پست ها

بهترین شلوار کتان مردانه

شلوار کتان

یادگیری نکات و نحوه خرید بهترین شلوار کتان مطمئناً می‌تواند به شما کمک کند که با اطمینان لباس بپوشید. و پول را برای شلوار اشتباه هدر ندهید.

شلوارهای مجلسی را به همان روشی بپوشید که هر شلواری را می پوشید. آنها معمولا با یک پیراهن لباس دکمه دار ست می شوند.

شلوارهای کت و شلواری را می توان با یک کت کت و شلوار یا یک کت و شلوار جداگانه پوشید، اما ممکن است به طور کلی از کت خودداری کنید.

برای یک پیچ و تاب جالب، می‌توانید با شلوارهایتان ظاهری آراسته‌تر داشته باشید. آن را با یک تی شرت باکیفیت ست کنید تا حالتی آرام و غیررسمی داشته باشید. این یک راه عالی برای ایجاد یک لباس غیررسمی هوشمندانه است.

کلید یک جفت شلوار خوب، همه کاره بودن است. آنها معمولاً محور لباس شما نیستند، بیشتر شبیه پایه ای هستند که روی آن می سازید.

شلوار کتان

10 بهترین شلوار شلوار برای مردان

هنگامی که به دنبال یک شلوار شلواری هستید، چند مورد مهم وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید.

اطمینان حاصل کنید که شلوار خود را طول مناسب . آنها نباید استراحت زیادی داشته باشند. آنها فقط باید به سختی به بالای کفش شما برخورد کنند.

پاچه شلوار کتان

اگر شلوار شما خیلی بلند است، همیشه می توانید یک خیاط داشته باشید که آنها را به اندازه مناسب شما سجاف کند. اما راهی برای صرفه جویی در شلوارهای خیلی کوتاه وجود ندارد، پس هنگام خرید محتاط باشید.

به دنبال کمری متوسط ​​باشید. خیلی کم است، و خیلی معمولی/ مد روز به نظر می رسید. خیلی بالاست و شبیه پدربزرگت میشی.

مطمئن شوید که کمر خیلی سفت نباشد. هیچ چیز بدتر از این نیست که تمام روز را در اطراف وسط خود له کنید. اما اگر بتوانید به راحتی دو انگشت خود را داخل کمربند خود بچسبانید، حالت خوبی دارید.

 

شلوار های جامه سرا رو دیدی؟

شلوار کتان مردانه رنگ مشکی کد 2109

980,000 تومان
شلوار کتان مردانه رنگ مشکی کد 2109
طرح بافت جودون برش اسلیم فیت در سایز های 42، 44، 46، 48، 50، 52

شلوار کتان خاکستری کلاسیک کد 2120

980,000 تومان
شلوار کتان خاکستری کلاسیک کد 2120 دارای یک رنگ خنثی می باشد. رنگ خاکستری را می توان هم با استایل های روشن و هم با استایل های تیره استفاده کرد. برش : رگولار فیت رنگ : خاکستری اندازه فاق : بلند پارچه : کتان

شلوار کتان مشکی کلاسیک کد 2119

980,000 تومان
شلوار کتان مشکی کلاسیک کد 2119 در رنگ مشکی تولید شده است که یک رنگ تیره و خنثی می باشد. رنگ های خنثی به راحتی با هر رنگی ست می شوند. برش : رگولار فیت رنگ : مشکی اندازه فاق : بلند پارچه : کتان

شلوار کتان یشمی کلاسیک کد 2118

980,000 تومان
شلوار کتان یشمی کلاسیک کد 2118 دوخته شده به رنگ یشمی می باشد. این رنگ از تناژ رنگی سبز است که جزو رنگ های تیره به حساب می آید. با استفاده از این شلوار می توانید استایل های تیره متنوعی درست کنید. برش : رگولار فیت رنگ : یشمی اندازه فاق : بلند پارچه : کتان

شلوار کتان بژ کلاسیک کد 2117

980,000 تومان
شلوار کتان بژ کلاسیک کد 2117 تولید شده در رنگ بژ می باشد. این رنگ را می توان در گروه رنگ های روشن دسته بندی کرد. ست کردن با این رنگ بسیار کار راحتی می باشد، کافی است یکی از رنگ های تناژ قهوه ای را انتخاب کنید تا با شلوارتان یک ترکیب جذاب درست کنید. برش : رگولار فیت رنگ : بژ اندازه فاق : بلند پارچه : کتان

شلوار کتان مردانه رنگ سرمه ای کد 2113

980,000 تومان
شلوار کتان مردانه رنگ سرمه ای کد 2113
طرح بافت جودون برش اسلیم فیت در سایز های 42، 44، 46، 48، 50، 52

شلوار کتان مردانه رنگ کرم کد 2111

980,000 تومان
شلوار کتان مردانه رنگ کرم کد 2111
طرح بافت جودون برش اسلیم فیت در سایز های 42، 44، 46، 48، 50، 52
 

شلوار شلوار مشکی پشمی 

این شلوارهای سفارشی از پشم مشکی درجه یک ساخته شده اند. علاوه بر این، این برند ضمانت تناسب کامل را ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که همه لباس‌ها از کنترل کیفیت دقیق عبور می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که کاملاً متناسب با هر خریدار است.

شلوارهای مشکی استریت فیت Van Heusen

ساخته شده از ترکیبی از پلی استر و ابریشم مصنوعی، با کمی اسپندکس برای اندازه گیری خوب، این شلوار لباس واقعا با شما حرکت می کند. و این چیزی است که آنها را واجد شرایط می کند تا بخشی از مجموعه فلکس باشند، جایی که تمرکز بر راحتی و انعطاف پذیری است.

شلوارهای کالوین کلاین مدرن با تناسب متوسط ​​خاکستری

کالوین کلاین این شلوار را طوری طراحی کرد که در جایی بین تناسب کلاسیک و باریک قرار بگیرد و در نتیجه ظاهری بسیار مدرن داشته باشد. این شلوارهای جلوی صاف و سبک وزن کشش بسیار کمی دارند به طوری که هنگام حرکت به راحتی در جای خود قرار می گیرند. و در طول روز چروک نمی شوند.

شلوار لباس آبی JM Haggar Slim Fit

احساس می‌کنید که شلوار ورزشی با کمربند «سوپرفلکس» که این شلوارها ارائه می‌کنند، می‌پوشید. آنها همچنین دارای کشش 4 طرفه هستند، بنابراین با شما به هر طرف حرکت می کنند. اما با داشتن تناسب باریک و جلوی صاف، مطمئناً به نظر نخواهید رسید که در حال عرق کردن هستید.

 

شلوار کتانی آبی ناوی باریک باریک کنت کول

شلوار کتان سرمه ایشما این شلوارهای مجلسی را به صورت مدرن یا باریک و با جلوی صاف پیدا خواهید کرد. آنها بیشتر از پلی استر و ویسکوز ساخته شده اند، اما برای انعطاف پذیری و سهولت حرکت، فقط کمی اسپندکس در آنها وجود دارد. کمربند انعطاف پذیر آنها را اضافه کنید و یک روز کامل از راحتی خواهید داشت.

 

 

شلوار خاکستری پشم خالص هاکرتی

شلوار کتان خاکستریاین شلوارهای 100% پشمی هستند و شما را گرم نگه می دارند و برای هوای سرد عالی هستند. آنها برای دستیابی به تناسب کامل و افزایش لباس پوشیدن سفارشی طراحی شده اند. این شلوار دارای یک جیب مورب در جلو و یک جیب دوتایی با یک دکمه در پشت است.

 

 

شلوار لباس نیروی دریایی Dockers Classic Fit

شلوار کتان طوسیبرای اینکه ظاهری شیک‌تر از لباس‌های خاکی معمولی‌تان داشته باشید، این شلوارهای راحت را امتحان کنید. آنها در برابر چین و چروک مقاوم هستند، که همیشه یک امتیاز است. همچنین، از اینکه متوجه شوید که الاستیک در کمربند برای کمی بخشش بیشتر گنجانده شده است، خوشحال خواهید شد. آنها تقریباً نصف پنبه، نیمی پلی استر، با مقدار کمی الاستین برای کشش هستند.

 

 

شلوار زغالی ون هوسن اسلیم فیت

شلوار کتان ذغالیبرخی افراد به سادگی مستعد تصادف هستند. اگر این شما را توصیف می کند، اینها شلوارهای مناسب برای شما هستند. آنها با Stain Shield ارائه می‌شوند، که اجازه می‌دهد ریزش‌ها به‌طور مستقیم پاک شوند، طوری که هرگز اتفاق نیفتاده است. آنها همچنین دارای یک جیب امنیتی Zipper در کناره هستند که این شلوار را حتی خنک تر می کند.

 

 

شلوار شلوار مشکی اسلیم فیت پری الیس

اگرچه اینها بسیار باریک هستند، اما از ترکیب پارچه ای ساخته شده اند که برای کشش با شما طراحی شده است. وقتی درست زیر کمر می نشینند، احساس محدود بودن نمی کنند. کمی باریک شدن ساق پا در پایین، تداخل بیشتری از مدرنیته می‌افزاید.

Dickies Classic Fit Navy Slacks

شلوار کتان سرمه ایاینها شلوارهای معمولی شما نیستند. در عوض، این یک شلوار کار سخت است که می تواند بسیار زیباتر از شلوار معمولی شما باشد. آنها یک برآمدگی کلاسیک دارند و درست در کمر می نشینند. باریک شدن جزئی در پاها طراوت را به این شلوارهای کلاسیک می بخشد

 

 

 

سوالات متداول در مورد لباس های شلواری

قبل از اینکه وارد جاده شوید، در اینجا خلاصه‌ای از شلوارهای شلواری آورده شده است.

شلوارهای مجلسی چیست؟

شلوار کتانی یک لباس رسمی است که پایین تنه شما را می پوشاند و برای هر پا یک قسمت مجزا دارد. ممکن است لزوماً کت و شلوار نپوشید ، اما به احتمال زیاد یک پیراهن لباس و احتمالاً یک ژاکت. آنها باید کاملاً متناسب با بدن شما باشند، اما همچنان دامنه حرکت خوبی را در اختیار شما قرار می دهند.

آیا می توانم شلوارهای معمولی بیشتری برای مردان پیدا کنم؟

کاملا. با تنظیم تناسب، جنس و استایل، می‌توانید بر سطح معمولی شلوارتان تأثیر بگذارید. به عنوان مثال، شلواری که تماماً نخی است، ظاهر کمتری نسبت به شلوار معمولی شما دارد. و هنگامی که شلوارهای شما شروع به گشاد شدن کردند، آنها نیز شروع به غیر رسمی شدن می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *