پست ها

راهنمای کامل کمربند مردانه

کمربند

کمربندها به احتمال زیاد کمترین توجه و کمترین توجه را به مد مردانه دارند. این تا زمانی است که کسی لباس کاملا اشتباه را با کت و شلوار خود بپوشد.

بهترین کمربندهای مردانه دقیقاً در لباس شما ذوب می شوند ، به طوری که به نظر می رسد یک کشش طبیعی برای کت و شلوار شما باشد. اما اگر بیرون آمد و فریاد زد: "به من نگاه کن!" احتمالاً برای آن کت و شلوار انتخاب ضعیفی است.

چه چیزی کمربند خاصی را مناسب لباس شما می کند؟ متأسفانه قوانین زیادی برای این نوار باریک که دور کمر خود قرار می دهید رعایت نمی شود.

با این حال ، موارد موجود برای اطمینان از ظاهر صحیح شما بسیار مهم هستند.

کمربند چیست

در تئوری ، کمربند یک لوازم جانبی کاربردی است. در حقیقت ، این روزها بیشتر برای زیبایی شناسی وجود دارد.

کمربند چیست

این جمله ای است که من می گویم زیرا شلوار شما باید آنقدر مناسب باشد که نیازی به کمربند نداشته باشید. در بهترین حالت ، کمربند مردانه می تواند شلوارهای گشاد را کمی امن تر کند.

همه چیز را می توان دور کمرتان پیچید و کمربند در نظر گرفت. با این حال ، به خاطر مد ، چرم (با سگک) بهترین ماده برای استفاده است. این امر به ویژه اگر کمربند خود را با کت و شلوار می پوشید ، صادق است .

بسته به نوع کمربند ، در لباس های خاص ، کمربند شما می تواند تمرکز کل مجموعه شما باشد. همچنین ، می توانید آن را به عنوان یک قطعه بیانیه بپوشید.

شاید از این مدل ها خوشت بیاد

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل آلفا رنگ زرشکی کد 7513

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل آلفا رنگ زرشکی کد 7513: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ زرشکی

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ عسلی کد 7512

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ عسلی کد 7512: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ عسلی

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ مشکی کد 7511

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل فلوتر رنگ مشکی کد 7511: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ مشکی

ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل سوزنی رنگ مشکی کد 7510

1,680,000 تومان
ست چرمی کیف و کمربند سه تکه مدل سوزنی رنگ مشکی کد 7510: اگر از استایل های کلاسیک استفاده می کنید، این ست مخصوص شما است. یک پک کامل و آماده برای افراد شیک پوش. شما می توانید انواع رنگ های خنثی را با  این ست، ترکیب  کنید.
  • تماما چرم
  • بسته بندی مناسب هدیه
  • فضای کافی و مناسب برای پول و مدارک و موبایل
  • رنگ مشکی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7350

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7350 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7349

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7349 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7348

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7348 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7347

580,000 تومان
کمربند ریلی چرم صنعتی کد 7347 از چرم صنعتی تولید شده است. چرم صنعتی به دلیل دوام بالا، ظاهر زیبا و قیمت ارزان تر بسیار مورد توجه آقایان خوش پوش است. به دلیل استفاده کردن از چرم صنعتی در تولید این محصول، استحکام این مدل محصول تضمین شده است.
  • نوع کمربند : ریلی
  • رنگ : مشکی
  • جنس : چرم صنعتی
  • جنس سگک : فلزی

 

آناتومی کمربند

اجزای اصلی کمربند مردانه بند و سگک است. هر دوی این قسمتها از نظر سبک و عملکرد می توانند تفاوت چشمگیری داشته باشند. بنابراین ، گزینه های مواد و طراحی عملاً بی پایان هستند.

اجزای کمربند

گذشته از آن دو قسمت رایج ، چند قطعه دیگر نیز وجود دارد که اغلب برای ساختن یک کمربند موفق استفاده می شود. برخی از طرح ها همچنین شامل مکانیسم های پیچیده تری خواهند بود.

خود سگک اغلب (هر چند نه همیشه) از یک قاب و یک شاخک تشکیل شده است که سپس از طریق سوراخ های محکمی در بند چرم محکم می شود. همچنین سگک دارای میله ای است که کمربند را به بند متصل می کند.

بند با یک نوک انتهایی به پایان می رسد ، که معمولاً از همان مواد تسمه ساخته شده است. بسیاری از کمربندها دارای یک حلقه کمربندی هستند که انتهای بدن را پس از عبور از سگک به بدن نزدیک می کند.

چه زمانی کمربند ببندیم

واضح ترین زمان برای بستن کمربند زمانی است که شلوار شما کمی شل شده باشد. با این حال ، می توانید یک کمربند را برای اهداف مد یا تزئینی بپوشید.

اگر شلوار شما دارای حلقه کمربند است ، این یک سیگنال قوی برای بستن کمربند است. اما اگر شما معمولاً لباس می پوشید و پیراهن خود را بدون بازو می گذارید ، ممکن است کمربند را کنار بگذارید. همچنین ، اگر دیگران حلقه های کمربند شما را می بینند ، می توانید یکی از آنها را بپوشید.

چه زمانی کمربند ببندیم

وقتی از کت و شلوار یا لباس رسمی استفاده می کنید (به جز یک تاکسیدو) ، باید کمربند بپوشید. کت و شلوار شما بدون کمربند کامل نیست!

سناریوهای خاصی وجود دارد که در آن هرگز نباید کمربند ببندید. به عنوان مثال ، اگر شلوار می پوشید ، شلوارتان حلقه کمربندی ندارد یا به سادگی کمربند مناسبی برای لباس ندارید. بهتر است گناه بدون کمربند را مرتکب شویم تا گناه کمربند نامناسب.

کمربند در مقابل سیستم تعلیق و کامبربند

سیستم تعلیق و کامبربند جایگزین کمربند هستند. البته ، شما هرگز هر سه را با هم نمی پوشید.

کامبربند یک تکه پارچه است که دور کمر شما می پیچد ، شبیه به یک ارسی است. این لباس فقط به عنوان بخشی از لباس رسمی پوشیده می شود ، به این معنی که شما فقط می توانید آن را با یک تاکسیدو بپوشید .

کمربند

از آنجایی که کمربند کمر شما را می پوشاند ، نیازی نیست که وسایل دیگری را در قسمت میانی خود جمع کنید. علاوه بر این ، حجم غیر ضروری را به دور کمرتان اضافه می کند.

همچنین ، شلوارهای تاکسیدو فاقد حلقه کمربند هستند ، بنابراین نمی توانید با تاکسیدو کمربند ببندید.

به همین ترتیب ، بستن کمربند با بند بند اضافی خواهد بود. سیستم تعلیق در حال حاضر برای بالا نگه داشتن شلوار شما عمل می کند. نیازی نیست دو قطعه که عملکرد یکسانی دارند اضافه کنید.

ساسبند به جای کمربند

همچنین ، بستن کمربند و بند بند بسیار شلوغ به نظر می رسد و حواس شما را از بقیه لباس شما پرت می کند.

با این حال ، می توانید جوراب زنانه و یک کمربند را با هم بپوشید. اما این داستان برای زمان دیگری است.

راهنمای اندازه کمربند

برای تعیین اندازه کمربند خود ، کافی است 2 اینچ به اندازه کمر شورت خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر شلوارتان عموماً کمری 36 اینچی دارد ، اندازه کمربند شما باید 38 اینچ باشد.

انواع سایز کمربند

راه دیگر برای اندازه گیری کمر اندازه گیری کمربند قدیمی است. سوراخ مورد استفاده خود را پیدا کرده و طول آن را تا انتهای کمربند اندازه گیری کنید.

اگر یک کمربند بیش از حد بزرگ دارید که فقط می خواهید آن را بپوشید ، ممکن است بتوانید آن را کار کنید. می توانید یک سوراخ جدید متناسب با دور کمر خود ایجاد کنید ، اما این کار را در خانه امتحان نکنید. شما خطر نابودی کمربند را دارید

در عوض ، مطمئن شوید که یک فرد حرفه ای مانند کفشدوزک این کار را برای شما انجام می دهد. او ابزارهای مناسب را خواهد داشت.

یک نکته در مورد استفاده از کمربند بسیار بزرگ. اندازه کمربند مردان مهم است. شما نمی خواهید یک کمربند طولانی بسازید تا یک دم بلند دیوانه وار از سگک بیرون بیاید. این فقط ناخوشایند می شود.

با این حال ، شما باید اطمینان حاصل کنید که کمربند شما به اندازه کافی بلند است و چند اینچ دم دارد تا از حلقه کمربند شما عبور کند.

عرض کمربند

عرض کمربند شما به اندازه طول آن مهم است. عرض های مختلف برای لباس های خاص مناسب است اما برای لباس های دیگر چندان مناسب نیست.

عرض کمربند

به طور کلی ، کمربند لباس شما باید نسبتاً نازک و براق باشد. باید در محدوده عرض 1¼ – 1¾ اینچ باقی بماند. هر چیزی بزرگتر بسیار گسترده به نظر می رسد.

کمربندهای پهن تر مردان معمولی تر هستند. هرچه وسیع تر باشد ، آرامش بیشتری وجود دارد. این می تواند تا 2 اینچ عرض داشته باشد. گاهی اوقات هنگامی که آن را با جین می پوشید ، می توانید از آن دورتر شوید.

با این حال ، اگر یک کمربند با سگک بسیار بزرگ را انتخاب کنید ، مطمئناً یک کمربند بسیار گسترده تر می خواهید.

انواع سگک کمربند

فقط با استفاده از سگک کمربند می توانید انواع اظهارات را بیان کنید. با وجود گزینه ها و سبک های زیاد برای انتخاب کمربند ، سگک کمربند مناسب مردانه برای هر ظاهری که می خواهید ایجاد کنید وجود دارد.

انواع سگک کمربند

به طور کلی ، سگک کمربند از فلز ساخته می شود. این امر به ویژه در مورد کمربندهای لباس مردانه صادق است. و همانطور که همیشه باید تمام چرم هایی که می پوشید یکسان باشد ، در مورد فلز نیز همینطور است. شما نمی توانید چندین فلز را در لوازم جانبی خود مخلوط کنید.

دست و پنجه نرم فریم

این سبک سگک کمربندی است که به احتمال زیاد با آن آشنا هستید ، زیرا می بینید که رایج ترین آن چگونه است. این قاب فلزی کلاسیک مربع یا مستطیل شکل است که در مرکز خالی است به جز یک شاخک.

این سبک سگک کمربند را روی انواع کمربندها ، چه شیک و چه گاه به گاه ، خواهید یافت.

دستگیره قاب یک مفهوم ساده است. تسمه از طریق قاب وارد می شود و یک شاخک از سوراخ روی بند عبور می کند تا در جای خود محکم شود. قطعه باقی مانده از کمربند ، دم ، در حلقه کمربند قرار می گیرد ، بنابراین دور نمی زند و مانع شما نمی شود.

از آنجا که کمربندهای مردانه برای شلوارهای لباس نازک تر است ، سگک کمربند آنها نیز ریزتر خواهد بود. با این حال ، در کمربندهای معمولی ، بست برای برجستگی بیشتر ضخیم تر برجسته تر خواهد بود و فلز دارای دور وسیع تری خواهد بود.

سگک جعبه ای

این سبک سگک یک قطعه فلزی مستطیلی است. از جلو محکم به نظر می رسد اما در طرف دیگر در واقع توخالی است. همچنین در هر دو لبه باز است.

شما بند کمربند خود را در یک سر و در طرف دیگر می کشید. هنگامی که سگک جعبه را فشار می دهید ، آن را به بند فشار می دهد تا در زیر جعبه محکم شود. هیچ نوع حفره ای برای نگرانی در مورد این سبک کمربند وجود ندارد.

دستگیره بشقاب

در اینجا سگک کمربندی وجود دارد که قابل جدا شدن است. می توانید سگک های صفحه را روی کمربندهای چفت و بست که فقط بند چرمی هستند تغییر دهید.

سگک های صفحه ای تزئینی طراحی شده اند و تقریباً همیشه بزرگ هستند. به کمربندهای کابوی فکر کنید.

آنها به سادگی عمل می کنند ، فقط با بستن جلوی بند کمربند. با این حال ، به دلیل پرتاب شدن سگک ، سگک صفحه طول کمی به کمربند می افزاید ، بنابراین هنگام اندازه گیری آن را در نظر داشته باشید.

حلقه O-Ring/D-Ring

شما اغلب این نوع سگک ها را روی کمربندهای مردانه بسیار معمولی که از بوم یا مواد بافته شده استفاده می کنید ، خواهید دید.

شما به سادگی بند کمربند را از طریق دو حلقه کنار هم می بافید ، سپس بند را از طریق یکی از آنها به عقب دو برابر می کنید. در نهایت ، بند را بکشید تا محکم شود.

ضربه محکم و ناگهانی

این سبک دست و پنجه نرم کمربندی بسیار شبیه به بند است که می توانید روی کوله پشتی بیابید. این پلاستیک است ، و یک سر آن (انتهای نر) در انتهای دیگر (انتهای ماده) قرار می گیرد. شما به سادگی آنها را روی هم کلیک کرده و در طرفین را فشار دهید تا آزاد شوند.

سگک های محکم بسیار معمولی هستند.

بهترین مواد کمربند بند

اگر از کمربند استفاده می کنید هیچ راهی برای آن وجود ندارد: این چرم باید باشد. چرم می تواند همه کاره باشد و برای لباس های معمولی نیز قابل استفاده است. با این حال ، هیچ ماده دیگری وجود ندارد که بتوان از آن برای لباس های رسمی و تجاری استفاده کرد .

انواع جنس کمربند

البته از نظر فنی ، از هر ماده ای می توان به عنوان کمربند استفاده کرد ، اما این بدان معنا نیست که باید از آن استفاده شود. به عنوان مثال ، یک طناب می تواند کاربردی باشد اما احتمالاً به زیبایی بوم نقاشی نخواهد بود. این هنوز طیف گسترده ای از مواد و رنگ ها را برای ما باقی می گذارد.

کمربندهای چرمی

چرم با کیفیت باید مدت زمان زیادی دوام بیاورد. بیشتر کمربندهای چرمی برای مردان از پوست گاو یا پوست گوساله ساخته می شود. حتی در آن دسته ، انواع مختلفی از چرم وجود دارد.

چرم تمام دانه با بهترین کیفیت چرمی است که می توانید تهیه کنید. بادوام ترین است و زیباست. برای تشخیص کمربندهای چرمی مردانه تمام دانه ، بافت و چین های طبیعی روی سطح چرم مشاهده می کنید.

چرم دانه بالا یکی دیگر از گزینه های چرم با کیفیت بالا است. باز هم ، این یک انتخاب مد پیشرفته است ، شبیه به دانه کامل ، اما بیشتر بافت آن صاف شده است.

کمربند های چرمی

چرم جیر بسیار نرم است و معمولاً چرم معمولی است. شما اغلب در گروه های هوشمند-گاه به گاه جیر را پیدا خواهید کرد. بزرگترین نقطه ضعف آن این است که به اندازه چرم کامل دانه مقاوم نیست.

چرم Braider دقیقاً همانطور که به نظر می رسد ظاهر می شود. این از نوارهای چرم درجه یک ساخته شده است که به هم بافته شده اند. این یک روش ساده برای افزودن بافت به لباس گاه به گاه شما است. گاهی اوقات از جیر نیز ساخته می شود.

آخرین نوع چرم از پوست گاو دور می شود. مد اغلب از چرم های عجیب و غریب استفاده می کند. چرم عجیب و غریب می تواند شامل پوست تمساح ، شترمرغ و مارمولک باشد. چرم های عجیب و غریب معمولاً گاه به گاه هستند. شما می توانید از آنها برای لباس های مجلسی استفاده کنید به شرطی که تیره ، ساده و به هیچ وجه برجسته نباشند.

کمربندهای ویسکوز

ویسکوز یک ماده گیاهی است. ظاهر آن بهتر از بوم است و برای بوت شدن از دوام بیشتری برخوردار است. معمولاً ویسکوز را بافته می بینید. تا حدودی حالت کشسان دارد و همیشه معمولی است.

تقریباً می توانید طیف وسیعی از کمربندهای ویسکوز را در هر رنگی بیابید – چه راهی عالی برای افزودن یک تکه رنگ به لباس خود بدون زحمت.

کمربندهای توری

کمربندهای توری اغلب از نوعی بوم ساخته می شوند. آنها معمولاً با سگک حلقه D یافت می شوند.

اگر به کمربند فضای باز و سنگین و فوق العاده محکم نیاز دارید ، کمربند توری متناسب با نیازهای شما خواهد بود.

سایر مواد بند کمربند

بسیاری از مواد دیگر برای انتخاب کمربند شما وجود دارد. با این حال ، اکثر مواد دیگر ، کمربندهای کاملاً مد هستند که برای برجسته کردن لباس گاه به گاه شما طراحی شده اند.

مراقب این نوع کمربندهای مردانه باشید ، زیرا گرچه ممکن است در حال حاضر شیک باشند ، اما روندها مد می شوند و از مد می افتند.

وینیل و چرم مصنوعی برخی از گزینه های استاندارد قطعات لهجه هستند. با این حال ، آنها هرگز مناسب نیستند که وقتی می خواهید کسی را تحت تأثیر قرار دهید ، با لباس مجلسی بپوشید.

گزینه های مختلف رنگ کمربند

بیشتر کمربندها در یکی از چند رنگ موجود خواهند بود. دانستن اینکه با آن رنگها چه باید کرد ضروری است. اگر کمربندی را که بی محل است بپوشید ، به نحوی که قصد آن را نداشتید ، به نقطه کانونی لباس شما تبدیل می شود.

هنگام ست کردن کمربندهای معمولی خود با کت و شلوار خود ، از چند دستورالعمل اساسی پیروی کنید. ساده ترین راه این است که رنگ کمربند را با رنگ کفش خود هماهنگ کنید.

کمربندهای سیاه

مشکی یک رنگ انعطاف پذیر است که می تواند با بسیاری از رنگ های کت و شلوار سازگار باشد. این رسمی ترین انتخاب رنگ است تا بتواند کت و شلوار شما را یک یا دو درجه بالا ببرد.

کمربندهای سیاه

رنگ مشکی با اکثر کت و شلوارها بسیار مناسب است ، البته مخصوصاً هر رنگ خاکستری و مشکی. همچنین برای جدا کننده ها به خوبی کار می کند.

اگر از کمربند مشکی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که کفش شما نیز مشکی است. اگر از ساعت با بند چرمی استفاده می کنید ، بند نیز باید مشکی باشد.

کمربندهای قهوه ای تیره

قهوه ای تیره یکی دیگر از رنگهای بسیار متنوع برای کمربندها است. همچنین می تواند برای اکثر کت و شلوارها مناسب باشد ، به شرطی که کفش قهوه ای نیز بپوشید. (بند ساعت خود را فراموش نکنید.)

رنگ قهوه ای را با کت و شلوار سرمه ای یا آبی رویال امتحان کنید. این رنگ به اندازه رنگ مشکی نیست ، اما قهوه ای مطمئنا ظاهر را نرم می کند. همچنین با کت و شلوار قهوه ای یا حتی کت و شلوار خاکستری روشن بسیار زیبا به نظر می رسد.

قهوه ای تیره همچنین یک کمربند عالی برای جداکننده های چوبی و چینی است.

کمربندهای قهوه ای روشن

قهوه ای یک رنگ بسیار گرم است ، بنابراین می تواند رنگ های دیگر را خشن تر کند. همچنین می تواند مکمل دوست داشتنی سایر رنگهای روشن باشد.

کمربندهای قهوه ای روشن

قهوه ای روشن حتی معمولی تر از قهوه ای تیره است. اگر از سایه های پاستلی مانند کت و شلوار سفید استفاده می کنید ، می تواند یک جفت عالی باشد. اگر می خواهید کت و شلوار آبی بپوشید ، یک کمربند قهوه ای روشن را امتحان کنید تا بر آن تأکید کنید.

کمربندهای برنزه

قهوهای مایل به زرد یکی دیگر از سایه های گاه به گاه است. حتی روشن تر از قهوه ای روشن است و همچنین به خوبی با سرمه ای یا قهوه ای ترکیب می شود. حتی می توانید یک کمربند برنزه را با شلوار جین برای جلوه ای بسیار معمولی ست کنید.

بدیهی است که اگر کت و شلوار می پوشید باید کمربند برنزه را با کفش های برنزه هماهنگ کنید.

Oxblood/کمربند بورگوندی

کمربند گاوی یا بورگوندی مطمئناً بیانیه ای می دهد. همانطور که کفش oxblood با کت و شلوار دریایی خوب به نظر می رسد ، کمربند oxblood نیز ظاهر می شود.

کمربند بورگوندی

همچنین می توانید یک کمربند گاومیش یا بورگوندی با کت و شلوار قهوه ای روشن یا تیره بپوشید تا کمی رنگ آمیزی شود. هر گروهی با رنگ خنثی ممکن است فقط از کمربند لهجه ای در خون استفاده کند.

کمربند oxblood خود را با کفش های بورگوندی ، ترجیحاً از چرم یکسان ، مطابقت دهید.

کمربندهای لباس رسمی در برابر کمربندهای گاه به گاه

وقتی برای خرید یک کمربند جدید در بازار هستید ، این احتمال وجود دارد که یک شلوار خاص را در نظر داشته باشید.

اگر از کمربند لباس یا کمربند معمولی بر اساس لباسی که به دنبال آن هستید بخرید ، از ابتدا متوجه خواهید شد. این به طور قابل توجهی به محدود کردن انتخاب های شما کمک می کند.

اما چگونه می توانید تشخیص دهید که کمربندهایی که به دنبال آن هستید مناسب یک شلوار جین است یا کت و شلوار جدید شما؟ چند نکته کلیدی وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

مطالب همیشه شروع خوبی است اما معمولاً پاسخ کاملی به شما نمی دهد. سگک ، عرض کمربند و اندازه سگک همگی مناطق بسیار خوبی برای بررسی هستند تا بدانید با چه سبک کمربندی سروکار دارید.

کمربند لباس رسمی

لباس رسمی قوانین بیشتری نسبت به لباس های معمولی دارد. این قوانین شامل همه جنبه های کمد لباس شما می شود ، از جمله چیزی که به ظاهر کمربند شما بی اهمیت است.

کمربند لباس رسمی

چرم تنها ماده قابل قبول برای کمربند لباس مردانه است. مهم نیست که چقدر زیبا به نظر می رسد ، هر نوع کمربند دیگری خیلی معمولی است و با رسمی کت و شلوار شما مطابقت ندارد.

چرم مشکی یا قهوه ای مناسب است ، بسته به رنگی که با کت و شلوار شما بیشتر تناسب دارد. کمربند شما باید همرنگ کفش شما باشد.

کمربند خود را نازک نگه دارید. یک کمربند پهن بیشتر به چشم می آید و لحن معمولی ایجاد می کند. کمربند باریک ، از طرف دیگر ، به آن اندازه قابل مشاهده نیست. عرض 1¼ – 1¾ اینچ اندازه ایده آل برای کمربند لباس شما است.

یک دستگیره قاب کوچک سبک انتخابی برای کمربندهای لباس است. اگرچه بسیاری از سبک های دست و پنجه نرم وجود دارد ، اما یک دست و پنجه فریم آنقدر رسمی است که بتوان آن را با کت و شلوار پوشید.

همچنین ، از آنجا که قرار نیست کمربند شما برجسته باشد ، یک قاب کوچک بهتر است تا کمربند شما نامرئی بماند.

سگک کمربند رسمی شما باید یک سگک فلزی باشد. هیچ نوع فلز مورد نیاز وجود ندارد. تنها شرط این است که فلز باید با هر فلز دیگری که پوشیده اید مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر لوازم جانبی شما همه برنز هستند ، اما سگک کمربند شما نقره ای است ، به طور قابل توجهی بیرون می آید.

کمربندهای لباس راحتی

پوشیدن لباس های معمولی همیشه بسیار راحت تر است. تقریباً هر چیزی برای کمربند معمولی مناسب است. اینها اغلب به چشم می آیند و به عنوان بخشی از زیبایی لباس شما قابل قبول هستند.

کمربند استایل روزانه

کمربندهای معمولی تقریباً از هر ماده ای ساخته می شوند. چرم هنوز هم یک انتخاب عالی برای کژوال است ، اما گزینه های بسیار دیگری نیز وجود دارد.

به عنوان مثال ، بوم می تواند لحن خاصی را منتقل کند ، در حالی که توری یا حتی وینیل جلوه های متفاوتی ایجاد می کند.

Wide در بین کمربندهای معمولی پادشاه است. اگر کمربندها به عنوان قسمت قابل مشاهده ای از لباس های مردانه گنجانده شده اند ، بندهای پهن ترجیح داده می شوند زیرا توجه به آنها بسیار راحت تر است.

سگک نیز می تواند بر روی کمربند معمولی برجسته باشد. لازم نیست اندازه بشقاب غذاخوری باشد ، اما اگر به دنبال این هستید که کمربند خود را به قطعه ای تبدیل کنید ، می تواند نسبتاً سنگین شود.

با این حال ، نیازی به دست و پنجه نرم کمربند به اندازه گاوچران ندارید. یک سگک کمربند خوش طعم و کوچک نیز می تواند فوق العاده به نظر برسد.

سبک دست و پنجه نرم نیز روی کمربندهای معمولی بسیار انعطاف پذیر است. به جای اینکه فقط به یک دست و پنجه نرم فریم بچسبید ، طیف وسیعی از انتخاب ها وجود دارد.

می تواند تزئینی باشد ، مانند قاب جعبه یا دستگیره صفحه. همچنین می تواند کاربردی باشد ، مانند یک سگک محکم. اگر سبک مورد نظر شما را تکمیل کند ، بازی عادلانه ای است.

کمربندهای رسمی و معمولی: شباهت ها و تفاوت ها

بیایید دو شکل اصلی سبک کمربند را در کنار هم برای مرجع آسان قرار دهیم. در صورت شک ، ببینید کدام کمربند شما می تواند چک کند.

آناتومی کمربند شما می تواند به شما در تعیین اینکه این کمربند معمولی یا پیراهن است کمک کند.

کمربند رسمی

به عنوان مثال: سگک را بررسی کنید. اگر محفظه O-ring است ، مطمئناً می دانید که این کمربند معمولی است. اگر دارای سگک چارچوب است ، می تواند شیک یا معمولی باشد ، بنابراین باید بیشتر نگاه کنید.

عرض آن چقدر است؟ اگر نازک است ، می توانید کاملا مطمئن باشید که کمربند لباس است.

نکته اصلی این است که اگر کت و شلوار یا شلوار می پوشید ، به کمربندی از چرم مشکی یا قهوه ای خوب نیاز دارید. باید نازک باشد و به احتمال زیاد دارای یک سگک قاب کوچک باشد.

پوشیدن لباس های معمولی همیشه بسیار راحت تر است. تقریباً هر چیزی برای کمربند معمولی مناسب است. این می تواند نازک یا پهن باشد ، و سگک می تواند بزرگ یا کوچک باشد. هر رنگ و ماده ای مناسب است ، به شرطی که با لباس شما مطابقت داشته باشد.

کمربند معمولی برای شلوار جین

به یاد داشته باشید: کمربندهای معمولی بیشتر به عنوان نقطه کانونی لباس شما در نظر گرفته می شوند. با این حال ، لازم نیست که آنها یک قطعه بیانیه باشند و همچنین ممکن است مانند یک کمربند رسمی ظریف باشند.

رسمیدر مقابل.گاه به گاه
چرم ، مشکی یا قهوه ایموادهر نوع ماده: چرم ، جیر ، پارچه و غیره.
بند نازکبند کمربندبند پهن
سگک به سبک فریمسبک دست و پنجه نرمانواع سبک های دست و پنجه نرم برای انتخاب
سگک فلزیمواد دست و پنجه نرمسگک ممکن است از هر ماده ای ساخته شود. معمولاً فلزی
سگک کوچک و مجزااندازه دست و پنجه نرمسگک ممکن است بزرگ و بسیار قابل مشاهده باشد

نحوه انتخاب بهترین کمربند برای مردان

اکنون که ما در مورد همه چیزهایی که باید در مورد کمربند مردانه بدانید جزئیات داده ایم ، بیایید خلاصه کنیم.

چرم همیشه بهترین گزینه است. چه معمولی و چه شیک ، این ماده زیبا ترین ظاهر است که می توانید از آن استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که با سبک کفش های مجلسی شما مطابقت دارد .

نوع کمربند با کت و شلوار

علاوه بر حلقه ازدواج ، فلز دست و پنجه نرم را با سایر فلزاتی که پوشیده اید مطابقت دهید. به عنوان مثال ، اگر از ساعت استفاده می کنید و یا دستبند می پوشید ، تمام فلز بدن شما باید یکسان باشد.

رنگ کمربند خود را با سایر لوازم جانبی هماهنگ کنید . باز هم ، این امر به دنبال ایجاد ظاهری روان و اطمینان از این است که هیچ چیز مانند یک انگشت شست بیرون نمی زند.

کمربند اندازه مناسب را انتخاب کنید. یک کمربند که برای شما بسیار بزرگ است ، دارای یک دم بسیار بلند به دور کمرتان است. شما می توانید سعی کنید آن را جمع کنید ، اما این فقط حجم بیشتری را اضافه می کند ، که چشم را به خود جلب می کند.

از طرف دیگر ، کمربندی که خیلی کوچک است ، دور کمر شما را خرد کرده و همچنین تصویری ناخوشایند ایجاد می کند.

یک کمربند با روکش یا بافت متناسب با بقیه لوازم جانبی خود انتخاب کنید. دوباره ، این به ایجاد یک ظاهر صاف برمی گردد. اگر یک قطعه با هم ترکیب نشود ، به نظر می رسد که هیچ اهمیتی به ظاهر خود نداده اید.

وقتی کمربند را با شلوار جین ست می کنید ، خوب به شلوار جین نگاه کنید. آیا آنها شلوار جین بسیار معمولی هستند یا شاید شلوارهای مجلسی ؟

اگر آنها بیشتر در کنار شلوارهای جین هوشمند قرار می گیرند ، می خواهید کمربند رسمی تری با آنها داشته باشید ، که مناسب استایل است. و اگر از شلوار جین گشاد و پاره استفاده می کنید ، نمی خواهید آنها را با کمربند نازک لباس ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *