پست ها

نکاتی که در سفر نباید فراموش کنید

سفر

سفر می تواند احساسات متفاوتی را به همراه داشته باشد. این می تواند هیجان انگیز ، اعصاب خردکن ، خسته کننده یا بخشی دیگر از روال عادی شما در محل کار باشد.

بدون تردید بسته بندی چمدان شما یک کار زمانبر است. به همین دلیل است که شما باید لیستی از چیزهایی را تهیه کنید که روزهای قبل از تاریخ سفر خود را به ارمغان بیاورید.

خوب ، گذشته از اصول اولیه ای که باید در کیف مسافرتی خود داشته باشید مانند لباس ، روسری ، کفش ، جوراب ، لوازم آرایش و غیره.

همچنین موارد دیگری وجود دارد که نباید فراموش کنید اما اغلب آنها را فراموش می کنید. در زیر نمونه هایی از مواردی است که نباید در سفر فراموش کنید:

لباس های تمام فصل

اگر بسته به نوع آب و هوایی که در مقصد سفر خود انتظار دارید ، لباس می پوشید ، فراموش نکنید که تعدادی از لباس های تمام فصل خود را نیز بسته بندی کنید.

این امر به گونه ای مهم است که حتی وقتی هوا ناگهان تغییر می کند ، هرگز نگران عرق کردن شدید در حالی که در پیراهن خود هستید باشید.

وقتی می دانید اینها را در کیف خود دارید ، برای شما راحت تر می شود به اتاق هتل خود برگردید و تغییر دهید. شما از دردسرهایی که باید در هر جای دیگری به دنبال لباس های نقرون به صرفه باشید که می توانید برای مطابقت با آب و هوا استفاده کنید ، در امان خواهید بود .

اگر هدف سفر شما نیاز به همراه داشتن کت و شلوار است ، بهترین گزینه پوشیدن آن در طول پرواز است. در غیر این صورت ، با استفاده از محافظ کت و شلوار ، یک تاشو انجام دهید تا کت و شلوار خود را در چمدان ببندید.

عینک آفتابی

عینک آفتابی بسیار مهم است ، به خصوص اگر در تابستان سفر می کنید. با این حال ، بسیاری از مردم عادت دارند عینک آفتابی خود را داخل ماشین بگذارند. به نوبه خود ، آنها فراموش می کنند که آن را با خود به مقصد فرودگاه همراه کنند.

اما ، اگر مدت زیادی از خانه دور باشید و به چند عینک آفتابی نیاز داشته باشید تا در هر مناسبت در برنامه سفر شما قرار گیرد ، باید ویترین عینک آفتابی خود را به همراه داشته باشید تا مطمئن شوید آنها را به هم ریخته نمی بینید. در اتاق هتل یا در چمدان شما.

پس از رسیدن به مقصد به فکر خرید آن نباشید. انتخاب ویترین متناسب با ترجیحات شما و مجموعه عینک ممکن است زمان بر باشد. بنابراین ، قبل از تاریخ عزیمت یکی را خریداری کرده و فوراً آن را در چمدان خود قرار دهید.

شارژرهای تلفن

بسیاری از افراد هنگام سفر تلفن های خود را به خاطر می آورند. این یک ابزار ضروری برای گرفتن عکس و عکس سلفی در طول سفر است. با این حال ، چیزی که اغلب از ذهن آنها خارج می شود ، شارژر آن است.

اگر حتی نتوانید آن را روشن کنید ، دیگر از آن استفاده نمی شود. بنابراین ، مهم است که مطمئن شوید هر از گاهی می توانید آن را شارژ کنید.

سفر بدون شارژر تلفن می تواند به یک اشتباه وحشتناک تبدیل شود ، به ویژه وقتی متوجه می شوید که قیمت آنها در هتل ها ، استراحتگاه ها یا فرودگاه ها چقدر است.

کپی اسناد مهم

یکی از مهمترین مواردی که هرگز نباید در سفر فراموش کنید ، کپی مدارک مهم خود مانند گذرنامه ، ویزا ، کارت های اعتباری و بلیط هواپیما است.

هر چند ممکن است خنده دار به نظر برسد اما بسیاری از مردم این موضوع را فراموش می کنند. با این حال ، اگر کیف مسافرتی شما به سرقت رفته و مدارک مهم شما در آنجا باشد ، می تواند بدترین سفر شما شود.

بنابراین ، بسیار مهم است که نسخه های تکراری از اسناد مهم خود را تهیه کرده و آنها را در کیف های دیگر خود قرار دهید. به این ترتیب ، اگر یکی از کیف های شما گم شود یا به سرقت برود ، همه چیز را از دست نخواهید داد.

بخوانید:  استایل اولد مانی چیست | ترند جدید دنیای مد

کیت های کمک های اولیه

هنگامی که در سفر هستید خراشیدگی ، خراش و تاول اجتناب ناپذیر است. فردی باشید که همیشه آماده چنین سناریویی است. تکان خوردن در داخل یک فروشگاه در حالی که به دنبال وسایل اضطراری مورد نیاز خود هستید ، ناراحت کننده است.

بنابراین ، برای جلوگیری از این اتفاق ، عاقلانه است که جعبه کمک های اولیه را خودتان تهیه کنید . کیت شما نباید پیچیده باشد.

ممکن است چند باند ، پماد آنتی بیوتیک با استفاده شخصی و پوست خال برای جراحات یا خراش های تصادفی بسته بندی کنید. از برخی مسکن های بدون نسخه نیز استفاده کنید. این برای تهیه جعبه کمکهای اولیه شما کافی است.

چرخ دنده های باران

اگرچه پیش بینی آب و هوا می گوید تابستان به مقصد شما خواهد رسید ، اما هرگز نمی توانید دقیقاً بگویید چه زمانی هوا به طور غیر منتظره تغییر می کند. با این حال ، بسیاری از مردم فراموش می کنند وسایل باران خود را جمع کنند.

به نوبه خود ، آنها خود را در زیر باران خیس می کنند در حالی که در مکان دیگری در جایی دیگر هستند. بنابراین ، گرفتار باران نشوید و نه تنها لباس مجلسی یا تابستانی خود را خراب نکنید.

با قرار دادن یک چتر تاشو در کیف خود ، دائماً برای هرگونه تغییرات ناگهانی آب و هوا آماده باشید. به این ترتیب ، مجبور نخواهید بود روز خود را کوتاه کرده و یا در حالی که خیس قطره قطره هستید ، به اتاق هتل خود بازگردید.

کیف لباسشویی

بسیار معمول است که افراد هنگام سفر ، آوردن کیسه های لباسشویی خود را فراموش کنند.

در نتیجه ، آنها هنوز باید در چند ساعت فشار بیاورند تا به دنبال کیف مشبک یا هر چیزی که می توانند به عنوان کیسه لباس شویی خود استفاده کنند ، باشند. حتی اگر آنها بدانند که برنامه فشرده ای در پیش دارند.

این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما اگر در سفر برنامه ای شلوغ داشته باشید ، مواردی مانند نداشتن کیسه های لباسشویی می تواند روز شما را خراب کند.

البته شما نمی خواهید این لباس های کثیف دقیقاً در جایی قرار گیرد که لباس های تمیز شما در کیف شما هستند. در عوض یک کیسه لباس شویی داشته باشید. این بهترین راه برای جدا کردن لباس های آلوده از لباس های بلااستفاده است.

کارت حافظه

آیا شما از زیبایی فوق العاده محیط جدید خود که تصمیم گرفته اید هزار عکس در روز بگیرید ، بسیار هیجان زده شده اید؟

سپس ، خود را از اینکه فراموش کرده اید کارت حافظه خود را بیاورید ، بسیار ناامید شوید. بنابراین ، شما چه کار می کنید؟

به دنبال نزدیکترین فروشگاه گجت باشید و ببینید آیا می توانید آن را با بودجه خود خریداری کنید ، حتی اگر هزینه کارت حافظه واقعاً در بودجه سفر شما گنجانده نشده باشد.

بنابراین ، اگر نمی خواهید خود را در موقعیت مشابهی (دوباره) قرار دهید ، ممکن است کارت حافظه خود را هرجا که می روید با خود ببرید.

نکته پایانی

دفعه بعد که وسایل خود را برای سفر بسته بندی می کنید ، فقط لیستی از چیزهایی که باید همراه داشته باشید تهیه نکنید. برای مواردی که احتمال فراموش کردن آنها بیشتر است ، یک چک لیست تهیه کنید.

حتی بهتر ، اینها را روی یک پست یادداشت کنید و آن را روی چمدان یا کیف مسافرتی خود بچسبانید. به این ترتیب ، شما به راحتی می توانید یادداشت را ببینید و بلافاصله قبل از عزیمت به فرودگاه یادآوری شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *