پست ها

بررسی کت و شلوارهای سفارشی هاکرتی

کت و شلوار

اگر اصلاً درباره کت و شلوارهای سفارشی تحقیق کرده باشید ، احتمالاً نام هاکرتی را شنیده اید. این که چقدر در مورد آنها می دانید ممکن است داستان متفاوتی باشد.

دریایی از وب سایت های آنلاین برای اندازه گیری وجود دارد ، بنابراین چگونه می توانید بفهمید که برای لباس های با دوام ، مناسب و شیک می توانید به چه کسانی اعتماد کنید؟

خرید از یک وب سایت می تواند اعصاب خردکن باشد. این به این دلیل است که کت و شلوار یک سرمایه گذاری بزرگ است و کت و شلوارهای اندازه گیری شده یک قمار بزرگ است.

اگر مناسب نیست ، فقط یک بازگشت سریع به فروشگاه برای بازگشت نیست. شما می خواهید بدانید که با یک تناسب کامل به پایان خواهید رسید .

بیایید نگاهی دقیق تر به کت و شلوارهای هاکرتی بیندازیم ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا آماده استفاده از کت و شلوار سفارشی هستید.

در مورد هاکرتی

هاکرتی از سال 2008 یک حضور آنلاین برای کت و شلوارهای سفارشی بوده است. چند دوست از بارسلونا از نبود گزینه های مختلف برای لباس های سفارشی نا امید شدند.

برند هاکرتی

در سفر به شانگهای ، آنها از صنعت رونق خیاطی در آنجا توجه کردند. محصولات نهایی به خوبی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار بودند.

دوستان مسائل را به دست خود گرفتند و شرکتی را در زمینه تولید لباس های مردانه و زنانه تاسیس کردند.

هاکرتی اکنون روی لباس های تجاری ، کت و شلوار ، لباس های مجلسی و کت ها تمرکز می کند. افزودنیهای جدیدتر به فهرست آنها شامل موارد بیشتر ، حتی شلوار جین است.

اگرچه هاکرتی ممکن است از یک اتاق خواب شروع به کار کرده باشد ، اما از آن زمان به بعد واقعاً گسترش یافته است. این مرکز در حال حاضر در سوئیس مستقر است و دفاتر آن در بارسلونا و شانگهای واقع شده است.

آنها به بیش از 250،000 مشتری خدمات ارائه می دهند و بیش از 1 میلیون مورد تولید کرده اند. این اعداد به وضوح نشان می دهد که هاکرتی کسب و کار بازگشت زیادی را جمع آوری کرده است.

کت و شلوار هاکرتی – فرایند سفارش آنلاین

کت و شلوارهای هاکرتی با کمک طراح سه بعدی سایت کاملاً قابل تنظیم است. می توانید کت و شلوار خود را اندازه گیری کنید و در زمان واقعی ببینید که می توانید انتظار داشته باشید محصول نهایی چگونه به نظر برسد.

سفارش آنلاین کت و شلوار

روند طراحی بسیار آسان است ؛ آزمایش با طرح ها و دیدن سبک های مختلفی که می توانید ایجاد کنید بسیار سرگرم کننده است. حتی ممکن است خود را با یک طراحی منحصر به فرد شگفت زده کنید.

اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که به قسمت کت و شلوار وب سایت بروید. از آنجا ، می توانید مجموعه کت و شلوارهای سفارشی هاکرتی را مرور کنید یا مستقیماً به طراحی کت و شلوار خود بپردازید.

در مرحله بعد ، پارچه مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آنجا به ساخت ادامه می دهید. با توجه به جزئیات طراحی زیاد هاکرتی ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

همچنین باید نمایه هاکرتی خود را ایجاد کنید. این به تعیین اندازه مناسب کت و شلوار شما کمک می کند . شما می توانید برخی از ویدئوهایی را که هاکرتی برای کمک به اندازه گیری اندازه گیری های شما ارائه می دهد ، تماشا کنید.

در نهایت ، شما می خواهید مطمئن شوید که اندازه گیری های خود را تا حد ممکن دقیق انجام دهید تا از سردرد در جاده جلوگیری کنید. نوار چسب ندارید؟ جای نگرانی نیست. هاکرتی اندازه گیری نوار قابل چاپ را ارائه می دهد.

انتخاب نوع کت و شلوار

اولین قدم شما در کنار هم قرار دادن کت و شلوار اندازه گیری شده ، انتخاب نوع کت و شلوار خود در طراح سه بعدی است. حتی اگر کت و شلواری را از مجموعه کت و شلوار سفارشی انتخاب کنید ، در صورت تمایل می توانید سفارشی ها را اضافه کنید.

انتخاب مدل کت و شلوار

در غیر این صورت ، طراح کت و شلوار هاکرتی به شما می گوید که از کدام نوع کت و شلوار می خواهید به عنوان پایه استفاده کنید. همچنین می توانید از دو تکه ، سه تکه یا تاکسیدو انتخاب کنید .

در مرحله بعد ، شما تعداد دکمه های کت خود را انتخاب می کنید ، خواه تک نفره باشد یا دو سینه ، و حتی مدل روپوش. طراح سه بعدی هر یک از این گزینه ها را نشان می دهد تا به شما در تجسم انتخاب کمک کند.

انتخاب پارچه

از آنجا که هاکرتی 145 پارچه کت و شلوار برای انتخاب ارائه می دهد ، محدود کردن مورد علاقه شما می تواند کمی چالش برانگیز باشد.

انتخاب پارچه

ضروری است که بتوانید مواد را بر اساس رنگ ، فصل و الگو فیلتر کنید. این ممکن است به انتخاب شما کمک کند.

مجموعه وسیعی از طیف وسیعی از ترکیبات طبیعی (خالص و مخلوط) را به ترکیبات مصنوعی ارائه می دهد. در بین پارچه ها می توانید پشم ، پنبه و کتان را پیدا کنید.

برخی پارچه های پارچه ای ممکن است هزینه کت و شلوار شما را بالا ببرد. Hockerty در مورد قیمت هر پارچه پیشاپیش صحبت می کند ، بنابراین هنگام خرید هیچ شگفتی وجود نخواهد داشت.

هنگام انتخاب محصول ، قیمت هر پارچه دقیقاً روی اطلاعات ذکر شده است ، بنابراین آن را از دست نخواهید داد.

سبک ژاکت قابل تنظیم

در اینجا جایی است که شما متناسب و سبک کلی کت را تعیین می کنید.

طراحی ژاکت کت و شلوار شما یکی از مواقعی است که طراح سه بعدی هاکرتی بسیار مفید است. این می تواند به تأیید تصمیمات شما کمک کند یا به شما این امکان را بدهد که ببینید برخی چیزها آنطور که شما می خواهید به نظر نمی رسند.

مدل کت قابل تنظیم

سفارشی ساز با اصول اولیه ژاکت شروع می شود. شما تصمیم می گیرید که می خواهید لپل های درجه یک یا اوج داشته باشید . به خاطر داشته باشید که اوج کفش مخصوص کت و شلوارهای رسمی تر است.

همچنین ، می توانید انتخاب کنید که کت شما دارای جیب فلپ ، وصله یا جوش است.

به دنبال سفارشی سازی بیشتر هستید؟ مطمئن شوید که به انتهای گزینه ها بروید تا به نمای پیشرفته هاکرتی بروید.

در آنجا گزینه های بیشتری از جمله fit را خواهید یافت. شما می توانید یک کت معمولی یا باریک برای کت خود انتخاب کنید.

همچنین گزینه های بیشتری برای برگردان مانند برگردان شال پیدا خواهید کرد و حتی می توانید عرض آن را تنظیم کنید. گزینه های بیشتری برای جیب ها نیز وجود دارد ، مانند جیب مستقیم یا کج و سینه.

اگر این انتخاب های زیاد برای شما زیاد است ، کافی است از اصول اولیه به نمای ساده پایبند باشید. هاکرتی سایر گزینه ها را در تنظیمات پیش فرض خود قرار می دهد.

شلوار کت و شلوار قابل تنظیم

در نمای ساده شده برای سفارشی سازی لباس های هاکرتی ، شما انتخاب می کنید که پیراهن می خواهید و تعداد آن روی شلوار کت و شلوار شما چقدر است.

شلوار قابل تنظیم

شما همچنین تصمیم می گیرید که آیا می خواهید دکمه های آستری و آویز را اضافه کنید. آنها همچنین تصمیم مهمی را در مورد افزایش شلوار خود به شما می دهند. بلند ، متوسط ​​یا کم ارتفاع همه در دسترس هستند ، بنابراین ترجیح خود را زودتر در نظر بگیرید.

هنگامی که به نمای پیشرفته می روید ، گزینه های بیشتری در انتظار شماست.

به عنوان مثال ، می توانید تصمیم بگیرید که چقدر از شلوار می خواهید و با چه نوع تناسب اندامی راحت هستید. همچنین می توانید نحوه بستن شلوارتان را تغییر دهید و سبک جیبی خود را طراحی کنید.

گزینه های پیشرفته ژاکت که می توانید سفارشی کنید

نمای پیشرفته جایی است که همه جزئیات سرگرم کننده هاکرتی پنهان شده است. اینها جزئیات جزئی هستند که ممکن است بلافاصله روی کت و شلوار متوجه آنها نشوید ، اما می تواند در شخصی سازی تفاوت ایجاد کند.

شخصی سازی پیشرفته

  • سبک جیب ژاکت – می توانید در گزینه های جیبی خود غوطه ور شوید. این انتخاب ها برای افراد مشتاق جیبی است. جدا از انتخاب فلپ استاندارد در مقابل سبک ورمی ، می توانید صاف یا کج بودن آنها را انتخاب کنید. همچنین می توانید جیب سوم را انتخاب کنید ، که اغلب به آن جیب “بلیط” می گویند. حتی می توانید جیب ها را به طور کلی کنار بگذارید.
  • آستین ژاکت – جزئیات ، مانند تعداد دکمه های آستین را تعیین کنید. شما حتی می توانید بین سوراخ های دکمه ای یا بدون سوراخ های دکمه ای تصمیم بگیرید. باز هم ، اینها جزئیات جزئی هستند ، اما همه می دانیم که چیزهای کوچک چقدر جمع می شوند.
  • سبک تهویه عقب – تنظیمات پیش فرض برای دریچه عقب یک دریچه مرکزی است ، اما می توانید تصمیم بگیرید که به جای آن دریچه های جانبی می خواهید یا اصلا وجود ندارد.
  • جیب سینه – اگر تصمیم دارید جیب بگذارید ، می توانید یک جیب جوش داده شده یا وصله دار انتخاب کنید. اگر سبک پچ را انتخاب می کنید ، می توانید یک یا دو مورد داشته باشید.
  • آستر داخلی ، مونوگرام ، دکمه ، آستر گردن – می توانید یک آستر رنگی سفارشی با بسیاری از رنگ ها و چاپهای سرگرم کننده ارائه شده انتخاب کنید. یکی دیگر از موارد اضافی که می توانید اضافه کنید ، مونوگرام برای داخل کت است. شما فونت و رنگ موضوع را انتخاب می کنید. همچنین می توانید رنگ نخ خاصی را روی دکمه ها یا مواد خاصی برای آستر گردن خود درخواست کنید. یکی دیگر از جزئیات سرگرم کننده این است که می توانید تکه های آرنج را برای دستیابی به آن ظاهر “علمی” انتخاب کنید.

سیستم اندازه گیری کت و شلوار سفارشی هاکرتی

هاکرتی بر اساس قد و وزن شما یک پروفایل برای شما ایجاد می کند. آنها همچنین از شما می خواهند سن خود را برای زمینه ارائه کنید.

پس از ارائه این اطلاعات ، صفحه ای را مشاهده می کنید که دارای تصاویری از بدن مرد است.

اندازه گیری عرض شانه

سپس هاکرتی به شما کمک می کند تا مناطق خاصی از بدن خود را تعریف کنید تا به درک دقیق تری از نحوه افتادن کت و شلوار خود کمک کنید .

به عنوان مثال ، با استفاده از تصاویر ، سایت شما را از طریق شیب شانه ها ، اندازه شکم و قفسه سینه و همچنین وضعیت طبیعی شما راهنمایی می کند.

اندازه گیری عرض سینه

سپس هاکرتی اندازه گیری های شما را محاسبه می کند و بهترین حدس خود را برای هر اندازه گیری قسمت های خاص بدن به شما می دهد.

این برآورد بالایی است و به طور کلی بسیار درست است ، اما به طور کامل به آن تکیه نکنید. در عوض ، اندازه گیری های سفارشی را خودتان انجام دهید و بین اندازه گیری های خود و اندازه آنها تعادل پیدا کنید.

بهترین پارچه های کت و شلوار هاکرتی

با پارچه های زیادی برای انتخاب ، قابل درک است که شما حتی نمی دانید از کجا شروع کنید.

با هزینه ای اندک ، هاکرتی نمونه های پارچه ای را که برای کت و شلوار استفاده می کنند برای شما ارسال می کند. به این ترتیب ، می توانید از نزدیک نزدیک شده و شخصاً پارچه را قبل از ارتکاب احساس کنید.

هاکرتی نمونه هایی از درخواست من ( افشای: رایگان برای این بررسی ) را برای من ارسال کرد. در اینجا پنج انتخاب برتر من آمده است:

تارانتینو برای کت و شلوار مشکی

این کت و شلوار مشکی 100٪ پشم خالص است و یک گزینه عالی در طول سال است. این یک پارچه با وزن متوسط ​​و محدوده متوسط ​​برای گرما است.

خرید کت و شلوار آماده

قیمت حدود 700 دلار برای کت و شلوار ، تارانتینو یکی از برترین پارچه های کت و شلوار است که هاکرتی ارائه می دهد. ممکن است یکی از گران ترین ها باشد ، اما بسیار لوکس است.

Oberon for Navy Suit

Hockerty این پارچه را ارائه می دهد که ترکیبی از پشم 80٪ پشم و 20٪ تریلن است. اوبرون یک کت و شلوار دریایی قیمت پایه است و بسیار مقرون به صرفه است .

خرید کت و شلوار آماده

اوبرون در درجه عالی برای برتری ، وزن و گرما رتبه بندی می شود. برای یک کت و شلوار متین آبی درجه یک ، خواهید دید که اوبرون یک انتخاب فوق العاده است.

ایو کلاین برای کت و شلوار آبی

اگر به دنبال یک کت و شلوار آبی روشن و خالص هستید ، دیگر دنبال آن نباشید . این ترکیب پشمی Hockerty نسخه محدود یک پارچه منحصر به فرد است.

خرید کت و شلوار آماده اینترنتی

اگرچه 80٪ پشم و 20٪ تریلن است ، ایو کلاین سنگین تر است ، درست مانند Oberon. همچنین از قیمت بالاتری برخوردار است ، که از آنجایی که دارای رتبه عالی در سطح عالی است ، قابل توجیه است.

خاکستری سیسیلی برای کت و شلوار خاکستری متوسط

این پارچه از پشم خالص است. این یک پشم Super 100 است که بر اساس ضخامت مواد درجه بندی می شود.

خرید کت و شلوار آماده اداری

رتبه Super 100 نشان می دهد که این پارچه خاکستری سیسیلی خوب است. این یک انتخاب عالی برای کت و شلوار هاکرتی خاکستری در طول سال است.

فیتزجرالد برای کت و شلوار خاکستری زغالی

Fitzgerald یک پیشنهاد پارچه ای جدید از Hockerty است. این خاکستری شاه ماهی است که از پشم مرینو خالص ساخته شده است ، به این معنی که فوق العاده نرم است.

خرید کت و شلوار آماده ادازی اینترنتی

فیتزجرالد یک کت و شلوار تمام طول سال با وزن و گرمای متوسط ​​است. در مقیاس تعالی رتبه بسیار بالایی دارد. فیتزجرالد یک پارچه درجه یک است ، بنابراین هزینه آن کمی بیشتر از پارچه های اصلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *