پست ها

شلوار مشکی و کفش مجلسی قهوه ای

شلوار مشکی

هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید با موفقیت شلوار مشکی و کفش قهوه ای زیبا و مناسب را ست کنید.

این باور عمومی وجود دارد که شلوار مشکی را فقط می توان با کفش های مشکی ست کرد. با این حال ، این فقط تفکر تنبل است! با کمی دانش ، می توانید از آن قالب خارج شوید.

وقتی این ترکیب به درستی انجام شود ، می تواند بسیار پیچیده به نظر برسد.

نکاتی که باید قبل از تطبیق رعایت شود

شلوار مشکی و کفش های قهوه ای شما می تواند در شیک کردن لباس شما تأثیر شگفت انگیزی داشته باشد ، اما برخی قوانین وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

مناسبت

پوشیدن کفش های قهوه ای با شلوار مشکی از رسمی بودن لباس شما می کاهد و ظاهری معمولی به نظر می رسد. این یک ترکیب عالی برای  رویدادهای نیمه رسمی ، عروسی های روز و  است .

مناسبت

همچنین می توانید لباس را در طرف معمولی تر طیف بیاورید. افزودن لوازم جانبی اضافی مانند یک مربع جیبی یا یک ساعت مچی معمولی می تواند به شما کمک کند و این ترکیب را به یکی از اجزای ضروری لباس هوشمندانه و گاه به گاه خود تبدیل کنید .

سایه کفش قهوه ای

برای کشیدن آن ، باید مطمئن شوید کهرنگ قهوه ای مناسب دارید . شما می توانید سایه های متوسط ​​تا تیره کفش های قهوه ای را با شلوار مشکی با موفقیت بپوشید.

سایه کفش قهوه ای

گزینه های متعددی وجود دارد ، بنابراین شما فقط به یک سایه مناسب دقیق محدود نمی شوید. فقط باید لباس مناسب را پیدا کرده و آن را به آرامی با شلوار خود ست کنید.

کت و شلوار مشکی و کفش قهوه ای تیره

هرچه سایه های تیره تری بپوشید ، هنگام لباس پوشیدن لباس رسمی تری خواهید داشت.

کت و شلوار مشکی رسمی ترین لباس است که می توانید به دست آورید ، بنابراین باید مطمئن شوید که کفش های لباس قهوه ای شما نیز بسیار تیره هستند. کفش های قهوه ای تیره نیز رسمی تر از کفش های لباس قهوه ای روشن تر هستند.

کت و شلوار مشکی و کفش قهوه ای تیره

وقتی کت و شلوار مشکی می پوشید ، باید کفش مجلسی رسمی تری نیز با آن بپوشید. دلیل این امر این است که یک کفش مجلسی بیشتر با تنور کلی کت و شلوار مشکی شما مطابقت ندارد.

شما با یکجفت کفش مجلسی که با کیفیت لباس شما مطابقت دارد بسیار هماهنگ تر به نظر می رسید . Oxfords، دربی، و راحتی همه عالی هستند سبک لباس کفش برای پوشیدن با کت و شلوار سیاه و سفید.

اگر کت و شلوار مشکی انتخاب کرده اید ، احتمالاً مراسم رسمی تری خواهد بود. بنابراین از افزودن بیش از حد رنگ به لباس خود دوری کنید تا مبادا حواس شما را پرت کند.

در حقیقت ، بهترین حالت این است که تا حد ممکن فقط به چند سایه نزدیک بمانید.

یراهن لباس سفید باید با شلوار کت و شلوار سیاه و سفید و کفش های قهوه ای است از آن بیشتر لباس رسمی پیراهن شما می توانید لباس است. سپس در نظر بگیرید که کدام کراوات برای ظاهر مورد نظر شما بهتر جواب می دهد.

کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید

به عنوان مثال ، یک کراوات قرمز فریبنده است و هرگز انتخاب اشتباهی نیست. علاوه بر این ، یک کراوات مشکی بسیار جذاب خواهد بود و زیبایی یکنواخت درخشان را ایجاد می کند. کراوات آبی نیز بسیار آرامش بخش خواهد بود.

شلوار مشکی و کفش قهوه ای

هنگامی که راحت تر لباس می پوشید ، آزادی بیشتری در انتخاب کفش های مجلسی دارید.

سیاه شلوار لباس هنوز هم می تواند در سمت dressier از کمد لباس خود داشته باشد، اما نه به اندازه شلوار کت و شلوار سیاه و سفید. هنگام پوشیدن شلوار هم گزینه های بیشتری برای کفش دارید.

شلوار مشکی و کفش قهوه ای

به عنوان مثال ، لازم نیست فقط کفش های لباس قهوه ای تیره بپوشید. در عوض ، ممکن است هنگام لباس پوشیدن کمی به رنگ قهوه ای متوسط ​​تا روشن بروید ، زیرا معمولی تر هستند. با این حال ، رنگ های تیره متوسط ​​و تیره هنوز هم خوب هستند.

شما همچنین می توانید گزینه های بیشتری در مورد استایلی که می توانید بپوشید داشته باشید. به عنوان مثال ، لوفر می تواند یک انتخاب عالی باشد. اگر لوفر را انتخاب کنید ، با شلوارهای کوتاهتر بهترین ظاهر را خواهند داشت. همچنین می توانید جوراب را کنار بگذارید.

بندهای راهب تکی نیز گزینه ای بسیار شیک هستند. و البته ، کفش های آکسفورد همیشه یک انتخاب خوب هستند.

همچنین در لباس های دیگر که با کفش های قهوه ای و شلوار مشکی ست می کنید آزادی بیشتری دارید. می توانید از پیراهن لباس سفید معمولی جدا شده و رنگ دیگری را انتخاب کنید. پیراهن های جامد و شطرنجی هر دو باید مطابقت خوبی داشته باشند.

کفش قهوه ای و کت و شلوار مشکی

یک بلیزر مجزا یک لمس زیبا را به پایان می رساند تا کل ظاهر شما را به هم نزدیک کند. این می تواند چیزی غیر از رنگ سیاه باشد ، مانند ذغال سنگ یا حتی رنگ دریایی ، برای یک پیچ و تاب.

شلوار جین مشکی و کفش قهوه ای

کفش قهوه ای می تواند برای شلوار جین مشکی بسیار مناسب باشد. این به این دلیل است که این ترکیب رنگ در حال حاضر معمولی است. اما کشیدن آن می تواند مشکل باشد و اولین موردی که باید در نظر بگیرید نوع کفشی است که انتخاب می کنید.

برخی از مدلهای کفش قابل قبول که می توانید از آنها استفاده کنید عبارتند از: Derbys ، چکمه های چلسی یا Bluchers. آکسفورد نیز قابل قبول است. فقط این است که تشریفات متفاوت است و مطابقت با آنها دشوارتر است.

شلوار جین مشکی و کفش قهوه ای

از طرف دیگر ، لوفرهای پنی قهوه ای یک انتخاب عالی تابستانی برای شلوار جین مشکی شما هستند. آنها همه کاره هستند و می توانید آنها را با لباس های مختلف نیز ست کنید. کفش کتانی هم خوبه

می توانید ظاهر را با یک پیراهن چهارخانه ، پیراهن لباس معمولی یا حتی یک تی شرت معمولی کامل کنید. علاوه بر این ، یک ژاکت ساده و محکم می تواند یک افزودنی عالی برای این ظاهر باشد.

فقط مطمئن شوید که همه رنگهای بقیه لباس های شما با شلوار مشکی و کفش های قهوه ای به خوبی ترکیب شود.

لوازم جانبی که می توانید با شلوار مشکی و کفش قهوه ای بپوشید

شلوار مشکی و کفش های قهوه ای خود را با دیگر لوازم چرمی قهوه ای ست کنید. فقط مطمئن شوید که چرم و سایه قهوه ای با هم مطابقت دارند.

کمربند قهوه ای یکی از زیباترین لوازم جانبی است که می توانید با کفش قهوه ای بپوشید. فقط مطمئن شوید که تشریفات کمربند و کفش شما مطابقت دارد.

لوازم جانبی که می توانید با شلوار مشکی و کفش قهوه ای بپوشید

ساعت مچی بند چرمی قهوه ای نیز راهی زیبا برای افزودن استایل بیشتر به ظاهر کلی شما است. با انتخاب نوع مناسب ساعت خود را با بقیه رسمیات لباس هماهنگ کنید .

در نهایت ، افزودن کیف چرمی نیز یکی از آخرین قطعاتی است که ظاهر کفش های قهوه ای شما را تقویت می کند. باز هم ، توجه زیادی به سایه ها و مواد چرم داشته باشید.

از چه چیزی باید اجتناب کرد

ابتدا از کفش های قهوه ای روشن خودداری کنید. از سوی دیگر ، سایه های روشن تر مانند کنیاک مورد استقبال قرار می گیرند زیرا می توانند تضاد خوبی با ظاهر کلی شما ایجاد کنند. فقط کافی است سایه مناسب را با بقیه لباس های خود هماهنگ کنید.

بهتر است از کفش های قهوه ای تیره نیز اجتناب کنید ، زیرا تقریباً با شلوار مشکی شما مطابقت دارد.

در نهایت ، شما همیشه باید از پوشیدن شلوار مشکی و کفش قهوه ای در مراسم کراوات مشکی خودداری کنید. این رویدادها رسمی هستند و از قوانین خاصی پیرامون لباس هایی که می توانید بپوشید پیروی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *