پست ها

اکسسوری های مردانه

اکسسوری

اکسسوری های مردانه

همه لباس‌هایی که برای تابستان لازم بود را آماده کرده‌اید و حاضر هستید که مثل خورشید داغ تابستان بدرخشید؛ اما احساس می‌کنید که چیزی در استایلتان کم است؟ فرانسوی‌ها مردمان ریزبینی هستند. اگر از آن‌ها بپرسید که کاستی‌های تیپ شما با لباستان چیست در چند ثانیه پاسخ شما را می‌دهند. جواب آن‌ها چیزی نیست جز اکسسوری. اکسسوری که شما می‌توانید در تابستان در کنار لباس خودتان بپوشید و دید بهتری نسبت به خودتان به دیگران بدهید. کاری که یک دستبند می‌تواند انجام دهد، شاید لباستان از پسش بر نیاید. مطالعات در دانشگاه هاروارد نشان داده است که شما فقط ۷ ثانیه طلایی در اولین نگاه دیگران وقت دارید که خودتان را خوش‌تیپ نشان دهید. پس برای هر ۷ ثانیه شما، ۷ اکسسوری مردانه خاص در نظر گرفته ایم.

۷ اکسسوری مردانه برای استایل تابستانی

عینک آفتابیعینک مردانه

عینک‌های آفتابی از آنچه که فکر می‌کنید هم مهم‌تر هستند. ضروری ترین اکسسوری مردانه برای شما، عینک آفتابی است. عینک‌های خلبانی تنها مدلی نیستند که بر خلاف تبلیغات‌ فراوان، می‌توانند جذاب باشند. هر عینکی، با رنگ خاص خودش، برای یک فرم خاص صورت طراحی شده است. پس کمی وقت بگذارید و در مورد انواع عینک‌ها، تناسب آن‌ها با صورت خودتان مطالعه کنید. می‌توانید از مقالات ریموژ هم استفاده کنید.

در اصل عینک‌های آفتابی، عینک‌های خلبانی بودند که به تدریج وارد جامعه شدند. لنزهای بزرگ عینک‌های خلبانی باعث تناسب آن با بیشتر فرم صورت‌ها می‌باشد. از طرفی بزرگ بودن لنز به محافظت از چشم کمک فراوانی می‌کند. عینک‌های خلبانی در رنگ لنز و قاب‌های مختلف وجود دارد.

از انواع دیگر فریم‌ها می توان به عینک ویفری که از سال ۱۹۵۰ به وجود آمدند و تا کنون هم به‌روز مانده اند، نام برد. این نوع از فریم‌ها، جذاب، ساده و در عین حال جاودانه هستند. فریم‌های نیمه وجود دارند که با نام اختصاری (Club Master) در بازار به فروش می‌رسند و مناسب فصل تابستان هستند.

ساعت مچیساعت مچی

بعضی از پوشیدنی‌ها هیچ وقت قدیمی نمی‌شوند، ساعت مچی هم یکی از آن‌هاست. ساعت مچی را هم باید در کنار عینک آفتابی به عنوان یک اکسسوری مردانه ضروری برای کامل کردن استایل تابستانی در نظر بگیرید. شما باید ساعتی داشته باشید که به تیپ شخصیتی شما بیاید، خوب ساخته شده و استایل شما را کامل کند. ساعت فقط زمان را به شما نمی‌گوید، بلکه به اطرافیان شما در مورد استایل شما حرف‌های زیادی می‌زند.

کلاه کلاسیک مردانهکلاه کلاسیک

مردان شیک‌پوش وقت آن رسیده است که کلاه‌های باشگاه را کنار بگذارید و کلاه کلاسیک مردانه به سر کنید. تابستان وقت مناسبی برای بیرون آوردن کلاه‌های تابستانی کلاسیک و شبیه شدن به هنرمندانی همانند رابرت ردفورد و پائول نیومن است. اگر تا به حال کلاه به سر نگذاشته‌اید، در ابتدا کمی با احتیاط این کار را انجام دهید و در جاهایی که تیپ و ظاهر شما مهم نیست، انواع مختلفی از کلاه‌ها را امتحان کنید. بعد از مدتی می‌توانید تشخیص دهید که چه کلاهی مناسب چه مکانی است و کم‌کم برای خودتان هم کلاه گذاشتن عادی خواهد شد. مهم است که شما با آنچه که می‌پوشید احساس راحتی کنید. می‌توانید به‌مرورزمان مجموعه کلاه‌های خودتان را گسترش دهید و برای خودتان برای هر استایلی کلاه مخصوص داشته باشید.

بخوانید:  بهترین ست مردانه در فصل زمستان | معرفی 5 استایل شیک

ساسپندر و کمربند

کمربند

رنگ‌های متداول کمربندها مشکی و قهوه‌ای هستند، اما تابستان فصل فرصت هاست. ریسک کنید و رنگ‌ها و الگوهای دیگر برای خودتان دست و پا کنید. نگران نباشید. اندازه کمربند نباید به‌قدری باشد که از پل دوم کمری شلوار عبور کند. بعضی دیگر از مردان خوش‌تیپ دوست دارند، به جای کمربند، از ساسپندر در استایل خود استفاده کنند. هیچ وقت ساسپندر و کمربند را با هم در استایل خود استفاده نکنید! برای ساسپندرها هم همانند کمربند می‌توانید از انواع مختلف رنگ‌ها استفاده کنید.

دکمه‌ سر آستین

دکمه سر آستین

از دیگر جزییاتی که می‌توانید به لباس خودتان اضافه کنید، می‌توانیم به دکمه سر آستین اشاره‌کنیم. برای دکمه‌سردست، سادگی آن را مدنظر قرار دهید و برای موارد مختلف از رنگ‌هایی که می‌توانند با لباس‌های شما ترکیب جالبی درست کنند استفاده کنید. شعار ما، زیبایی در سادگی است در این مورد هم صدق می‌کند. می‌توانید با گذر زمان، همانند کلکسیون کلاه‌های خودتان، دکمه‌سردست‌های مخصوص برای استایل های شخصی خودتان تهیه کنید. امروزه دکمه‌سردست‌های فرانسوی وجود دارد که در ظاهر با آنچه که شما برای دکمه‌سردست تصور می‌کنید، تفاوت دارد. می‌توانید از این مدل‌ها هم با احتیاط استفاده کنید.

عطرهای مردانهعطر های مردانه

عطرهای مردانه مخصوص تابستان از جمله مواردی هستند که ما در مورد آن‌ها به کرات سخن گفته‌ایم. عطرهای تابستان دارای ویژگی‌های خاصی هستند که برای انتخاب عطر مناسب برای تابستان خودتان می‌توانید باز هم به مقالات ما در مورد عطرهای تابستانه مردانه مراجعه کنید؛ اما به صورت مختصر باید به شما بگوییم که عطری را باید در تابستان انتخاب کنید که رایحه سرد داشته باشد. همچنین عطرهایی وجود دارند که در اثر گرما، بوی نامطبوعی به وجود می‌آورند و شما باید از آن‌ها اجتناب کنید. عطر انتخاب شخصی است. برای انتخاب این اکسسوری مردانه وقت بگذارید و برای خودتان عطر مناسب و دوست‌داشتنی حتی با رایحه‌ای دلپذیر پیدا کنید.

زیورآلات مردانه

زیورآلات مردانه

تابستان وقت آن است که کمی در انتخاب لباس و اکسسوری ریسک کنید. از زمان‌های گذشته، زیورآلات برای مردان، نشان از قدرت و دارایی آن‌ها بوده است. می‌توانید با اضافه کردن دستبند، حلقه و گردنبند، جلوه دیگری از استایل خودتان را به نمایش بگذارید. جواهرات همانند عطر شخصی است، می‌توانید از همان حلقه ساده ازدواج خودتان استفاده کنید و یا از زیورآلات دیگری بهره بگیرید. باز هم تأکید می‌کنیم که زیبایی در سادگی است.

تابستان فصل رنگ‌های شاد است. شما هم می‌توانید به کمد لباس خودتان رنگ‌های تازه‌ای اضافه کنید. قرمز می‌تواند شادی شما را نشان دهد، آبی اطمینان خاطر خودتان از لباستان، سبز رنگ طبیعت است و زرد می‌تواند نمادی از خود تابستان باشد. رنگ‌ها را فقط در لباس‌هایتان به کار نبرید و سعی کنید که در اکسسوری های خودتان هم از آن‌ها بهره بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تحویل اکسپرس

پرداخت امن

ضمانت اصالت کالا

7 روز مهلت تغییر سایز و رنگ

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

تبریک!کد تخفیف 200 هزار تومانی لحظه ای

حداقل سفارش دو میلیون

200هزار تومان تخفیف
1