پست ها

در هر فصل کت و شلوار چه رنگی بپوشیم

کت و شلوار چه رنگی بپوشیم

در هر فصل کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟ در بهار کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟ در تابستان چطور باید کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟ آیا در پاییز می شود کت و شلوار به رنگ بهار پوشید؟ زمستان چطور در زمستان کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟ این ها سوالاتی هستند که ممکن است به ذهن هر انسان خوش پوشی وارد شوند. بهتر است که در هر فصل رنگ کت و شلوار خود را عوض کنیم چرا که شرایط آب و هوایی می تواند بر روی برخی رنگ ها تاثیر بگذارد یا می توان کمی سلیقه به خرج داد و طبق تم رنگی آن فصل، رنگ کت و شلوار را انتخاب کرد.

با جامه سرا همراه باشید تا پاسخ سوال “در هر فصل کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟” را پیدا کنیم.

کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟

قبل از اینکه برویم به سراغ فصل های مختلف سال بیایید تا رنگ های کت و شلوار را دقیق تر بررسی کنیم تا بدانیم باید کت و شلوار چه رنگی بپوشیم. ممکن است هر رنگی در جایی مخصوص استفاده شود یا به منظوری خاص پوشیده شود. یا حتی ممکن است برخی رنگ هایی وجود داشته باشند که همه جا قابل پوشش باشند.

 

کت و شلوار سرمه ای

 

کت و شلوار رنگ سرمه ای

شما می توانید یک روز را در دفتر بگذرانید یا به جلسات مهم کاری بروید یا در یک کافه با دوستانتان قهوه بنوشید و یا به یک جشن عروسی بروید، کت و شلوار رنگ سرمه‌ای بهترین انتخاب برای شما است تا بتوانید در همه‌ جا، خاص ظاهر شوید. برای آقایانی که همیشه از کت و شلوار مشکی استفاده می‌کنند و برای تغییر رنگ لباس خود ریسک‌ پذیر نیستند، کت و شلوار سرمه‌ای انتخاب مناسبی برای جدا شدن از یکنواختی و کسالت پوشیدن همیشگی یک رنگ، مانند مشکی است.

کت و شلوار رنگ ذغالی

کت و شلوار رنگ ذغالی (خاکستری تیره)

رنگ ذغالی یکی از رنگ های خاص این مدل پوشش می باشد. این رنگ شما را فردی منطقی‌ تر و خاص‌ تر از گذشته نشان خواهد داد و گزینۀ ایده آلی برای مدیران جوان است؛ زیرا رنگ خاکستری زغالی کمی سن افراد را بالاتر می‌ برد و این همان چیزی است که اکثر مدیران جوان در استایل خود به آن اهمیت می‌ دهند. این لباس را مانند کت و شلوار سرمه‌ای در مکان‌ ها و موقعیت‌ های متفاوتی می‌ توانید بپوشید. به دلیل خنثی بودن رنگ خاکستری، می‌ توانید انواع پیراهن مردانه و کراوات را به‌ راحتی با آن ترکیب کنید.

کت و شلوار رنگ خاکستری

کت و شلوار رنگ خاکستری

مطمئنا طیف رنگ‌ خاکستری جذابیت بسیار بالایی برای آقایان شیک‌ پوش دارد. رنگ خاکستری متوسط که ازنظر تیره یا روشنی به‌عنوان سایۀ متوسط این طیف رنگی شناخته می‌شود، می تواند انتخاب مناسبی برای کت و شلوار شما باشد. البته فراموش نکنید که کت و شلوار رنگ طوسی را در چهار فصل سال می‌ توانید بپوشید اما مسلما در فصل پاییز و ترکیب این لباس بارنگ‌ های پاییزی جذابیت استایل شما را دوچندان خواهد کرد.

کت و شلوار رنگ آبی

کت و شلوار رنگ آبی

کت و شلوار آبی رنگ از آن دسته لباس‌ های خاصی است که جذابیت استایل شما را تا مدت‌ ها در ذهن دیگران باقی خواهد گذاشت. آبی را می‌ توان یک رنگ چهارفصل دانست اماکت و شلوار رنگ آبی در فصل بهاره شما را درخشان تر از همیشه خواهد کرد. این رنگ شما را در ذهن دیگران فردی قابل‌ اعتماد معرفی می‌کند و مطمئنا پوشیدن آن احساس جوانی و سرخوشی را در شما بیدار خواهد کرد.

کت و شلوار رنگ قهوه ای

کت و شلوار رنگ قهوه ای

کمتر پیش می‌ آید که آقایان از کت و شلوار قهوه‌ ای استفاده کنند؛ شاید این رنگ کت و شلوار به‌اندازه رنگ سرمه‌ ای جذابیت بسیار بالایی نداشته باشد، اما مطمئنا می‌ تواند یک انتخاب خاص برای روز های سرد باشد. رنگ قهوه‌ ای مطمئنا رنگ محبوبی میان افراد نیست اما بی‌ شک نمی‌ توان از خاص بودن یک کت و شلوار قهوه‌ ای سوخته به‌ راحتی گذشت. کت و شلوار رنگ شکلاتی شما را در مرکز توجهات قرار می دهد و جذابیت استایل شما را چند برابر می کند.

کت و شلوار رنگ مشکی

کت و شلوار رنگ مشکی

شما می توانید سوال کت و شلوار چه رنگی بپوشیم را فراموش کرده و کت و شلوار مشکی به تن کنید چرا این رنگ برای کت و شلوار در هر موقعیتی کار آمد است. همیشه یک دست کت و شلوار مشکی در کمد لباس خود داشته باشید. این رنگ کت و شلوار را در همه‌جا مانند عروسی، میهمانی‌ های دوستانه، محل کار و … می‌ توانید بپوشید و از انتخاب خود لذت ببرید. کت و شلوار مشکی را می‌ توان بهترین رنگ کت و شلوار دانست.

کت و شلوار رنگ بژ

کت و شلوار رنگ بژ

اگر به دنبال یک کت و شلوار رنگ روشن برای روز های خاص هستید پیشنهاد می‌ کنیم حتما کت و شلوار با رنگ بژ را امتحان کنید. این لباس به دلیل رنگ روشنی که دارد احساس سر زندگی را در شما بیدار می‌ کند و با انتخاب یک مدل جذاب آن می‌ توانید استایل خود را به رخ بکشید.

بخوانید:  اصول انتخاب کت و شلوار اداری

حال در هر فصل کت و شلوار چه رنگی بپوشیم؟

زمانی که صحبت از پوشیدن لباس رسمی به میان می آید، کت و شلوار از دیرباز گزینه مورد علاقه مردان بوده است. چه در یک جلسه مهم، یک مراسم عروسی یا سایر مراسم رسمی شرکت کنید، کت و شلوار بهترین راه برای ایجاد یک بیانیه پیچیده و شیک است. اما با توجه به طیف متنوع رنگ ها و پارچه های موجود در دنیای کت و شلوار، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما و فصل مناسب است دشوار است.

شاید بسیاری از آقایان از اهمیت رنگ‌ها متناسب با فصلی که در آن به سر می‌برند آگاه نباشند اما این مسئله بسیار مهم است. به طور مثال استفاده از رنگ‌های گرم مانند قرمز، قهوه‌ای، زرد و .. برای فصل‌های سردی مانند زمستان بسیار مناسب است زیرا گرمای بیشتری را نگه می‌دارد و هر فردی بادیدن استایل پوشش شما احساس گرما و نزدیکی بسیار خوبی خواهد داشت و بر عکس استفاده از رنگ‌های سرد برای فصولی مانند تابستان بسیار مناسب است.

حالا که متوجه شدیم به طور کلی باید کت و شلوار چه رنگی بپوشیم برویم تا ببینیم در هر فصل باید کت و شلوار چه رنگی بپوشیم.

فصل بندی

کت و شلوار رنگی بهاره

همانطور که از نام این فصل پیدا است، رنگ‌های متعلق به این فصل پر از شادابی و سرزندگی باید باشد. بهتر است در فصل بهار به جای پوشیدن کت و شلوارهای رسمی به رنگ تیره از کت و شلوار رنگی استفاده کنید. علاوه بر این کت و شلوار های طرح‌ دار نیز یک انتخاب ایده‌ آل برای این فصل است. رنگ‌ هایی مانند آبی کاربنی، خاکستری، آبی آسمانی، سبز، بادامی و قرمز از جمله رنگ‌ های بسیار زیبا برای انتخاب کت و شلوار بهاره است. بهار زمان مناسبی برای رنگ‌ های پاستلی است.

کت و شلوار رنگی تابستانه

فصل تابستان گرم‌ترین فصل سال است که بیشتر از هر زمان دیگری هر فردی برای انتخاب لباس‌های خود باید به سمت رنگ‌ های روشن برود. رنگ‌ های روشنی چون کرم و بژ جز بهترین رنگ‌های تابستانه برای کت و شلوار رنگی آقایان است. علاوه بر این استفاده از یک پیراهن به رنگ سفید در زیر این دو رنگ کت و شلوار به آقایان شیک پوش توصیه می‌شود. رنگ روشن اصلا گرما را به خود جذب نمی‌ کند به همین خاطر است که تاکید می‌کنیم در تابستان از کت و شلوار رنگ روشن استفاده کنید و حال در کنار آن می‌ توانید از اکسسوری‌ های مردانه مانند کروات به رنگ تیره استفاده کنید تا تعادل در استایل شما ایجاد شود.

رنگ‌هایی مانند سبز، زرد، گلبهی، کرم، آبی، بژ و سبز یشمی مناسب تابستان هستند.

کت و شلوار رنگی پاییزه

انتخاب کت و شلوار با رنگ‌ های گرم و تیره برای فصل پاییز بسیار مناسب است. البته اگر دوست دارید از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای یا مشکی فاصله بگیرید می‌ توانید به سراغ رنگ‌های شاد اما گرم نیز بروید. در کنار رنگی که برای کت و شلوار خود انتخاب می‌کنید حتما یک کروات با رنگ متضاد بخرید تا با ایجاد تضاد در استایلتان ظاهرتان جذاب‌تر شود و بیشتر به چشم آید. از جمله رنگ‌هایی که برای کت و شلوار پاییزه مناسب است، می‌توان به بنفش تیره، قهوه‌ای، قرمز، سبز تیره و زرشکی اشاره کرد.

کت و شلوار رنگی زمستانه

همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم انتخاب رنگ‌های تیره برای کت و شلوار در فصل‌های سرد گزینه ایده‌آل است. از این رو پیشنهاد ما برای کت و شلوار رنگی زمستانه، رنگ‌هایی مانند زرشکی، مشکی، سرمه ای و یا قهوه ای است که می‌توان با یک پیراهن نیمه روشن یا مشکی ست کرد. علاوه بر این شما می‌توانید اکسسوری‌های مردانه تیره نیز انتخاب کنید و آن را با کت و شلوارتان ست کنید. انتخاب پیراهن و یا کت و شلوار طرح‌دار نیز از پیشنهاداتی است که برای جلوه دادن استایل می‌توانید به سراغ آن بروید. رنگ‌هایی مانند سبز دودی، قهوه‌ای تیره، خردلی و شکلاتی برای تیپ زمستانه بسیار مناسب است.

 

جمع بندی

دیدیم که برای هر فصل باید کت و شلوار چه رنگی بپوشیم. این تفاوت ها و رعایت کردنشان می تواند از شما یک جنتلمن شیک پوش بسازد که در هر جمعی نگاه ها را به خود خیره می کند. مطالبی که گفته شد، می تواند فقط مختص کت و شلوار نباشد. شما می توانید این قوانین را برای انواع لباس های خود نیز رعایت کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *