پست ها

انتخاب لباس مردانه مناسب

لباس مردانه

هنجارهای اجتماعی معمولاً تعیین می کنند که چه نوع لباسی برای هر مناسبت مناسب است. با این حال، گاهی اوقات این هنجارها ممکن است مبهم یا گیج شوند. در این موارد، افراد یک کد لباس ایجاد می کنند .

کد لباس مجموعه ای از قوانین و انتظارات خاص در مورد نحوه لباس پوشیدن بسته به مناسبت است. این به شما سرنخی در مورد درک و شرایط رویدادی که قصد شرکت در آن را دارید می دهد.

به بخش های زیادی از زندگی خود فکر کنید. مدرسه، سپس کار، رویدادهای اجتماعی و مسئولیت های خانوادگی وجود دارد. آیا برای هر بخش از زندگی خود یک لباس می پوشید؟ نه، احتمالا نه

این “قوانین” می توانند مفید باشند تا توجه ناخواسته ای را به دلیل عدم تناسب به خود جلب نکنید. آنها همچنین به شما کمک می کنند با اعتماد به نفس لباس بپوشید و زیبا به نظر برسید.

کدهای لباس نباید ترسناک باشند. رمز و راز زیادی در آن وجود ندارد. شما فقط باید بدانید که چگونه مناسبت را شناسایی کنید و کد لباس را ترجمه کنید.

کد لباس کراوات سفید

یک مراسم کراوات سفید رسمی ترین لباس در بین همه کدهای لباس است که می توان به آن دعوت کرد.

گاهی اوقات “لباس کامل” نامیده می شود، کدهای لباس کراوات سفید قبل از جنگ جهانی دوم کمیاب نبود. با این حال، امروزه بسیار غیر معمول هستند.

پوشش لباس رسمی

کدهای لباس کراوات سفید سختگیرانه هستند. آنها رویدادهای بسیار فانتزی هستند و بسیار زیبا هستند. بنابراین، در صورت وجود، فضای کمی برای آزادی باقی می گذارد.

همه چیز در مورد کت و شلوار باید به روش خاصی باشد. پاپیون سفید نیز اجباری است.

با این حال، تنها اتاق برای شخصی سازی، انتخاب دکمه سر دست، بوتونیه یا مربع جیبی است.

ژاکت

ژاکت مشکی دوخت دارای روکش های ابریشمی با برگردان های اوج خواهد بود. این ژاکت دارای یک دمپایی است که دم آن به پشت زانو می خورد.

دو سینه و دارای 4-6 دکمه است. آستین ها باید کمی کوتاه باشند تا مقداری کاف نمایان شوند.

شلوار

اینها همچنین مشکی، کمر بلند هستند و معمولاً با بند دار پوشیده می شوند . یک یا دو نوار ساتن در امتداد درز بیرونی ساق پا قرار گرفته است.

پیراهن

کت و شلوار با یک پیراهن لباس سفید ساده با یقه بال، ترجیحا قابل جدا شدن پوشیده می شود.

انتخاب پیراهن مناسب

این پیراهن دارای سرآستین های تکی و یک زبانه در جلو برای اتصال پیراهن به شلوار است. از وز شدن پیراهن جلوگیری می کند که ظاهر براق و ظریف را از بین می برد.

 

جلیقه

جلیقه سفید سه یا چهار دکمه در جلو دارد و کوتاه است. مناسب از جلیقه هم دقیق است. باید کمر بند شلوار را بپوشاند اما از لبه جلوی دمپایی فراتر نرود.

کراباته پاپیونی

همانطور که از نام “کد لباس سفید با کراوات” مشخص است، پوشیدن پاپیون سفید یک الزام است. و به غیر از خود بستن چیزی دریافت نکنید. هر چیز دیگری ارزان و چسبناک به نظر می رسد.

کفش هاتو پا کن

به عنوان رسمی ترین کد لباس، مراسم کراوات سفید به رسمی ترین کفش ها نیاز دارد. به طور خاص، آکسفوردهای مشکی و چرم لاکی با پاشنه کوچک برای تکمیل این لباس ایده آل هستند.

تجهیزات جانبی

اغلب از طریق اکسسوری‌ها، لباس‌های شخصی را در لباس‌های کراوات سفید مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال، شال گردن سفید، دستکش سفید، مربع جیبی سفید یا کلاه بالا مشکی همگی قابل قبول هستند.

مناسبت های کد لباس کراوات سفید

  • اپرا
  • گالا
  • شام دولتی
  • مراسم سلطنتی
  • توپ دبیوتانت

کد لباس کراوات مشکی

یک مراسم کراوات سیاه تقریباً به اندازه یک رویداد کراوات سفید سخت و رسمی است و هنوز هم بسیار شیک است.

انتخاب لباس با پاپیون مشکی

لباس سیاه کراوات است فقط در شب استفاده می شود. این لباس که اغلب کت و شلوار شام، کت شام یا تاکسیدو نامیده می شود، رایج ترین نوع لباس رسمی امروزی است.

ژاکت

ژاکت تاکسیدو مظهر لباس کراوات مشکی است. این یک یا دو سینه با یقه یا شال اوج است، هرگز بریدگی ندارد. برگردان ترجیحا ابریشمی باشد.

انتخاب کت

تقریباً در همه موارد، جک مشکی است، اگرچه گاهی اوقات شما می توانید آنهایی را که به رنگ آبی در می آیند پیدا کنید. در دماهای گرم، کت کت و شلوار سفید قابل قبول است.

ژاکت می تواند در کناره ها دریچه هایی داشته باشد، اگر اصلا وجود داشته باشد، اما هرگز در پشت آن وجود ندارد. جیب‌ها بدون دریچه‌های جیبی فرورفته هستند که بیشتر به جیب‌های جت‌دار معروف هستند.

شلوار تاکسیدو

شلوار تاکسیدو بدون کاف است. در عوض، یک نوار از ابریشم یا ساتن در قسمت بیرونی وجود دارد.

شلوار تاکسیدو

شلوار تاکسیدو منحصر به فرد است زیرا حلقه کمربند ندارد. بلکه دارای زبانه های جانبی قابل تنظیم هستند.

پیراهن

پیراهن های تاکسیدو نیز سفید با یقه بال هستند. با این حال، بر خلاف پیراهن تاکسیدو برای کد لباس کراوات سفید، کد کراوات مشکی از یک کاف فرانسوی استفاده می کند.

انتخاب پیراهن سفید

جلیقه یا کامرباند

هر یک از اینها با لباس تاکسیدو قابل قبول است ، اما هر دو هرگز. جلیقه می تواند تک سینه یا دو سینه باشد و بهترین کار را با یک کت برگردان اوج دارد.

اگر تصمیم دارید جلیقه نپوشید، یک کمربند پلیسه دار مشکی نیز گزینه خوبی است. دور کمر با چین هایی رو به بالا بسته می شود.

کراباته پاپیونی

پاپیون ها لباس های استاندارد لباس برای این کدهای لباس رسمی هستند. بدیهی است که باید مشکی باشد، از این رو کد لباس کراوات مشکی نامگذاری شده است.

انواع پاپیون

جنس پاپیون باید با روکش کت همخوانی داشته باشد، اما امروزه چندان مهم نیست.

کد سنتی برای رویدادهای کراوات مشکی نشان می دهد که پاپیون مشکی باید خود بسته باشد. استایل استاندارد را انتخاب کنید و بافت را با کت کت و شلوار هماهنگ کنید تا ظاهری معمولی داشته باشید.

از طرف دیگر، برای ظاهری مد روز، پاپیون های بزرگ یا جامبو را انتخاب کنید.

کفش هاتو پا کن

قرار نیست کفش های روزمره خود را در یک مراسم کراوات مشکی بپوشید. بالاخره یکی از رسمی ترین رویدادهاست.

 

کفش‌های آکسفورد چرم مشکی انتخاب ارجح خواهند بود. پمپ های پوست گوساله یا دربی های توری نیز مناسب هستند.

تجهیزات جانبی

کدهای لباس کراوات مشکی نسبت به رویدادهای کراوات سفید فرصت کمتری برای لوازم جانبی ارائه می دهد. به عنوان مثال، روسری و کلاه های بالا با کراوات مشکی معمولی نیستند. با این حال، آویز و یک مربع جیب سفید خوش آمدید.

اکسسوری در لباس مردانه

بسته به موقعیت ممکن است بوتونیه مناسب باشد. هنگام لباس پوشیدن رسمی هرگز نباید از ساعت مچی استفاده کرد.

 

مناسبت های کد لباس کراوات مشکی

  • عروسی های عصرانه
  • مراسم اهدای جایزه
  • شام های خصوصی
  • جمع آوری کمک های مالی
  • گالا
  • اپرا

کد لباس اختیاری کراوات مشکی

هیچ کد لباس دیگری نمی تواند به اندازه این دستورالعمل دیوانه کننده باشد. این می تواند ترس را در مردان ایجاد کند و آنها را متعجب کند که “اگر کراوات مشکی نیست، پس چی؟”

نیازی به رمز و راز نیست. خیلی ساده، به این معنی است که کد لباس می تواند کمی رسمی تر از یک تاکسیدو کامل باشد.

این تمام چیزی است که در آن وجود دارد. بقیه چیزها به همان صورت باقی می مانند. بنابراین آن را نسخه کمتر رسمی کراوات مشکی در نظر بگیرید.

پوشیدن لباس با کراوات مشکی

همه صاحب تاکسیدو نیستند یا به آن دسترسی ندارند. بنابراین انتخابی کردن یک رویداد مشکی کراوات راه خوبی برای فراگیرتر شدن مهمانانتان است. علاوه بر این، انعطاف پذیری را نشان می دهد .

 

اگر به یک گردهمایی با کد لباس اختیاری کراوات مشکی دعوت شده اید و به یک لباس تاکسیدو کامل دسترسی دارید، باید جلو بروید و آن را بپوشید. با این حال، اگر این کار را نکنید، در اینجا دستورالعمل ها وجود دارد.

کت و شلوار

نپوشیدن تاکسیدو قابل قبول است، هرچند همچنان توصیه می شود. با این حال، یک کت و شلوار مشکی صیقلی با برگردان های ناز جایگزین مناسبی است.

لباس‌های سرمه‌ای یا آبی نیمه‌شب نیز جایگزین قابل قبولی برای مشکی در این فضای نه چندان رسمی هستند.

پیراهن

یک پیراهن لباس سفید هنوز تنها راه است، حتی با قوانین آرام‌تری مانند این. سرآستین های فرانسوی ترجیح داده می شوند، اگرچه کاف های بشکه ای قابل قبول هستند.

کراوات

با تنظیمات این کد لباس، کراوات همچنان ضروری است. اگر می خواهید از کراوات مشکی لاغرتر از کراوات کلاسیک استفاده کنید، آن را انتخاب کنید. یا یک پاپیون مشکی یا یک کراوات مشکی یکدست خوب است.

کفش

چرم مشکی یا چرم لاکی را انتخاب کنید. حتما جوراب های تیره و متناسب با شلوار بپوشید. این رویدادها جای شاخه شدن با رنگ نیست!

کد لباس خلاقانه کراوات مشکی

خلاقیت کراوات مشکی یکی دیگر از کدهای لباس است که رمزگشایی آن دشوار است. این یک چالش خاص است، اما می تواند سرگرم کننده نیز باشد!

کدهای لباس خلاقانه کراوات مشکی اغلب برای رویدادهای سرگرمی یا سایر صنایع خلاق استفاده می شود. آنها فرصتی را برای اضافه کردن رنگ و استعداد به ظاهر شما ارائه می دهند. با این حال، به خاطر داشته باشید که هنوز یک رویداد رسمی است.

تاکسیدو با پاپیون

می‌توانید با جلیقه یا جلیقه‌تان رنگ اضافه کنید. فقط رنگ کراوات خود را با این قطعات مطابقت ندهید.

برخی از چیزهای دیگر که باید از آنها دوری کنید، رنگ های تکان دهنده در هر لباسی هستند. کفش های نامناسب نیز لباس شما را چندین درجه پایین می آورد. و جزئیات غیررسمی روی کت و شلوار شما مانند لبه های جیب، دریچه های پشت و غیره نیز مورد توجه قرار نمی گیرد.

اگر کلمات کراوات مشکی را خلاقانه دیدید و عرق سردی درید، آرام باشید. پوشیدن لباس مجلسی معمولی یا پیروی از قوانین کد لباس اختیاری کراوات مشکی برای شما کاملاً خوب است.

کد لباس رسمی تجاری

محل های کار اغلب نوعی لباس پوشیدن را برای نشان دادن اخلاق تجاری آنها اعمال می کنند، مشابه داشتن لباس فرم.

فقط به خاطر داشته باشید که کسب و کار رسمی یک روش بسیار محافظه کارانه برای لباس پوشیدن برای کار است.

بخوانید:  آیا پوشیدن جلیقه لازم است | هر آنچه لازم است درباره جلیقه بدانید

کت و شلوار تیره بهترین کمد لباس برای لباس های تجاری است. و یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین سیگنال‌هایی که می‌توانید با آن بفرستید، دانستن نحوه پوشیدن آن است .

نحوه پوشش اداری

این لباس تجاری اعلام می کند که شما برای شروع به کار آماده هستید. آن را به‌عنوان یک اثر روان‌شناختی تشویق شما به انجام بهترین کار در نظر بگیرید، یادآوری این که دیگر در زمان شخصی نیستید.

 

به طور معمول، افرادی را خواهید یافت که در قانون، دولت، امور مالی و با رعایت کدهای لباس رسمی تجاری کار می کنند .

کت و شلوار

در حالی که بیش از چند نوع و مدل کت و شلوار موجود است، اولین و مهمترین قانون یک کت و شلوار تجاری این است که از خوش پوش بودن آن اطمینان حاصل کنید که باعث می شود در آن احساس راحتی و اطمینان کنید.

 

کت و شلوار سرمه ای خاکستری تیره یا دو تکه هسته اصلی یک کد لباس رسمی تجاری است. نوارهای نازک مانند یک کت و شلوار دو سینه مدرن ظریف هستند .

پیراهن

یک پیراهن جامد سفید یا آبی روشن، با یا بدون راه راه های ظریف، کت و شلوار تجاری را تکمیل می کند. سرآستین های فرانسوی یا سرآستین های بشکه ای هر دو با این ظاهر مناسب هستند.

کراوات

این ظاهر را فقط با کراواتی ست کنید که رنگ‌های خاموش دارد. الگوها خوب هستند، به شرطی که خیلی پررنگ نباشند.

 

بسیاری از ترکیب رنگ کراوات با کت و شلوار و پیراهن شما وجود دارد که می تواند ظاهر شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

کفش

کفش های مشکی آکسفورد یا دربی هنوز مناسب ترین انتخاب برای مدل کفش هستند . به این دلیل که آنها در انتهای رسمی طیف رسمی کفش قرار دارند.

 

کفش های مجلسی چرم تیره نیز برای کدهای لباس رسمی تجاری مناسب هستند. فقط به خاطر داشته باشید که رنگ کفش به رنگ کت و شلوار شما بستگی دارد، پس عاقلانه انتخاب کنید.

 

مناسبت های کد لباس رسمی تجاری

  • دیدار تجاری
  • رویدادهای مرتبط با کسب و کار
  • محیط های کاری
  • شام کاری
  • کنفرانس
  • مصاحبه
  • مراسم خاکسپاری

کد لباس نیمه رسمی

کد لباس نیمه رسمی می تواند به دو دسته تقسیم شود: رویدادهای نیمه رسمی در روز و عصر .

 

این ظاهر در همان سطح رسمی کسب و کار و کمتر از سایر کدهای لباس رسمی است. دلیل آن این است که لباس های نیمه رسمی انعطاف بیشتری نسبت به لباس های رسمی دارند.

اگرچه بسیار شبیه به لباس های حرفه ای است، اما طیف رسمی می تواند در هر دو متفاوت باشد. به خاطر داشته باشید که نیمه رسمی می تواند در بسیاری از محیط ها به راحتی از کسب و کار رسمی پیشی بگیرد.

پوشش نیمه رسمی

اگرچه این رویدادها کمی آرام‌تر هستند، کراوات اکیداً توصیه می‌شود. کفش های آکسفورد مشکی بهترین انتخاب برای کفش های مجلسی هستند ، اما رنگ قهوه ای نیز یک گزینه است.

همچنین، اگر مراسم رسمی تر است، کت و شلواری با رنگ تیره مانند خاکستری زغالی ، سرمه ای یا قهوه ای تیره انتخاب کنید . با این حال از رنگ مشکی دوری کنید، زیرا این رنگ بیش از حد رسمی به نظر می رسد.

برای یک رویداد روزانه، می توانید کت و شلوار روشن تری مانند آبی ، کرم یا برنزه بپوشید . با این حال، کت و شلوارهای تیره‌تر گزینه‌ای کاملاً قابل قبول برای لباس‌های روزانه نیمه رسمی هستند.

رنگ ها و طرح ها برای پیراهن لباس مناسب هستند، اما مطمئن باشید که خیلی وحشی نیست. رنگ‌های بسیار روشن یا الگوهای دیوانه‌کننده می‌توانند در نهایت زیبا به نظر برسند. بنابراین، شما رویداد را جدی نمی گیرید.

لباس کوکتل

کد لباس کوکتل یک لباس نیمه رسمی برای لباس شب است. لباس های کوکتل به افراد زیادی اجازه می دهد تا در میان آنها بدرخشند. این یک سبک مدرن آمیخته با حساسیت رسمی است.

نحوه پوشش کوکتیل

برخلاف لباس های نیمه رسمی استاندارد، نپوشیدن کراوات کاملاً خوب است. حتی می توانید چند دکمه را بدون کار رها کنید.

باز هم، لباس کوکتل کاملاً قابل تفسیر است، اما بایدها و نبایدهای کمی کد لباس را تعریف می کنند.

کت و شلوار مورد نیاز نیست، اما من آن را به شدت توصیه می کنم. شلوارهای دوخته شده و کت بلیزر جلا مناسب هستند. از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ایمن باشید. همچنین مطمئن شوید که این قطعات از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

کت تک بلیزر

می توانید از کفش های چرمی منحرف شوید. آیا می خواهید کفش های جیر یا مخملی را امتحان کنید؟ راحت باش! تنها قانون برای لباس های کوکتل این است که مطمئن شوید که با کت و شلوار شما مطابقت دارند.

کد لباس لباس کوکتل این خطر را دارد که غیررسمی‌تر به نظر برسید، بنابراین عاقلانه لوازم جانبی را انتخاب کنید . یک مربع جیبی یا ساعت با ظاهر زیبا می تواند این سبک را تکمیل کند.

مناسبت های کد لباس نیمه رسمی

  • بعد از کار
  • مهمانی
  • مراسم ازدواج
  • رویدادهای عصر
  • مصاحبه ها
  • تاریخ

کد لباس گاه به گاه تجاری

یک محیط اداری آرام معمولا شامل یک کد لباس غیر رسمی تجاری می شود . با این حال، این یک پاس برای درهم و برهم به نظر رسیدن نیست. در واقع، کارمندان همچنان باید حرفه ای به نظر برسند و از قوانین خاصی پیروی کنند.

پوشش روزانه تجاری

برخی از کسب و کارها در انتظارات خود صریح نیستند، یا برخی از رویدادها بدون توضیح منظورشان، امری غیر عادی در نظر گرفته می شوند. در اینجا چند دستورالعمل مفید وجود دارد.

بلیزر

لباس غیررسمی کسب و کار شما باید با یک ژاکت زیبا یا یک کت بلیزر شروع شود. اگر از تیزی به نظر رسیدن لذت می برید، بهترین انتخاب یک کت کتانی یقه ای و سرمه ای خواهد بود.

پیراهن

بیزینس کژوال انتخاب های مختلفی برای پیراهن ارائه می دهد: رنگ های مورد علاقه، الگوهای منحصر به فرد، دکمه ها در مقابل بدون دکمه، همه در بازی هستند.

علاوه بر این، می توانید یک ژاکت مانند یقه V یا ژاکت کش باف پشمی اضافه کنید. حتی یک پیراهن چوگان می تواند همه چیز را با هم مخلوط کند.

از یک پیراهن لباس سفید دوری کنید زیرا آنها با لباس رسمی برابری می کنند. پس زمینه سفید روی پیراهن طرح دار خوب است! سرآستین های فرانسوی نیز برای کارهای روزمره بسیار شیک هستند.

شلوار

شلوارهای شلوار و شلوارهای غیررسمی هر دو اغلب در اکثر کدهای لباس غیررسمی تجاری دیده می شوند.

با این حال، بسته به میزان آرامش در دفتر، گاهی اوقات می توان یک شلوار جین بسیار زیبا را نیز مجاز کرد.

کفش

چکمه های لوفر، بروگ، یا حتی چکمه های چوکا با گاه به گاه تجاری زیبا به نظر می رسند. فقط لطفا از کفش های تنیس و کفش های ورزشی دوری کنید.

کراوات

هیچ کراواتی نباید وجود داشته باشد. اما اگر خیلی بخواهید، مطمئناً می توانید آن را بپوشید.

مناسبت های کد لباس گاه به گاه تجاری

  • محیط های کاری (صنعت خدمات، استارتاپ ها و …)
  • مصاحبه (اگر با فرهنگ شرکت مطابقت داشته باشد)
  • کنفرانس (در صورتی که با فرهنگ شرکت مطابقت داشته باشد)
  • رویدادهای مرتبط با کار
  • جلسات

کد لباس گاه به گاه هوشمند

گاه به گاه هوشمند ظاهر اداری معمولی نیست. گاه به گاه، اما با کمی پیچیدگی است. آرام، اما آشفته نیست.

ممکن است کسی این را به عنوان یک گاه به گاه ارتقا یافته ببیند که می تواند روزانه پوشیده شود. هیچ نگاه منحصر به فردی، یا حتی قوانین ثابت وجود ندارد، فقط دستورالعمل ها وجود دارد.

بهترین چیز در مورد smart casual این است که امکان استفاده از چندین رنگ را در یک لباس فراهم می کند. همچنین، می‌توانید تکه‌هایی از لباس‌هایی را که به انتهای مختلف طیف لباس تعلق دارند، ترکیب کنید.

بلیزر

یک مورد ضروری نیست، اما کمی به استایل شما جذابیت می بخشد. باز هم با رنگ خنثی بچسبید.

پیراهن

اگرچه یک لباس غیررسمی هوشمند و ضروری نیست، اما یک پیراهن دکمه دار یقه دار همیشه به خوبی کنار هم به نظر می رسد. اما پیراهن‌های چهارخانه‌ای مانند جینگام یا شطرنجی ظاهر را مشخص می‌کند.

تی شرت

تی شرت ها ظاهر گاه به گاه هوشمند شما را به نفع ظاهری غیررسمی تر تغییر می دهند، اما زمانی که به درستی انجام شوند می توانند بسیار زیبا به نظر برسند. برای داشتن یک تصویر منحصر به فرد و شیک، یک سه راهی جامد مناسب را می توان با شلوار یا ژاکت ست کرد.

شلوار

شلوار جین تیره یا چینی زیبا را امتحان کنید. رنگ های خنثی شلوار مانند سرمه ای برای تکمیل ظاهر عالی هستند. در هوای سردتر با چینو و شاید خاکی همراه باشید . برای تابستان به سراغ شلوارهای کتان بروید.

کفش

کفش‌های چرمی برای لباس‌های پیچیده‌تر خوب هستند، در حالی که کفش‌های کتانی گران‌قیمت نیز می‌توانند سرگرم‌کننده باشند.

مناسبت های کد لباس گاه به گاه هوشمند

  • شرکت های نوپا
  • شرکت های فنی
  • جمعه گاه به گاه
  • رویداد خانوادگی
  • مشارکت اجتماعی بعد از ظهر
  • دفتر گاه به گاه
  • تاریخ

کد لباس گاه به گاه

یک محیط بسیار آرام و راحت به طور کلی نیاز به یک کد لباس غیررسمی دارد . اغلب شامل شلوار جین و یک تی شرت یا یک تی شرت یقه دار می شود، به شرطی که مناسب باشند. کفش ها می توانند بوم یا چکمه باشند.

همه قطعات احتمالاً به راحتی با هم ترکیب می شوند و ترکیبات بی پایانی را ایجاد می کنند.

کد لباس فوق العاده گاه به گاه

فوق العاده کژوال ظاهری است که ممکن است هنگام معاشرت با دوستان خود بپوشید. تکه‌های متداول در لباس‌های غیررسمی شامل تی شرت، ژاکت یا هودی، شلوار جین یا شورت خاکی است.

راحتی، هدف اصلی فوق العاده معمولی است. تنها قوانین این است که هیچ سوراخی در لباس وجود نداشته باشد، و ممکن است برخی از محل‌های کار اجازه نمایش گرافیک روی پیراهن را ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *