پست ها

انواع کت تک مردانه

کت

کالکشن جدید ترین مدل های كت تک مردانه

حالا شرایط استایل ها فرق کرده و دیگر کت ها جزوی از استایل های اسپرت و غیر اسپرت زنانه و مردانه می باشند. اما ما قصد داریم که در این مقاله درباره ی ست کت تک مردانه صحبت کنیم.

معرفی کت تک مردانه

کت ها دنیای عجیب و رنگارنگی دارند، کت ها را می توانیم یکی از مهم ترین و کاربردی ترین المان های یک استایل زنانه و مردانه معرفی نماییم. البته تا همین چند سال پیش هم کت ها را المانی منحصرا پرکاربرد برای اقایان در نظر میگرفتند اما حالا شرایط استایل ها فرق کرده و دیگر کت ها جزوی از استایل های اسپرت و غیر اسپرت زنانه مردانه می باشند. اما ما قصد داریم که در این مقاله درباره ی ست کت تک مردانه صحبت کنیم.

 

تصور خیلی ها از کت ها به همان کت های ستی بر میگردد که همیشه در جشن ها و مراسم های مختلف در کنار شلواری از جنس خودشان ست می شدند و قرار میگرفتند. کت شلوارها ترکیبات جذابی هستند که اگر جنس پارچه های آن ها هوشمندانه انتخاب شوند، کت شان می توانند به عنوان یک گزینه ی بسیار جذاب در کنار شلوارهای مختلف قرار گیرند.

 

کت های تک مردانه می توانند با المان های مختلفی ست شوند، طبیعتا یکی از کامل کننده ترین لباس هایی که در کنار کت های تک مردانه قرار میگیرند، شلوارها هستند. شلوار ها تاثیر خیلی زیادی بر روی دیده شدن یک استایل کت تک مردانه دارند. بنابراین با توجه به جنس کت تک، خیلی مهم است که شما چه شلواری را برای ست کردن در کنار آن انتخاب می کنید. طبیعتا هر چقدر انتخاب شما هوشمندانه تر، نتیجه ی حاصل، چشم نوازتر خواهد شد.

 

معرفی کت تک

 

استایل کت تک مردانه با شلوارهای جین

کت ها تک مردانه می توانند برای استایل های روزمره نیز مورد استفاده قرار گیرند. یکی از پرکاربردترین المان هایی که در استایل روزانه در کنار کت های تک مردانه قرار میگیرند، شلوارهای جین هستند. خودتان هم میدانید که شلوارهای جین می توانند در رنگ ها مختلف و متناسب با جنس کت، انتخاب و پوشیده شوند و استایل مناسبی را به وجود آورند.

 

البته با اینکه این روزها هیچ محدودیتی را نمی توان در تعاریف مربوط به مد و انواع استایل در نظر گرفت اما شلوارهای جین در کنار تک کت های کشمیر و فوتر می توانند انتخاب های جذابی باشند.

 

استایل کت تک

 

کت تک مردانه با شلوار کتان

شلوارهای کتان یکی از رایج ترین نوع شلوارها بر اساس نوع پارچه می باشند. البته شلوارهای کتان می توانند به صورت دمپا ، راسته، مام استایل، مام فیت، لوله ای و غیره تولید شوند که ترکیب هر کدام از این نوع شلوارها با کت های تک می توانند یک ترکیب جذاب و زیبا باشند. چرا که مثلا برای شلوارهای مام استایل، کت های اور سایز می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

کت تک با شلوار کتان

کت های تک مردانه می توانند در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و دوخته شوند. یکی از رایج ترین طرح ها برای کت های تک، پارچه های کشمیر و فوتر چهار خانه می باشند. این چهارخانه ها می توانند از طرح های ریز تا درشت را تشکیل دهند عموما با شلوارهای کتان ساده می توانند ترکیب جذابی را رقم بزنند. مثلا یک مت چهار خانه زرشکی سورمه ای را میتوانید در کنار یک شلوار کتان سورمه ای ست کنید از این استایل نهایت لذت را ببرید.

بخوانید:  مکان هایی که پوشیدن کت و شلوار تقریباً اجباری است

 

کت قهوه ای

کت تک مردانه بلند قهوه ای

 

کت تک ساده برای استایل مردانه

کت های ساده عموما با پارچه ها فوتر و یا نمونه های پارچ نازک تر برای فصول گرم تر انتخاب می شوند. تک کت ها تک رنگ عموما مورد تایید تمام سلیقه ها هستند. از این رو عموما پیشنهاد می شود که در کمد لباس هر اقایی، حداقل یک کت سا‌ه وجود داشته باشد. شاید باورتان نشود اما تک کت های ساده برای عروسی ها نیز انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

جزئیاتی که با تک کت ها ست می شوند.

 

کت تک ساده

 

یکی دیگر از مواردی که در ترکیب با انواع کت ها بسیار اهمیت دارد، پیراهن و بلوزی است که زیر کت ها پوشیده می شود. این گزین از استایل ها می تواند یک تیشرت یقه گرد ساده باشد که در فصل های گرم، یکی از بهترین انتخاب ها برای زیر کت هاست و یا می تواند انواع پیراهن های مردانه ای باشد که می توانید زیر کت هایتان آن ها را ست کنید.

 

در واقع می توانیم بگوییم مه تک کت های مردانه یکی از منعطف ترین لباس هایی هستند که انواع استایل شیک را می توانید با آن ها به وجود آورید. مثال دیگری که درباره ی انعطاف تک کت ها در استایل مردانه می توانیم برایتان بزنیم این است که این کت ها معمولا هم با کتانی، هم با کفش های مردانه ی چرم، هم با کالج و هم با کفش های رسمی ست می شوند.

 

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای اینکه تنوع خوبی در استایل تان داشته باشید، حتما چند تک کت را متناسب با انواع فصول برای خودتان تهیه کنید و با المان های مختلف آن ها را ست نمایید. چرا که تک کت ها یکی از بهترین لباس هایی هستند که عموما از مد نمی افتند و همیشه بروز خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *