پست ها

ست کردن جلیقه و کت و شلوار

جلیقه

پوشیدن جلیقه کت و شلوار اغلب از مد افتاده در نظر گرفته می شود، اما به طور قابل توجهی در حال بازگشت است. در چند دهه گذشته، این ظاهر سنتی کنار رفت، اما هرگز خارج از مد تلقی نشد.

خوشبختانه، مردان بیشتری دوباره کشف می‌کنند که این سبک چقدر پیچیده است.

اکنون زمان بسیار خوبی است تا دوباره عاشق کت و شلوار سه گانه کلاسیک شوید! شما به راحتی می توانید یک جلیقه کت و شلوار را در کمد لباس خود بگنجانید و بلافاصله ظاهر شما را احیا می کند.

جلیقه چیست؟

جلیقه به هر پارچه بدون آستین گفته می شود که روی لباس دیگری، معمولاً پیراهن، پوشیده می شود.

جلیقه سرمه ای

ممکن است گاهی اوقات آن را بشنوید که به آن جلیقه می گویند. شما انواع مختلفی از جلیقه ها را در مد پیدا خواهید کرد، هم در لباس زنانه و هم در لباس مردانه. وقتی مردان جلیقه می پوشند، اغلب قسمت سوم کت و شلوار سه تکه است.

 

جلیقه با ست خودش قشنگه

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58
 

کلمه “جلیقه” در اصل یک اصطلاح فرانسوی “veste” به معنای ژاکت یا کت اسپرت بود. امروزه فرانسوی ها به جای جلیقه یا جلیقه از اصطلاح «ژیلت» استفاده می کنند.

می توان این اصطلاح را به امپراتوری عثمانی که ترک ها این لباس را “یالک” می نامیدند، ردیابی کرد. بنابراین، این سبک از مد مردانه تاریخچه طولانی و ریشه ای دارد.

جلیقه در مقابل جلیقه

بنابراین، دقیقاً تفاوت بین جلیقه و جلیقه چیست؟ اکثر مردم این دو اصطلاح را به جای هم استفاده می کنند، حتی اگر تفاوت هایی وجود داشته باشد.

همانطور که در بالا گفتم، جلیقه به هر ماده ای گفته می شود که روی تنه خود روی لباس دیگری می پوشید و بدون آستین است. از نظر فنی، جلیقه می تواند بسیار غیر رسمی باشد.

می توان آن را از هر ماده ای ساخت. می توان آن را بافتنی کرد، مانند جلیقه ژاکت. در واقع، حتی می توان آن را به عنوان لباس بیرونی در هوای خنک پوشید.

از طرف دیگر جلیقه را باید با کت و کراوات بپوشید. این یک سبک جلیقه مجلسی است. معمولاً در قسمت جلویی پایین تر بریده می شود. ممکن است فقط چند دکمه داشته باشد، در حالی که یک جلیقه می تواند تا قسمت زیادی از بالاتنه شما را ببندد.

جلیقه رسمی

هنگامی که به هر یک از این مقالات لباس مردانه اشاره می کنید، می توانید جلیقه را جلیقه بنامید، اما نه برعکس. همه جلیقه ها از انواع جلیقه هستند، اما همه جلیقه ها جلیقه نیستند.

 

جلیقه تک سینه

جلیقه تک سینه یک نوع بسیار رایج تر است. معمولا بین 3 تا 6 دکمه می آید. سنتی ترین انتخاب جلیقه پنج دکمه تک سینه است.

جلیقه تک سینه

جلیقه شما باید حداقل یک دکمه بیشتر از کت و شلوار شما داشته باشد. بنابراین، اگر کت و شلوار سه دکمه می پوشید، جلیقه شما باید حداقل چهار دکمه داشته باشد.

جلیقه دو سینه

جلیقه دو سینه کمتر رایج است اما رسمی تر از جلیقه تک سینه است. اکثر جلیقه های دو سینه دارای 4 تا 8 دکمه هستند که رایج ترین آنها شش دکمه است.

جلیقه دو سینه

جلیقه های دو سینه باید همیشه دکمه های کامل داشته باشند. معمولاً یقه‌های یقه‌ای دارند که آن‌ها را پیچیده‌تر و شیک‌تر می‌کند.

 

نحوه ست کردن جلیقه کت و شلوار

مانند همه لباس ها، تناسب مناسب به دو دلیل مهم است: راحتی و ظاهر. بسیاری از مردان ادعا می کنند که از پوشیدن کت و شلوار متنفرند زیرا احساس ناراحتی می کنند.

چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که ماهیت لباس این ناراحتی را ایجاد نمی کند. به این دلیل است که کت و شلوار بد جا می شود. جلیقه کت و شلوار و در واقع کل کت و شلوار شما باید آنقدر راحت باشد که تقریباً فراموش کنید که آن را پوشیده اید.

چگونه جلیقه بپوشیم

یک لباس مناسب همیشه تاثیر خوبی خواهد داشت. منظم و مرتب به نظر خواهید رسید و حرفه ای خواهید بود.

از طرف دیگر، اگر کت و شلوار شما خیلی بزرگ باشد، ژولیده و احتمالاً مسن تر از آنچه هستید به نظر خواهید رسید.

اما خیلی تنگ است و به نظر می رسد که وزن اضافه کرده اید یا لباس های شخص دیگری را قرض گرفته اید.

جبهه

جلیقه کت و شلواری باید باریک باشد و در قسمت کمر کمی مخروطی باشد. این یک ظاهر بسیار مناسب ایجاد می کند، چیزی که شما از جلیقه خود می خواهید. اگر فقط در یک خط مستقیم با بالاتنه شما آویزان شود، گشاد و نامرتب به نظر می رسید.

شانه ها باید صاف و صاف روی بدن شما قرار بگیرند. نباید هیچ گونه شکافی در خط شانه وجود داشته باشد.

سایزبندی جلیقه تک سینه

سوراخ های بازو باید در بالای زیر بغل شما قرار گیرند. این کار تناسب بهتر با بدن شما را تضمین می کند. اگر فشار یا کشیدن دکمه های جلیقه وجود داشته باشد، جلیقه خیلی کوچک است و نیاز به تغییراتی دارد.

یقه جلیقه شما یک V شکل ایجاد می کند و نسبتاً به سمت سینه شما بالا می رود. شکل V باید به اندازه کافی باریک باشد تا وقتی دکمه کت و شلوار کت و شلوار خود را می پوشید، دیگران بتوانند نشانه ای از جلیقه شما را ببینند.

جلیقه شما باید حداقل یک دکمه بیشتر از کت کت و شلوار شما داشته باشد. و به یاد داشته باشید که دکمه پایین خود را بدون کار رها کنید.

به طور کلی، اکثر جلیقه های کت و شلوار تک سینه خواهند بود. با این حال، در موارد نادری که شما جلیقه کت و شلوار دو سینه می پوشید، احتمالاً یقه ای خواهد داشت.

سایزبندی جلیقه دو سینه

معمولاً برگردان‌های اوج یا شال را روی جلیقه‌های دو سینه می‌بینید. اما، دوباره، این شرایطی است که شما باید همیشه ژاکت خود را بپوشید، زیرا این یک موقعیت رسمی تر خواهد بود.

پشت

جلیقه های کت و شلوار تقریباً همیشه یک سگک در پشت دارند که کمر جلیقه را تنظیم می کند. این می تواند به لاغرتر شدن جلیقه کمک کند یا در صورت نیاز به شما فضای تنفسی بدهد.

پشت جلیقه

فقط سگک را آنقدر شل نکنید که جلیقه شما گشاد به نظر برسد.

باز هم، نباید هیچ شکافی در اطراف بازوها یا بند های شانه وجود داشته باشد، حتی در پشت. یک تناسب خوب به راحتی روی بدن می نشیند.

قد جلیقه کت و شلوار

طول جلیقه کت و شلوار شما بسیار مهم است. باید تمام کمر شما را بپوشاند و از خط شلوارتان بیفتد. علاوه بر این، باید حدود 1 اینچ از خط کمر شلوار شما بیفتد.

به هیچ وجه نباید پیراهن لباس شما از زیر جلیقه کت و شلوار شما بیرون بیاید.

اگر این اتفاق بیفتد، جلیقه شما به احتمال زیاد برای شما خیلی کوچک است. می‌توانید این مشکل را با بالا بردن یک اندازه برطرف کنید، حتی اگر برای تنظیم شانه‌ها و سوراخ‌های بازو به یک خیاط نیاز دارید.

جلیقه کت و شلواری اغلب در جلو بلندتر از پشت است و نقاطی را در دو طرف دهانه ایجاد می کند.

نحوه پوشیدن جلیقه با کت و شلوار

راز پوشیدن جلیقه در انتخاب جلیقه مناسب با کت و شلوار شماست. هنگام رفتن با جلیقه دو گزینه دارید.

اولین انتخاب شما پوشیدن جلیقه ای است که بخشی از یک کت و شلوار سه تکه است. معمولاً با کت و شلوار کت و شلوار مطابقت دارد. جنس و پارچه یکسان خواهد بود.

اگر به دنبال جلیقه ای نیستید که با کت و شلوارتان هماهنگ باشد، می توانید با یک جلیقه متضاد همراه شوید. این انتخاب همچنان باید از جنس و رنگ مناسب برای جلیقه شما باشد.

جزئیات جلیقه شما نیز مهم است. باید از مواد باکیفیت، با دکمه هایی که پلاستیک ارزان قیمت نیستند ساخته شود.

جلیقه به عنوان بخشی از کت و شلوار سه تکه

کت و شلوار سه تکه یک رویکرد رسمی به کت و شلوار استاندارد است. این یک ظاهر بسیار سنتی است و هوای حرفه ای شدید را می دهد.

جلیقه کت و شلوار سه تکه معمولاً هم رنگ و هم جنس کت و شلوار است، اما لزوماً همیشه نباید اینطور باشد.

جلیقه بخشی از کت و شلوار

به عنوان مثال، اگر کت و شلوار شما مشکی است، می توانید رنگ بسیار تیره دیگری را جایگزین جلیقه کنید. با این حال، این فقط در صورتی انجام می شود که در یک رویداد کراوات سیاه شرکت نکنید. اگر مراسم شما کراوات مشکی است، جلیقه (یا جلیقه) نیز باید مشکی باشد.

با کت و شلوار سه تکه، اگر جنس کت کت و شلوار شما تک رنگ است، جلیقه نیز باید یکدست باشد. اما اگر کت کت و شلوار طرح دار دارید، جلیقه نیز باید طرح دار باشد. الگوها باید مطابقت داشته باشند.

پوشیدن جلیقه متضاد با کت و شلوار

خیلی خوب است که همه چیز را کمی با هم مخلوط کنید و جلیقه ای را انتخاب کنید که از بقیه کت و شلوار شما متمایز باشد. با این حال، بهتر است رنگ های خود را مطابق با چرخه رنگ هماهنگ کنید.

شما نمی خواهید به دنبال یک کنتراست خیلی عالی باشید، بلکه چیزی مکمل رنگ است. به عنوان مثال، اگر در یک عروسی بهاری با کت و شلوار آبی سلطنتی شرکت می کنید، یک جلیقه زرد کم رنگ خیره کننده به نظر می رسد.

تضاد رنگی جلیقه و کت

راه دیگر برای شکستن قالب مخلوط کردن یک الگو و جامد است. اگر کت و شلوار شما تک رنگ است، می توانید یک کت و شلوار طرح دار را با آن امتحان کنید.

وقتی یک جلیقه متضاد با کت و شلوار خود انتخاب می کنید، جلیقه به نقطه کانونی لباس شما تبدیل می شود. جلیقه متضاد یک خطر بزرگ مد است اما پاداش بالایی دارد.

چگونه جلیقه را با لباس های دیگر ست کنیم

کت و شلوار شما تنها چیزی نیست که باید اطمینان حاصل کنید که با جلیقه کت و شلوار شما همخوانی دارد. بسیاری از عناصر در کنار هم جریان دارند، برخی بهتر از بقیه.

ما ثابت کرده‌ایم که جلیقه برای پوشیدن رسمی‌تر است، جایی که معمولاً فضای زیادی برای بازی وجود ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید با جلیقه کت و شلوار خود کمی سرگرم شوید.

آویز یا کمربند

آویزها بهترین انتخاب شما برای پوشیدن زیر جلیقه کت و شلوار هستند. یک جلیقه کت و شلوار طوری طراحی شده است که آویزان شما را به خوبی پنهان می کند.

همچنین می تواند کمربند شما را به خوبی پنهان کند، اما کمربندها در اطراف وسط شما حجیم می شوند.

از آنجایی که جلیقه در حال حاضر یک لایه پارچه اضافی در اطراف کمر شما است، چرا با اضافه کردن یک کمربند ابعاد بیشتری به آن اضافه کنید؟ نه تنها کمی لاغرتر به نظر می رسید، بلکه کمتر احساس فشار می کنید.

اما اشتباه نکنید هنوز هم پوشیدن کمربند با جلیقه کت و شلوار کاملاً خوب است.

و به هر حال آویزها سرگرم کننده تر از کمربند هستند. آنها در سبک ها و رنگ های مختلفی عرضه می شوند که می توانید هر بار که کت و شلوار خود را می پوشید، رنگ جدیدی را تغییر دهید.

کراوات یا پاپیون

پاپیون ها ذاتا رسمی تر از کراوات هستند. یک رویداد کراوات مشکی نه تنها به این معنی است که کراوات مشکی است، بلکه تقریباً همیشه یک پاپیون است. آنها به بهترین وجه با جلیقه های رسمی یا جلیقه های جلیقه ست می شوند.

بنابراین، پاپیون ها با جلیقه کت و شلوار استاندارد شما مناسب نیستند. بنابراین بهتر است یک کراوات با کت و شلوار سه تکه خود انتخاب کنید.

کراوات یکی دیگر از لوازم جانبی عالی برای افزودن رنگ و شخصیت به کت و شلوار شماست. بسته به اینکه چقدر زرق و برق دار هستید می توانید کراواتی اضافه کنید که یک رنگ مکمل یا یک رنگ خنثی است.

این همچنین یک فرصت عالی برای اضافه کردن یک الگوی خوش سلیقه به لباس کاملاً جامد خود است.

شلوار جین برای ظاهر گاه به گاه

اگر قصد دارید ظاهری هوشمندانه و غیررسمی داشته باشید، شلوار جین ست شده با جلیقه راهی عالی برای رسیدن به این هدف است.

هر چند شلوار جین مناسب ضروری است. آنها باید تیره و ترجیحا دارای برش باریک باشند. در واقع این روزها این ظاهر بسیار محبوب شده است.

این یک راه عالی برای انتقال “گاهی” است و در عین حال نشان می دهد که تلاش زیادی برای ظاهر خود انجام داده اید.

در حالی که شلوار جین برای این ظاهر غیررسمی هوشمند قابل قبول است، یک تی شرت هرگز بخشی از این ظاهر نیست. خیلی آرام است و در نهایت می تواند شما را شلخته به نظر برساند.

اما خبر خوب این است که می توانید کت و یا کت و شلوار کت و شلوار را با این سبک جلیقه غیر رسمی کنار بگذارید!

ترکیب رنگ جلیقه کت و شلوار

جلیقه را می توان همیشه با کت و شلوار اصلی ست کرد. به طور کلی، همیشه باید بتوانید جلیقه را با کت و شلوار همرنگ ست کنید.

اما اینکه یک مرد چند جلیقه کت و شلوار نامتناسب در کمد لباس خود داشته باشد، غیرعادی نیست. مشکل این است که آنها را با چه چیزی بپوشیم؟ خبر خوب این است که این جلیقه های به ظاهر اضافی برای ایجاد ترکیب رنگی چشم نواز عالی هستند.

یک جلیقه متضاد می تواند ظاهر و احساس یک کت و شلوار را به کلی تغییر دهد. برای مثال، جلیقه سفید وقتی با ژاکت تیره‌تر پوشیده می‌شود، خوب عمل می‌کند. همینطور جلیقه های شنی، بژ یا خاکستری روشن را انجام دهید.

پوشیدن یک کت و شلوار با یک جلیقه رنگی دیگر بلافاصله باعث می شود کمتر رسمی و ترسناک به نظر برسید. همچنین اگر رنگ جلیقه به نحوی با بقیه لباس شما مرتبط باشد، می تواند مفید باشد.

 

به عنوان مثال، جلیقه سرمه ای با نوار قرمز ظریف را می توان با کت و شلوار سرمه ای و کراوات قرمز ست کرد. جلوه ترکیبی از ظرافت معمولی و زیربنایی است، هر دو در یک زمان.

جلیقه مشکی

جلیقه مشکی بسیار متنوع است. با چندین ظاهر، از رسمی گرفته تا تقریبا غیر رسمی، به خوبی هماهنگ می شود. برای رسمی ترین ظاهر، باید جلیقه مشکی خود را با کت و شلوار مشکی ست کنید . این برای مجالس رسمی و عروسی ایده آل است .

در انتهای دیگر طیف مد، جلیقه مشکی شما نیز می تواند ظاهری آرام و راحت ایجاد کند. به سادگی آن را با شلوار مشکی غیررسمی، یک پیراهن مجلسی آبی روشن و چکمه های چرمی مشکی یا قهوه ای بپوشید.

می توانید جلیقه مشکی را با شلوارهای غیررسمی خاکستری زغالی، پیراهن مجلسی آبی روشن و چکمه های چرمی قهوه ای بپوشید. در عوض، آن را با کت و شلوار سرمه ای و کفش مشکی بپوشید.

یک پیراهن سفید ترد اضافه کنید، و شما آماده هستید. کراوات قرمز متضاد اینجا نیز عالی به نظر می رسد. همچنین می توانید جلیقه مشکی خود را با شلوار خاکستری زغالی ترکیب کنید، اما از پوشیدن ژاکت خودداری کنید.

جلیقه کت و شلوار خاکستری

یک جلیقه خاکستری و یک جفت شلوار یا شلوار جین مشکی خوش‌پوش، جزء سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که هر مردی باید داشته باشد.

خاکستری با سرمه ای، مشکی و قرمز عالی می شود. این رنگ ها به اکثر آقایان می آید. اما اگر قرمز رنگ شما نیست، آن را با کنتراست دیگری عوض کنید.

جلیقه خاکستری را با شلوار خاکستری هماهنگ ترکیب کنید، اما روی آن یک ژاکت سرمه ای تیره بپوشید. از طرف دیگر، جلیقه خاکستری و شلوار جین مشکی را مخلوط کنید اما کت را در خانه بگذارید.

این ظاهر برای روزهای پاییزی که می‌توانید بدون پوشیدن آن لایه‌های اضافی از پس آن برآیید، عالی است.

جلیقه کت و شلوار قهوه ای

جلیقه کت و شلوار قهوه ای فقط با شلوار و ژاکت قهوه ای اصلی خود ست نمی شود. رنگ قهوه ای به خوبی با آبی ترکیب می شود. به عنوان مثال، شلوار سرمه ای را با پیراهن آبی روشن تر و جلیقه قهوه ای امتحان کنید.

کفش های قهوه ای تیره را اضافه کنید و همه آن را با کراوات خود بکشید. کراواتی با پس‌زمینه سرمه‌ای، لهجه‌های قهوه‌ای و شاید چند تضاد از آبی روشن‌تر انتخاب کنید.

جلیقه قهوه ای با کت آبی

اگر می‌خواهید جلیقه قهوه‌ای خود را کاملاً متفاوت بپوشید، یک شلوار جین آبی خوش‌پوش پیدا کنید. سپس یک جفت کفش چرمی قهوه ای رنگ اضافه کنید و یک پیراهن سفید و یقه باز بپوشید.

ظاهر را با جلیقه قهوه ای و ژاکت هماهنگ خود به پایان برسانید. گاه به گاه؟ مطمئن. ولی خیلی هم شیک بود

جلیقه کت و شلوار قرمز

پوشیدن قرمز در هر چیزی بزرگتر از کراوات نیاز به اعتماد به نفس دارد. اگر شما یک شخصیت خجالتی و بی ادعا هستید، ممکن است بخواهید از خود دوری کنید.

پیشنهاد می کنیم به جای رنگ قرمز گیلاسی، رنگ قرمز را به رنگ شرابی تغییر دهید. مگر اینکه، البته، شما قصد داشته باشید که تاثیر واقعی داشته باشید.

یک جلیقه قرمز با چک سیاه یا خاکستری زغالی در سراسر آن جذاب و چشم نواز است. آن را با یک شلوار ساده مشکی یا زغالی و یک ژاکت هماهنگ ست کنید.

کجا جلیقه بپوشیم

رسمی ترین مناسبتی که در آن همیشه نیاز به پوشیدن جلیقه دارید، مراسم کراوات مشکی است .

در این صورت، جلیقه شما (یا ترجیحاً جلیقه) می تواند یقه ای داشته باشد و از همان پارچه و رنگ بقیه لباس های تاکسیدی شما ساخته شود. اوه، و برای رویدادهای کراوات مشکی باید تاکسیدو بپوشید، نه کت و شلوار.

انواع جلیقه

از طرف دیگر، می توانید جلیقه کت و شلواری را برای محیط های رسمی تجاری، مناسبت های نیمه رسمی و سایر رویدادهای غیررسمی بپوشید.

جفت کردن جلیقه و کت و شلوار متضاد برای اکثر تنظیمات تجاری نامناسب در نظر گرفته می شود . بنابراین اگر جلیقه و کت و شلوار متضاد را ترجیح می دهید، توجه داشته باشید که این ظاهر فقط برای موقعیت های غیر رسمی مناسب است.

همچنین، اگر برای مصاحبه شغلی می‌روید، احتمالاً بهتر است جلیقه را در خانه بگذارید.

معمولاً یک کت و شلوار دو تکه ساده همراه با یک کراوات بدون مزاحمت برای متقاعد کردن HR به حس لباس پوشیدن شما کافی است . و آخرین چیزی که می خواهید این است که بیش از حد پر زرق و برق ظاهر شوید.

کلمات پایانی

با پیروی از این دستورالعمل های اساسی، می توانید مطمئن باشید که بهترین لباس را از جلیقه کت و شلوار خود دریافت می کنید.

به یاد داشته باشید که جلیقه ها می توانند به اجزای همه کاره در کمد لباس شما تبدیل شوند و وقتی درست انجام شوند شگفت انگیز به نظر می رسند.

فقط نگاهی به ایتالیایی ها بیندازید. آنها به ظاهر کاملاً تسلط دارند. و همینطور، می توانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *