پست ها

انواع شلوار مردانه

شلوار مردانه

از مهم‌ترین فاكتورهايي كه می‌تواند در استايل و ظاهر هر آقايي تاثير شگرفي بگذارد، شلوار مردانه است. شلوار مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفي عرضه می‌شود. در كمد هر مردي حداقل سه مدل شلوار مختلف براي موقعیت‌های مختلف ديده می‌شود.

انواع مدل های شلوار مردانه

به عنوان يك آقا بايد بدانيد كه براي داشتن ظاهري شيك و جذاب مهم‌ترین ركن تيپتان شلوار است. خرید شلوار مردانه مناسب علاوه بر اينكه اعتماد به نفستان را بالا می‌برد باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسيد. قبل از خريد شلوار ابتدا با انواع مدل‌های آن آشنا شويد.

در این خصوص فرقي نمی‌کند سليقه شما شلوار كلاسيك باشد يا مدرن. آنچه اهميت دارد دانستن اين نكته است كه شلوار موردنظرتان را به چه تيپ ست كنيد تا ظاهري شيك داشته باشيد. اگر در اين خصوص آگاهي كافي نداريد نگران نباشيد. ما در اين بخش قصد معرفي انواع مدل‌های شلوار مردانه را داريم.

شلوار پارچه‌ای رسمی

تقريبا همه آقایان در كمد لباسشان حداقل يك شلوار پارچه‌ای دارند. فرقي هم نمی‌کند شغلشان چه باشد. ممكن است فرد تاجري باشد كه به واسطه موقعيت شغلي بايد كت و شلوار بپوشد. ممكن است يك مغازه دارِ بازاري باشد. به هر حال اگر قصد پوشيدن شلوار پارچه‌ای براي محل كار را داريد می‌توانید آن را با يك كت ست كنيد.

اگر قصد داريد براي انجام كارهاي روزانه و غير رسمي بپوشيد. می‌توانید آن را با يك ژاكت يا پيراهن تن كنيد. ممكن است بپرسيد شلوار پارچه‌ای چه جنس و كيفيت داشته باشد تا علاوه بر دوام,

شيك و جذاب جلوه كند. لازم به ذكر است باکیفیت ترين شلوار پارچه‌ای كه در بازار توليد می‌شود اسليم فيت نام دارد. در خصوص رنگ هم می‌توان گفت كه معمولا رنگ مشكي و سورمه‌ای آن بيشتر از رنگ‌های ديگر جلوه دارند.

شلوار چینو

شلوار مدل چینو ظاهري زيبا و جذاب دارد. نكته جالبي كه در خصوص شلوار چينو وجود دارد اين است كه با هر لباسي ست می‌شوند. در واقع می‌توان گفت كه اين شلوارها هم با تيپ كژوال و هم تیپ‌های شيك و رسمي ست می‌شود. همچنين چينو بهترين انتخاب براي فعالیت‌های متعدد در بيرون از منزل به خصوص در اصل گرما است. علت آن هم استفاده از مواد باكيفيت در دوخت و توليدشان است. جالب است بدانيد كه در تصاوير بازيگران، افراد سرشناس داخلي و خارجي هم ديده شده كه شلوار مردانه چينو به تن داشته اند. می‌توانید با اكسسوري هاي مختلف مردانه هم ست كنيد تا ظاهري خاص و منحصر به فرد داشته باشيد.

شلوار کتان خاکی

شلوار مردانه كتان چند سالي كه جزو محبوب‌ترین شلوارهاي مردانه شناخته شده است و در ميان ساير شلوارهاي مردانه‌ ترند شده است. بيشترين مورد استفاده اين شلوار براي محيط كار و افراد تاجر است. شلوار كتان هم با كت دو دکمه‌ای و هم با ژاكت و پيراهن ست می‌شود. ظاهر زيبا و جذاب آن به قدري است كه معمولا هر مردي يك مورد شلوار مردانه كتان در كمدش دارد.

طراحی و دوخت شلوار کتان

طراحي و دوخت آن به گونه‌ای است كه علاوه بر راحتي داخلي و زيبايي ظاهري با هر استايلي هم ست می‌شود.

بين مدل چينو و کتان تفاوت‌هایی وجود دارد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها اين است كه در واقع پارچه‌های به كار رفته در توليد آن‌ها پارچه‌های كتان سنگين است. ظاهر آن‌ها به صورت شق و رق نيست. در حالي كه شلوار مردانه چينو هر چه از قسمت نشيمنگاه پایین‌تر می‌آید، تنگ‌تر می‌شود.پارچه اين نوع شلوار از پارچه كتان و پلی‌استر طراحي شده است.

شلوار جین

شلوار جین

مدل جين از جمله شلوارهاي مردانه است كه هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. هميشه ظاهر شيك و جذابشان را حفظ کرده‌اند. در كمد لباس هر مردي يك شلوار جين را می‌توانید ببينيد. امروزه شلوار مردانه جين در جنس‌های مختلفي وارد بازار می‌شود. سعي كنيد قبل از خريد شلوار مردانه جين جنس خوب و با كيفيت را بشناسيد. اهميت اين موضوع در جايي مشخص می‌شود كه وقتي شلوار جين باکیفیت می‌پوشید كاملا متوجه شيك بودن و داشتن استايلي خاص و جذاب‌ترین می‌شوید. در حالي كه وقتي شلوار جين بی‌کیفیت تن می‌کنید، علاوه بر اينكه داخل آن راحت نيستيد، ظاهر جذاب و شيكي هم ندارد.

انواع مختلف شلوار جین

مدل شلوار جين انواع مختلفي دارد.شلوار جين اسكيني، اسليم فيت، راسته و گشاد. هر كدام آن‌ها با تيپ و استايل وخصوصي ست می‌شود. به عنوان مثال اگر قصد ست كردن شلوار جين با ژاكت را داريد، توصيه ما خريد مدل جين اسكيني است. اگر فكر می‌کنید كه شلوار جين اسكيني به استايل شما نمی‌خورد. نگران نباشيد زيرا توليدكنندگان شلوار جين كشي را توليد کرده‌اند. با هر فرم و استايلي به می‌توانید آن را بپوشيد و استايل خاصتان را بسازيد.

اگر اهل لباس‌های تنگ نيستيد و ترجيح می‌دهید شلوار جين راحت‌تری داشته باشيد. توصيه می‌کنیم شلوار جين راسته خريداري كنيد.

شلوار بنددار

امروزه شلوار مردانه‌هایی كه كشي و بنددار هستند مد شده‌اند. اين نوع شلوار بسيار راحت هستند. براي محيط كار، منزل و خريد بسيار مناسب هستند. شلوار كشي را می‌توانید با ژاكت، كت دو دكمه و انواع اكسسوري‌هاي شيك ست كنيد.همچنين به شما توصيه می‌شود اگر قصد مسافرت طولانی‌مدت داريد گزينه بسيار مناسبي هستند. برندهاي مطرح دنيا نيز شلوارهاي كشي را به عنوان لباس كار معرفي کرده‌اند.

شلوارهای اسلیم فیت

اگر علاوه بر راحتي دنبال شيك و خاص بودن استايلتان هستيد، خريد شلوار مردانه اسليم فيت را به شما توصيه می‌کنیم. در واقع با پوشيدن اين مدل شلوار، راحتي و شیک‌پوشی را در كنار هم تجربه خواهيد كرد. توجه داشته باشيد براي خريد، به دوخت و كيفيت آن توجه داشته باشيد. همچنين توجه كنيد كه شلوار خريداري شده با فرم و استايلتان متناسب باشد. سعي كنيد شلوار مردانه اسليم فيت را با كت با ژاكت تيره كه به رنگ شلوار بخور ست كنيد. اگر می‌خواهید آن را با تی‌شرت بپوشيد سعي كنيد رنگ روشن‌تر انتخاب كنيد.

شلوار پشمی مردانه

شلوار مردانه پشمي از پارچه‌های مختلفي توليد و طراحي می‌شوند. از جمله پارچه موهر و گاباردين. براي خريد گزینه‌های متعددي داريد. باتوجه به سليقه و نوع مصرفتان می‌توانید تر نوعي كه می‌خواهید را خريداري كنيد. البته انتخاب نوع پارچه آن تا حد زيادي به استايلتان نيز برمی‌گردد.

بخوانید:  اصول پوشیدن لباس رسمی مردانه

اگر اهل تیپ‌های كلاسيك هستيد توصيه می‌شود، شلوار پشمي تيره انتخاب كنيد كه با پليور بافت و بوت ست می‌شود. اگر علاقه‌مند تیپ‌های شيك مدرن هستيد، می‌توانید این مدل را با كت و كفش مجلسي بپوشيد. پارچه موهور در عين اينكه بسيار راحت است ظاهر بسيار جذابي هم دارد.

شلوار لگ راحتی مردانه

شايد كمي عجيب به نظر برسد. با خود بگوييد شلوار لگ مردانه هم مگر وجود دارد؟ بله امروزه تنوع شلوار مردانه بسيار زياد شده است.شلوار لگ مردانه جزو لباس‌های كلاسيك است كه می‌توانید خريداري كنيد. نكته مهمي كه در خريد شلوار لگ مردانه وجود دارد اين است كه به طول آن اهميت دهيد. اگر طول آن مناسب نباشد ظاهر زيبايي را برايتان نمی‌سازد. به طور كلي شلوار مردانه لگ

مناسب استايل كژوال است.

شلوار فلانل خاکستری

اگر قصد داريد در استايل و ظاهر خود تنوع ببخشيد و تيپ جديدي را تجربه كنيد، خريد شلوار مردانه فلانل خاکستری بهترين گزينه است. استايل و ظاهر اين شلوار مردانه به گونه‌ای است كه می‌تواند شما را در جمع از ساير آقايان متمايز كند. جنس شلوار فلانل معمولا از پشمي است. مناسب فصل زمستان كه با انواع كت و ژاكت ست می‌شود. اگرچه قيمت آن كمي بالا است ولي ارزشش را دارد. با پوشيدن آن ظاهر منحصر به فردي براي خود می‌سازید.

شلوار جاگر

شلوار جاگر

شلوار مردانه جاگر مناسب استایل کژوال است. البته چون استايل ورزشكاري به شما می‌بخشد می‌توانید آن را با كت، كفش رنگ روشن و اكسسوري‌هاي مخصوص و منحصر به فرد ست كنيد.

در خصوص استايل دهي جاگر لازم به ذكر است كه با رنگ‌های روشن ست می‌شود. اگر آن را رنگ‌های خنثي بپوشيد استايل و ظاهر جذابي نخواهيد داشت. شلوار جاگر هم براي خانه هم بيرون از خانه كاربرد دارد.

شلوار کوتاه مردانه

شلوار مردانه كوتاه از دهه ٨٠ ميلادي مد هستند. مدل آن‌ها به گونه‌ای است كه قسمتي از پا و جوراب‌هایتان ديده می‌شود. شلوار كوتاه مردانه براي موقعیت‌ها و مناسبت‌های رسمي مناسب نيستند. بيشتر براي تیپ‌های خياباني و غیررسمی كاربرد دارد. كت، ژاكت بلند و كفش رسمي از جمله لباس‌هایی است كه با این مدل شلوار ست می‌شود. موقع خريد توجه داشته باشيد كه اگر برايتان بلند بود سايز کوچک‌تر بخريد يا به خياط بدهيد برايتان كوتاه كند.

شلوار کارگو یا شش جیب

شلوار مردانه کارگو داراي جیب‌های بزرگي هستند و مناسب موقعیت‌های غیررسمی و دوستانه هستند. معمولا در رنگ‌های خنثي و خاكي توليد و عرضه می‌شود. با رنگ‌های سبز و آبي بسيار ست می‌شوند. شلوار راحت و خنكي است كه در فصل تابستان بسيار طرفدار دارند.

شلوار فاق بلند

شلوار مردانه فاق بلند كه زمان‌های قديم مد بود. امروزه نيز مد شده است و طرفداران بسيار زيادي دارد. خوبي اين مدل اين است كه با هر تيپ و استايلي ست می‌شود. با ديدن مدل فاق بلند ممكن است ياد هاليوود و بازيگران هاليوودي بيافتيد. با اين شلوار می‌توانید از كمربندهاي خاص و منحصر به فرد استفاده كنيد. اگر دنبال تیپ‌های كلاسيك هستيد خريد شلوار مردانه فاق بلند بهترين گزينه است.

شلوار پلیسه‌دار مردانه

معمولا افرادي كه شلوار پليسه دار مردانه می‌پوشند به لحاظ ظاهري اعتماد به نفس بالاتري دارند. اگرچه اين شلوارها معمولا ده سال یک‌بار ترند می‌شوند اما اين موضوع چيزي از زيبايي آن‌ها كم نمی‌کند. اگر دوست داريد استايل كلاسيكي داشته باشيد می‌توانید اين شلوار را با پيراهن و اكسسوري‌هاي مدرن ست كنيد. اگر دوست داريد ظاهري كژوال داشته باشيد می‌توانید مدل پليسه را با يك كت چرم ست كنيد.

شلوار ورزشی

زماني كه صحبت از شلوار مردانه ورزشي می‌شود، ذهنمان به سمت باشگاه می‌رود. جالب است بدانيد كه شلوار ورزشي تنها براي باشگاه نيست. می‌توانید براي موقعیت‌های مختلفي از جمله ورزش روزانه در بيرون از منزل، رفتن به جمع دوستانتان و… استفاده كنيد. البته در خانه هم می‌توانید لباس ورزشي بپوشيد.

شلوار چرم

شلوار مردانه چرم بر خلاف ساير شلوارهاي مردانه مناسب هر تيپ و استايلي نيست. بيشتر براي آن دسته از افرادي مناسب است كه استايلي مناسب دارند. اگر عمده كارهايتان در محیط‌های رسمي است و دوست داريد ظاهري شيك و منحصر به فرد  داشته باشيد، پوشيدن شلوار چرم گزينه مناسبي است. شلوار چرم در يك نوع توليد نمی‌شود، بلكه در طرح‌ها و انواع مختلفي توليد و طراحي می‌شوند. از جمله آن‌ها می‌توان به شلوار چرمي مردانه اصل، چرم مصنوعي و چرمي طرح جين است. اين شلوار را می‌توانید با کفش‌های چرمي هم ست كنيد.

شلوار گرمكن

‌شلوار مردانه گرمكن جزو راحت‌ترین مدل‌ها محسوب می‌شود. همين موضوع باعث شده كه همه فكر كنند شلوار گرمكن منحصرا مناسب منزل است. در حالي كه اين تصور اشتباه است، زيرا امروزه پوشيدن شلوار گرمكن براي استايل هاي روزمره گزينه مناسب و مرسومي است. ممكن است بپرسيد شلوار جاگر هم كه بسيار راحت و مناسب است پس فرق آن با شلوار گرمكن چيست؟

فرق اصلي شلوار جاگر و گرمكن در اين است كه جاگر معمولا نازك است، اما شلوار گرمكن ضخيم و گرم‌تر است. براي اينكه با شلوار مردانه گرمكن هم خوش‌تیپ باشيد. به شما توصيه می‌شود آن را با رنگ‌های خنثي و طرح‌های ساده ست كنيد.

شلوار مخمل کبریتی مردانه

شلوار مردانه مخمل كبريتي كه از شلوارهاي كلاسيك محسوب می‌شود. نوع ژاكتي كه با اين شلوار مردانه ست می‌کنید، می‌تواند زيبايي و شيك بودن شلوار را بيشتر جلوه‌گر كند. پارچه مخمل امروزه طرفدار زيادي دارد و در رنگ‌های مختلفي در بازار عرضه می‌شود.

شلوار مردانه امروزه در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفي در بازار عرضه می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به شلوار گرمكن، شلوار مردانه ورزشي، شلوار مخمل كبريتي، پليسه دار، فاق بلند، جاگر و فلانل اشاره كرد. هر كدام از آن‌ها با استايل مخصوص خود ست می‌شود. به تناسب سليقه و علاقه‌مندی‌تان می‌توانید هر كدام را انتخاب كنيد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *