پست ها

گران ترین کت و شلوار مردانه در جهان

کت و شلوار

گران ترین کت و شلوار مردانه متعلق به دنیای مشهور و فوق ثروتمند است.

افراد مشهور، تاجران موفق و رهبران سیاسی را می توان با کت و شلوارهایی دید که قیمتی بالاتر از خودروهای معمولی دارند. گاهی حتی بیشتر از خانه شما.

مطمئناً، مردها عادت دارند که همسران و دوست دخترانشان پول نقد زیادی برای خرید لباس خرج کنند. اما قیمت این کت و شلوارها بسیار بسیار بیشتر از عجیب ترین لباس های مجلسی است.

در واقع، پرهزینه ترین کت و شلوار تقریباً یک میلیون دلار است. با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا انتخاب ما از گران ترین کت و شلوارهای مردانه در جهان امروز است.

5 گرانترین کت و شلوار مردانه جهان

1. Stuart Hughes Diamond Edition

قیمت: 892500 دلار

کت و شلوار الماس دوزی شده

بالای لیست ما در حال حاضر گران ترین کت و شلوار در جهان است. استوارت هیوز از لیورپول در بریتانیا یک طراح مشهور کالاهای لوکس است.

او و خیاط معروف جهان ریچارد جولز از منچستر با هم متحد شدند تا تنها سه مورد از این کت و شلوارهای خاکستری تیره را بسازند.

برای ساخت این آثار هنری نزدیک به هزار ساعت وقت صرف شد. تقریباً پانصد الماس روی ژاکت‌ها دارد…

همان دویست و چهل قیراط الماس است. این نمونه نهایی از تجملات منحط از پشم، ابریشم و ترمه ساخته شده است. همه اینها برچسب قیمت نفس گیر آن را توضیح می دهد.

2. Alexander Amosu Vanquish II Bespoke

قیمت: 102000 دلار

Alexander Amosu Vanquish II Bespoke

آموسو نه تنها یک کارشناس پوشاک مردانه بلکه یک کارآفرین کالاهای لوکس است. آنها تعدادی از گران ترین کت و شلوارهای مردانه در جهان را ساخته اند.

این کت و شلوار یک نمونه عالی از گرد هم آمدن هر دو استعداد است. این پشم از گران ترین پشم های جهان – ویکونا و کیویوت ساخته شده است.

پشم گوسفند ویکونا نماد نهایت تجمل است. آنها از بستگان نزدیک لاما هستند و بومی پرو هستند. آنها در فلات های سرد یخی آند زندگی می کنند.

ویکونای کوچک پشم بسیار گرم و نرمی تولید می کند که به عنوان "ابریشم دنیای جدید" شناخته می شود. کل عرضه جهانی تنها دوازده تن در سال است. جای تعجب نیست که قیمت آن از طلا بیشتر است!

Vanquish II Bespoke برای یک خریدار ناشناس ساخته شد که آن را در یک کامیون زرهی تحویل داده بود. قابل درک است، زیرا دکمه ها همگی طلای 9 عیار، منبت کاری شده با الماس هستند و به تنهایی ارزش اندکی را دارند.

گرون بودن دلیل بر خوب بودن نیست

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428: کت و شلوار ذغالی با رنگی که شبیه به ذغال زده شده است، شکل و شمایلی جالب و متفاوت را به لباس می‌بخشد. این محصول با رنگ غالب خاکستری تیره تولید می‌شود و معمولاً با ترکیب رنگ‌های دیگر مثل سفید، نقره‌ای و طلایی جذاب می شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425: با استفاده از پارچه رنگ سرمه ای تولید شده است؛ این رنگ از تناژ تیره رنگ آبی می باشد که از لحاظ روانشناسی، نماد آرامش است. تیره بودن این رنگ باعث شده تا سرمه ای به یک رنگ خنثی تبدیل شود تا برای استفاده در محیط های مختلف محدودیتی نداشته باشد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

 

3. Dormeuil Vanquish II

قیمت: 95000 دلار

Dormeuil Vanquish II

Dormeuil یک تامین کننده در بریتانیا از بهترین و مجلل ترین پارچه های جهان است.

این کت و شلوار نفیس از پارچه برند Vanquish II ساخته شده است. این ترکیبی از سه نوع پشم کمیاب است – پشمینه هندی، کیویوت و ویکونا.

Dormeuil لباس Vanquish II را در افتتاحیه پایگاه خود در هند به بازار عرضه کرد. قیمت پارچه کت و شلوار به تنهایی حدود سه هزار پوند برای هر متر است. به اندازه کافی برای یک کت و شلوار حدود ده هزار پوند انگلیس هزینه دارد!

Dormeuil تقریباً دویست سال است که وجود دارد. آنها به ارائه خدمات خود به افراد ثروتمند و مشهور مانند پادشاهان و افراد مشهور مشهور هستند.

این شرکت جزئیات مشتریان خود را محرمانه نگه می دارد، بنابراین به ندرت کسی می داند چه کسی کت و شلوار آنها را می خرد. این طرح خاص توسط خود رئیس شرکت ایجاد شده است.

4. William Westmancott نهایی سفارشی

قیمت: 75000 دلار

William Westmancott

این دومین ارزان ترین در لیست ما است. خنده دار، درسته!؟

ویلیام وستمنکات یک خیاط سفارشی Savile Row است. او احتمالا گران ترین خیاط در بریتانیا است. Westmancott لباس برای مایکل جکسون، خانواده سلطنتی بریتانیا و سلطان عمان ساخته است.

کت و شلوارهای سفارشی او به دلایل زیادی گران هستند. برای شروع، آنها به جای دو تکه، سه یا چهار تکه هستند. هر یک از آنها بیش از دویست ساعت برای طراحی، خیاطی و اتمام تیمش وقت می گذارد.

کت و شلوارها از پارچه بسیار سبک ساخته شده اند. آنها در ابتدا با در نظر گرفتن سرمایه داران برجسته خاورمیانه و روسیه طراحی شدند.

کت و شلوارهای Westmancott کاملا سفارشی هستند ، به این معنی که مطابق با مشخصات دقیق مشتری ساخته شده اند. بیشتر شامل بیش از هشتاد ساعت کار است. این به دلیل برش و دوخت بیش از صد و هفتاد پارچه با دست است.

هر کت و شلوار Westmancott با ضمانت منحصر به فرد ارائه می شود. این شرکت قول داده است که تمام تنظیمات و تعمیرات مورد نیاز را انجام دهد تا کت و شلوار به همان اندازه جدید به نظر برسد. همه اینها کاملا رایگان و تا بیست سال پس از خرید می باشد.

به علاوه، این شرکت با هر کت و شلوار پنج پیراهن سفارشی رایگان ارائه می دهد. در حال حاضر، چگونه آن را برای یک معامله!

5. Brioni Vanquish II

قیمت: 43000 دلار

Brioni Vanquish II

جیمز باند (دنیل کریگ) با لباس Brioni Vanquish II

این زیبایی مورد علاقه شخصی من از گران ترین کت و شلوارهای مردانه است. Brioni Vanquish II با قیمت 43000 دلار به فروش می رسد. و برای چیزی که به دست می آورید، این یک تکه است.

بریونی یک خانه مد ایتالیایی لوکس است که در سال 1945 تأسیس شد. کت و شلوارهای باکیفیت و انحصاری آنها از پارچه لوکس بریتانیایی Vanquish 11 ساخته شده است.

بریونی احتمالاً شناخته شده ترین برند پوشاک مردانه در سرتاسر جهان است. “کت و شلوار برقی” طرح اصلی آنها بود که به دلیل طراحی کت شانه های پهن و سینه پهن معروف بود.

کت و شلوارهای بریونی در کارخانه این شرکت در ایتالیا ساخته می شوند و تقریباً به طور کامل دست ساز هستند. با بیش از سی قطعه جزییات اختصاصی، یک لباس معمولی با یقه‌های ترمه‌ای و سوراخ‌های دکمه‌های دوخته شده عرضه می‌شود.

 

شعار بریونی “یک نوع بودن” است و آنها مطمئناً به این ادعا عمل می کنند. آنها از پارچه ها و خدمات لوکس ویژه ای استفاده می کنند که اکثر برندهای لوکس دیگر رویای آن را نمی بینند.

بخوانید:  چگونه کت و شلوار را در خانه تمیز کنیم | شستن کت و شلوار در خانه

به عنوان مثال، کت و شلوار Brioni Vanquish II از ترکیبی نادر از الیاف واقعاً منحط ساخته شده است. کت و شلوارها فقط به صد و پنجاه از هر خط محدود می شوند که فقط به نخبه بودن کت و شلوارها می افزاید.

این شرکت همچنین تلاش می‌کند تا کت و شلوارهای جوان‌تری را وارد کشتی کند. به عنوان مثال، بریونی سناتو را عرضه کرد، یک کت و شلوار برش باریک و بدون چین در شلوار ، با جذابیت زیادی برای افراد جوان تر.

مارک های کت و شلوار گران قیمتی که می توانید در نظر بگیرید

سبک کت و شلوار در طول زمان متفاوت است. قیمت هم همینطور. در حالی که برخی از برندها از بین رفتند ، بسیاری از برندهای کت و شلوار لوکس و گران قیمت همچنان به درخشش خود ادامه دادند و با ظرافت خود عظمت را به ارمغان آوردند.

به خاطر داشته باشید که این لیست به ترتیب خاصی نیست. این فقط یک انتخاب شخصی از برندهای کت و شلوار مورد علاقه من است.

تام فورد

کت و شلوار تام فورد

وقتی صحبت از کت و شلوار مردانه می شود، تام فورد استاد طراحی است. کت و شلوارهای تام فورد همیشه به عنوان یک گام رو به جلو در دنیای مد در نظر گرفته شده است و من نمی توانم کمتر با آن موافق باشم.

تام فورد یک نام تجاری انحصاری و داغ است، اما قیمت آن نیز همینطور است. بیشتر کت و شلوارهای آماده (RTW) بیش از 5 هزار دلار قیمت دارند. اگر یک کت و شلوار سفارشی (MTM) سفارش می دهید، بیشتر توضیح دهید.

Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna

این برند که با نام ساده Zegna نیز شناخته می شود، یکی از بهترین و گران ترین کت و شلوارهای مردانه را در سال های اخیر تولید می کند.

قیمت‌ها از 4 هزار دلار تا 5 هزار دلار متغیر است، اما اگر در نظر بگیرید که Zegna پارچه را به تنهایی می‌سازد، به نظر من قیمت کاملاً موجه است.

برادران بروکس

کت و شلوار برند برادران بروکس

کت و شلوار برادران بروکس حدود 2.5 هزار دلار قیمت دارد. آنها سابقه طولانی در خیاطی لباس برای روسای جمهور ایالات متحده دارند و یک برند بسیار معتبر ساخته اند.

بریونی

کت و شلوار برند بریونی

بریونی امروزه بسیار محبوب شده است زیرا ستاره های هالیوود بیشتری تصمیم به پوشیدن این برند می گیرند.

این برند ایتالیایی چند کت و شلوار سفارشی زیبا درست می کند که یکی از آنها 6 تا 10 هزار دلار برای شما هزینه دارد. انتخابی عالی برای مردانی که می خواهند بهترین لباس های دنیا را بپوشند.

جورجیو آرمانی

کت و شلوار برند جورجیو آرمانی

کت و شلوارهای آرمانی بهترین لباس برای هر مردی است. این برند توسط شخصیت پویا خود جورجیو آرمانی در سال 1975 ساخته شد و از آن زمان به شکل گیری صنعت مد ادامه می دهد.

شما می توانید یک کت و شلوار آرمانی را با قیمت 3000 دلار و بالاتر پیدا کنید، که قیمت مناسبی برای چنین ظرافتی است. توجهی که آنها برای ایجاد این تکه های لباس مدرن به نظر می رسند به سادگی شگفت انگیز است.

چه چیزی باعث تفاوت می شود

بنابراین، چه چیزی این کت و شلوارها را اینقدر گران می کند؟ خوب، اولا، آنها سفارشی هستند . اینها کت و شلوارهای آماده و تولید انبوهی نیستند که بتوانید از فروشگاه لباس محلی خود بخرید.

اگر یکی از این پسران بد را می‌خواهید، باید به یک خیاط برتر سفارش خاصی بدهید.

سپس شما به یک اتصالات دعوت می شوید که در آن با جزئیات عالی و دقیق اندازه گیری می شوید. شما در مورد مواد، برش ، رنگ و سبکی که می خواهید بحث کنید. تنها زمانی که همه اینها توافق شده باشد، یک الگوی فردی به طور خاص برای شما بریده می شود.

آیا کت و شلوارهای گران قیمت ارزش آن را دارند؟

خرید یک کت و شلوار سفارشی شامل چندین جلسه مناسب برای اطمینان از تناسب با کیفیت بالا است . محصول نهایی دقیقاً متناسب با نوع بدن شما خواهد بود.

از گردن‌های کوتاه‌تر و شانه‌های شیب‌دار گرفته تا دور کمر اضافی یا کمر کوچک – هیچ مانعی وجود ندارد. می توانید مطمئن باشید که کت و شلوار سفارشی شما کاملا تناسب خواهد داشت.

نحوه پوشیدن کت و شلوار

این کت و شلوارهای بسیار گران قیمت از نظر بسیاری آثار هنری به حساب می آیند. آنها به عنوان قطعات منحصر به فرد طراحی و ساخته شده اند. تکمیل برخی از این لباس ها صدها ساعت طول می کشد.

این فرآیند دقیق شامل طراحی های از ابتدا، دوخت، برش و تزئین نهایی لباس های سفارشی شما است.

همه چیز در مورد پارچه است

پارچه های کت و شلوار با کیفیت ، کلید دوخت لباس های گران قیمت هستند. در واقع، این کت و شلوارها از بهترین و مجلل ترین پارچه های دنیا که از گوشه های دور دنیا وارد شده اند، ساخته شده اند.

برخی از آنها از کیویوت ساخته می شوند، به عنوان مثال، پشم داخلی مشک . این الیاف گرانبها از پرو نرم تر از کشمیر و گرمتر از پشم است.

سایر کت و شلوارها از ترکیب پشم و ابریشم دورسیلک استفاده می کنند. این ماده هم سبک و هم گرم است و به زیبایی پوشانده می شود. پشم، ترمه، ابریشم و براد همگی برای تولید این آثار زیبا استفاده می شوند.

در نهایت، لباس‌ها با مجموعه وسیعی از تزیینات و جزئیات شدید همراه هستند. لوله کشی پیچیده و دوخت دستی با کیفیت از هنجارها هستند. بسته به نیاز مشتری، دکمه ها ممکن است طلای جامد یا سنگ های قیمتی باشند.

گران ترین کت و شلوارها از پشم، ترمه و ابریشم ساخته شده اند. اما این همان چیزی است که شما انتظار دارید. همچنین نزدیک به پانصد الماس نیم قیراطی بر روی ژاکت خود دارد.

کت و شلوارهای مقرون به صرفه در مقابل گران قیمت

البته، بسیاری از ما به سادگی نمی توانیم صدها و هزاران دلار برای یک کت و شلوار خرج کنیم. اما این بدان معنا نیست که ما باید ظاهر زیبا را قربانی کنیم.

ترفند این است که بهترین کت و شلوار را متناسب با بودجه خود بخرید و با چند نکته، شما نیز می توانید یک میلیون دلار به نظر برسید.

اول از همه، درک تفاوت بین یک کت و شلوار مقرون به صرفه و یک کت و شلوار گران قیمت کمک می کند. کت و شلوارهای مقرون به صرفه را می توان تقریباً در هر فروشگاه بزرگ و در هر نقطه از جهان یافت.

کت و شلوار های مقرون به صرفه

آنها کاملاً ماشینی هستند و معمولاً حداکثر سه ساعت طول می کشد تا کنار هم قرار گیرند. هیچ کار دستی در کار نیست، حتی در دوخت دکمه ها.

کت و شلوارهای ارزان قیمت از پارچه های ارزان قیمت مانند پلی استر یا نایلون تولید می شوند. نسبت به کت و شلوار گران‌تر احساس سفت‌تر و راحت‌تر می‌کنند.

این ماده واقعاً “نفس نمی کشد” و آستر از کیفیت پایینی برخوردار خواهد بود. همچنین، به جای دوخت به پارچه بیرونی، چسبانده می شود. در نهایت منجر به تشکیل “حباب” در آستر می شود.

قیمت نیز به معنای تفاوت در جزئیات کوچک است. به عنوان مثال، ابتدا سوراخ دکمه ها را دوخته و سپس برش می دهند. این باعث می شود آنها مستعد ساییدگی شوند. تریم ها نیز بی کیفیت هستند، مانند دکمه های پلاستیکی و آستر پلی استر.

به علاوه، تناسب همیشه در یک کت و شلوار ارزان فدا می شود زیرا آنها از الگوهای استاندارد و بدون عناصر سفارشی بریده شده اند. یک سایز مطمئنا برای همه مناسب نیست. شما ایده را دریافت می کنید.

کت و شلوار آماده یا سفارشی

با این حال، نیازی به ناامیدی نیست. کت و شلوارهای مقرون به صرفه نیز می توانند عالی به نظر برسند .

جایگزین های کت و شلوار مردانه گران قیمت

اگر نمی توانید یک کت و شلوار گران قیمت بخرید، باز هم می توانید چند کار را انجام دهید تا خوب لباس بپوشید و عالی به نظر برسید. بهترین راه حل این است که به سراغ یک کت و شلوار متناسب با اندازه خود بروید.

این مطمئنا ارزان ترین گزینه نیست. اما اگر در اطراف خرید می کنید، باید بتوانید کت و شلواری چند صد دلاری پیدا کنید. به یاد داشته باشید، تناسب مناسب برای دستیابی به ظاهری با کیفیت و شیک بسیار مهم است.

کت و شلواری را در مات تیره تر به جای پارچه براق بخرید . بیش از هر چیز دیگری، مطمئن شوید که کت و شلوار جدید شما به درستی دور شانه ها قرار می گیرد. بلافاصله کت و شلوار شما را گران قیمت نشان می دهد.

به این دلیل که شانه ها تنها بخشی هستند که نمی توان آن را تغییر داد. اگر لباس شما به خوبی در آنجا قرار نمی گیرد، هیچ کاری که نمی توانید انجام دهید آن را مناسب جلوه نمی دهد.

وقتی لباس خود را کنار هم می‌چینید، برای کت و شلوار، کراوات و پیراهن به یک پالت تک رنگ بچسبید . فقط یک چلپ چلوپ از ذوق، مانند یک مربع جیبی با رنگ کاملا متفاوت اضافه کنید.

خوب به نظر رسیدن فقط به قیمت کت و شلوار شما بستگی ندارد. این در مورد سرمایه گذاری در بهترین چیزی است که می توانید بپردازید.

همیشه بهتر است یک یا دو کت و شلوار با کیفیت مناسب در کمد لباس خود داشته باشید، نه مجموعه ای از لباس های ارزان تر. تعداد بسیار کمی از ما واقعاً می توانیم گران ترین کت و شلوار مردانه جهان را بخریم.

اما با کمی دقت، تلاش و بصیرت، می توانید چیزی را به دست آورید که به شما کمک کند. همچنین راحت خواهد بود و می تواند برای سال های آینده عالی به نظر برسد.

 

1 دیدگاه در “گران ترین کت و شلوار مردانه در جهان

  1. MehranJoseph گفت:

    بسیار متشکرم
    مطلب بسیار آموزنده و مفید بود . در پناه ال.. باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *