار گیرند. کت و شلوار مردانه ایتالیایی اغلب دارای عناصر طراحی منحصر به فرد است، مانند دوخت متضاد یا ترکیب پارچه های منحصر به فرد، که آن را از کت و شلوارهای سنتی متمایز می کند.

طراحی به سبک ایتالیایی

کت و شلوار مردانه ایتالیایی اغلب به دلیل طراحی های شیک خود شناخته می شود. آنها نسبت به انواع دیگر کت و شلوارها بیشتر پیرو مد هستند. کت و شلوار مردانه ایتالیایی ممکن است دارای رنگ‌ها، الگوها و بافت‌های جسورانه و همچنین جزئیات منحصربه‌فرد مانند جیب‌های تکه‌ای یا شکل‌های برگردان غیرعادی باشد. کت و شلوار مردانه ایتالیایی به گونه ای طراحی شده که برجسته باشد و ظاهری متفاوت داشته باشد و در عین حال ظاهری کلاسیک و جاودانه را حفظ کند.

خود را به سبک ایتالیایی با محیط تطبیق دهید

کت و شلوارهای مردانه ایتالیایی علیرغم طراحی های شیک خود، بسیار متنوع هستند. آنها را می توان برای موقعیت های رسمی و یا برای محیط های غیررسمی تر لباس پوشید. تطبیق پذیری کت و شلوارهای ایتالیایی تا حدی به دلیل تناسب کامل آنها است که به آنها اجازه می دهد با طیف وسیعی از اکسسوری ها و اقلام مختلف لباس ظاهری زیبا داشته باشند. آنها را می توان با یک پیراهن و کراوات برای ظاهری رسمی تر، یا با یک تی شرت یقه دار و کفش های ورزشی برای ظاهری غیررسمی تر پوشید.

طراحی ایتالیایی

جمع بندی

در خاتمه، کت و شلوارهای مردانه ایتالیایی به دلیل پارچه های باکیفیت، تناسب کامل، توجه به جزئیات، طرح های شیک و تطبیق پذیری شهرت دارند. آن‌ها مظهر لباس‌های مردانه رده بالا هستند و برای هر مردی که به مد علاقه‌مند است، ضروری است. چه به دنبال کت و شلواری برای یک مراسم رسمی باشید و چه فقط می خواهید کمد لباس روزمره خود را ارتقا دهید، کت و شلوار مردانه ایتالیایی یک سرمایه گذاری عالی است که برای سال های آینده دوام خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *