پست ها

کت و شلوار دو سینه برای مردان

کت و شلوار دو سینه

کت و شلوار دو سینه چیست؟

کت و شلوار دو سینه دارای دو خط دکمه موازی به همراه لبه های جلویی روی هم هستند.

علاوه بر این، دکمه ای در داخل ژاکت وجود دارد که به آن لنگر یا جیگر می گویند. به بسته نگه داشتن ژاکت کمک می کند. یقه سمت چپ به طور کلی روی یقه راست تا می شود.

بازوهای بلندتر و آستین های اصلاح کننده نسخه مدرن کت و شلوار دو سینه را مشخص می کند. ظاهری واضح تر و تمیزتر ایجاد می کند.

همچنین دارای تناسب باریک‌تری است که ظاهری مدرن و ظریف‌تر ایجاد می‌کند. یقه‌های اوج پهن این کت و شلوارها همچنین حس داشتن سینه‌ای پهن‌تر را ایجاد می‌کنند و در عین حال چشم‌ها را بر روی توهمی که قد می‌دهد متمرکز می‌کند.

کت دو سینه

مد دو سینه در دوره بین اواسط دهه 1930 تا اواخر دهه 1950 رایج شد. از اواسط دهه 1980 تا آغاز سال 2000 احیا شد.

امروز، بازار مدرن با موفقیت آنها را (دوباره) پذیرفته است. ظاهر دو سینه ممکن است رسمی تر از تک سینه در نظر گرفته شود، اما تقریباً در هر محیط کاری قابل قبول است.

کت و شلوار تک سینه در مقابل کت و شلوار دو سینه

یک کت و شلوار دو سینه به طور طبیعی در مقایسه تک سینه ، زیباتر است. این کت و شلوارها اغلب با بانکداران سرمایه گذاری دهه 90 یا اوباش دهه 40 در گذشته در ارتباط بوده اند. با این حال، اکنون همه چیز تغییر کرده است.

یکی از تفاوت های قابل توجه بین کت و شلوار دوبل و تک، سطح رسمی بودن آن است . کت و شلوار دو سینه معمولاً رسمی تر از کت و شلوار تک سینه است.

تفاوت کت عادی و دو سینه

بارزترین ویژگی کت و شلوار دو سینه دو ستون دکمه است. همچنین دارای صفحات پارچه ای پهن در جلوی ژاکت است.

در مقابل، کت و شلوار تک سینه بین یک تا سه دکمه در جلوی کت دارد. یک کت و شلوار دو سینه می تواند بین چهار تا هشت دکمه داشته باشد.

نحوه پوشیدن کت و شلوار دو سینه

می توان آن را به عنوان کت و شلوار عروسی ، یک جلسه کاری، یک مصاحبه شغلی، شب قرار ملاقات، کلیسا یا تئاتر پوشید .

کجا بپوشیم

یک کت و شلوار دو سینه خط مشکی یا آبی بهترین راه برای جدی گرفتن در یک جلسه کاری است. کراوات قرمز یا آبی و کفش های لوفر قهوه ای این ظاهر قدرتمند را کامل می کند.

کت دوسینه آبی

یک کت کت و شلوار دو سینه خاکستری با شلوارهای همسان، بهترین راه برای لباس پوشیدن برای مصاحبه کاری است. این را با یک پیراهن تمیز آکسفورد بپوشید. این به شما احساس کلاسیک و حرفه ای می دهد.

کت و شلوار دو سینه به عنوان لباس عروسی شما ایده آل است . این یکی از رسمی ترین روش هایی است که می توان کت و شلوار دوبل را پوشید. با کراوات مشکی و آکسفورد ست کنید تا ظاهری باکلاس و براق داشته باشید.

کت و شلوار دو سینه سفید یک انتخاب جسورانه است که برای بسیاری از موقعیت های رسمی نیز به خوبی کار می کند. کفش‌های کتانی تیره و یک دستمال مشکی ظاهر شما را کامل می‌کنند و به شما احساس شیک و باکلاسی می‌دهند.

دستیابی به تناسب صحیح

کت و شلوارهای دونفره قدیمی دارای بدنه جعبه ای و پنل های بلند و پهن بودند. کت و شلوارهای دو سینه مدرن بسیار خوش فرم تر هستند، با بازوهای بلند، آستین های متناسب.

این باعث ایجاد شانه هایی می شود که به جای حجیم، طبیعی به نظر می رسند. شلوار چین دار با سرآستین از دیرباز ویژگی سنتی ظاهر دو سینه بوده است.

اما شلوارهای کت و شلوار دو سینه امروزی ساده تر و ساده تر هستند. این باعث می شود که آنها را با ژاکت های باریک هماهنگ کنند . بسیاری از کت و شلوارهای دونفره مدرن با شلوارهای بدون چین و سرآستین عرضه می شوند.

تناسب مناسب باید بیش از یک مشت فضای اضافی در جلوی ژاکت داشته باشد. سجاف پایین باید به باسن شما ختم شود. شلوار شما نباید کفش های شما را بپوشاند، اما نباید کل مچ پای شما را نیز نمایان کند.

بخوانید:  کت و شلوار مناسب مراسم ختم

یک قانون کلی برای اطمینان از تناسب صحیح این است که کت و شلوار باید راحت باشد و احساس محدودیت نداشته باشد. وقتی پاها یا بازوهای خود را خم می کنید باید احساس راحتی کنید.

با این حال، نباید خیلی گشاد به نظر برسد، بدون اینکه پارچه گشادی در اطراف بدن شما آویزان باشد. اگر در یافتن لباس مناسب مشکل دارید، اندازه های مختلف را امتحان کنید یا به یک خیاط مراجعه کنید.

بسیاری از خرده‌فروشان کت و شلوار گران‌قیمت، اندازه‌گیری‌های دقیق شما را برای تعیین تناسب کامل با شکل و اندازه بدن شما انجام می‌دهند.

نکاتی برای پوشیدن کت و شلوار دو سینه

دکمه های کت و شلوار دو سینه را هرگز نباید باز بگذارید، در غیر این صورت ظاهر باریک و براق آن را از دست خواهید داد. دقیقاً به همین ترتیب، هرگز نباید دکمه های پایین کت و شلوار دو سینه را بالا بکشید.

هنگام نشستن، همیشه دکمه های کت و شلوار خود را برای راحتی بیشتر باز کنید. این باعث می شود که شما احساس محدودیت کمتر و راحتی بیشتری داشته باشید.

کت و شلوارهای دو سینه مدرن دارای همپوشانی کوچکتر و پارچه های راحت تری نسبت به انواع سنتی هستند. این بدان معناست که وقتی شما نشسته اید هنوز هم می توانند دکمه های باز شده خوبی به نظر برسند.

پارچه کت

از دکمه های براق و تزئینات زیاد خودداری کنید. آنها می توانند شما را بیشتر شبیه یک دریاسالار کنند تا یک تاجر پیچیده.

یک عامل اضافی که باید به آن توجه کنید اندازه ی یقه ها است. یقه های سایز بزرگ قدیمی هستند. برای ظاهری مدرن، یقه های کوچکتر و ساده تر ترجیح داده می شوند.

به یاد داشته باشید، کت و شلوار دو سینه شما در حال حاضر بیانیه می دهد. معمولاً کافی است آن را با یک پیراهن و کراوات ساده و خنثی ست کنید.

مزایای کت و شلوار دو سینه

یکی از مزایای اصلی ظاهر این است که شانه های شما را پهن تر نشان می دهد. این به دلیل یقه های اوج است که باعث ایجاد توهم شانه های پهن تر می شود.

دکمه ها همچنین خطوط افقی ایجاد می کنند که به جلوه می افزاید. مردانی که در حال حاضر بزرگ هستند یا شانه های پهنی دارند، می توانند با تغییر موقعیت دکمه ها، تاثیر گسترده را کاهش دهند.

انواع کت و شلوار دونفره بر اساس تعداد دکمه

کت و شلوارهای دو سینه را می توان با تعداد دکمه هایی که دارند متمایز کرد.

یک کت و شلوار 6×1، یک کت و شلوار 6×2، یک کت و شلوار 4×1 و یک کت و شلوار 4×2 وجود دارد. عدد اول تعداد دکمه های روی ژاکت را نشان می دهد و عدد دوم نشان می دهد که چند دکمه را می توان انجام داد.

کت و شلوار دو سینه 6*2

کت و شلوار دو سینه 6×2 دکمه

کت و شلوار 6×2 سنتی است و با پارچه ها و اکسسوری های معمولی ست می شود. محافظه کارانه تر در نظر گرفته می شود، که آن را به عنوان لباس تجاری عالی می کند.

من عاشق این گزینه هستم. تمیز، سرراست است و بیانیه ای قدرتمند دارد. تنها چیزی که باید از آن آگاه بود این است که این نوع کت و شلوارها گاهی اوقات حجیم به نظر می رسند.

 

کت و شلوار دو سینه 6×1 دکمهکت و شلوار دو سینه

کت و شلوار 6×1، در مقابل، در ردیف پایین بسته می شود. به این ترتیب، ژاکت بیشتر روی سینه باز می شود که باعث لاغرتر شدن آن می شود. نتیجه یک یقه پهن تر و آزادی حرکت بیشتر است.

با این حال، هنوز هم مانند کت و شلوار 6×2 دارای شش دکمه است. دکمه ها کمی بالاتر روی ژاکت قرار می گیرند به طوری که پایین ترین دکمه در راستای افقی با جیب ها قرار می گیرد.

کت و شلوار 4×2 نادر است. دکمه های کمتری دارد که به آن ظاهر تمیزتر و حجم کمتری نسبت به لباس های شش دکمه ای می دهد.

این گزینه دکمه جدیدتر از بقیه است. بسیاری از کت و شلوارهای دونفره به سبک ایتالیایی به همین ترتیب تولید می شوند – یک گزینه عالی برای شب های داده و مناسبت های غیر تجاری.

کت و شلوار 4×1 دارای دکمه های بالایی است که فاصله بیشتری از هم دارند و یقه آن معمولا بلندتر است. این امر باعث کاهش بیشتر حجم کت و شلوار می شود.

درست مانند کت و شلوارهای 6×1، کت و شلوارهای 4×1 دوتایی در ردیف پایین بسته می شوند. دکمه های ردیف بالا کمی از هم فاصله دارند، اما ردیف پایین باید کاملاً با جیب های ژاکت هماهنگ باشد.

می شوند. برای مثال می توانید کت و شلوار آبی را با کراوات نارنجی بپوشید .

تسلط بر ظاهر کت و شلوار دو سینه

خرید اولین کت و شلوار دوبل شما می تواند یک چالش باشد، به خصوص اگر برای اولین بار وارد دنیای جذاب لباس های مردانه شوید.

مواد با کیفیت خوب و تناسب در واقع کلید انتخاب هر کت و شلواری است. اما اگر می‌خواهید به این استایل تسلط داشته باشید، با دو سینه باید مراقب آن باشید.

ظاهر کت و شلوار دو سینه

به تنهایی گزینه های تعداد ردیف دکمه ها و یقه ها زیاد است. درست کردن آنها برای احساس راحتی و اعتماد به نفس ضروری است.

پوشیدن یک کت و شلوار دو سینه به این معنی است که شما در حال حاضر در دنیای مد قدم می گذارید، به همین دلیل است که باید به جای پوشاندن لباس، ظاهر خود را پایین بیاورید.

لوازم جانبی را کم انتخاب کنید ، و سعی نکنید از همان ابتدا خیلی جسور باشید. سبک یک موضوع سلیقه و ترجیح شخصی است. و مانند بسیاری از زمینه های زندگی، کمتر اغلب بیشتر است.

نتیجه گیری و پیشنهاد

در واقع، کت و شلوار دو سینه یک راه عالی برای توجه به هیکل شما است.

کت و شلوار دوبل همیشه شما را رسمی تر از کت و شلوار تک سینه می کند. می توان آن را در دفتر، در مراسم عروسی و حتی یک شب در تئاتر پوشید.

بنابراین شما تضمین می کنید که برای پول خود یک انفجار بزرگ دریافت خواهید کرد. و به یاد داشته باشید، طرح‌های دو سینه مدرن ممکن است ساده‌تر و متناسب‌تر از طرح‌های سنتی باشند.

با این وجود، همیشه باید رنگ و سبک مناسبی را برای ماهیت رویداد انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *