پست ها

بهترین کت و شلوار کتان برای مردان

کت و شلوار کتان

کت و شلوارهای کتان به اندازه کافی محبوب نیستند. مردم غالباً نگران هستند که ممکن است در آنها خیلی معمولی به نظر برسند یا از نحوه چین و چروک شدن آنها می ترسند.

بنابراین من اینجا هستم تا به شما بگویم که باید به کت و شلوارهای کتان یک نگاه دیگر بدهید. شما در سطوح مختلف لطف بزرگی به خود می کنید زیرا، رک و پوست کنده، لباس های بسیار جالبی هستند.

و منظورم این است که هم به صورت مجازی و هم به معنای واقعی کلمه.

کتان چیست

کتان یک ماده طبیعی بافته شده از الیاف گیاهان کتان است . این قدیمی ترین پارچه بافته شده است که قدمت آن به تمدن مصر می رسد.

کتان ماده ایده آلی برای آب و هوای گرم است زیرا بسیار سبک و خنک است. نه تنها قابل تنفس است، به این معنی که هوای بیشتری می تواند از طریق آن گردش کند، بلکه رطوبت را نیز از بدن شما دور می کند.

 

در نتیجه، در خشک نگه داشتن شما بسیار بهتر از پنبه است. کتان نیز یک ماده بسیار بادوام است.

 

تولید کتان آسان نیست. این یک فرآیند بسیار خسته کننده است و همچنین زمان زیادی را می طلبد. به همین دلیل، خرید لباس کتان می تواند گران باشد.

بزرگترین نقطه ضعف کتان تمایل آن به چروک شدن بسیار آسان است. چین کردن این مواد نیازی به مقدار زیادی ندارد، بنابراین برخی از افراد برای موقعیت هایی که نیاز به کمی رسمی بودن دارند از آن اجتناب می کنند.

شاید به همین دلیل است که کت و شلوارهای کتان بیشتر یک روش غیر رسمی برای لباس پوشیدن هستند.

چرا کت و شلوار بخریم؟

اگر تا به حال مجبور شده باشید در حالی که یک کت و شلوار پشمی کامل پوشیده اید، زمانی را بیرون از خانه زیر آفتاب جوشان بگذرانید، زیبایی کتان را درک خواهید کرد.

هر گونه رهایی از عناصر همیشه خوش آمدید، و کتان می تواند مانند یک موهبت الهی در طول تابستان احساس شود.

علاوه بر اینکه به شما کمک می کند خنک تر بمانید، بنابراین، راحت تر، کتان برای پنهان کردن علائم عرق شما قابل توجه است. علاوه بر این، این پارچه به سرعت خشک می شود، بنابراین شما همچنان می توانید ظاهر خوبی داشته باشید.

کتان فقط احساس خوبی ندارد. به نظر می رسد خوب است، بیش از حد! برای ایجاد فضایی آرام و آرام بسیار عالی است. اگر می خواهید از کت و شلوارهای رسمی دوری کنید، کتان بهترین راه برای این کار است.

 

کت و شلوار های فروشگاه ما

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

نحوه پوشیدن کت و شلوار کتان

کت و شلوار کتان شما نیازی ندارد کتان خالص باشد. ترکیبات پارچه کتان در آنجا وجود دارد که کاملاً قابل قبول است.

بهترین انتخاب برای ترکیب کتان، ابریشم یا پنبه است. اینها کمک می کنند کت و شلوار شما کمی کمتر چروک شود.

شما می توانید کتان را به عنوان یک کت و شلوار کامل بپوشید، اما این تنها گزینه شما نیست. کتان یک متریال مد روز برای جدا کردن و همچنین برای ظاهری غیر رسمی تر است.

اگر برای یک شب به چیزی سبک نیاز دارید، می توانید یک کتان را انتخاب کنید. شلوار کتان برای هر زمانی از روز عالی است.

در مورد امتحان کردن یک پیراهن کتان چطور؟

شما می توانید کت و شلوارهای کتان را تقریبا در هر رنگ کت و شلواری که در ذهن دارید پیدا کنید. علاوه بر این، کت و شلوارهای کتان دارای طیف کاملی از رنگ‌ها، از سفید و پاستلی گرفته تا سایه‌های بسیار تیره هستند.

رنگ های طبیعی و رنگ نشده کت و شلوارهای کتان فوق العاده به نظر می رسند. اینها عاج، اکرو، خرمایی و خاکستری هستند.

چه زمانی کتان بپوشیم

واضح ترین رویدادی که در آن کت و شلوارهای کتان پیدا می کنید، در عروسی است. کت و شلوارهای کتان عملا برای عروسی های ساحلی اختراع شدند.

با این حال، نیازی نیست که برای عروسی در ساحل منتظر بمانید. کت و شلوارهای کتان در هر عروسی تابستانی در فضای باز عالی هستند.

چه زمانی کت و شلوار کتانی بپوشیم

مهمانی‌های تابستانی در باغ، تعطیلات در مکان‌های گرم و هر گردش اجتماعی با دوستانتان، همگی مکان‌های عالی برای پوشیدن کت و شلوار هستند.

البته، شما می توانید با سطح رسمی آن بازی کنید و آن را با کفش و پیراهن مناسب بپوشانید. یا می تواند به یک لباس بسیار غیر رسمی تبدیل شود و فقط به یک تی شرت و کفش ورزشی نیاز دارد.

رویدادهای اجتماعی تنها مکان مناسب برای کت و شلوار نیست. به عنوان مثال، ممکن است بتوانید با کت و شلوارهای کتان در دفتر خود فرار کنید.

کت و شلوار کتانی قهوه ای

اگر کار شما دارای کد لباس حرفه ای تجاری است، احتمالاً مایل به پوشیدن کتان نخواهید بود، اما دفاتر کاری و غیر رسمی مکانی عالی برای کتان هستند.

بهترین کت و شلوار و مارک های کتان برای مردان

بهترین کت و شلوارهای کتان می‌توانند به‌عنوان یک ابزار جذاب عمل کنند و بسیاری از مشکلات لباس پوشیدن تابستانی شما را برطرف کنند.

کت و شلوارهای کتان قابل تنفس، خنک هستند و لکه های ناخوشایند عرق را پنهان می کنند. همه اینها در حالی که خوب به نظر می رسند! اگر یک کت و شلوار کتان بتواند تمام این جعبه ها را علامت بزند، می دانید که برنده ای را پیدا کرده اید.

در اینجا چند مورد از انتخاب های شخصی من وجود دارد که به شما کمک می کند در مسیر درست حرکت کنید.

کت و شلوار کتان آبی لاتزیو ساده Suitsupply

این کت و شلوار از ترکیب پارچه هایی از جمله کتان، پشم و ابریشم ساخته شده است. این یک کت و شلوار دو دکمه باریک با جیب های تاپ و یقه ای ناز برای ظاهری تا حدودی غیررسمی است.

این کت کت و شلوار آبی میانی با بالشتک های کمی روی شانه ارائه می شود تا ظاهری شیک تر داشته باشد. این شلوار دارای ساختار جلوی صاف و بسته شدن قلاب و دکمه است.

ساخت نیم بوم کت کت و شلوار و شکاف بعد از شام روی شلوار نیز گویای کیفیت کت و شلوار است.

کت و شلوار کتان برگردان قله بژ هاکرتی

این کت و شلوار کتان یک کت و شلوار کلاسیک دو سینه 4 دکمه است. یقه‌ای دارد که رسمیت کت را افزایش می‌دهد، بنابراین متناسب با لباس‌های شماست. به رنگ بژ طبیعی می آید.

این کت و شلوار از کتان Vailly که کتان خالص است ساخته شده است. هیچ آستری وجود ندارد.

Hockerty یک شرکت کت و شلوار ساخته شده است، بنابراین می دانید که کت و شلوار شما کاملاً مناسب است. آنها همچنین می توانند کت و شلوار شما را مطابق با درخواست شما سفارشی کنند.

کت و شلوار کتان نیلی دو سینه Reiss

این هم یک کت و شلوار کتان دو سینه دیگر. با این حال، این یکی دارای شش دکمه است. همچنین دارای برگردان های اوج است و یک کت و شلوار مناسب کلاسیک است. به نظر بسیار سنتی است

تنها رنگ این کت و شلوار نیلی است که آن را برای یک مراسم شبانه عالی می کند.

این از 100٪ کتان ساخته شده است و دارای آستری جزئی از ویسکوز است. اندازه از پیش تعیین شده است، که در صورت نیاز به اندازه جدید، بازگشت را آسان تر می کند.

کت و شلوار کتان باریک باریک آبی کیتونت پودری

این کت و شلوار کتان باریک با یک ژاکت تک سینه با دو دکمه عرضه می شود. تنها رنگ آن آبی روشن است، بنابراین این ممکن است گزینه مناسبی برای عروسی در طول روز باشد.

کاملا آستردار است و ترکیبی از کتان و پنبه است. 52٪ کتان و 48٪ پنبه تجزیه شده است، که آن را کمی کمتر مستعد چین و چروک می کند.

کت و شلوار کتان آبی پنجره هاکرتی

این کت و شلوار کتان مناسب کلاسیک دو سینه است و یقه شالی کمیاب دارد. یقه ی شال بیشتر روی لباس های تاکسیدو دیده می شود.

این رنگ آبی برقی است و دارای چاپ ظریفی از شیشه های پنجره سفید است. کت و شلوار کتان از کتان Welch ساخته شده است که ترکیبی از پنبه است.

کتان آن کمی بیشتر از پنبه است، با 55٪ کتان و 45٪ پنبه. این خرابی به مقاومت در برابر چروک ها کمک می کند.

کت و شلوار کتان معمولی دو تکه پولو ایالات متحده

این کت و شلوار 100% کتان فقط برنزه طبیعی دارد. این کت و شلوار کتان تک‌دکمه‌ای است که برگردان‌های بریده‌دار اسپرت دارد.

وقتی شلوار را دریافت می کنید، بدون حاشیه است. شما باید آنها را برای تکمیل به یک خیاط ببرید، اما می دانید که در نهایت یک شلوار بلند عالی خواهید داشت.

چگونه کت و شلوار کتان را ست کنیم

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه کت و شلوار این است که بسیار همه کاره است. تطبیق چیزها با آنها کار ساده ای است. بنابراین چه به دنبال شیک پوشی باشید و چه غیررسمی، کتان می تواند هر دو ظاهر را در خود جای دهد.

اگر به استایل رسمی تری نیاز دارید، یک پیراهن مجلسی را با کت و شلوار کتان خود بپوشید. این می تواند پوپلین یا پارچه پنبه ای دیگر یا ترکیبی از پنبه باشد.

پیراهن سفید و کت و شلوار کتانی

از سوی دیگر، اگر کژوال بیشتر چیزی است که به دنبال آن هستید، ممکن است تعجب کنید که بدانید می‌توانید یک کت و شلوار کتان را با یک تی‌شرت زیبا بپوشید.

ممکن است بتوانید کت و شلوار خود را با یک پیراهن کتان ست کنید اما در اینجا با احتیاط قدم بزنید. به سرعت می تواند خیلی آرام به نظر برسد.

به نظر می رسد که مربع های جیبی با کت و شلوارهای کتان دست به دست هم می دهند. آنها ظرافت را به هر کت و شلواری اضافه می کنند و اغلب یک پیچ و تاب غیرمنتظره است. شما می توانید یک مربع جیب کتان یا پنبه ای، ساده یا چاپی انتخاب کنید.

کفش‌ها احتمالاً ساده‌ترین چیز برای ست کردن با کت و شلوار شما هستند، زیرا امکانات بسیار زیادی وجود دارد.

اگر لباس می پوشید، کفش های چرمی مشکی یا قهوه ای بپوشید. بروگ یا کفش راهب یک لمس عالی هستند.

برای داشتن یک استایل آرام، هوشمند و غیررسمی، یک جفت کفش راحتی بچسبانید. آنها می توانند چرم یا جیر باشند.

در نهایت برای داشتن ظاهری کاملا غیررسمی و آرام، یک جفت کفش ورزشی تمیز بپوشید!

شما می توانید لوازم جانبی دیگری را به دلخواه خود اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر با کت و شلوار خود کراوات می پوشید، کراوات خود را با کت خود هماهنگ کنید و با کتان بروید. کمربند را فراموش نکنید و مطمئن شوید که با رنگ و جنس کفش شما همخوانی دارد.

سوالات متداول کت و شلوار کتان

تا الان باید به تمام سوالات کت و شلوار کتان پاسخ می دادم. در اینجا یک جمع بندی سریع برای تازه کردن حافظه شما آورده شده است.

بهترین رنگ های کت و شلوار چیست؟

بهترین رنگ‌ها در کت و شلوارهای کتان رنگ‌های طبیعی مانند برنزه یا کرم هستند. این بدان معنا نیست که رنگ های دیگر نیز نمی توانند خیلی زیبا به نظر برسند. در واقع، ترجیح داده می شود که برای مراسم شب، کت و شلوار کتان تیره، مانند سرمه ای یا زغالی بپوشید.

آیا کت و شلوار کتان چروک می شود؟

اوه بله، آنها مطمئنا انجام می دهند. کتان به این شهرت دارد که به راحتی چروک می شود. اما خبر خوب این است که مردم در مورد کتان چروک شده بسیار بخشنده هستند. از آنجایی که فشار دادن بسیار چالش برانگیز است، چند چین و چروک از نظر اجتماعی قابل قبول هستند.

چگونه از چروک شدن بیش از حد کت و شلوار جلوگیری کنیم؟

ترکیب‌های کتان به سرعت کتان خالص چروک نمی‌شوند، بنابراین اگر خیلی نگران به نظر رسیدن چروک‌شده هستید، ممکن است بخواهید ترکیبی را در نظر بگیرید. در غیر این صورت، هنگامی که برای مدت طولانی می نشینید، کت خود را در بیاورید. این کمک خواهد کرد.

آیا کت و شلوارهای کتان برای عروسی خوب هستند؟

اگر عروسی در هوای گرم برگزار شود، مطمئناً چنین هستند. کت و شلوار کتان به طرز شگفت انگیزی فصلی به نظر می رسد اما در مقایسه با کت و شلوار پشمی نیز احساس طراوت و طراوت خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *