پست ها

رنگ سال 1402 | امسال چه رنگ کت و شلواری بخریم

رنگ سال

اگر شما هم طرفدار صنعت مد باشید می دانید که آخر هر سال رنگ خاصی با عنوان "رنگ سال" برای سال بعد در زمینه مد انتخاب می شود و این رنگ در بسیاری از زمینه های مختلف استفاده می شود. برای مثال رنگ سال قبل یعنی 2022 یا 1401 رنگ یاسی بود که نام این رنگ از گل یاس بنفش گرفته شده بود. رنگ یاسی در بسیاری از صنایع استفاده شد مثلا برخی گوشی ها نیز با این رنگ عرضه شدند. برای امسال نیز مرجع جهانی، یعنی کمپانی Pantone رنگ قرمز پرشین یا Viva Magenta را برای رنگ سال 2023 یا 1402 انتخاب کرده است.

رنگ قرمز پرشین

 

از این رنگ ها خوشت میاد !

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1418

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1418 تولید شده با پارچه اسلپ جودون می باشد. این کت و شلوار با استفاده از رنگ خاکی تولید شده است تا یک انتخاب متفاوت و جسورانه باشد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

کت شلوار مردانه خاویاری کد ۱۳۴۵

قیمت اصلی 6,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,800,000 تومان است.
کت شلوار مردانه خاویاری پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار خاویاری مردانه رنگ آبی نفتی کد 1341

قیمت اصلی 6,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,800,000 تومان است.
کت و شلوار خاویاری مردانه رنگ آبی نفتی
پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار خاویاری رنگ آبی آسمانی کد 1342

5,800,000 تومان
کت و شلوار خاویاری رنگ طوسی
پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار خاویاری رنگ خاکستری کد 1343

5,800,000 تومان
کت و شلوار خاویاری رنگ خاکستری
پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار طرح خاویاری طوسی روشن کد 1346

5,800,000 تومان
کت و شلوار طرح خاویاری طوسی پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار طرح خاویاری رنگ زیتونی کد 1344

قیمت اصلی 6,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,800,000 تومان است.
کت و شلوار طرح خاویاری
کت شلوار خاویاری پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار خاویاری مردانه رنگ مشکی کد 1419

6,880,000 تومان
کت و شلوار خاویاری مردانه رنگ مشکی کد 1419
پارچه : EARL.tex درصد الیاف : 65% wool 35% poly وزن پارچه : 360 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

Viva Magenta یا قرمز پرشین

این اسم برگرفته از خاک قرمز خلیج فارس است. به همین دلیل قرمز پرشین نامیده شده است. این رنگ ترکیبی از قرمز تیره و بنفش است ولی با اینکه این رنگ، یک رنگ در تناژ قرمز است اما زننده نیست. به همین علت مورد توجه بسیاری از افراد هم در حوزه پوشاک و هم تکنولوژی قرار گرفته است. کد این رنگ توسط کمپانی، Pantone 18-1750 اعلام شده است.

این رنگ به نوعی بیانگر قدرت و سرزندگی است چرا که این رنگ بین دو رنگ قرمز و آبی قرار دارد. گرم و سرد، هیجان و آرامش. رنگ سال 1402 حدود 150 سال قدمت دارد و هنوز هم می تواند نمادی از مدرن بودن و آینده نگری باشد. کمپانی Pantone این رنگ را با کلماتی همچون “شجاع، بی باک و تپنده” توصیف می کند. موسسه رنگ اعلام کرد رنگ سال یک سایه قوی و جسورانه است که بخشی زنده واقعی را به دنیای فناوری می آورد.

بخوانید:  رنگ سال 2024 انتخاب شد | برای سال 1403 چه رنگی بپوشیم؟

جسیکا چستین

اثرات رنگ سال در گذشته

معاون شرکت پنتون، لوری پرسمن درباره رنگ سال گفته است که این رنگ نشان دهنده تمایل برای خوش بینی، انعطاف پذیری، تفکر خارج از چارچوب و نوآوری تکنولوژی برای ایجاد دنیایی بهتر است. این رنگ در سال قبل هم در بعضی از فشن شو ها و مراسم ها مورد استفاده بوده است.

  • آلبرتا فرتی در مراسم فشن شوی زمستانی هفته مد میلان 2022
  • استلا مک کارتنی در مد شو، مجموعه زمستانه 2022
  • شیا پارلی در مراسم از نمایشگاه مد پاییز 2022
  • جسیکا چستین در مراسم مت گالا 2022
  • کارا دلوین در مراسم مت گالا 2022

کت و شلوار با رنگ سال

کت و شلوار با رنگ سال

اگر شما هم پیرو مد و پوشاک باشید می دانید که استفاده از رنگ سال در پوشش هایتان می تواند باعث جذاب تر شدن شما باشد. شما می توانید این رنگ را در کت و شلوار مجلسی خود استفاده کنید. این رنگ می تواند در مهمانی هایی با تم رنگ سال مورد استفاده قرار بگیرد. اگر فکر می کنید که این رنگ برای کت و شلوار مناسب نیست می توانید کمی صبر کنید تا ببینید که چه تعداد سلبریتی و افراد خوش پوش این رنگ را برای کت و شلوار خود انتخاب می کنند. همانطور که گفته شد این رنگ در مراسمات، از سال قبل استفاده می شود.

 

سخن پایانی

استفاده از رنگ سال در پوشش، می تواند نشان از این باشد که شما یک انسان مدرن می باشید. این به این معنی است که شما صنعت مد و پوشاک را دنبال می کنید و برای ظاهر خود ارزش قائل هستید. این یک تصور مناسبی است که می توانید در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید.

 

 

سوالات متداول

FAQ

رنگ سال 2023 معمولاً توسط آژانس های مختلف پیش بینی روند طراحی و رنگ تعیین می شود. این لحن را برای روند مد و طراحی در صنایع مختلف تعیین می کند. در حالی که رنگ سال می تواند بر انتخاب کت و شلوار تأثیر بگذارد، مهم است که به یاد داشته باشید که سبک شخصی و ترجیحات فردی نیز باید نقش مهمی در انتخاب رنگ کت و شلوار داشته باشد.

علاوه بر رنگ سال، همیشه طیفی از رنگ های کت و شلوار محبوب وجود دارد که شیک و جاودانه باقی می مانند. اینها اغلب شامل گزینه های کلاسیک مانند آبی سرمه ای، خاکستری زغالی و مشکی هستند. رنگ های خنثی مانند بژ، قهوه ای مایل به زرد و خاکستری روشن نیز تطبیق پذیری دارند و به راحتی می توان آنها را با ترکیب های مختلف پیراهن و کراوات ست کرد.

اگر می‌خواهید رنگ سال را بدون مد روز در انتخاب کت و شلوار خود بگنجانید، راه‌های ظریفی را برای گنجاندن آن در مجموعه خود در نظر بگیرید. این را می توان از طریق لوازم جانبی مانند مربع جیبی، کراوات، یا پیراهن هایی که دارای لهجه یا الگوهای رنگ سال هستند به دست آورد. از طرف دیگر، می توانید کت و شلواری به رنگ خنثی یا کلاسیک انتخاب کنید و از رنگ سال برای اکسسوری های مکمل استفاده کنید.

در حالی که به طور کلی توصیه می شود برای مراسم رسمی و محیط های حرفه ای به رنگ های سنتی کت و شلوار پایبند باشید، ترکیب رنگ سال می تواند با سلیقه انجام شود. به عنوان مثال، اگر رنگ سال سایه آبی است، می توانید کت و شلوار آبی سرمه ای را انتخاب کنید که یک انتخاب کلاسیک و پیچیده محسوب می شود. مهم است که اطمینان حاصل شود که کت و شلوار همچنان سطح مناسبی از رسمیت و حرفه ای بودن را حفظ می کند.

هنگام انتخاب رنگ کت و شلوار، در نظر گرفتن چهره شخصی و تیپ بدنی شما می تواند مفید باشد. به طور کلی، افراد با رنگ پوست روشن ممکن است سایه های تیره تری مانند سرمه ای یا خاکستری زغالی را انتخاب کنند، در حالی که افرادی که پوست تیره تر دارند می توانند طیف وسیع تری از رنگ ها، از جمله سایه های روشن تر مانند بژ یا خاکی را امتحان کنند. علاوه بر این، افرادی با تیپ‌های لاغرتر ممکن است از کت و شلوارهای با رنگ روشن‌تر بهره ببرند تا توهم گشاد بودن را اضافه کنند، در حالی که برای افرادی که تیپ‌های بدن بزرگ‌تری دارند، رنگ‌های تیره‌تر جذاب‌تر هستند. با این حال، اینها فقط دستورالعمل هستند، و ترجیحات شخصی و اعتماد به نفس در نهایت باید انتخاب رنگ کت و شلوار شما را راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *