پست ها

با انتخاب ساعت مناسب، سبک خود را مطابقت دهید

ساعت

آیا ساعت ها از روی زمین ناپدید می شوند؟ خوب، آنها به اندازه سالهای گذشته رایج نیستند. با این وجود، برخی از مردان واقعی هنوز برای آنها ارزش قائل هستند. افرادی مانند بونو، وارن بافت و حتی پاپ فرانسیس به شیک آنها را می پوشند.

مردان محدودیتی برای استفاده از جواهرات دارند. اما برای یک مرد، ساعت لوازم جانبی قابل توجهی برای مطابقت با شخصیت آنها است. حتی تصور می شود افرادی که ساعت می پوشند موفق ترند .

بنابراین، پیدا کردن یک ساعت مچی که نه تنها ساده، بلکه همه کاره، کلاسیک و پیچیده باشد، بسیار مهم است.

لیست طولانی از برندها و انواع مختلف برای انتخاب وجود دارد. اما با انجام این کار، می‌خواهید مطمئن شوید که ساعت مناسبی را برای مطابقت با سبک خود انتخاب کرده‌اید . اینگونه است:

دسته ساعت را در نظر بگیرید

پیشرفت‌های فناوری در حصول اطمینان از این که ساعت‌های هوشمند مدرن بیشتر از ساعت‌های ساده‌ای هستند، فراتر رفته است .

گنجاندن ابزارهای جذاب اکنون ده ها ویژگی مفید را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند سبک زندگی شما را به میزان قابل توجهی تسهیل کند.

تقویم خود را بررسی کنید، تماس برقرار کنید یا موقعیت مکانی خود را از طریق سیستم های ردیابی GPS در حال حرکت ردیابی کنید . این مفید نیست؟ گذشته از این، در اینجا برخی از محبوب ترین دسته بندی های ساعت وجود دارد که ممکن است بخواهید قبل از استایل سازی در نظر بگیرید.

لباس ساعت

ساعت های لباس احتمالاً بهترین دسته ساعت هایی هستند که می توانید با کت و شلوار مطابقت دهید . آنها بسیار ساده تر هستند زیرا سازنده از بسیاری از عوارض جلوگیری می کند.

از نظر رسمی، ساعت های لباس رسمی ترین دسته ساعت ها هستند. آنها انواع ساعت هایی هستند که فقط ساعت، دقیقه و ثانیه را به شما می گویند. به این ترتیب، آنها را فقط برای رسمی ترین موقعیت ها رزرو کنید.

ساعت غواصی

ساعت های غواصی نوعی طراحی شده برای غواصی در زیر آب هستند. این ساعت‌ها از نوع ساعت‌هایی هستند که مردان و زنان شجاع دریایی در طول مأموریت «غیرممکن» و تلاش‌های نجات از آن استفاده می‌کنند.

لازم به ذکر است که اینها برخی از دسته بندی های اصلی ساعت هستند. اکنون بیایید توجه خود را به این معطوف کنیم که چگونه ساعت شما را با استایل شما مطابقت دهیم.

ساعت های کرونو

ساعت‌های Chrono که به عنوان ساعت‌های ورزشی نیز شناخته می‌شوند، ساعت‌های مفیدی هستند که همانطور که از نامش پیداست، ممکن است در یک مناسبت ورزشی استفاده شوند. با این حال، در آن مارک های بالاتر، هنوز هم می توان از آنها به عنوان یک ساعت لباس استفاده کرد.

 

آنها براق و بادوام هستند، به ویژه به این دلیل که از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده اند. وقتی صحبت از بهترین کرنوگراف ها به میان می آید، ساعت های ساخت آلمان لوکس ترین، بادوام ترین و مقرون به صرفه ترین در نظر گرفته می شوند.

بخوانید:  اشتباهات رایج موقع پوشیدن کت و شلوار | کارهایی که یک جنتلمن انجام نمی دهد

سطح رسمی خود را در نظر بگیرید

برای اینکه همیشه از رایج‌ترین اشتباهات مد اجتناب کنید، ساعتی که استفاده می‌کنید باید مطابق با موقعیت باشد. به این معنی است که شما سبک ساعت خود را با رسمی بودن مناسبت خاص مطابقت دهید.

رویدادهای کراوات سیاه و کراوات سفید

در چنین مواقعی، می خواهید ناظران معمولی محافظه کار را با سادگی بی صدا کنید. در اینجا، یک ساعت لباس مناسب با یک نوار چرمی مشکی به سبک کلاسیک مناسب است.

کد لباس کسب و کار

چه کارمند باشید و یک جلسه کاری با مدیر عامل خود داشته باشید یا برای یک مصاحبه شغلی، یک ساعت نقره ای یا طلایی کلاسیک و در عین حال ساده انتخاب کنید. برای جلوگیری از جلب توجه به ساعت، عوارض باید حداقل باشد.

انتخاب ساعت برای موقعیت های تجاری

چنین ساعتی بهتر است با یک کت و شلوار تجاری محافظه کار پوشیده شود . از طرف دیگر، ممکن است برای چنین موقعیتی ساعتی با بند چرمی نیز انتخاب کنید.

کسب و کار گاه به گاه

این تنظیمات لباس معمولاً شامل یک رویداد بدون کراوات است و با کد لباس غیررسمی دنبال می شود . اما کت و شلوار باید رنگ روشن داشته باشد و با ساعت خلبانی، کرونو یا ساعت هوشمند و مدرن فیلد ست شود.

گاه به گاه هوشمند

یک نگاه گاه به گاه هوشمند نیازمند تلاش و تفکر است. فقط به این دلیل که شما معمولی هستید به این معنی نیست که شما شلخته هستید. Chrono و aviator گزینه‌های عالی هستند، اما تنها گزینه‌های شما نیستند.

این روزها ساعت‌های هوشمند لباس‌پوش‌تر شده‌اند. آنها فراتر از فرم کاملاً کاربردی خود پیشرفت کرده اند و وارد سبک بازی نمی شوند.

نه تنها می‌توانند شیک به نظر برسند، بلکه این ساعت‌ها نشانه قطعی وضعیت هستند. شما یک تکه فناوری را روی مچ دست خود قرار می دهید. این پیام را می فرستد که شما فردی مهم و پرمشغله هستید که همیشه باید در ارتباط باشید.

گاه به گاه

بهترین ساعت‌ها برای رویدادهای غیررسمی دارای بند متالیک هستند و آنهایی که نوارهای چرمی دارند دو منظوره هستند. ساعت‌های غیررسمی بهتر است با شلوار جین، شلوار، پیراهن مجلسی و چکمه همراه شوند. شما همچنین می توانید به دنبال یک ساعت دیجیتال با چنین لباسی باشید.

ورزش ها

اینها رویدادهایی هستند که ممکن است غیرقابل پیش بینی در نظر گرفته شوند زیرا ممکن است شامل حرکات فیزیکی باشند. در اینجا، به ساعتی نیاز ندارید که توجه شما را منحرف کند یا نگران آسیب دیدن آن باشید.

در نهایت، هنگام انتخاب ساعت، باید مطمئن شوید که اندازه و چهره شما مطابقت دارد. یک مرد با هیکل تر با صفحه ساعت محکم و باکسر خوب به نظر می رسد. با در نظر گرفتن نکات بالا، انتخاب ساعتی متناسب با سبک شما باید آسان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *