پست ها

چگونه کت و شلوار کتان بپوشیم

کت و شلوار

آیا هوای گرم باعث شده است که به یک کت و شلوار کتان شیک نگاه کنید؟ من می توانم ارتباط برقرار کنم. کت و شلوارهای کتان لباس ایده آل در هوای گرم هستند و هر کسی می تواند آن را بپوشد.

علاوه بر این، آنها بسیار متنوع هستند به طوری که می توانید آنها را تقریباً برای هر مناسبتی بپوشید . و بهترین بخش؟ به سختی عرق می کنی

کت و شلوار کتان چیست

کتان یک ماده شگفت انگیز برای یک کت و شلوار تابستانی سبک وزن است. این کت و شلوار معمولی تر از کت و شلوار پشمی استاندارد شما است و احساس بسیار آرامی را منتقل می کند. با این حال، با پیراهن و لوازم جانبی مناسب، می توان آن را آرایش کرد.

کت و شلوار کتان چیست

کت و شلوارهای کتان یادآور روابط اجتماعی جنوب یا اروپایی های پیچیده هستند که حتی بدون تلاش هم شیک هستند. چرا این انجمن های مردمی هستند؟

هر دو گروه کت و شلوار کتان می پوشند تا در ماه های گرم تابستان خنک بمانند و در عین حال احساس آرامش کنند.

کتان کار شگفت انگیزی را انجام می دهد و شما را خنک و خشک نگه می دارد، حتی زمانی که در زیر نور شدید آفتاب بوده اید. نه تنها این، بلکه در پایان روز نیز پژمرده به نظر نمی رسید. اگرچه شاید کمی چروکیده باشد.

به عبارت دیگر، کت و شلوارهای کتان بهترین دوست جدید شما هستند.

کتان چگونه ساخته می شود؟

پارچه کتان از الیاف گیاهی کتان بافته شده است و آن را به یک ماده کاملا طبیعی تبدیل می کند. کتان قدیمی ترین مواد بافته شده شناخته شده است که قدمت آن به مصر باستان باز می گردد .

انواع پارچه کتانی

مردم مصر یاد گرفتند که چگونه این پارچه را متناسب با آب و هوای گرم خود بسازند و به آنها کمک کند هنگام پوشیدن راحت باشند.

پارچه های کتان همیشه کتان صد در صد خالص نیستند. درعوض، تولیدکنندگان می‌توانند آن را با پنبه یا ابریشم ترکیب کنند، که ماده سبک‌تری ایجاد می‌کند و کمتر در معرض چروک شدن است.

همچنین ممکن است کتان را با ابریشم مصنوعی ترکیب شده ببینید، اما دیگر یک پارچه کت و شلوار کاملا طبیعی نیست .

چرا کتان بهترین پارچه تابستانی است؟

کتان فوق‌العاده سبک است، به این معنی که همانطور که پشم شما را عرق می‌کند، عرق نمی‌کند. از آنجایی که آرام‌تر روی بدن شما قرار می‌گیرد، احساس خنک‌تری می‌کند.

کتان نیز بسیار قابل تنفس است. هوا به راحتی بین پارچه و بدن شما جریان دارد و به پایین نگه داشتن دمای بدن کمک می کند. علاوه بر این، پارچه این امکان را به شما می دهد تا در روزهای گرم تابستان به راحتی کت و شلوار را بپوشید .

همچنین به بدن شما کمک می کند تا گرما را به طور موثرتر آزاد کند، نه اینکه آن را در داخل یک تکه پارچه سنگین نگه دارد.

کتانی بهترین پارچه برای تابستان

همه اینها به این معنی نیست که شما هنوز گرم نمی شوید و عرق نمی کنید. البته، شما.

 

اما حتی وقتی این کار را انجام می دهید، کتان جاذب است، بنابراین نیازی نیست نگران لکه های شرم آور عرق باشید. و شما حتی احساس خیس شدن نخواهید داشت زیرا کتان آن رطوبت را از بدن شما می کشد.

و در نهایت، لینین بسیار بادوام است. آسیب رساندن به کتان کار سختی است، بنابراین کت و شلوار کتان احتمالاً سال ها برای شما دوام خواهد آورد. و چه کسی از ماندگاری طولانی قدردانی نمی کند؟

چگونه کت و شلوار کتان بپوشیم

کتان فوق العاده همه کاره است. راه های “درست” زیادی برای پوشیدن کت و شلوار وجود دارد که به هم ریختن آن بسیار سخت است. با این حال، بهترین رویکرد برای کتان، رویکرد مینیمالیستی است.

برای زیبا جلوه دادن این کت و شلوار نیازی به اضافه کردن تعداد زیادی زنگ و سوت ندارید. پارچه برای خود صحبت می کند. بنابراین، پدهای شانه را کنار بگذارید. به طبیعت آرام کت و شلوارهای کتان تکیه کنید.

کفش بند راهب با کت و شلوار کتان

نیازی نیست به کتان خالص بچسبید. ممکن است کمی شبیه تقلب باشد، اما ادامه دهید و کتان ترکیب شده با پنبه یا ابریشم را امتحان کنید.

از آنجایی که ترکیب‌ها به راحتی کتان چروک نمی‌شوند، ممکن است متوجه شوید که کت و شلوار شما بیشتر ترد می‌ماند.

با این حال، مهمتر از همه این است که به یاد داشته باشید که روی تناسب کت و شلوار خود تمرکز کند . یک کت و شلوار مناسب مهمترین عامل در هر ماده ای است.

نحوه ست کردن پیراهن لباس

هنگامی که یک پیراهن مجلسی را به کت و شلوار کتان خود اضافه می کنید، یک پارچه پوپلین ساده بهترین راه است. پارچه ترد یک ضد دوست داشتنی برای احساس آرامش کتان خواهد بود.

پیراهن سفید و کت و شلوار کتانی

با این حال، اگر می خواهید ظاهر رسمی تری را برای کت و شلوار کتان خود امتحان کنید، پیراهنی با روکش ساتن در نظر بگیرید. کنتراست جذابی ایجاد می کند.

ست کردن یک پیراهن کتان با کت و شلوار کتان قابل قبول است، اما اگر این کار را انجام می‌دهید با احتیاط قدم بزنید. ظاهری بسیار غیررسمی‌تر ایجاد می‌کند و حتی ممکن است به سمت ظاهری شلخته متمایل شود، اگر تناسب آن کاملاً کامل نباشد.

بستن کراوات

کراوات های اداری معمولی با کت و شلوارهای کتان خیلی خوب ترکیب نمی شوند. برای یک چیز، آنها در کنار کتان بسیار براق و براق هستند.

آنها همچنین تمایل زیادی به پهن بودن دارند، که با کت و شلوار کتان غیررسمی هم جور در نمی آید. این دو سبک به خوبی با هم ترکیب نمی شوند.

کراوات طرح دار

از طرف دیگر، کراوات های بافتنی یا پازلی به خوبی با کت و شلوارهای کتان ست می شوند. آنها همان احساس غیررسمی را دارند که کتان دارد، بنابراین هیچ تضاد ناخوشایندی بین این دو ماده وجود ندارد.

 

به دلیل ماهیت آرام کت و شلوار، کاملاً خوب است که از کراوات صرف نظر کنید. درست است؛ تو ازاد هستی.

لوازم جانبی برای پوشیدن با کت و شلوار کتان

بهترین اکسسوری که می توانید با یک کت و شلوار کتان ست کنید قطعا یک مربع جیبی است. این می تواند یک رنگ ثابت یا یک الگوی ظریف باشد.

در هر صورت، یک مربع جیبی ظرافت را ارائه می دهد. مطالب مهم نیست. ابریشم، پنبه یا کتان همه خوب هستند.

دستمال جیب و کت و شلوار

اگر تصمیم به بستن کمربند دارید ، باید یک بند نازک باشد. یک کمربند نازک کمی زیباتر از یک کمربند پهن است ، بنابراین ظاهر کت و شلوار خود را به این ترتیب زیباتر خواهید کرد. و باید به طور مثبت با کفش شما مطابقت داشته باشد.

لوازم جانبی شما باید بسیار ساده و کم باشد. نیازی نیست چیز زیادی به کت و شلوار اضافه کنید. باید بدون زحمت باقی بماند.

کفش برای کت و شلوار کتان

بهترین کفش برای پوشیدن با کت و شلوار کتان، کفش هایی است که کاملا غیر رسمی باشند. کفش های کتان یک انتخاب طبیعی هستند، اما می توانید یک انتخاب کاملا مدرن داشته باشید و به جای آن کفش های کتانی بپوشید.

کفش لوفر برای کت و شلوار کتانی

هر کدام از این کفش ها بسته به ظاهری که می خواهید، عالی عمل می کند. هر کدام از این کفش ها را که تصمیم به پوشیدن دارید، با هیچ کدام جوراب نپوشید!

 

از طرف دیگر، اگر می‌خواهید کت و شلوار خود را رسمی‌تر کنید، باید آن را با مدل کفش‌های مجلسی‌تر بپوشانید . بند های راهبان می توانند با کت و شلوار کتان شگفت انگیز به نظر برسند.

کفش بند راهب

همچنین می‌توانید کفش‌های آکسفورد، پادشاه لباس‌های مجلسی را بپوشید، اما وقتی با یک کت و شلوار کتان بادی ست می‌شوند، کمی بد به نظر می‌رسند.

جدا کردن کت کتان

اگر به دنبال آرامش هر چه بیشتر هستید، کت و شلوار کتان را کنار بگذارید و فقط یک تکه را جداگانه بپوشید. کتان های جدا شده به اندازه خود کت و شلوار همه کاره هستند.

برای یک شب تابستانی، کت کتان خود را به عنوان کت و شلوار بپوشید. با یک جفت از بهترین شلوار جین تیره شما و یک پیراهن دکمه دار یا یک تی شرت ترد و تمیز، فوق العاده به نظر می رسد.

کت تک کتان

برعکس، شما می توانید فقط شلوار را بپوشید. برای یک رویکرد غیررسمی و هوشمندانه به لباس پوشیدن، یک پیراهن لباس اضافه کنید، اما آستین ها را بالا بزنید.

پوشیدن کت و شلوار کتان در یک عروسی ساحلی و تابستانی

عروسی های خارج از خانه بسیار خاص هستند زیرا زیبایی طبیعت اطراف آنها را احاطه کرده است. هیچ دکوراسیون عروسی نمی تواند با مادر طبیعت رقابت کند.

همچنین به همین دلیل است که بسیاری از مراسم عروسی در فضای باز، چه در مزرعه و چه در ساحل، کمی کمتر از همتایان داخلی خود رسمی هستند.

به همین دلیل است که کتان یک ماده کت و شلوار عالی برای عروسی در فضای باز است . شما فقط می توانید استراحت کنید و از محیط طبیعی اطراف خود لذت ببرید.

چه زمانی کت و شلوار کتانی بپوشیم

بنابراین، چگونه باید کت و شلوار کتان خود را برای عروسی های ساحلی یا تابستانی مدل دهید؟ یک کت و شلوار رنگ روشن برای این شرایط انتخاب مناسبی خواهد بود.

پوشیدن کت و شلوار کتان برنزه یا کرم را با یک پیراهن لباس سفید در نظر بگیرید . یک پاپیون آبی روشن عالی به نظر می رسد، به خصوص اگر عروسی در ساحل باشد. برای کفش های شما، کفش های راحتی قهوه ای روشن بهترین انتخاب شما خواهد بود.

یکی دیگر از ترکیب رنگ های عالی برای کت و شلوار کتان شما، کت و شلوار آبی روشن با کراوات قهوه ای متوسط ​​است. همچنان پیراهن لباس سفید را حفظ کنید، اما رنگی از کفش های کتان بپوشید که به رنگ پاپیون شما نزدیکتر است .

نحوه پوشیدن کت و شلوار کتان برای تجارت و کار

اگر در محیطی حرفه ای کار می کنید که از شما انتظار دارد هر روز یک کد لباس حرفه ای تجاری را رعایت کنید ، کت و شلوارهای کتان برای دفتر شما مناسب نیستند.

با این حال، اگر دفتر شما شیوه لباس پوشیدن غیررسمی تجاری دارد ، شما خوش شانس هستید! با رنگ ها و لوازم جانبی مناسب، می توانید به راحتی این کت و شلوار را برای یک روز در دفتر بپوشید.

کت و شلوار کتانی قهوه ای

برای شروع، به یک رنگ تیره برای کت و شلوار کتان خود نیاز دارید. نیروی دریایی همیشه یک انتخاب عالی برای محیط های اداری است و باعث می شود کت و شلوار کتان شما کمی رسمی تر به نظر برسد.

اضافه شدن یک پیراهن لباس سفید ترد در کنار تیره تیره خیره کننده است . اگر می‌خواهید کت و شلوارتان را بیشتر بپوشید، کفش‌های مجلسی‌تان می‌توانند کت و شلوار یا بند راهبان باشند.

آنها باید چرم متوسط ​​تا قهوه ای تیره باشند. در نهایت، کراوات خود را فراموش نکنید! خاکستری یک جلا دهنده حرفه ای روی این مجموعه قرار می دهد.

نحوه پوشیدن کت و شلوار کتان برای تعطیلات و اوقات فراغت

تعطیلات همه چیز در مورد استراحت و تفریح ​​است. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید توجه به نحوه لباس پوشیدن خود را کنار بگذارید.

همین را می توان در مورد اوقات فراغت شما نیز گفت. زمان استراحت بهانه ای برای نادیده گرفتن ظاهر شما نیست. کت و شلوارهای کتان باعث می شوند که با کمترین تلاش، همچنان زیبا به نظر برسید.

بخشی از دلیل مناسب بودن کتان برای این مواقع این است که به شما کمک می کند تا زمانی که بیرون از خانه هستید خنک بمانید. وقتی تمرکز شما سرگرم کننده است، راحتی ضروری است.

کفش سفید با کت و شلوار

برای این منظور، اجازه دهید ابتدا روی کفش شما تمرکز کنیم. شما می‌توانید با کفش‌های کفش جیر و یا با یک جفت کفش کتان زیبا، ظاهری زیبا داشته باشید. فقط مطمئن شوید که هر جفت کفشی که انتخاب می کنید راحت است.

یک کت و شلوار کتان سفید یک انتخاب عالی خواهد بود، آن را با یک پیراهن لباس دکمه دار آبی ترکیب کنید. اگر می خواهید آن را حتی غیررسمی تر کنید، یک تی شرت آبی چطور؟ ترکیب رنگی بسیار شیکی است.

کت و شلوار کتان چگونه باید مناسب باشد؟

اولویت برای هر کت و شلوار تناسب است. با این حال، بسیار ضروری است که کت و شلوار کتان شما کاملاً مناسب باشد.

نحوه پوشیدن مناسب کت و شلوار

از آنجایی که کتان خیلی سریع چروک می شود، ماده ای آسان است که به سرعت درهم به نظر می رسد. با این حال، اگر بدون عیب و نقص جا بیفتد، چین و چروک ها آنقدرها هم توهین آمیز نیستند.

بهترین راه برای ارزیابی تناسب کت و شلوار، تمرکز بر روی چند قسمت کلیدی است. ابتدا شانه های کت کت و شلوار خود را بررسی کنید.

اندازه کت

آیا درزها روی لبه شانه های شما آویزان است؟ اگر چنین است، کت برای شما خیلی بزرگ است. متأسفانه، هیچ راهی وجود ندارد که یک خیاط بتواند این مشکل را برطرف کند، بنابراین این برای شما مناسب نیست.

در مرحله بعد به قد کت و آستین دقت کنید . آستین شما باید درست به بالای مچ دست شما ختم شود، و جایی برای تکه‌ای از پیراهن لباستان در زیر آن باقی بماند.

اندازه قد کت

ژاکت شما باید تا زیر زیپ شما پایین بیاید و قسمت پشتی شما را کاملاً بپوشاند.

 

و در نهایت، شلوار چقدر خوش پوش است ؟ آنها فقط باید رویه کفش های شما را برس بکشند و احتمالاً یک فرورفتگی کوچک در پارچه اطراف مچ پا ایجاد می کنند.

اندازه قد شلوار

به این چین خوردگی شلوار شکسته می گویند و انواع مختلفی از آن وجود دارد. آنها می توانند بزرگ، کوچک و یا حتی وجود نداشته باشند. اندازه شکستن شلوار شما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

چگونه از کت و شلوار کتان مراقبت کنیم

کتان فقط یک پارچه خشک تمیز است، اما احتمالاً نیازی نیست آن را هر چند وقت یکبار که فکر می کنید نزد تمیزکننده ببرید. تمیز کردن خشک برای مواد خوب نیست و در نهایت می تواند آن را از بین ببرد.

کت و شلوار را آویزان کنید

به همین دلیل است که کت و شلوار کتان خود را فقط در مواقعی که به آن نیاز است خشکشویی کنید، مثلاً اگر لکه دار یا بدبو شود. برنامه خشکشویی ایده آل برای کت و شلوار کتانی تقریباً دو بار در سال است.

در بین خشکشویی ها می توانید با کمک بخارشو از کت و شلوار کتان خود نگهداری کنید . بخار دادن به رفع چین و چروک های زیادی که کت و شلوار شما ایجاد می کند کمک می کند.

استفاده از بخارشو برای کت و شلوار

با این حال، باید مراقب بخارپز خود باشید، در غیر این صورت ممکن است کت و شلوار شما را خراب کند.

اگر از بخارشوی خود به درستی استفاده می کنید، باید برای کت و شلوار کتان شما کاملاً ایمن باشد. دقت کنید که بخارپز را در حالت کم قرار دهید تا کت و شلوار شما بیش از حد گرم نشود.

تمام دستورالعمل‌های مربوط به محل نگهداری بخارپز و دفعات استفاده از آن را دنبال کنید و می‌توانید بیشتر چین و چروک‌های کت و شلوار خود را از بین ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *