پست ها

راهنمای کت و شلوار کلاسیک

کت و شلوار

کت و شلوار کلاسیک متناسب اغلب به عنوان برش سنتی یا آمریکایی شناخته می شود . ویژگی راحتی آن و این واقعیت است که پوشیدن آن بسیار آسان است.

این نوع کت و شلوارها به طور سخاوتمندانه در سراسر ناحیه کمر و سینه بریده می شوند. به طور کلی، این سبک برش دلیل امکان حرکت آزادانه با انقباض کمتر برای حرکت بدن است.

با سهولت حرکت و راحتی کت و شلوارهای کلاسیک مناسب، اغلب برای مردانی که در محیط شلوغ و شرکتی کار می کنند ترجیح داده می شوند.

مزایای کت و شلوار کلاسیک فیت

چرا باید یک کت و شلوار کلاسیک متناسب انتخاب کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد.

اولا، پیدا کردن آنها آسان است. اکثر فروشگاه‌ها این محصول خاص را عرضه می‌کنند، بنابراین شما باید یکی را پیدا کنید که با بودجه و اندازه شما مطابقت داشته باشد.

 

اگر اندازه یا شکل غیرعادی دارید، یکی از ساده ترین سبک ها برای یک خیاط برای تنظیم هستند. یک کت و شلوار کلاسیک مناسب برای مردانی که در استایل لاغر راحت نیستند و ظاهری جاودانه تر را ترجیح می دهند عالی است.

 

 

شکل کلاسیک هرگز قدیمی نیست و اگر سالی یک بار کت و شلوار بپوشید ایده آل است. کت و شلوارهای کلاسیک یک تناسب قدیمی را ارائه می دهند که برای پوشیدن روزمره ایده آل است.

بعلاوه، آنها برای هر فصل در هر شرایط آب و هوایی مناسب هستند. در هوای سردتر می توانید به راحتی یک جلیقه گرم را از زیر آن بریزید تا یک لایه اضافی اضافه کنید.

هر مردی که به راحتی اهمیت می دهد باید حداقل یک کت و شلوار کلاسیک متناسب در کمد لباس خود داشته باشد. و اگر سر کار کت و شلوار می پوشید، احتمالاً به این برش ماندگار در رنگ های مختلف و مواد مختلف نیاز خواهید داشت.

امروزه می توانید کت و شلوارهای کلاسیک را در پارچه های ضد چروک تهیه کنید که حتی نیازی به خشکشویی ندارند. چگونه برای آسان کردن زندگی شما؟

از کت و شلوار های جامه سرا نمیشه گذشت

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

کت و شلوار کلاسیک فیت دو در مقابل سه دکمه

سبک کلاسیک مردانه تماماً در مورد جزئیات است. این لمس های کوچک است که شخصیت و حس سبک شما را بیان می کند. اینجاست که دکمه های کت و شلوار شما وارد می شود.

به دنبال یک کت و شلوار کلاسیک با دکمه های ساخته شده از مواد با کیفیت مانند چوب یا شاخ گاو باشید. این بلافاصله آن را از لباس های کوچک با دکمه های پلاستیکی متمایز می کند.

تعداد دکمه هایی که انتخاب می کنید نیز مهم است و می تواند تفاوت زیادی در نحوه تناسب کت و شلوار شما ایجاد کند. اگرچه کت و شلوارهای یک و چهار دکمه موجود است، اما اکثر کت و شلوارهای کلاسیک دارای کت های دو و سه دکمه هستند.

کت و شلوار دو دکمه

دو دکمه به دلیل قرارگیری کم دکمه ها جذاب تر هستند. این باعث بلندتر شدن یقه ها می شود که از نظر بصری بالاتنه را بلند کرده و اندام را باریک می کند.

بنابراین، اگر طرف کوتاهی دارید، یک کت و شلوار کلاسیک دو دکمه انتخاب واضحی برای شماست. همچنین بهترین گزینه برای آقایان لاغر هستند که دوست دارند کمی لاغرتر به نظر برسند.

کت و شلوار سه دکمه

کت‌های کت و شلوار سه‌دکمه‌ای کهنه‌تر و کمی عجیب‌وغریب‌تر اما به‌طرز خوبی در نظر گرفته می‌شوند. محل قرارگیری دکمه ها بالاتر است و جلوی کت و شلوار شما هنگام بستن دکمه ها حالت V کم عمقی پیدا می کند.

سه دکمه ها اثر بلند کنندگی کت دو دکمه را ندارند. آنها بهتر است توسط مردان بلند قد بپوشند که به دنبال جلوه ای متناسب تر و متعادل تر برای مقابله با قد خود هستند.

کدام یک را باید انتخاب کنید؟

اگر بین این دو گزینه مردد و مطمئن نیستید، به سراغ یک کت و شلوار کلاسیک دو دکمه بروید. این یک گزینه استانداردتر است و به طور گسترده پذیرفته شده است.

با این حال، به تعداد دکمه هایی که برای ژاکت خود انتخاب می کنید، همیشه، بدون استثنا، دکمه پایین را باز نکنید. کت و شلوارها عمدا بریده شده اند تا با دکمه پایین پوشیده شوند.

دکمه را ببندید، شکل را خراب می کنید. شما همچنین کمی عصبی به نظر خواهید رسید زیرا این یک سنت دیرینه است. در واقع، تمام راه به پادشاه ادوارد هفتم برمی‌گردد، که آنقدر چاق بود که نمی‌توانست دکمه‌هایش را بالا ببرد.

در نتیجه جامعه از او پیروی کرد و این روند تا امروز ادامه دارد. در مورد یک نماد مد صحبت کنید!

نحوه تناسب برش کت و شلوار کلاسیک

کت های کت و شلوار کلاسیک با شانه های پهن تر بریده می شوند. دلیل آن این است که آنها فضای بیشتری در اطراف سینه و کمر نسبت به همتایان باریک خود دارند.

سوراخ های بازو و آستین ها نیز کمی پهن تر است. یک کت کلاسیک مناسب کمی بلندتر از مدل های دیگر است و معمولاً زیر خط کمر وسط قرار می گیرد. همچنین از ناحیه کمر کمتر جذب می شود.

تناسب برش کت و شلوار

شلوار در اطراف ران و قسمت صندلی شل شده است. برای حفظ ظاهری متعادل، کمی پهن‌تر هم قرار می‌گیرند. بند کمر در اطراف کمر طبیعی قرار می گیرد و نباید برای بالا نگه داشتن آن به کمربند نیاز داشته باشد.

همانطور که گفته شد، یک کت و شلوار کلاسیک مناسب هرگز نباید گشاد باشد، به خصوص شلوار.

سایز مناسب شلوار

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه یک کت و شلوار باید مناسب باشد، اکیداً به شما توصیه می کنیم که راهنمای کامل پوشیدن کت و شلوار یا راهنمای تناسب کت و شلوار را مطالعه کنید .

ترکیب رنگ کت و شلوار مناسب کلاسیک

می توانید شلوار و ژاکت هماهنگ را با هم بپوشید یا کمی چیزها را با هم مخلوط کنید. برای ظاهری سنتی و تجاری تر، ژاکت و شلوار باید از نظر رنگ و جنس مطابقت داشته باشند.

برای داشتن ظاهری بی‌نظیر و جسورتر، با خیال راحت رنگ‌های کلی لباس را با هم ترکیب کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که احتمالاً بهتر است به برخی از ترکیب‌های رنگی از پیش تعریف‌شده که برای کت و شلوارهای کلاسیک و پیراهن‌های لباس مناسب هستند، پایبند باشید .

برای مجالس رسمی یا عروسی یک کت و شلوار مشکی کلاسیک مناسب داشته باشید و همیشه با آن کفش مشکی بپوشید.

برای دفتر، سرمه ای و خاکستری زغالی رنگ های مورد علاقه شما هستند. کفش های قهوه ای تیره و پیراهن را در تقریبا هر رنگی اضافه کنید تا تیز و شیک به نظر برسید، بدون اینکه زیاده روی کنید.

کت و شلوار مردانه کلاسیک سرمه ای

کت و شلوار در تابستان چطور؟ نیروی دریایی و خاکستری زغالی در هر مکان و هر زمان کار می کنند. اما خوب است که برای آب و هوای گرم چند کت و شلوار با سایه روشن تری داشته باشید، مانند برنزه یا خاکستری روشن . آنها گرما را منعکس می کنند و ظاهری شاداب تر به طور کلی ایجاد می کنند.

خاکستری روشن را با پیراهن آبی پودری یا سفید امتحان کنید. مردان بلوند یا موی خاکستری در پیراهن آبی-بچه همراه با پیراهن سفید پیچیده به نظر می رسند. خاکی برای تابستان نیز مناسب است، اما آن را برای لباس های روز نگه دارید زیرا به اندازه رنگ های دیگر رسمی نیست.

وقتی پاییز از راه می رسد، سایه های بورگوندی یا توت غنی در عین کلاسیک بودن، ظاهری را ایجاد می کنند. پیراهن سفید و کفش مشکی به خوبی با این رنگ ها ست می شود.

چه زمانی کت و شلوار کلاسیک متناسب بپوشیم

کت و شلوار کلاسیک مناسب شما برای موارد زیادی ایده آل است که احتمالاً متوجه خواهید شد که به بیش از یک مورد نیاز دارید. در اینجا فقط چند نمونه از مواردی که ظاهر کلاسیک هرگز نامناسب نیست آورده شده است.

لباس کسب و کار حرفه ای خواستار رنگ لباس سنتی. سرمه ای، زغالی، خاکستری متوسط ​​همیشه حرفه ای و جلا به نظر می رسد. بنابراین، اگر می‌خواهید برای موقعیت‌های کاری بپوشید، یک کت و شلوار کلاسیک با رنگ تیره انتخاب کنید.

کت و شلوار کلاسیک را چه زمانی بپوشیم

یک کت و شلوار کلاسیک متناسب شما را بدون زحمت از دفترتان به اتاق هیئت می برد. سپس برای شام و نوشیدنی با مشتریان بیرون بروید. به علاوه، این اطمینان را به شما می دهد که در طول روز پرمشغله خود راحت باشید.

اگر کسب و کار شما کمی غیر رسمی تر است، شلوار کت و شلوار خود را به همراه یک پیراهن و جلیقه بپوشید. یا شلوار و ژاکت خود را با ژاکت پولو بپوشید.

شب های قرار

اگر با یک ترکیب ژاکت و شلوار کلاسیک ظاهر شوید، مطمئناً قرارتان تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. اگر نمی‌خواهید آنقدر رسمی باشید، شلوار کت و شلوار را با یک جین تیره و خوش‌رنگ عوض کنید.

شما همچنین می توانید جنبه بازیگوش شخصیت خود را نشان دهید. به سادگی کت و شلوار کلاسیک خود را با یک پیراهن لباس رنگی یا طرح دار بپوشید.

رویدادهای رسمی

این زمان‌ها بهترین زمان‌ها برای بیرون آوردن کت و شلوار از گلوله‌های مایع است. کت و شلوار مشکی و پیراهن لباس سفید برای مجالس رسمی سنتی هستند، اما اگر اعتماد به نفس داشته باشید می‌توانید کمی از مسیر خارج شوید.

به راحتی با ژاکت‌هایی در پارچه‌های غیرمعمول، مانند مخمل در رنگ‌های پر جنب و جوش، مانند مارون یا شرابی، آزمایش کنید .

کت و شلوار برای مراسم عروسی

ظاهر خود را با اکسسوری هایی مانند پاپیون ، کراوات طرح دار ، یا کفش های جالب و چشم نواز که با کت و شلوار شما مطابقت دارند، تکمیل کنید .

مراسم ازدواج

عروسی ها معمولاً فضای رسمی دارند. برخی حتی ممکن است نیاز به پوشیدن لباس عروس داشته باشند. اما بیشتر کدهای لباس عروسی به کت و شلوار کلاسیک نیاز دارند.

به عنوان مثال، برای عروسی روزانه، کت و شلوار عروسی را از پارچه های سبک مانند پنبه یا کتان انتخاب کنید. از رنگ های روشن تر در رنگ های خنثی یا پاستلی استفاده کنید. پیراهن های خود را نیز رنگ پریده نگه دارید، و در فضای باز ظاهر مناسبی خواهید داشت.

بهترین کت و شلوارهای کلاسیک مناسب

چندین گزینه محصول به عنوان بهترین محصولات فروش در دسته خود مشخص شده اند. آنها به راحتی در آمازون نیز در دسترس هستند:

کت و شلوار کلاسیک فیت تامی هیلفیگر

کت و شلوار رسمیاین کت و شلوار کلاسیک مناسب در چندین رنگ از جمله قهوه ای، آبی، آبی روشن و زغالی موجود است. از پشم (52%)، پلی استر (46%) و اسپندکس (2%) ساخته شده است.

کت کت و شلوار دارای یک یقه برگردان، یک بسته با دو دکمه، دریچه های کناری و دو جیب درب، یکی در هر طرف است.

جلوی شلوار صاف با کمر کشی است. ایده آل برای مشاغل و موقعیت های روزمره.

به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کت و شلوارهای کلاسیک، بیش از 75 درصد از افراد سایز و مدل را عالی ارزیابی کردند.

 
 

 

کت و شلوار پشمی مشکی فیت کلاسیک توسط Calvin Klein

کت و شلوار پشمیکت و شلوار کلاسیک کالوین کلاین 100% پشم است. بنابراین، باید فقط از طریق خشکشویی انجام شود. همچنین در سه رنگ مشکی، سرمه ای و خاکستری روشن موجود است.

این ژاکت دارای یک کت دو دکمه، برگردان های نازک و دریچه های جانبی است. علاوه بر این، کت کت و شلوار شامل دو جیب فلپ، یک جیب بیرونی سینه در سمت چپ، و یک کاف آستین چهار دکمه است.

همچنین به همراه یک شلوار همسان جلوی صاف که تا روی زانو کشیده شده است عرضه می شود.

 

 

کت و شلوار دو دکمه کلاسیک فیت توسط Salvatore Exte

کت و شلوار دو دکمه فیتSalvatore Exte برندی است که با طراحی کت و شلوار ایتالیایی خود را معرفی می کند. کیفیت محصولات آنها با توجه به قیمت بسیار مقرون به صرفه ثابت شده است.

این کت و شلوار کلاسیک دو تکه از 65% پلی استر و 35% ویسکوز تشکیل شده است. با یک ژاکت دو دکمه مجهز به دریچه های جانبی و یک برگردان دکمه دار عرضه می شود. همچنین دارای شلوار جلوی تخت و جیب های ژاکت دار در پشت است.

بسیاری از مشتریان از کیفیت این کت و شلوار، چه کت و چه شلوار، تا حد زیادی تحت تأثیر قرار گرفته اند.

 

 

کت و شلوار کلاسیک فیت شرکت Chama

کت و شلوارهای کلاسیک CHAMA از 65% پلی استر و 35% ویسکوز ساخته شده است. آنها در رنگ های زیادی از جمله مشکی، زغالی، خاکستری، سرمه ای و آبی وجود دارند.

کت کت و شلوار کاملا آستردار است و دارای دو دکمه بسته می شود، دریچه های کناری، یقه برگردان و جیب های جلوی فلپ دارد.

شلوار جلوی تخت دارای یک دکمه بسته می شود. آنها دو دکمه پشتی، جیب های زاویه دار دارند و تا روی زانو قرار دارند. هر چند سجاف ناتمام است.

من فکر می کنم کت و شلوار نسبت به قیمت عالی است، که بسیار مقرون به صرفه است. مناسب برای موقعیت های روزمره و کاری.

 

کت و شلوار کشدار کلاسیک توسط تامی هیلفیگر

کت و شلوار کشدارکت و شلوار کلاسیک کشدار طوسی تیره تامی هیلفیگر یکی دیگر از بهترین انتخاب های این برند است. از پارچه اروپایی وارداتی (52% پشم، 45% پلی استر و 3% اسپندکس) ساخته شده است.

این کت و شلوار دارای بسته شدن دو دکمه، یقه برگردان، دو دریچه و طراحی خیره کننده است. همچنین همراه با شلوارهای جلوی مسطح با ته بدون لبه عرضه می شود. این به شما امکان می دهد بهترین طول شلوار را مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید.

طراحی مدرن دریچه دو طرفه به شما راحتی و تنفس می دهد. هر آنچه که می توانید از با کیفیت ترین و گران ترین کت و شلوارها انتظار داشته باشید.

 

کت و شلوار سه تکه کلاسیک فیت توسط Salvatore Exte

کت و شلوار سه تکهاین کت و شلوار کلاسیک سه تکه با استفاده از پارچه استاندارد بالا که ترکیبی از تترون و ابریشم مصنوعی است ساخته شده است . جنس آن بسیار نرم است و ظاهر و احساس خوبی ارائه می دهد.

این کت دارای یک برگردان با دو دکمه مشکی است و با پوشیدن آن راحتی و جدیت را به ارمغان می آورد.

این جلیقه می تواند تک سینه با بسته شدن پنج دکمه و یا دو سینه با بسته شدن 8 دکمه باشد. گزینه اول سه جیب فلپ دارد که دومی دو جیب دارد.

در نهایت، این کت و شلوار با شلوار جلویی تخت عرضه می شود که کاملاً با رنگ ژاکت مطابقت دارد.

این مدل به عنوان کت و شلواری که با طراحی کاملاً خارق‌العاده و ظریف ساخته شده است، برای هر مراسم رسمی یا هر مناسبتی که نیاز به لباس و ظاهری رسمی دارد، مناسب است.

کت کت و شلوار کلاسیک مشکی از Chaps

کت و شلوار مشکی کلاسیکاین لباس کلاسیک از 68% پلی استر، 28% ابریشم مصنوعی و 4% الاستین تشکیل شده است. این ترکیب باعث می شود کت و شلوار مقاوم در برابر چروک و جابجایی آسان در طول روز باشد.

این کت و شلوار دارای یک ژاکت دو دکمه است که دارای یک برگردان و یک جیب در دو طرف است.

 

این شلوار دارای یک دکمه بسته می شود و فضای بیشتری در پاها دارد. سجاف در پایین تمام شده است و آنها را آماده پوشیدن می کند و نیازی به خیاطی نیست.

من فقط خشکشویی را توصیه می کنم زیرا شستشوی معمولی با ماشین ممکن است به پارچه این لباس آسیب برساند.

 

کت و شلوار کلاسیک فیت توسط کنت کول ریاکشن

کت و شلوار کلاسیک فیتاین لباس از 70% پلی استر، 28% ریون و 2% اسپندکس تشکیل شده است. این در چندین رنگ از جمله مشکی، شرابی، سرمه ای و خاکستری موجود است.

این شامل یک کت کت و شلوار دو دکمه کلاسیک با برگردان های ناز است که دارای دو جیب دریچه و دریچه های جانبی است. شلوار لبه دار است و تمام شده و آماده پوشیدن است.

به نظر من نسبت به قیمتش کت و شلوار عالیه به خوبی جا می شود و بسیار راحت است.

نتیجه گیری و پیشنهاد

کت و شلوارهای کلاسیک مناسب برای هر مردی است که دوست دارد بدون صرف تلاش زیاد عالی به نظر برسد. هنگامی که تناسب مناسب داشته باشید، پیدا کردن پارچه و رنگ برای هر مناسبتی آسان است. می توانید مطمئن باشید؛ شما هرگز از مد نمی افتید

اگر از آن دسته افرادی هستید که برش راحت را ترجیح می دهید و می خواهید در محل کار آزادانه حرکت کنید، کت و شلوارهای کلاسیک را توصیه می کنم.

در واقع، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب بهترین کت و شلوار کلاسیک متناسب، آنها را در نظر بگیرید. همچنین رنگ های مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و ویژگی های اضافی که با هر مدل منحصر به فرد است.

اولین گزینه در لیست، کت و شلوار کلاسیک تناسب تامی هیلفیگر ، یک گزینه عالی است. همچنین بیشترین بازخورد مثبت را از کاربران و بازبینان مختلف دریافت کرده است. اندازه کت و شلوار کاملاً با انتظارات خریدار مطابقت دارد.

بنابراین، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام کت و شلوار مناسب کلاسیک را باید بخرید، برای تعیین نیازهای خود وقت بگذارید. ویژگی هایی را که می خواهید در یک کت و شلوار کلاسیک متناسب ببینید نیز بررسی کنید. سپس، آنچه را که می خواهید با گزینه های موجود مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *