پست ها

بهترین کفش های لباس مردانه

کفش 1

ایده پیدا کردن بهترین کفش های مردانه می تواند گمراه کننده باشد، به خصوص اگر مجبور باشید آنها را با کت و شلوار مناسب ست کنید.

وقتی در مورد خرید یک جفت کفش مجلسی جدید فکر می کنید، بسیار ساده به نظر می رسد. شما فقط هر جفت کفش قدیمی را برمی دارید، و می توانید بروید، درست است؟

اشتباه. وقتی همه انتخاب هایی که دارید را ببینید، به راحتی می توانید احساس غرق شدن کنید.

 

و وقتی جفتی پیدا کردید که فکر می کنید زیبا به نظر می رسد، چگونه می توانید بفهمید که برای نیازهای شما مناسب هستند یا خیر؟ باید کلاسی برای انتخاب کفش مجلسی برای مردان وجود داشته باشد.

خبر خوب این است که با کمی دانش مد در جیب پشت خود ، می توانید دفعه بعد که وارد مغازه کفش فروشی می شوید ، احساس آمادگی کنید.

هنگامی که اصول اولیه انواع مختلف کفش مجلسی را بدانید، حتی ممکن است از خرید جفت بعدی خود لذت ببرید!

کفش های لباس چیست

وقتی زمان کت و شلوار فرا می رسد، به طور غریزی می دانید که کفش های خاص مناسب نیستند.

کفش برای لباس رسمی

شما آنقدر زرنگ هستید که می فهمید به کفش های مجلسی نیاز دارید ، اما چه چیزی واجد شرایط است؟ چگونه می توانید تشخیص دهید که چیزی مناسب است؟

کفش های مجلسی در درجه های مختلف رسمی هستند. همه کفش های مجلسی برای همه موقعیت های شیک مناسب نیستند. مدل ها ممکن است متفاوت باشد، اما متوجه خواهید شد که به طور کلی، کفش های مجلسی ویژگی های بسیاری دارند.

در سراسر صفحه، می توانید انتظار داشته باشید که یک جفت کفش مجلسی شما از چرم باشد. این می تواند چرم تمام دانه، پوست گوساله یا حتی مصنوعی باشد (اگرچه چرم طبیعی زیباترین ظاهر است).

کفش های مجلسی مردانه اغلب از چند تکه چرم برش خورده و دوخته شده به هم ساخته می شوند.

این قطعات چهار قسمت اصلی کفش را تشکیل می دهند: پنجه، دمپ، ربع و روکش. هر یک از این قسمت ها ممکن است بر اساس مدل کفش شما متفاوت به نظر برسند.

اجزای کفش

می توانید با هر کت و شلواری کفش های مجلسی مردانه بپوشید. آنها حق دارند در یک رویداد رسمی یا یک روز در دفتر بپوشند . شما همچنین می توانید آنهایی را با کت و شلوار عروسی یا فقط یک مهمانی کوکتل بپوشید .

 

در طیف رسمی ، هنگام پوشیدن تاکسدو ، کفش های چرمی ، دمپایی و پمپ های چرمی انتخاب شما هستند .

و شما حتی نیازی به انتظار برای مناسبت عالی ندارید! هر زمان که به دنبال تحت تاثیر قرار دادن کسی هستید، نمی توانید با یک جفت کفش مجلسی خوش ساخت اشتباه کنید.

10 تا از بهترین کفش مجلسی مردانه

یک جفت کفش مجلسی مناسب برای شما به چند عامل مختلف خلاصه می شود که برای هر فردی متفاوت خواهد بود.

بیشتر از همه، شما یک جفت کفش مجلسی می خواهید که سطحی از تطبیق پذیری را ارائه دهد. علاوه بر این، کفش شما باید در صورت امکان برای بسیاری از نیازهای لباس پوشیدن شما مناسب باشد.

انواع کفش مجلسی مردانه

اما با این اوصاف، باید چند جفت کفش مجلسی در کمد خود داشته باشید. فقط یک رنگ تمام نیازهای لباس پوشیدن شما را برآورده نمی کند، و نه یک سبک.

بالاتر از همه، راحتی ضروری است. مهم نیست که یک جفت کفش مجلسی چقدر خیره کننده باشد، اگر نتوانید بدون لنگیدن در آن راه بروید، ارزشی ندارند.

بنابراین مطمئن شوید که کفش‌های مجلسی شما به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناسب پای شما باشد.

کفش راحتی آکس مارک چرم مشکی

کفش مشکی آکسفورد

این کفش تقریباً به همان اندازه کلاسیک است که می توانید تهیه کنید. Ace Marks این کفش آکسفورد را که از پوست گوساله ایتالیایی کامل و عتیقه ساخته شده است، دست ساز ساخته است.

این کفش ها به غیر از رنگ مشکی استاندارد، در رنگ های بسیار متنوعی عرضه می شوند. شما می توانید از طیف وسیعی از سایه های مختلف قهوه ای، از جمله طلایی بوربون یا حتی آبی انتخاب کنید.

نکته قابل توجه در مورد این کفش این است که از یک تکه چرم ساخته شده است تا به پای شما شکل دهد.

تنها درز شما در پاشنه است. این همچنین به این معنی است که این کفش دارای پنجه ساده است، به عبارت دیگر بدون سر است.

کفش لباس مشکی آکسفورد چرمی La Milano

کفش آکسفورد چرمی

این کفش های مردانه آکسفورد از La Milano بی عیب و نقص هستند. می‌توانید بین مشکی یا چند رنگ قهوه‌ای مختلف انتخاب کنید که همگی از چرم آرژانتینی نقاشی شده با دست ساخته شده‌اند.

شما می توانید استایل خود را با این La Milano شخصی سازی کنید. این آکسفوردها در سبک‌های بروگونگی، خون‌آرامی و چهره متفاوت هستند. دوخت و شکل آنها می تواند کفش های مجلسی شما را بی نظیر کند.

Bruno Marc Patent Leather Black کفش مجلسی آکسفورد

کفش چرمی آکسفورد

برای خرید یک جفت کفش مجلسی مقرون به صرفه آکسفورد، نمی‌توانید با این زیبایی‌های چرمی اشتباه کنید.

 

این کفش توسط برونو مارک طراحی شده است و هم برای کت و شلوارهای رسمی و هم برای تاکسیدو مناسب است . همچنین، می توانید اینها را در رنگ مشکی استاندارد یا سفید خیره کننده تهیه کنید.

پایین دست؟ آنها از چرم واقعی ساخته نشده اند. آنها چرم مصنوعی هستند. اما آنها با انگشت ساده و پاشنه 1 اینچی خود فوق العاده شیک هستند.

پاهای شما نیز از شما تشکر خواهند کرد ، زیرا به آرامی کوسن شده اند و به شما این امکان را می دهند که یک شب کامل را رقصید.

کفش های دمپایی تاکسیدو چرمی نوک تیز Poshmark

کفش چرمی تاکسیدو

وقتی وقت آن است که تاکسدوی فانتزی خود را بپوشید ، فقط هر کفشی این کار را نمی کند. Poshmark این کفش های چرمی رسمی را طراحی کرده است که برای رسمی ترین گردش های شما ایده آل هستند.

علاوه بر این، می توانید رنگ سفید را در کنار مشکی سنتی انتخاب کنید، که اگر لباس تاکسیدو کاملا سفید بپوشید عالی است. برای لباس های مشکی یا آبی نیمه شب ، به سراغ دمپایی مشکی بروید.

این کفش‌ها از دیگر کفش‌های مجلسی متمایز هستند زیرا دارای یک بند چرمی در بالای آن هستند که با سگک فلزی نقره‌ای در کناره آن تزئین شده است.

کفش بند راهب چرم بورگوندی La Milano

کفش بند راهی بورگوندی

برای داشتن یک کفش مجلسی منحصر به فرد ، این کفش های بند راهب La Milano را بررسی کنید. این تسمه های راهب دو بند از چرم آرژانتینی ساخته شده و دارای یک انگشت پا با دست می باشد.

می توانید از رنگ های شرابی، مشکی، قهوه ای تیره یا کنیاکی انتخاب کنید. آستر آن چرم مصنوعی است و دارای پاشنه بلوکی است.

شما می‌توانید تزیینی را که برای انگشت پای خود ترجیح می‌دهید، انتخاب کنید، خواه نوک پا، نوک بال یا یک انگشت ساده را دوست داشته باشید. هر مدلی که تصمیم بگیرید، هر کفش دارای پنجه مخروطی است.

کفش‌های آکسفورد مشکی کپ تای نام‌نویس کنت کول

کفش آکسفورد مشکی کنت کول

کنت کول این آکسفوردها را از چرم مصنوعی با زیره لاستیکی به عنوان کفشی ارزان قیمت و دوستدار حیوانات طراحی کرد.

علاوه بر این، آنها دارای بند چشمی کور هستند، به این معنی که چشمک هایی در قسمت زیرین رو به رو هستند. این امر رسمی بودن آنها را بالا می برد.

می‌توانید این کفش‌های پنجه را در رنگ مشکی یا چند رنگ قهوه‌ای پیدا کنید.

کفش آکسفورد چرم برونو مارک قهوه ای روشن

کفش آکسفورد چرم خردلی

این کفش های آکسفورد هم رسمی و هم کاربردی هستند. آنها چرم مصنوعی پلی اورتان هستند. این بدان معنی است که آنها دوام و ضد آب هستند.

این به این دلیل است که همیشه وقتی نیاز به لباس پوشیدن داریم، آب و هوا با هم همکاری نمی کند.

این کفش های پنجه گرد دارای دوختن روی سطح Vamp برای کمی پیتزا هستند. شما همچنین می توانید اینها را در قهوه ای تیره پیدا کنید.

کفش های لباس مجلسی آکسفورد قهوه ای کلاه چرمی Ace Marks

کفش آکسفورد قهوه ای

Ace Marks تنوع دیگری در آکسفورد سنتی ارائه می دهد. این کفش‌های لوکس از چرم آنتیک ایتالیایی ساخته شده و دارای زیره‌های چرمی با ناودانی لاستیکی هستند.

این گل میخ ها برای جلوگیری از لغزش و سقوط بسیار عالی هستند.

این کفش‌ها در رنگ‌های قهوه‌ای متعددی از جمله قهوه‌ای تیره متضاد با قهوه‌ای روشن‌تر هستند. میشه بگی قشنگه

کفش دربی چرم قهوه ای چرم کامل کلارک

کفش چرمی قهوه ای دربی

این کفش‌های دربی پنجه مربعی، برنده‌ای برای تنوع کمی رسمی کمتر از کفش‌های مجلسی مردانه هستند.

 

این روکشی از چرم خالص ساخته شده است، بنابراین می دانید که کیفیت بالایی دارند. می توانید فقط مشکی یا قهوه ای را انتخاب کنید.

از سوی دیگر، زیره آن ترموپلاستیک الاستومر است که نامی فانتزی برای لاستیک مصنوعی است.

کفش بند راهبان براندی عتیقه چرمی Ace Marks

کفش بند راهب

این کفش های دو بند راهبان فوق العاده هستند. اگر می خواهید یک کفش پر زرق و برق داشته باشید، این راهبان دست ساز Ace Marks را ببینید.

آنها را در رنگ مشکی و هر سایه قهوه ای که قابل تصور است، از جمله بوربن مایل به زرد پیدا خواهید کرد.

همچنین، می توانید با یک جفت کفش آبی رنگ وحشی شوید! همه از پوست گوساله چرم عتیقه ساخته شده و به یک زیره چرمی متصل شده اند.

انواع کفش های مجلسی

هر رویدادی دارای طیف وسیعی از کفش های مجلسی است که برای آن مناسب در نظر گرفته می شود. با این حال ، انتخاب کفش شما باید در طیف مناسب کفش های مردانه قرار گیرد.

کفش های لباس شما نباید در هر دو جهت زیاد باشد. هیچ رویدادی وجود ندارد که تنها یک مدل کفش مناسب باشد.

انواع کفش های مجلسی

جزئیات کفش خود رسمی بودن کفش های مجلسی شما را تعیین می کند. جنس کفش ، شکل آن و حتی جزئیات کوچک مانند دوخت همه به هم می افزایند تا مشخص شود که کفش شما چقدر خوش پوش است.

 

این کفش های مجلسی را به ترتیب از رسمی ترین تا حداقل بررسی کنید تا بدانید کی و کجا باید آنها را بپوشید.

پمپ و دمپایی اپرا

این مدل کفش رسمی ترین و احتمالاً کمتر پوشیده ترین آنهاست. هیچ کس نباید در ابتدا در خارج از رسمی ترین رویدادها ، که بسیار نادر است ، پمپ های اپرا بپوشد.

این کفش های لغزنده همیشه از چرم رنگی ساخته می شوند. آنها یک پاشنه پمپ دارند که به ظرافت آنها می افزاید. شما اغلب یک کمان غلات را می بینید که بر بالای پمپ های اپرا تأکید می کند.

آکسفورد

کفش های آکسفورد محبوب ترین سبک کفش های مجلسی برای کت و شلوار هستند. آنها سنتی ترین سبک و همچنین رسمی ترین کفش های لباس رسمی هستند.

کفش آکسفورد مشکی

چرم همیشه جذاب‌ترین ماده برای کفش‌های مجلسی مردانه است، بنابراین بیشتر کفش‌های آکسفورد از چرم ساخته شده‌اند.

 

آکسفوردها با سیستم توری بسته خود قابل تشخیص هستند، به این معنی که چشمک ها در زیر vamp دوخته می شوند. این باعث می شود کفش ها محکم بسته شوند و ظاهری باریک تر و ظریف تر ایجاد کنند.

علاوه بر این ، کفش های مجلسی آکسفورد اغلب نوک سر خود را پوشانده اند ، اگرچه انگشتان پای ساده نیز بسیار شیک هستند.

بند راهب

کفش‌های بند راهب بسیار آسان تشخیص داده می‌شوند، زیرا بسیار متفاوت از سایر کفش‌های مجلسی هستند. در اینجا هیچ توری پیدا نمی‌کنید، که این کت و شلوار را نیز شیک‌تر می‌کند.

کفش چرمی قهوه ای

در عوض، کفش های بند راهبان دارای بند و سگک برای محفظه هستند. آنها می توانند یک یا دو بند داشته باشند، اگرچه تسمه های دوتایی محبوب ترین سبک هستند.

بند های راهب می توانند با طراحی رسمی یا غیر رسمی باشند. این امر با تنظیم عرض بند، رنگ کفش و حتی دوخت به دست می آید.

برخی از کفش های راهب را پیدا خواهید کرد ، اما به یاد داشته باشید که کفش های رسمی را پایین می آورند.

دربی

اگرچه کفش های دربی به طور قابل توجهی شبیه به آکسفورد هستند، اگر دقت کنید یک تفاوت قابل توجه را متوجه خواهید شد.

کفش دربی

دربی ها دارای یک سیستم توری باز هستند که در آن چشمک ها روی یک دریچه اضافی قرار دارند که به وامپ متصل است. در نتیجه ، بندها هنگام بستن آنقدر به هم نزدیک نمی شوند که تناسب وسیع تر و راحت تری را ایجاد می کند.

شاید جزییات کوچکی به نظر برسد، اما اینطور نیست. در واقع، این باعث می شود که کل طراحی هم از نظر ظاهر و هم از نظر سبک کاملاً متفاوت باشد. همچنین، کت و شلوار شما را بسیار غیررسمی تر نشان می دهد.

کفش های دربی نسبتا معمولی هستند، اما می توان آنها را آرایش کرد. دربی‌ها در طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، با بروگ یا بدون آن طراحی می‌شوند.

بروگ

کفش های بروگ به خودی خود یک سبک نیستند. آنها بیشتر یک طرح تزئینی هستند اما اغلب نوع کفش خود را در نظر می گیرند.

کفش مدل بروگ

می توانید آنها را تقریباً به هر مدل کفشی اضافه کنید، اما گنجاندن بروگونگ هر کفشی را راحت تر می کند.

Broguing سوراخ هایی است که برای ایجاد یک الگوی شیک روی کفش پاشیده می شود. سوراخ‌ها عمدتاً در امتداد درزهای انتخابی قرار دارند، اما گاهی اوقات طرحی روی انگشتان پا می‌بینید.

لوفر

لوفرها کفش‌هایی هستند که حالتی غیررسمی دارند اما می‌توانند لباس‌های رسمی ارائه دهند. آنها از نظر درز پنجه با سایر کفش های مجلسی متفاوت هستند.

کفش مدل لوفر

درز نسبتاً در بالای پا قرار گرفته است، در طراحی بسیار شبیه موکاسین.

کفش‌های لوفر اغلب دارای یک بند چرمی تزئینی در قسمت بالایی هستند. گاهی اوقات یک منگوله یا یک میله فلزی قسمت بالای کفش را نیز تزئین می کند.

موارد دیگری که باید قبل از خرید کفش مجلسی در نظر بگیرید

مدل کفش مجلسی شما تنها یکی از نکاتی است که باید هنگام ست کردن کفش خود با کت و شلوار به آن توجه کنید. بسیاری از عوامل دیگر وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

به عمل لباس پوشیدن فکر کنید که انگار در حال بررسی یک چک لیست هستید. به عنوان مثال، می دانید که قوانین محکمی در لباس رسمی مردان وجود دارد که به کفش نیز تسری پیدا می کند.

خرید کفش آکسفورد

بنابراین، جعبه‌های ضروری که باید قبل از رفتن به رویداد خود بررسی کنید چیست؟ اگر بتوانید همه یا بیشتر جعبه‌های مورد نیاز را علامت بزنید، می‌توانید احساس راحتی کنید که لباس مناسبی به تن دارید.

مناسبتی که در آن شرکت می کنید

طبیعی است که مناسبت های رسمی نیاز به کفش های رسمی بیشتری داشته باشند. به عنوان مثال، شما هرگز رویای پوشیدن کفش های کتانی را برای عروسی نخواهید دید . (حداقل، من مطمئن هستم که شما این کار را نکنید!)

برعکس، احتمالاً احساس احمقانه ای خواهید داشت که با کت و شلوار با پمپ های اپرا سر کار حاضر شوید. بنابراین کفش شما باید متناسب با رویداد باشد.

کفش مناسب

یک جفت کفش مناسب نه تنها به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر را داشته باشید، بلکه به شما کمک می‌کند احساس خوبی داشته باشید. هیچ کس دوست ندارد این احساس را داشته باشد که گویی برای مناسبت های مناسب لباس نپوشیده است.

بنابراین دانستن اینکه مجموعه مناسبی برای کفش‌هایتان دارید، در شروع روز به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

مواد کفش لباس

بدون در نظر گرفتن سبک کفش، چرم بیشترین استفاده را برای ساخت کفش مجلسی دارد. اما نحوه تولید آن نقش بسیار زیادی در رسمی بودن آن دارد.

برای مثال، هرچه کفش‌های مجلسی شما صاف‌تر باشند، رسمی‌تر هستند. همچنین، اگر کفش‌های شما فقط برای یک چیز مناسب هستند و آن اینکه ظاهری زیبا دارند، می‌دانید که بسیار شیک هستند.

چرم لاکی فوق العاده ظریف و بسیار خاص است. بنابراین ، بسیار رسمی و منحصر به فرد برای لباس های زیبا ، مانند مراسم کراوات مشکی .

جالب اینجاست که نوع چرم به نوعی بر رسمی بودن استایل کفش غلبه می کند. به عنوان مثال ، کفش های داربی چرمی دارای ظاهری رسمی تر از آکسفوردهای چرمی آوازی هستند.

در نهایت، کاربردی بودن کفش خود را در نظر بگیرید. هر چه کفش‌های شما کاربردی‌تر و کاربردی‌تر باشند، معمولاً غیررسمی‌تر هستند.

بهترین مثال brogues در مقابل هر چیزی است که چرم اختراع شده باشد. بروگ ها طوری طراحی شده بودند که کفش ها پس از راه رفتن در مزارع باتلاقی، آب را از آن خارج کنند. فوق العاده کاربردی! همچنین، بسیار معمولی.

رنگ کفش لباس

شما باید مطمئن شوید که کفش های مجلسی خود را کاملا با کت و شلوار خود ست می کنید . اکثر کت و شلوارها به خوبی با کفش های مشکی یا قهوه ای ست می شوند. با این حال، برخی از کت و شلوارها با کفش های شرابی بهشتی هستند!

در واقع، رنگ مناسب کفش می تواند کت و شلوار را به یک کت و شلوار دیدنی تبدیل کند.

ترکیب رنگی کفش و لباس

به عنوان مثال، کت و شلوار آبی را می توان با کفش های مشکی ست کرد و ظاهر خوبی داشت. اما آن کفش‌های مشکی را با کفش‌های قهوه‌ای جایگزین کنید، متوجه تغییر بزرگی خواهید شد!

کفش های قهوه ای به نرم شدن ظاهر و ایجاد یک بصری بسیار جالب کمک می کند.

از طرف دیگر، کت و شلوار سرمه ای با کفش های مشکی ساخته شده است. کفش های قهوه ای قابل قبول است، اما رنگ سرمه ای رنگی نیست که نیاز به نرم شدن داشته باشد. رنگ مشکی تضاد شدیدی ایجاد می‌کند و به برجسته کردن رنگ دریایی کمک می‌کند.

دو کت و شلوار آبی متفاوت با دو رنگ کفش متفاوت می تواند نتایج بسیار متفاوتی را به همراه داشته باشد.

مناسب کفش لباس و راحتی

خیره کننده ترین جفت کفش مجلسی اگر پاهای شما را بدبخت کند، کاملا بی ارزش هستند. اگر در پایان روز لنگان لنگان لنگان و ولنگاری انجام دهید، پوشیدن آنها فایده ای ندارد.

طراحی کفش نقش برجسته ای در راحتی پای شما دارد. اطمینان حاصل کنید که آستر کفش برای محافظت از پای شما در برابر تاول یا سایر ساییدگی ها کافی است.

کف کفش و آستر نیز باید همراه با پای شما حرکت کند. به این ترتیب، در قوس کمر خود دچار گرفتگی نخواهید شد.

نحوه تناسب کفش شما نیز به شدت در راحتی شما تأثیرگذار است. البته کفش هایی که برای شما خیلی کوچک هستند، پاهای شما را نیشگون می گیرند و شما را بدبخت می کنند.

با این حال، اگر آنها حتی کمی بیش از حد بزرگ باشند، پای شما می لغزد و مشکلات دیگری ایجاد می کند. می‌خواهید مطمئن باشید که پاهایتان محکم نگه داشته می‌شوند و در عین حال فضای کمی برای تنفس دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *