پست ها

ساعت‌های برتر برای پوشیدن با کت و شلوار

کت و شلوار

تهیه فهرستی از بهترین ساعت‌هایی که می‌توانید با کت و شلوار بپوشید، ممکن است ضروری به نظر برسد، به خصوص وقتی صحبت از ساعت‌های کمی گران‌تر باشد.

اما، گاهی اوقات، شما خود را در لحظات موفقیت می یابید که ثروت به نفع شما می افتد. شما آن مصاحبه را دریافت می کنید یا آن مشتری را به دام می اندازید – و این زمانی اتفاق می افتد که انتظارش را ندارید.

در حال حاضر، شما در حال تقلا برای نگاه به بخش.

این فقط یک ساعت نیست – یک اصل است

ساعتی که می پوشید با صدای بلند درباره شخصیت، موقعیت و ترجیحات و اعتقادات شخصی شما صحبت می کند.

در حال حاضر، حدس می‌زنم که در مورد ساعت‌ها و کت و شلوارها، نکات ضروری را می‌دانید. این شامل تعیین مناسبت، رنگ کت و شلوار، و اندازه ساعت قبل از خرید است، همانطور که من در مورد نحوه تطبیق ساعت با راهنمای کت و شلوار صحبت کرده ام .

همچنین، اگر می‌خواهید زمان و پول اضافی را صرف چیزی کنید، مطمئن شوید که با نادیده گرفتن و قدردانی نشدن آن بی‌فایده نمی‌شود.

آیا می خواهید برای شرکتی کار کنید که از محیط زیست محافظت می کند و به طبیعت اهمیت می دهد؟ اگر می‌خواهید مطمئن شوید که به دلایلی بیش از صرفاً زیبایی‌شناختی متمایز هستید، برخی از این ساعت‌ها را کاوش کنید .

انتخاب یک زمان سنجی سازگار با محیط زیست که از مواد بازیافتی برای محصولات و حمل و نقل استفاده می کند، پیامی قدرتمند برای شرکت جدید شما ارسال می کند.

اجازه دهید کارفرمایان آینده خود بدانند که شما به محیط زیست اهمیت می دهید و با پوشیدن ساعتی که ضایعات صفر را تبلیغ می کند، حس مد سلیقه ای دارید.

همچنین، ساعت ها نباید گران باشند. در واقع، برخی از ساعت‌های برتر که با کت و شلوار مطابقت دارند، به طرز شگفت‌آوری مقرون به صرفه هستند .

10 ساعت برتر که می توانید با کت و شلوار بپوشید

یک ساعت زیبا یک انتخاب کلاسیک برای کت و شلوار است. این پیچیدگی را در لباس کلی شما افزایش می دهد. چرا اینطور است؟

هر کد لباس رسمی که نیاز به کت و شلوار یا تاکسیدو دارد، الزامات مد دیگری نیز دارد. معمولا شامل لباس های سنتی مانند پیراهن لباس ، کراوات ، یا شاید پاپیون می شود .

با این حال، یک ساعت باکیفیت هم یک بیانیه مد معمولی و هم امروزی برای ظاهری پرطرفدار است که ظاهر شما را ارتقا می دهد.

اما برخی از بهترین ساعت هایی که می توانید با کت و شلوار بپوشید کدامند؟

با گوچی به سراغ طلا بروید

ساعت گوچی طلایی

با یک ساعت گوچی، بدون شک به این نکته اشاره خواهید کرد که به شمارش قدم‌ها یا بررسی اعلان‌ها اهمیتی نمی‌دهید.

گوچی YA126470 یک قطعه جاودانه است. این ساعت لباسی دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ طلایی با عرض 38 میلی متر و ضخامت 8 میلی متر است. همچنین دارای یک بند چرم تمساح با کیفیت است.

اکثر ساعت‌پوش‌های مشتاق به دنبال چیزی هستند که دارای انواع ویژگی‌های خاص باشد. آنها یا زندگی را ساده می کنند یا به شما اجازه می دهند از نوآوری فناوری قدردانی کنید.

اگرچه این یکی صرفاً برای ظاهر است. بهتر است با کت و شلوارهای قهوه ای و آبی ترکیب شود . من مطمئن نیستم که آیا آنها مهم هستند، هر چند؟

Double Oh-Mega Seven

همه ما می‌خواستیم جذابیت ظاهری نمادین جیمز باند را در مقطعی از زندگی‌مان داشته باشیم. اما با OMEGA Seamaster Diver، یک قدم به شما نزدیکتر شده اید.

Seamaster Diver 300 استاندارد دارای یک قاب 41.5 میلی متری است که در دو رنگ آبی و مشکی موجود است. از طرف دیگر، نسخه 007 دارای صفحه قهوه ای تیره با حلقه قاب است. من آن را با کت و شلوار سرمه ای یا زغالی ست می کنم .

این ساعت نیز اکسسوری منتخب متخصصان غواصی است. حتی در اعماق تاریک اقیانوس می تواند شما را از زمان آگاه نگه دارد.

با کارتیه آن را باکلاس نگه دارید

Cartier Tank Solo XL با نامی که در طول دهه ها بر سر زبان ها افتاده است، یک گزینه عالی برای هر کسی است.

بدنه این ساعت استیل 31 میلی متر و ضخامت آن 7.65 میلی متر است. بند از پوست گوساله دانه دار ساخته شده است. در ترکیب با صفحه اپالین نقره ای، ترکیبی عالی برای هر نوع کت و شلوار و مدلی از جمله کت و شلوارهای خاکستری روشن و برنزه است .

ساعت مکانیکی با قیمت مقرون به صرفه Cartier به عنوان بهترین گزینه برای تاکسیدو شما نیز عرضه می شود. ایده این است که برای شما مهم نیست که زمان چگونه تغییر کرده است زیرا برخی چیزها نیازی به اصلاح ندارند.

با Speedmaster به فضا و زمان سفر کنید

ساعت امگا

ممکن است تعجب آور باشد که یک مارک ساعت توسط فضانوردان تایید شده و در ماه استفاده شده است. چرا کسی باید زمان زمینی را در حین حرکت ماه بداند؟

بخوانید:  با انتخاب ساعت مناسب، سبک خود را مطابقت دهید

Omega Speedmaster دارای قاب 42 میلی متری با صفحه مشکی، ضبط کننده 12 ساعته و ساعت کرنوگراف است. این ساعت نمادین همچنین دارای جعبه مخصوصی است که شامل بند ناتو، بند فضانوردی و ابزار تعویض بند است.

به عنوان اولین ساعت روی ماه، OMEGA Speedmaster به همه این امکان را می دهد که بدانند شما شجاعت رفتن به جایی را دارید که قبلاً هیچ مردی نرفته است.

آستین های خود را در رولکس بالا بزنید

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

این ممکن است اولین ساعتی باشد که یکی از معمولی ترین ویژگی های شناخته شده برای ساعت های مچی را توسعه می دهد (ضد آب است!). اما هیچ چیز کسل کننده یا معمولی در مورد این لوازم جانبی وجود ندارد.

اگر در مصاحبه یا جلسه ای با این پسر بد شرکت کنید، هیچ کس کیفیت کت و شلوار یا حس مد شما را زیر سوال نخواهد برد.

رنگ های براق مشکی و نقره ای در کنار تاج معروف رولکس می توانند بهترین انتخاب برای کت و شلوار سرمه ای باشند . در فکر دوم، آیا این ساعت تا حد زیادی مطلوب ترین همراه برای همه رنگ های کت و شلوار نیست ؟

پیاژه مناسب

رزها قرمز هستند؛ بنفشه ها آبی هستند. الماس بهترین دوست یک دختر است – این لزوماً درست نیست. در واقع، آنها بهترین همسر با ساعت Piaget Altiplano هستند.

این ساعت رزگلد 18 عیار که با الماس تزئین شده است، چرخشی جدیدی به رمانتیک می دهد. فلاش این ساعت 40 میلی متری با بند چرم تمساح بی انتها به خوبی متعادل شده است.

این ساعت لباس کلاسیک می تواند با هر رنگ کت و شلوار تیره از جمله مشکی، خاکستری، سرمه ای و بورگوندی همراه شود. تاکسیدوها هم پوشیده شده اند!

ایمن با سیکو

 

سیکو یکی از معتبرترین برندها در تجارت ساعت مچی است. آنها فوق العاده بادوام هستند و اگر به درستی نگهداری شوند می توانند چندین دهه برای شما دوام بیاورند.

Seiko 5 SNK793 به طور خاص آن ظاهر کهن الگویی را دارد که ممکن است در ساعت به دنبال آن باشید. دارای حرکت اتوماتیک با قاب 36 میلی متری و ضخامت 7.8 میلی متر است. مهمتر از آن، به طرز باورنکردنی مقرون به صرفه است.

سیکو تمام ویژگی‌های اولیه‌ای را دارد که می‌خواهید بخواهید، همراه با ظاهری کمی نامحسوس که از بهترین کت و شلوار شما بهتر نخواهد بود.

معروف با Nomos

ساعت نوموس

Nomos Glashütte Orion یک ساعت مینیمالیستی است که مطمئناً نظر افرادی را که مشتاق جزئیات هستند جلب می کند.

این ساعت کوچک تقریباً هیچ وزنی ندارد. ضخامت آن 7 میلی متر است، اما ظاهری قدرتمند ایجاد می کند و زیبایی شناسی را به پوشنده می بخشد. آن را با بهترین کت و شلوار خود یا لباس مشکی کوچک خود ست کنید.

نگه داشتن زمان در تایمکس

ساعت تایمکس

چیز تازه ای در مورد Timex Easy Reader وجود دارد. به نظر می رسد چیزی است که شاید معلم کلاس سوم شما می پوشید. اما شما معلمتان را دوست داشتید و ساعت را هم دوست داشتید.

این ساعت دارای قاب طلایی 40 میلی متری، صفحه سفید و بند مشکی است. آیا درخواست بیشتری برای یک کت و شلوار مشکی ظریف و باکیفیت وجود دارد ؟

این فقط یک سادگی در خود دارد که به آن اجازه می‌دهد با هر چیزی، چه فانتزی یا نه، هماهنگ شود و همچنان به نظر برسد که متعلق به آن است. شاید شما شخصاً بتوانید با آن احساس ارتباط برقرار کنید – اما هیچ کس نمی داند.

در ازدواج مقدس با پدر و مادر

ساعت مچی

The Patrimony اثر Vacheron Constantin این تصور را ایجاد می کند که می تواند اسب تاریک مسابقه باشد.

این ساعت دارای ظاهری قدرتمند و بدون زرق و برق و زرق و برق الماس یا نقره با ظرافت بی‌نظیر است. مطمئناً چشم‌ها را جلب می‌کند، اما حواس‌تان را پرت نمی‌کند.

به نظر می رسد این چراغ نور برای کت و شلوارهایی با رنگ روشن، مانند کت و شلوار برنزه، قهوه ای روشن یا خاکستری روشن مناسب است . اگر توانستید یکی را پیدا کنید، یعنی!

کلمات پایانی

هنگام خرید اکسسوری برای تمجید از بهترین کت و شلوار خود، پیامی را که می خواهید برای همکاران ارسال کنید در ذهن داشته باشید.

خواه به دنبال ظاهری باشید که منعکس کننده ایدئولوژی، موقعیت اجتماعی یا سبک باشد، یک ساعت می تواند هر سه هدف را در صورت انتخاب دقیق انجام دهد.

اگر واقعاً می خواهید این تصور را به جا بگذارید که به وضعیت خود در جامعه اهمیت می دهید، برخی از ساعت های برتر بازار را انتخاب کنید.

در نهایت، همیشه به یاد داشته باشید که ساعت قدیمی خود را به درستی دور بیندازید تا از آلودگی جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *