پست ها

بورس کت و شلوار تهران | از کجا کت و شلوار بخریم

بورس کت و شلوار

بهترین مرکز خرید برای کت و شلوار در تهران کجاست؟ بورس کت و شلوار تهران در چه محله ای قرار دارد؟ بهترین قیمت کت و شلوار را از کجا بفهمیم؟ برای خرید کت و شلوار به کجا مراجعه کنیم؟ همه این ها سوالاتی است که موقع خرید کت و شلوار به ذهنمان می رسد.

اگر شما هم برای خرید هر کالا سعی می کنید به بازار اصلی آن کالا مراجعه کنید تا از لحاظ قیمت و کیفیت خیالتان راحت باشد، این مقاله مخصوص شما است. فرقی نمی کند به دنبال چه محصولی هستیم، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، دکوراسیون، اتومبیل یا حتی کت و شلوار. کت و شلوار را می توان یکی از شیک ترین، مهم ترین و البته گران ترین نوع پوشاک برای آقایان در نظر گرفت چرا که استفاده آن در هر مجلس رسمی، ضروری است.

با این تفاسیر نمی توان برای خرید این نوع پوشش به هر فروشگاهی مراجعه کرد. باید برای خرید این کالا، به بورس کت و شلوار مراجعه کرد تا محصول خریداری شده هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت رضایت ما را جلب کند.

در این مقاله می خواهیم بورس کت و شلوار تهران را معرفی کنیم تا با خیالی راحت از خرید خود لذت ببرید.

بورس کت و شلوار تهران کجاست؟

همانطور که گفته شد کت و شلوار مهم ترین نوع پوشش در صنعت مد و پوشاک آقایان می باشد به همین دلیل نیاز به بازاری بزرگ دارد. اما خوشبختانه در شهر تهران بورس کت و شلوار تنها در یک محله خلاصه نمی شود. چندین محله درتهران وجود دارد که می توان برای خرید کت و شلوار به آنجا مراجعه کرد. در ادامه به معرفی این مراکز، می پردازیم.

خیابان فردوسی

خیابان فردوسی

این خیابان از دوران قاجار ساخته شده است. خیابان فردوسی ابتدا علاءالدوله و پیش از آن خیابان امین‌ السلطان نام داشت. فردوسی یکی از مهم‌ترین خیابان‌ های تهران بوده و هست که به‌ خوبی می‌ توان بافت‌ های قدیمی در دوران قاجار را هنوز در آن مشاهده کرد. خیابان فردوسی در منطقه ۱۲ شهرداری تهران قرار دارد که از میدان توپخانه آغاز و پس از گذر از چهار راه استانبول به میدان فردوسی در شمال منتهی می‌ شود.

خیابان فردوسی دارای فروشگاه های متعدد و متنوعی از پوشاک مردانه و زنانه و چرم فروشی است و می توان آن را یک بورس کت و شلوار حساب کرد. در این خیابان چندین فروشگاه بزرگ کت و شلوار مردانه وجود دارد که دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند. بسیاری از برند های معروف ایرانی و خارجی در این خیابان نمایندگی دارند، به همین دلیل شما می توانید با خیال آسوده از کیفیت لباس و پارچه آن را خریداری کنید. اغلب فروشگاه های موجود در خیابان فردوسی دارای سایت های فعالی نیز هستند که شما می توانید علاوه بر خرید حضوری، خرید اینترنتی نیز داشته باشید.

برای پیدا کردن لوکیشن خیابان فردوسی کلیک کنید.

خیابان میرداماد

 

کت و شوار های جامه سرا رو هم یک نگاه بنداز

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431: اگر به دنبال یک رنگ لوکس، باوقار، قدرتمند، پر رمز و راز و در عین حال ساده هستید، رنگ مشکی بهترین و جذاب‌ترین گزینه است. رنگ مشکی می‌تواند به افراد و محیط خانه و کار، هوای اقتدار، هوش و پرستیژ بدهد. با استفاده از این رنگ نگران ست رنگی نخواهید بود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430: طوسی یک رنگ خنثی به حساب می‌آید که امروزه در صنعت مد بسیار پرطرفدار است. رنگ طوسی نمادی از عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است که آن را رنگ محافظه‌کارانه، زیبا و جذاب نیز می‌دانند. اگر قصد دارید از رنگ طوسی در لباس‌های خود استفاده کنید جالب است بدانید که به‌طورکلی لباس‌های رنگ طوسی آرامش و خونسردی به همراه می‌آورند.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429: طوسی آبی از گروه رنگ خاکستری، رنگی است که ترکیبی از رنگ آبی را در خود دارد و به این علت در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد. پس رنگ طوسی آبی ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سفید و کمی آبی است. مثلاً ترکیب رنگ سرمه‌ای با سفید به تولید رنگ طوسی آبی منجر می‌شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428: کت و شلوار ذغالی با رنگی که شبیه به ذغال زده شده است، شکل و شمایلی جالب و متفاوت را به لباس می‌بخشد. این محصول با رنگ غالب خاکستری تیره تولید می‌شود و معمولاً با ترکیب رنگ‌های دیگر مثل سفید، نقره‌ای و طلایی جذاب می شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427: خاکستری به دلیل خنثی بودن یک رنگ استاندارد در جامعه مدرن است و آن را به رنگی بسیار متنوع تبدیل می کند. اگرچه در سراسر جهان چیزهای خاکستری بی شماری وجود دارد، اما به عنوان یکی از کم علاقه ترین رنگ ها در تحقیقات جهانی به نظر می رسد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426: این محصول با استفاده از رنگ مشکی که یک رنگ خنثی و تیره می باشد، تولید شده است. رنگ مشکی را می توان یک رنگ بدون محدودیت دانست؛ چه از لحاظ ست کردن با لباس های دیگر و چه از لحاظ موقعیتی.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425: با استفاده از پارچه رنگ سرمه ای تولید شده است؛ این رنگ از تناژ تیره رنگ آبی می باشد که از لحاظ روانشناسی، نماد آرامش است. تیره بودن این رنگ باعث شده تا سرمه ای به یک رنگ خنثی تبدیل شود تا برای استفاده در محیط های مختلف محدودیتی نداشته باشد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

خیابان میرداماد

خیابان میرداماد را می توان یکی از قدیمی ترین خیابان ها در بورس کت و شلوار تهران دانست. در این راسته شما می توانید تنوع بالایی از نمایندگی های رسمی برند های داخلی و خارجی کت و شلوار را ببینید، قیمت ها و جنس ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین لباس را برای خود انتخاب کنید. پاساژ آرین یکی از پاساژهای معروف در خیابان میرداماد است که در آن در کنار کت و شلوارهای مختلف، اکسسوری های مورد نیازی مانند پاپیون، کراوات، کمربند و کفش به فروش می رسد.

بنابراین شما می توانید در این پاساژ هرآنچه برای مراسم عقد و عروسی و یا یک جلسه رسمی نیاز دارید، تهیه کنید. دسترسی به این بازار نیز بسیار ساده است. اگر در خط یک مترو تهران در ایستگاه میرداماد پیاده شوید، با کمی پیاده‌ روی به سمت میدان مادر یا میدان محسنی قدیم، فروشگاه‌ های بزرگ کت و شلوار را، مشاهده می‌کنید.

وجود پارک‌های مانند پارک پرستو و اقاقیا در این خیابان، برای افرادی که بعد از خرید به دنبال مکان تفریحی هستند، لذت‌بخش خواهد بود. در اطراف میدان مادر فروشگاه‌های مختلف و متنوعی وجود دارد که این میدان را به یکی از مراکز مهم خرید تبدیل کرده است.

برای پیدا کردن لوکیشن خیابان میرداماد کلیک کنید.

خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر

اگر اهل پیاده‌ روی باشید یا در مرکز شهر، رفت و آمدتان زیاد باشد، حتما ولیعصر را به‌ عنوان بورس کت و شلوار و لباس مردانه می‌ شناسید. این مکان، پر از مغازه‌ های متنوع و رنگارنگی است، که انواع و اقسام کت، شلوار، پیراهن، کروات و پاپیون را، با ست‌ های مختلفی، تن مانکن کرده‌ اند و به‌ نمایش گذاشتند. راسته خیابان ولیعصر، از میدان ولیعصر تا چهارراه ولیعصر، بورس کت و شلوار و لباس مردانه رسمی است. در واقع، برای خرید یک کت و شلوار جذاب و خوش دوخت، می‌ توانید این راسته را پیاده روی کنید و از هرکدام از مغازه‌ ها، که لباس موردنظرتان را داشت، درخواست پرو کنید.

بخوانید:  راهنمای خرید کاپشن | نکاتی که قبل از خرید کاپشن باید بدانید

تنوع بسیار زیاد در نوع دوخت، جنس و هزینه، این راسته را به یکی از پر رفت‌ و‌ آمد ترین مراکز بورس کت و شلوار تبدیل کرده‌ است. در طول خیابان ولیعصر مراکز فرهنگی، پارک‌ های عمومی، رستوران‌ ها و اماکن تفریحی و گردشگری زیادی وجود دارد. این خیابان جای مناسبی برای خرید، تفریح و پیاده‌ روی برای مردم به شمار می‌ رود که دارای پاساژ ها و مجتمع‌ های فراوانی برای خرید است. همچنین در این خیابان بهترین مراکز فروش کت و شلوار قرار دارد. اما جدا از مراکزی برای خرید کت و شلوار، فروشگاه‌ های زیادی در حوزه فروش لباس‌، کیف و کفش‌ های مردانه فعالیت دارند.

دسترسی به این‌ مکان، با خودرو شخصی، خیلی مناسب نیست و بهتر است، برای خرید، از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. برای استفاده از مترو، می‌ توانید با استفاده از خط 3 مترو، در ایستگاه میدان ولیعصر یا تئاتر شهر، پیاده شوید و ادامه مسیر را پیاده‌ روی کنید.

برای پیدا کردن لوکیشن خیابان ولیعصر کلیک کنید.

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری

یک بورس‌ کت و شلوار مردانه دیگر، واقع در خیابان جمهوری است. اگر به این خیابان بروید، بعد از چهار راه علاءالدین، می‌ توانید مغازه‌ های فروش کت و شلوار را مشاهده کنید. این فروشگاه‌ ها، ارتباط مستقیم‌ تری با تولیدی‌ ها و خیاطی‌ های کت و شلوار دارند؛ به‌همین‌ دلیل، قیمت فوق‌ العاده مناسب‌ تری به نسبت سایر بورس‌ های کت و شلوار دارند. در بعضی مواقع، می‌ توانید لباس مردانه رسمی را، به همین فروشگاه‌ ها سفارش دهید. با سفارش به این مغازه‌ ها، می‌ توانید لباس را، به‌ صورت تک‌ دوزی و بسیار باکیفیت، تهیه کنید. پس اگر به‌ دنبال لباس مردانه رسمی، با قیمتی مناسب هستید، بورس کت و شلوار جمهوری، یکی از بهترین مکان‌ هایی است که می‌ توانید به آن مراجعه کنید.

از جمله پاساژ های مناسب برای خرید پوشاک، می‌توان به ساختمان پلاسکو، شانزلیزه، پاساژ کمپانی، پاساژ حافظ، پاساژ کویتی‌ها اشاره کرد. همچنین بورس انواع لباس عروس و کارت عروسی و چاپ در خیابان جمهوری وجود دارد.

برای پیدا کردن لوکیشن خیابان جمهوری کلیک کنید.

میدان امام حسین

میدان امام حسین

اگر به دنبال کت و شلوار های اقتصادی تری می گردید پیشنهاد جامه سرا به شما، کت و شلوار فروشی های میدان امام حسین می باشد. این کت و شلوار فروشی ها مبنای اصلی خود را قیمت های به صرفه قرار دادند. شاید اگر به دنبال کت و شلوار لوکس میگردید اینجا مناسب شما نباشد.

البته که لزوما قیمت پایین به معنای کیفیت بد نمی باشد. ممکن است فردی یک کت و شلوار لوکس و گران قیمت را در عرض یکسال خراب کند اما شما یک کت و شلوار اقتصادی را چند سال استفاده کنید. کیفیت کت و شلوار تا حد زیادی به نحوه نگهداری بستگی دارد.

از میدان امام حسین در خیابان مازندران حرکت کنید. کت و شلوار فروشی ها در ابتدای خیابان مازندران هستند.

برای پیدا کردن لوکیشن میدان امام حسین کلیک کنید.

میدان بهارستان

محله بهارستان

اگر می خواهید تنها با یک روز بیرون آمدن از خانه هم کارت عروسی خود را انتخاب کنید و هم یک کت و شلوار دامادی شیک بگیرید، بهارستان بهترین مقصد برای شما خواهد بود. بعد از مغازه های اکسسوری های مراسم عروسی و کارت دعوت به سمت سعدی، بورس کت و شلوار بهارستان آغاز می شود. در این بازار نیز تعداد زیادی کت و شلوار از برندهای داخلی و خارجی وجود دارد که می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با توجه به تعداد بالای فروشگاه ها در بهارستان، رنج قیمت در آن نیز متفاوت است. بهتر است قبل از خرید سری به چند فروشگاه زده تا محدوده متوسط قیمت دستتان بیاید.

اگر از میدان بهارستان به سمت ایستگاه مترو سعدی پیاده‌ روی کنید، پس از مغازه‌ های فروش کارت، به مغازه‌ های فروش کت‌ و شلوار می‌ رسید. این فروشگاه‌ ها، انواع مدل‌ های لباس مردانه را در ویترین بر تن مانکن‌ ها، به‌ نمایش گذاشته‌ اند. مدل‌ های مختلف کروات، پاپیون، کت و شلوار کلاسیک و اسپرت را، در این راسته می‌ توانید پیدا کنید. اگر به‌دنبال لباس با قیمت مناسب باشید، می‌ توانید در همین مغازه‌ها پیدا کنید و اگر به‌دنبال لباس گران‌ قیمت‌ باشید، باز هم، در این راسته می‌توانید لباس مناسب پیدا کنید. تنوع جنس و قیمت در این محدوده بسیار رضایت‌بخش است.

برای پیدا کردن لوکیشن محله بهارستان کلیک کنید.

میدان امام خمینی

میدان امام خمینی

میدان امام خمینی تهران یا قلب تهران قدیم از بهترین مراکز خرید کت و شلوار است. خیابان‌هایی همچون ناصرخسرو، باب همایون لاله‌زار و خیابان فردوسی همه به این میدان ختم می‌شوند. خیابان هایی مانند ناصر خسرو، فردوسی و لاله زار به این خیابان معروف منتهی می شوند. در این خیابان نه تنها بورس کت و شلوار است، بلکه شما می توانید دیگر وسایل و لباس های مورد نیازتان را با قیمت مناسب از آن خریداری کنید. تنوع و کیفیت بالا در فروشگاه های این خیابان حرف اول را می زند و شما با فروشندگانی صبور و خوش اخلاق مواجه خواهید شد.

برای دسترسی به میدان امام خمینی کافی است به خط یک مترو تهران مراجعه کنید و در ایستگاه امام خمینی پیاده شوید بعد از چند قدم پیاده روی به سمت شرق به راحتی به میدان امام خمینی می رسید.

برای پیدا کردن لوکیشن میدان امام خمینی کلیک کنید.

باب همایون

خیابان باب همایون

یکی از قدیمی‌ ترین مراکزی که، به‌عنوان بورس خرید کت و شلوار می‌ شناسیم، باب همایون است. این محل از قدیم، بورس کت و شلوار و لباس مردانه رسمی شناخته می‌ شد. در گذشته، عروس و داماد ها، برای خرید لباس داماد، به باب همایون می‌ رفتند. قدمت این بورس کت و شلوار، به بیش از 50 سال می‌ رسد. اگر به‌ دنبال تنوع فوق‌ العاده زیاد کت و شلوار هستید، می‌ توانید به باب همایون مراجعه کنید و خرید بسیار به‌صرفه‌ ای داشته‌ باشید.

برای دسترسی به این مکان، می‌ توانید به‌ وسیله مترو، به میدان امام خمینی بروید و از مترو خارج شوید، سپس به ضلع جنوبی میدان امام خمینی بروید. فروشگاه‌ های متنوع و قیمت مناسب، برای فروش لباس مردانه رسمی، در امتداد هم قرار دارند.

جالب اینجاست که قیمت پوشاک در بورس کت و شلوار باب همایون تهران آنقدر مناسب بوده که قابل مقایسه با مرکز خرید دیگری نیست. پس، اگر دنبال کت و شلوار هستید و می خواهید خرید ارزان تری داشته باشید، حتما به این راسته سری بزنید. این خیابان چند سالی هست که به گذر گردشگری باب همایون معروف شده و در ابتدای خیابان غرفه های قدیمی شیک و نماسازی زیبا برای فروش صنایع دستی و سوغات استان ها و غذا و خوراکی های نوستالژیک وجود دارد.

شب های باب همایون هم رویداد شبانه این گذر هست که هر شب از ساعت 5 تا 12 با حضور ماشین های غذا، گروه های موسیقی و ورکشاپ های هنری برگزار می شوند. می توانید رویدادها را با هشتگ #شبهای_باب_همایون در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و عکس و ویدیوهای خود را از این خیابان به اشتراک بگذارید.

برای پیدا کردن لوکیشن خیابان باب همایون کلیک کنید.

جمع بندی

برای خرید هر کالایی باید محل بورس آن کالا را دانست چرا که یک فرد عاقل به دنبال بهترین قیمت همراه با بهترین کیفیت می باشد. همانطور که گفته شد این موضوع برای کت و شلوار نیز صدق می کند. در این مقاله سعی شد بورس کت و شلوار در تهران را برای شما معرفی کنیم تا یک تجربه خرید خوب و دلچسب داشته باشد. اگر شما هم تجربه خرید از بورس کت و شلوار تهران را دارید می توانید آن را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

FAQ

اگر به دنبال کت و شلوار های اقتصادی تری می گردید پیشنهاد جامه سرا به شما، کت و شلوار فروشی های میدان امام حسین می باشد. این کت و شلوار فروشی ها مبنای اصلی خود را قیمت های به صرفه قرار دادند.

میدان امام حسین از طرح ترافیک خارج می باشد اما در طرح کاهش آلودگی هوا قرار دارد.

خیابان میرداماد خارج از هرگونه طرح ترافیک می باشد.

 

در راسته خیابان میرداماد شما می توانید تنوع بالایی از نمایندگی های رسمی برند های داخلی و خارجی کت و شلوار را ببینید، قیمت ها و جنس ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین لباس را برای خود انتخاب کنید.

شما می توانید از فروشگاه جامه سرا واقع در خیابان شریعتی، پایین تر از بهار شیراز، نرسیده به سه راه طالقانی، پلاک ۲۶۶ بهترین کت و شلوار برای خود را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *