پست ها

کت و شلوارهای آماده در مقابل کت و شلوارهای سفارشی

کت و شلوار

اکثر مردان در طول زندگی خود در مقطعی با این انتخاب مواجه می شوند که آیا باید یک کت و شلوار آماده بخرند (همچنین به عنوان "خارج از لباس" شناخته می شود). اندازه، یا یک کت و شلوار سفارشی که مخصوصاً طراحی شده است تا ظاهر و تناسب مناسبی برای او ایجاد کند.

تفاوت بین این سه گزینه بسیار زیاد است. اجازه بدهید توضیح دهم که چرا.

درک این نکته مفید خواهد بود که هر یک از گزینه های بالا نقش به حق خود را دارند. هر کدام را که انتخاب می کنید به نیازهای خاص لباس شما در آن زمان، نوع مراسمی که در آن شرکت می کنید و چقدر مایلید که هزینه کنید بستگی دارد .

همانطور که گفته شد، قیمتی که برای یک کت و شلوار می پردازید لزوماً با کیفیت یا تناسب مطابقت ندارد. با این حال، می تواند یک شاخص کاملا دقیق باشد.

کت و شلوارهای آماده

ابتدا کت و شلوارهای آماده را بررسی می کنیم. اینها مظهر کارایی کارخانه هستند. آنها با اندازه های استاندارد در کارخانه تولید انبوه ساخته می شوند.

بنابراین، آنها معمولاً مقرون به صرفه هستند . علاوه بر این، اگر اندازه و شکل کاملاً استانداردی دارید، احتمالاً یکی را پیدا خواهید کرد که نسبتاً مناسب شما باشد.

کت و شلوارهای آماده (با نام مستعار، خارج از قفسه) در طیف رنگی استاندارد و جدیدترین سبک ها، همراه با مجموعه کوچکی از برش های کلاسیک که هرگز از مد نمی افتند، عرضه می شوند.

پارچه ها به طور کلی با بالاترین و بهترین استانداردهای کیفیت تولید نمی شوند. بیشتر کت و شلوارها از ترکیب پلی استر یا مواد مشابه دیگر تولید می شوند.

 

حداکثر مقدار مشاوره ای که هنگام خرید یکی از این کت و شلوارها در یک فروشگاه بزرگ دریافت خواهید کرد، به احتمال زیاد از سوی یک فروشنده ضعیف است که آموزش دیده است.

قصد اصلی او این است که کت و شلوار را بدون ایجاد توهین زیاد به شما بفروشد. تمرکز فروش به طور کلی بر روی انتخاب رنگ خواهد بود، در حالی که مهم‌ترین چیز از همه چیز نادیده گرفته می‌شود – اینکه کت و شلوار چگونه است .

امروزه اکثر لباس ها در این دسته قرار می گیرند. اگر فرم و اندازه استاندارد با بودجه کمتری دارید، این نوع کت و شلوار بهترین راه است. یک مزیت بزرگ این است که می توانید وارد شوید، کت و شلوار خود را بخرید و همان روز آن را بپوشید.

 

کت و شلوار های فروشگاه ما

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

معایب کت و شلوارهای آماده

در زمان انقلاب صنعتی، تولید انبوه پوشاک مقرون به صرفه شد.

با این حال، تشخیص تفاوت بین کت و شلوارهای تولید شده در کارخانه و کت و شلوارهای حرفه ای بسیار آسان بود. دومی به وضوح از نظر برش، تناسب و کیفیت پارچه بهتر بود.

تکنولوژی مدرن امروزی به این معنی است که اقلام تولید شده در کارخانه اکنون بسیار بهتر از همیشه هستند. فاصله بین لباس های آماده و دست ساز تا حدودی کاهش یافته است.

با این حال، شما همچنان از بین طیف محدودی از رنگ ها، انواع پارچه و اشکال انتخاب خواهید کرد.

معایب کت و شلوار آماده

از بین این سه گزینه، این گزینه کمترین میزان کنترل را بر روی اندازه، تناسب و کیفیت ساخت و مواد به مشتری می دهد.

این کت و شلوارها برای اطمینان از کامل بودن همه جزئیات به طور کامل بررسی نشده اند، بنابراین ممکن است نقص هایی وجود داشته باشد.

یکی دیگر از معایب خرید خارج از قفسه این است که گاهی اوقات قفسه ها پر نیستند. چه کسی احساس ناامیدی از نیاز به کت و شلوار را تجربه نکرده است، در نهایت کت و شلواری را در مغازه پیدا کرده است که درست به نظر می رسد، اما متوجه شده است که اندازه شما را در انبار ندارد؟

بخوانید:  راهنمای خرید تی شرت مناسب | 9 ویژگی جامع برای خرید تی شرت

یا پیدا کردن یک تناسب خوب که فقط در صورت نیاز به رنگ آبی موجود باشد؟

کت و شلوارهای ساخته شده

طاقچه ساخته شده به اندازه برای پر کردن شکاف بین کت و شلوارهای سفارشی و بسیار گران قیمت تکامل یافته است.

مصرف کننده معمولی به سختی می تواند تفاوت بین کت و شلوار سفارشی و سفارشی را تشخیص دهد. ساخته شده به این معنی است که کت و شلوار شما با استفاده از یک الگوی بلوک استاندارد از قبل به صورت سفارشی ساخته می شود .

کت و شلوار آماده

بر خلاف استفاده از الگوی کاغذ برش خورده، قطعات لازم جمع آوری و با هم چیده می شوند. چند اندازه گیری گرفته شده، و یک یا دو اتصالات معمولا مورد نیاز است. قیمت ها معمولاً کمی بالاتر از لباس های خارج از قفسه (حدود 15٪) است.

فرآیند ساخته شده به اندازه گیری به مشتری امکان کنترل کمی بیشتر می دهد. هرچه کنترل او بیشتر باشد، به یک کت و شلوار سفارشی نزدیک‌تر می‌شود و نتیجه هزینه بیشتری خواهد داشت.

با این وجود، داشتن یک کت و شلوار زیبا با تناسب کامل در هنگام استفاده از فرآیند سفارشی کاملاً ممکن است.

شکاف بین دسته های ساخته شده و سفارشی در حال کاهش است و این روزها حتی می توانید کارهای دستی واقعی را در این دسته پیدا کنید.

مزیت اصلی کت و شلوار مناسب است و مشتری کنترل بیشتری بر انتخاب پارچه و رنگ دارد.

با این حال، نقطه ضعف قابل توجه این است که آرایش و تحویل کت و شلوارها تا چند هفته طول می کشد.

لباس های سفارشی

سفارشی در بالاترین سطح بازار قرار دارد و به تعداد معدودی که توانایی خرید آن را دارند پاسخ می دهد.

این امر به مشتری در تولید و تکمیل کت و شلوار خود از ابتدا تا انتها نظر بیشتری می دهد. آنها می توانند پارچه، تناسب، حتی نوع دکمه هایی که برای تکمیل لباس استفاده می شود را انتخاب کنند.

کت و شلوار دوخته شده

کلمه سفارشی به معنای دستور دادن به چیزی است. در لباس زنانه به آن «مرتب عالی» می گویند.

یک کت و شلوار سفارشی تقریباً به طور کامل دست ساز خواهد بود، با الگوی کاغذی جداگانه برای آن مشتری خاص.

خدمات شخصی همیشه در طول فرآیند ارائه می شود و چندین اتصالات برای اطمینان از برش کامل انجام می شود. در گذشته بسیار دور، همه کت و شلوارها کت و شلوارهای سفارشی بودند.

ثروتمندان لباس‌های خود را توسط خیاط‌ها درست می‌کردند، در حالی که افراد نه چندان ثروتمند لباس‌هایشان را توسط یکی از اعضای خانواده بریده و دوخت می‌کردند. خوشبختانه، زمان تغییر کرده است.

خیاط کت و شلوار

اگر مسیر سفارشی را انتخاب می کنید، مهم است که نیازهای خود را به خیاط خود بگویید. به او بگویید این کت و شلوار برای چه چیزی استفاده می شود و چه انتظاری دارید.

آب و هوا و زمانی از روز که قصد دارید کت و شلوار بپوشید را در نظر بگیرید. به سخنان خیاط خود گوش دهید زیرا توصیه های او بسیار ارزشمند است.

او شما را در مورد انواع مختلف برش راهنمایی می کند ، اینکه چه رنگ پارچه ای با رنگ پوست و موی شما مطابقت دارد و کدام الگو برای اندام شما بهتر عمل می کند.

چرا باید کت و شلوارهای سفارشی را در نظر بگیرید؟

گاهی اوقات، پنجاه اندازه گیری مختلف انجام می شود. مشتری می تواند از بین بسیاری از پارچه های مختلف انتخاب کند ، و سوابق تمام اولویت ها و اندازه گیری ها برای هر نیاز آینده نگهداری می شود.

سپس الگوی فردی ایمن نگه داشته می شود و جزئیات مشتری به طور نامحدود ذخیره می شود.

چرا کت و شلوار سفارشی

کافی است بگوییم که کت و شلوارهای سفارشی نوعی هنر هستند. آنها نتیجه صنایع دستی هستند که اغلب از طریق نسل های متوالی خیاطان منتقل شده است.

این لباس ها بسیار بیشتر از کت و شلوارهای آماده دوام خواهند داشت. علاوه بر این، کیفیت پارچه به مراتب بهتر است. کل فرآیند دستی با تعداد صحیح بخیه در هر اینچ بسیار دقیق تر است.

خیاط قبل از اینکه کت و شلوار تکمیل شده را به شما تحویل دهد، تمام درزها و جزئیات را بررسی می کند.

کدام بهترین است؟

اکنون که هر دسته بندی را تعریف کردیم، این سوال باقی می ماند. کدام بهتر است؟ آیا کت و شلواری که فقط برای شما طراحی شده است واقعاً این تفاوت را ایجاد می کند؟

بله، این کار را می کند. با این حال، برای اکثر مردان، کلمه “سفارشی” به طور خودکار به عنوان گران قیمت ترجمه می شود .

کت و شلوار آماده یا سفارشی

اما، وقتی در نظر می گیریم که این لباس ها چقدر بیشتر دوام می آورند، نسبت قیمت به ارزش خودش صحبت می کند. کت و شلوارهای سفارشی همچنین استایل شخصی شما را نشان می دهند و به شما اجازه می دهند در لباس هایی که می پوشید خلاقیت بیشتری داشته باشید.

در نهایت، آنها به شما برتری می دهند زیرا یک کت و شلوار خوش تراش در یک پارچه عالی از اعتبار، کلاس، و اعتماد به نفس اساسی صحبت می کند .

تناسب چقدر مهم است؟

تناسب مهم است ؟ کاملا. یک تناسب خوب به شما این امکان را می دهد که بدن خود را به خوبی نشان دهید، مهم نیست که چه فرمی دارید.

لباس‌های سفارشی که به خوبی متناسب هستند نیز راحتی بی‌سابقه‌ای را فراهم می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون احساس محدودیت و ناراحتی، روز خود را ادامه دهید.

تناسب کت و شلوار

داشتن کت و شلوار سفارشی به این معنی است که می توانید انتظار راحتی بیشتری در اطراف یقه داشته باشید، در مورد طول آستین تصمیم بگیرید و طول بدن را برای تکمیل قد خود تنظیم کنید .

بسیاری از مردان سعی می کنند به جای اندامی که دارند، مطابق اندامی که می خواهند لباس بپوشند. بنابراین، آنها اغلب اندازه ای را انتخاب می کنند که خیلی گشاد باشد. وقتی به یک خیاط پول می دهید تا برای شما کت و شلوار بسازد، مشاوره تخصصی در مورد تمام این جزئیات دریافت خواهید کرد.

حتی اگر کمی خودآگاه هستید که در بهترین حالت خود قرار نگرفته اید، خیاطتان می تواند به شما توصیه کند که چگونه بهترین ویژگی های خود را نشان دهید و در عین حال قسمت های کمتر چاپلوس کننده را کم اهمیت جلوه دهید.

با این حال، اگر تناسب کت و شلوار مناسب نباشد، هیچ چیز چیزی را که ترجیح می دهید مخفی نگه دارید پنهان نمی کند. مهم نیست که پارچه چقدر گران است یا دوخت آن چقدر دقیق است.

یک کت و شلوار با کیفیت خوب با تناسب مناسب باید به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت تلقی شود . با گذشت زمان، در واقع باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. بنابراین، آیا این ایده خوبی نیست که همیشه به سراغ بهترین کت و شلواری بروید که می توانید بخرید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *