پست ها

بهترین راه برای ست کردن پیراهن و کراوات شما

پیراهن

هنگام تلاش برای ست کردن پیراهن لباس و کراوات باید به نکات زیادی توجه کرد. احساس غرق شدن در انتخاب رنگ ها و ترکیب های بسیار آسان است.

اما اجازه ندهید رنگ شما را بترساند!

البته، می‌توانید با رعایت رنگ‌های خنثی همیشه در حاشیه مد باشید. اما لذت در آن کجاست؟

هنگامی که شروع به بازی با رنگ در لباس های خود می کنید، آنها بسیار جالب تر می شوند.

درک چرخ رنگ

هیچ کیفیتی وجود ندارد که یک کراوات را با پیراهن لباس شما هماهنگ کند. البته جنس و عرض بسیار حیاتی هستند، اما رنگ بدون شک یکی از مهم ترین جنبه ها نیز هست.

بنابراین، راز موفقیت در هماهنگی رنگ پیراهن و کراوات با یکدیگر چیست؟ من دوست دارم با چرخ رنگ مشورت کنم .

چرخه رنگ ابزار مفیدی است که رنگ ها را برای شما به دو رنگ گرم و سرد تقسیم می کند و یک برگه تقلب ساده ایجاد می کند که می توانید به آن مراجعه کنید.

هنگامی که درک کنید که چرخه رنگ چگونه کار می کند، می توانید رنگ های کت و شلوار، کراوات و پیراهن را با اعتماد به نفس بیشتری احساس کنید . علم به شما می گوید مسابقه!

رنگ های تک رنگ

تطبیق رنگ های تک رنگ مشابه با هم، اساسی ترین راه برای گنجاندن رنگ در کمد لباس شما است. بسیار ساده است و فوق العاده شیک به نظر می رسد.

ایده پشت پوشیدن یک طرح رنگ تک رنگ این است که پیراهن و کراوات همرنگ را انتخاب کنید.

با این حال، آنها را سایه های مختلف از همان رنگ بسازید. بنابراین، به عنوان مثال، می توانید یک پیراهن لباس خاکستری روشن با یک کراوات خاکستری زغالی بپوشید.

شما آزادی بازی با سایه ها را نیز دارید. به عنوان مثال، می توانید کراوات را روشن تر یا تیره تر از پیراهن بپوشید. به هم ریختن این ظاهر بسیار دشوار است.

رنگ های مشابه

این نوع طرح رنگی رنگ هایی را می گیرد که در کنار یکدیگر در چرخه رنگ قرار دارند. آنها بسیار شبیه به یکدیگر هستند. این یک راه بی دردسر برای یک مبتدی است که شروع به گسترش پالت رنگ خود کند.

پوشیدن یک طرح رنگ مشابه زمانی به نظر می رسد که کراوات رنگ گرم تری نسبت به پیراهن داشته باشد. به عنوان مثال، یک پیراهن لباس آبی روشن با یک کراوات آبی-سرمه ای فوق العاده به نظر می رسد.

رنگ های سه گانه

گنجاندن یک طرح رنگ سه گانه در کمد لباس شما یک قدم بزرگ در دنیای رنگ ها است. این شامل کار با سه رنگ یا رنگ مختلف است که توسط سه لایه روی چرخ رنگ از هم جدا شده اند.

علاوه بر این، جفت کردن سه رنگ به این معنی است که این سه رنگ همه به یک اندازه از یکدیگر در چرخه رنگ فاصله دارند.

برای مثال، به سایه های روشن قرمز و زرد با آبی تیره تر فکر کنید. این یک استفاده معمولی از رنگ های سه گانه است و همیشه خیره کننده به نظر می رسد.

اما لازم نیست هر سه را به یکباره مطابقت دهید. فقط یک پیراهن آبی روشن و یک کراوات زرد کار می کند.

استفاده از رنگ در این روش مستلزم یک عمل متعادل کننده ظریف بین تن های گرم و سرد است. مطمئناً این رویکرد پیچیده‌تر و جسورانه‌تر به رنگ است، اما بازده آن بسیار زیاد است.

رنگ های مکمل

جفت شدن رنگ های مکمل به این معنی است که آنها در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار دارند. این پیچیده ترین راه برای ترکیب رنگ ها و چالش برانگیزترین راه است.

یک مثال ترکیبی، تطبیق پیراهن آبی و کراوات نارنجی است. به خاطر داشته باشید که ممکن است با این ترکیب رنگ ها خیلی قوی ظاهر شوید.

بنابراین، شما معمولاً می خواهید در صورت امکان، این رنگ ها را در سایه های خاموش تری نگه دارید. یا حداقل یکی از رنگ ها روشن و یکی تیره باشد.

رنگ های مکمل از نظر بصری چشمگیرترین هستند. این یک رویکرد پر جنب و جوش و جسورانه برای ست کردن پیراهن و کراوات است.

با این حال، این ظاهر ممکن است رویکرد مناسبی برای لباس پوشیدن حرفه ای نباشد، زیرا می توان آن را خیلی جسورانه در نظر گرفت.

عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند

همانطور که قبلاً گفتم، رنگ برای کارآمد کردن ترکیب کراوات و پیراهن شما بسیار مهم است، اما این تنها مورد توجه شما نیست.

کت و شلوار شما یک مجموعه کامل است که باید به عنوان یک کل در نظر گرفته شود. همه قطعات باید با هم خوب اجرا شوند.

اگر یک قدم بزرگ به عقب بردارید و به تصویر بزرگ نگاه کنید، ممکن است به شما کمک کند تا ببینید که چگونه هر قسمت از لباس شما با هم هماهنگ می شود.

مناسبت

شما باید رویدادی را در نظر بگیرید که در آن کت و شلوار خود را می پوشید . مناسبت باید نشانگر این باشد که کدام پارچه و رنگ را باید بپوشید.

به عنوان مثال، یک رویداد رسمی خواستار کراوات ابریشمی است. حسی از کلاس و ظرافت را ارائه می دهد. در این شرایط بهتر است به رنگ های خنثی تیره پایبند باشید. کراوات های جامد رسمی تر از کراوات های دارای الگو هستند.

هنگامی که کت و شلوار خود را در یک محیط غیررسمی تر می پوشید، می توانید پارچه را کمی بیشتر مخلوط کنید.

کراوات های نخی یا بافتنی گزینه های خوبی هستند زیرا به اندازه کراوات ابریشمی خفه نیستند. الگوها برای تنظیمات معمولی کاملا قابل قبول هستند.

فصل

در اواسط جولای ژاکت پشمی نمی پوشید. پس چرا باید کراوات سنگین بپوشی؟

در تابستان، بهتر است برای کراوات‌هایتان از پارچه‌های سبک مانند نخی یا کتان استفاده کنید. ابریشم نیز قابل قبول است، زیرا پارچه ای برای تمام سال است. رنگ های روشن تر و طرح های کوچک در تابستان دلپذیر است.

طبیعی است که در زمستان برای کراوات خود به سمت پارچه های سنگین تر جذب شوید. پشم یک پارچه ایده آل برای کراوات زمستانی است. رنگ‌های تیره عالی هستند، اما کراوات‌هایی با طرح‌های بزرگ هم عالی هستند.

تفاوت در الگوها

اگر تصمیم دارید جسور باشید و الگوها را ترکیب کنید، به یاد داشته باشید که کنتراست بسیار مهم است. نگران این نباشید که اشکال با هم کار نکنند، بلکه نگران اندازه باشند.

برای مثال، اگر می‌خواهید مطابقت کامل را ارائه دهید، طرح روی کراوات باید همیشه برجسته‌تر و الگوی پیراهن کوچک‌تر یا تمیزتر باشد.

خطوط راه راه رایج ترین چاپ هستند. آنها می توانند افقی، عمودی یا حتی مورب باشند. راه راه ها به خوبی با نوارهای دیگر که پهن تر یا نازک تر هستند مخلوط می شوند.

شطرنجی (از جمله جینگهام) به طور کلی شامل مربع های سفید و تیره تر است، اگرچه می توانید چک های پاستلی را نیز پیدا کنید. اینها می توانند در مقیاس بزرگ یا کوچک باشند.

شطرنجی شامل رنگ های متعددی است که به صورت نوارهای افقی و عمودی با هم بافته می شوند که عرض آنها در سراسر الگو متفاوت است. در نتیجه، شطرنجی به لطف رنگ های مختلف درگیر، پررنگ است.

الگوهای دیگر، مانند هوندستوت یا پیزلی، می توانند بسیار چشم نواز باشند، اگرچه جفت شدن آنها چالش برانگیز است. آنها بهترین عملکرد را با رنگ های ثابت دارند.

روی پیراهن و کراوات با کیفیت سرمایه گذاری کنید

لباس هایی که کیفیت پایینی دارند بلافاصله آشکار می شوند. اغلب ارزان به نظر می رسد. اگر بتوانید بگویید کیفیت بالایی ندارد، همه کسانی که شما را می پوشند نیز می توانند بفهمند.

به پوشاک باکیفیت به عنوان یک سرمایه گذاری فکر کنید. برای خرید لباس جدید نیازی به شکستن بانک ندارید. کیفیت می تواند مقرون به صرفه باشد. نام تجاری تنها گزینه شما نیست، فقط گوشه ها را کوتاه نکنید.

و از آزمایش کردن نترسید. مدل ها و برندهای مختلف پیراهن را امتحان کنید . هرچه بیشتر گزینه های مختلف را امتحان کنید، سریعتر سبک شخصی خود را پیدا خواهید کرد.

کراوات برای پوشیدن با پیراهن های تک رنگ

جدا از اینکه مطمئن شوید پارچه و اندازه کراوات شما مناسب است، باید مطمئن شوید که رنگ کاملاً اشتباه نیست. خوشبختانه، بسیاری از رنگ ها را می توان به راحتی با هم ترکیب کرد.

اگر اصول رنگ را بدانید، حتی لازم نیست دوبار در مورد آن فکر کنید. وقتی مدتی این مهارت را تمرین کردید، هماهنگی با پیراهن و کراوات شما به طبیعت دوم تبدیل می شود.

اما، خوشبختانه، من اینجا هستم تا به شما در جهت درست فشار بیاورم.

پیراهن‌های یکپارچه یک بوم عالی برای ست کردن کراوات هستند. کراوات خود را به عنوان رنگ در نظر بگیرید، و شما هنرمند هستید. بنابراین چه رنگی در پس زمینه ای که انتخاب کرده اید درست به نظر می رسد؟

پیراهن های جامد نیز ساده ترین گزینه برای ست کردن کراوات طرح دار هستند. نیازی نیست نگران باشید که آیا خود الگو جواب می دهد یا خیر، فقط باید نگران مناسب بودن آن باشید.

کراوات برای پوشیدن با پیراهن سفید

یک پیراهن لباس سفید واقعاً تمیز است. هر چیزی می رود! همه گزینه های رنگ روی میز هستند زیرا رنگ سفید با هیچ چیزی تضاد ندارد.

شما آزادی کامل رنگ و آزادی کامل یا الگوی دارید. تنها عاملی که برای انتخاب شما محدودیت ایجاد می کند رسمیت است .

کراوات رنگی یک راه ایده آل برای آوردن هیجان به کت و شلوار شما است. این همچنین یک سیگنال عالی است که شما نحوه لباس پوشیدن برای این مناسبت را درک می کنید.

بنابراین، برای مثال، اگر باید رسمی باشید، کراوات خود را تا جایی که می توانید تیره نگه دارید. از طرف دیگر، یک رویداد تابستانی در طول روز، برای یک کراوات پاستلی ایده‌آل است.

سفید به طرز باورنکردنی همه کاره است.

کراوات برای پوشیدن با پیراهن آبی

جفت کردن پیراهن آبی کمی چالش برانگیزتر از پیراهن سفید است. با این حال، یک رنگ پایه عالی نیز هست.

آبی بهترین رنگ برای امتحان افکت تک رنگ است. اگر یک پیراهن آبی کم رنگ می پوشید، یک کراوات آبی تیره تر اضافه کنید.

آبی دریایی یا رویال بسیار پیچیده به نظر می رسد. اگر پیراهن لباس شما کمی بیشتر در سمت آبی واقعی طیف رنگ قرار دارد، یک کراوات آبی روشن را امتحان کنید.

برای ترکیب رنگ های پیچیده تر، از طرح رنگ سه گانه استفاده کنید. کراوات با ته رنگ قرمز، شاید قرمز شرابی چطور؟

در طرف دیگر چرخ رنگ نارنجی است. این بدان معناست که می توانید یک کراوات نارنجی تیره با یک پیراهن لباس آبی روشن بپوشید.

خنثی نیز راهی دلپذیر برای هماهنگی با پیراهن آبی شماست. مشکی کنتراست قابل توجهی ایجاد می کند، خاکستری زغالی هم همینطور.

کراوات برای پوشیدن با پیراهن صورتی

پیراهن های صورتی در حال حاضر بسیار مد شده اند. بنابراین، اگر هنوز یکی از آن ها را ندارید، این یک افزودنی عالی به کمد شما خواهد بود.

برای تضاد با پیراهن لباس صورتی خود، نمی توانید با کراوات آبی تیره اشتباه کنید. سرمه ای و صورتی عملا برای یکدیگر ساخته شده اند.

می‌توانید با انتخاب یک کراوات سرمه‌ای با طرح‌های صورتی روی آن، چیزها را ادویه کنید.

اگر در چسبیدن به رنگ های مشابه احساس راحتی بیشتری می کنید، یک رنگ بنفش تیره یا متوسط ​​در کنار پیراهن لباس صورتی روشن جالب به نظر می رسد.

کراوات های طرح دار و گلدار نیز برای پیراهن صورتی مناسب هستند. باز هم، می‌توانید در اینجا خلاق باشید، اما مطمئن شوید که هنوز در یکی از طرح‌های رنگی که قبلاً ذکر کردیم، هستید.

شما همچنین می توانید با یک کراوات صورتی تیره نیز برای تک رنگ استفاده کنید! در نهایت، برای یک رویکرد حتی جسورتر، قرمز یک جفت قدرتمند است.

کراوات برای پوشیدن با پیراهن خاکستری

خاکستری یک سایه خنثی است، بنابراین شما فضایی برای بازی با رنگ کراوات خود دارید. یک سایه خنثی دیگر روی یک پیراهن لباس خاکستری، مانند مشکی یا خاکستری تیره تر، زیبا به نظر می رسد.

یک رنگ بسیار تیره نیز می تواند یک تطابق بسیار صاف باشد. سورمه ای یا سرمه ای هر دو رنگ های خارق العاده ای هستند تا تیرگی احتمالی خاکستری را تقویت کنند.

ترکیب و تطبیق این رنگ ها در یک کراوات راه راه یا طرح دار می تواند ظاهر شما را بیشتر جلوه دهد.

اگر می خواهید با اندام بیرون بروید، کراوات صورتی روی یک پیراهن لباس خاکستری یک ترکیب رنگ هیجان انگیز است. صورتی و خاکستری در کنار هم واقعاً باعث می‌شود که برخی سرها را تغییر دهند.

کراوات برای پوشیدن با پیراهن مشکی

مشکی یک پیراهن پیراهن پیچیده را ایجاد می کند، اما هماهنگی با آن چالش برانگیز است. این یک لوح سفید نیست که سفید است. تیره بودن این پیراهن بسیار آسان است که کراوات های رنگی را نوجوانانه نشان می دهد.

برای از بین بردن موفقیت آمیز یک پیراهن و کراوات مشکی، اگر بتوانید کمی تضاد بین پیراهن و کراوات ایجاد کنید کمک می کند.

به عنوان مثال، این پیراهن ایده آل برای پوشیدن کراوات طرح دار یا راه راه است. رنگ ها را تیره نگه دارید. اگرچه، نه به تیره پیراهن.

با پاشیدن سایه های روشن تر در الگوی کراوات، پیراهن لباس مشکی شما شروع به زنده شدن می کند.

نحوه ست کردن پیراهن و کراوات راه راه

خطوط راه راه می توانند چالش برانگیز باشند، مهم نیست که چگونه می خواهید آنها را در کمد لباس خود بگنجانید.

یک پیراهن راه راه می تواند سؤالات زیادی در مورد رنگ و چاپ ایجاد کند که می تواند شما را با فکر کردن در مورد آن عرق سرد کند.

با این حال، وقتی بتوانید راه راه ها را با موفقیت ادغام کنید، می توانید مانند یک نابغه سبک به نظر برسید. پیراهن های راه راه یک راه واقعا سرگرم کننده برای زنده کردن کت و شلوار شما هستند.

آنها برای لباس های رسمی مناسب نیستند ، اما اگر به دنبال یک فضای تجاری-رسمی یا هوشمند-کژوال هستید، راه راه ها ایده آل هستند.

کراوات جامد

هنگامی که یک کراوات جامد را با یک پیراهن راه راه ست می کنید، نیازی به نگرانی در مورد هماهنگی کامل رنگ ها ندارید. در عوض، کراوات خود را مانند یک پیراهن یکدست با رنگ های راه راه در پیراهن خود هماهنگ کنید.

با این حال، به دنبال تضاد بزرگ نباشید. تضاد شدید رنگ ها در بالای راه راه ها بسیار طاقت فرسا خواهد بود. برای نگاه کردن به آن خیلی شلوغ خواهد بود.

در عوض، از عقل سلیم در مورد آنچه در مورد رنگ ها می دانید استفاده کنید. یک ترکیب رنگ تک رنگ یا مشابه، مطمئن ترین گزینه برای ترکیب پیراهن راه راه شما است.

کراوات راه راه

کلید پوشیدن دو لباس که هر دو راه راه هستند ایجاد کنتراست است. شما نیاز دارید که یک مجموعه راه راه پهن و مجموعه دیگر باریک باشد.

به طرز عجیبی، این تضاد در اندازه راه راه ها به خوبی کار می کند. وقتی اندازه آنها یکسان باشد، بیشتر به نظر می رسد که باید یک توهم مانع باشد.

قوانین رنگی یکسانی اعمال می شود که گویی کراوات ثابتی زده اید. به دنبال تضاد شدید رنگ ها نباشید. رنگ ها را تا حد امکان شبیه به هم نگه دارید و به خوبی کار خواهد کرد.

کراوات خالدار و طرح دار

حتی اگر برخی از الگوها را می توانید با تنظیم مقیاس چاپ مخلوط کنید، این یک استثنا از قاعده است.

هنگام ست کردن کراوات خال‌دار یا طرح‌دار با پیراهن راه راه، حفظ الگوها و راه‌ها در یک مقیاس ضروری است.

بنابراین، به عنوان مثال، اگر پیراهن شما راه راه های باریک دارد، کراوات شما باید طرح کوچکی داشته باشد.

اما، برعکس، اگر پیراهن شما راه راه های پهن دارد، چاپ باید برجسته تر باشد و فضای زیادی در بین آن وجود داشته باشد.

نحوه ست کردن پیراهن و کراوات چهارخانه

پیراهن چهارخانه هر شبکه متناوب مربع های سفید و تک رنگ را می پوشاند.

Gingham یک الگوی سفید و یک رنگ ثابت دیگر است که مربع های سایه متوسط ​​را تشکیل می دهد. این یک چاپ فوق العاده است، اگرچه مردم تمایل دارند از آن دوری کنند. آنها معمولا آن را برای کت و شلوار خیلی معمولی می دانند، اما من می گویم آن را در چرخش خود قرار دهید!

پیراهن های چهارخانه یکی دیگر از انواع پیراهن های چهارخانه شبیه به گینگهام است. با این حال، پیراهن های چهارخانه معمولاً دارای عرض های مختلف و طرح های مستقیم با رنگ های مختلف هستند.

اما یکی از رایج ترین مدل های چهارخانه مناسب حتی برای مجالس رسمی، پیراهن چک گراف است. این یک الگوی متشکل از خطوطی است که چک های کوچکی را تشکیل می دهند که معمولاً توسط خطوط نازک ایجاد می شود.

با این اوصاف، می‌توانید پیراهن‌های چهارخانه را با کراوات بپوشید و دنیای جدیدی از امکانات چاپ را به شما باز کنید.

با این حال، صادقانه بگویم، این احتمالاً پیچیده‌ترین نوع پیراهن برای تطبیق است. الگوی شطرنجی می‌تواند ترسناک باشد، اما می‌توانید با کمی ظرافت آن را درست کنید.

چک های کوچک آسان تر است. آنها از چک های بزرگ لباس پوشیده تر هستند.

هنگام ست کردن پیراهن و کراوات چهارخانه، سه جزء اصلی سبک را فراموش نکنید: رنگ، طرح و مقیاس.

کراوات جامد

می توانید کراوات جامد خود را با ست کردن آن با چک های رنگی و نه پایه سفید پیراهن هماهنگ کنید. قوانین اصلی تطابق رنگ را که از چرخه رنگ آموخته اید، دنبال کنید.

بنابراین، برای مثال، اگر یک پیراهن جینگام آبی روشن می پوشید، ممکن است بخواهید یک کراوات آبی سرمه ای یا رویال به آن اضافه کنید. که از یک طرح رنگی تک رنگ پیروی می کند.

از آنجایی که پوشاندن پیراهن با چاپ gingham ایده ای بسیار مدرن است، چرا یک طرح رنگ مدرن را امتحان نکنید؟ به دنبال یک طرح رنگ مکمل بروید. یک کراوات نارنجی با پیراهن چکش ژینگام آبی خود بپوشید.

کراوات راه راه

مخلوط کردن الگوها آن اشتباه مد نیست که مردم زمانی آن را باور داشتند. در عوض، این یک راه سرگرم کننده برای چاشنی هر لباسی است.

به یاد داشته باشید که اگر کراوات راه راه با پیراهن چهارخانه می پوشید، مقیاس الگوها را در نظر داشته باشید.

راه راه ها باید برجسته تر و پررنگ تر از چک ها باشند. این الگوها را متمایز می کند و مشخص می کند که این ترکیب عمدی و فکر شده است.

نقطه‌دار و طرح‌دار

دوباره، کراواتی را انتخاب کنید که طرح آن در مقیاس بزرگتر از چک های روی پیراهن لباس باشد. اما به یاد داشته باشید که طرح های روی کراوات را با فاصله از یکدیگر نگه دارید.

باید مقدار زیادی رنگ پس زمینه بین الگو وجود داشته باشد. این برای برجسته کردن کراوات شما در پس زمینه پیراهن لباس شما مفید خواهد بود.

سوالات متداول پیراهن و کراوات مطابقت

ما اطلاعات زیادی را پوشش دادیم، اما امیدواریم که خیلی زیاد نباشد. باز هم، باز کردن اسرار چرخه رنگ برای ارتقای بازی پیراهن و کراوات شما به سطح بعدی بسیار مفید خواهد بود. در اینجا یک جمع بندی کوتاه است.

آیا کت و شلوار بر انتخاب پیراهن و کراوات تأثیر می گذارد؟

بله، کاملا اینطور است. رنگ کت و شلوار خود را نیاز به تحت نظر گرفته شود. رنگ نادرست کت و شلوار می تواند ترکیب کامل پیراهن و کراوات را خراب کند. همه قطعات باید مطابقت داشته باشند.

چگونه کراوات را با پیراهن یقه کنتراست ست کنیم؟

برای این مدل پیراهن، کراوات شما باید یکدست یا طرح دار باشد، سایه تیره تر از رنگ پایه پیراهن شما. به عنوان مثال، اگر پیراهن لباس شما آبی با یقه سفید است، به کراواتی نیاز دارید که تیره تر از آبی پیراهن شما باشد.

بهترین ترکیب پیراهن و کراوات برای کت و شلوار خاکستری زغالی چیست؟

خاکستری یک رنگ کت و شلوار خنثی است که دنیایی از ترکیب رنگ ها را ارائه می دهد. احتمالاً زیباترین امکان یک پیراهن لباس سفید و یک کراوات خاکستری تیره تر است. با این حال، بسته به رویداد، هر رنگ کراواتی قابل قبول است.

بهترین ترکیب پیراهن و کراوات برای کت و شلوار سرمه ای چیست؟

سرمه ای یکی دیگر از رنگ های کت و شلوار کلاسیک است که ست کردن پیراهن و کراوات با آن بسیار آسان است. یک تغییر جالب برای این کت و شلوار، پوشیدن یک پیراهن آبی روشن با کراوات خال خالی است. این امر رسمیت ذاتی این کت و شلوار را کاهش می دهد.

آیا کراوات باید تیره تر از پیراهن باشد؟

به طور کلی، بله. کراوات شما باید در پس زمینه پیراهن شما برجسته باشد. اگر تیره تر از پیراهن باشد به راحتی می تواند این کار را انجام دهد. از طرف دیگر، اگر سایه روشن تری داشته باشد، ممکن است کراوات دوست داشتنی خود را از دست بدهید.

آیا در مصاحبه باید پیراهن و کراوات بپوشم؟

یک پیراهن و کت کت و شلوار بهترین لباس برای مصاحبه شغلی است. به یاد داشته باشید که می خواهید تأثیر خوبی بگذارید. بنابراین، مگر اینکه مصاحبه شما جنبه تجاری داشته باشد، می توانید از کراوات صرف نظر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *