پست ها

آموزش تصویری بستن پاپیون فقط در 8 قدم

بستن پاپیون

بستن پاپیون امری ضروری برای افرادی که نوع پوشش مشخصی دارند به شمار میرود. اصولا پاپیون یکی از قدیمی‌ ترین فرم‌ های "گردن آذین" در پوشش مردانه است. اولین پاپیونی که تا حدی شبیه به آنچه حالا به عنوان پاپیون می‌ شناسیم، در سال ۱۸۳۰ دیده شد. طی ۳۰ سال بعد از آن، پاپیون‌ها بیشتر و بیشتر برجسته و مهم شدند و تا سال ۱۸۶۰ کراوات سنتی تقریباً دیگر از مد افتاده بود.

بستن پاپیون مراحل

تصویری از آبراهام لینکلن در سال ۱۸۶۳ وجود دارد که دوره گذر پاپیون را می‌ توان در آن به وضوح مشاهده کرد. در دهه نود و اوایل قرن بیست و یکم، اکثر آقایان دیگر از پاپیون استفاده نمی کردند، پاپیون چیزی شده بود که تنها مختص افرادی بود که انتخاب‌ های آگاهانه در سبک پوشش خود انجام می‌دادند و پاپیون می‌ زدند.

بازار کلی پاپیون در آن زمان، حدوداً ۵ تا ۱۰ درصد بود. خوشبختانه حالا دیگر بستن پاپیون به اندازه گذشته به ترند وابسته نیست و محبوب‌ تر و بروز‌ تر از قبل شده است. در حال حاضر بازار پاپیون به چیزی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد رسیده است. به نظر می‌ رسد که پاپیون حالا بیشتر از گذشته، مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه بعضی افراد حتی با پیراهن‌ های آستین کوتاه هم از پاپیون استفاده می کنند. دیگر نیاز نیست حتماً کت تنتان باشد، که بتوانید پاپیون بپوشید. بلکه تبدیل به فرمی از بیان نوع پوشش شخصی تان شده است.

به طور کلی پاپیون را می توان از نوادگان دستمال گردن دانست با این تفاوت که بستن پاپیون و استفاده از آن نسبت به دستمال گردن آسان تر است. در پایان قرن نوزدهم  بستن پاپیون بسیار رواج پیدا کرده بود به طوری که مردان پاپیون را در انواع موقعیت های رسمی و نیمه رسمی استفاده می کردند.

پاپیون می تواند برای کسانی که می خواهند پوششان با دیگران متفاوت باشد یک گزینه عالی باشد. اگرچه پاپیون های آماده و گره زده شده را می توان به سادگی در بازار پیدا کرد اما یک مرد شیک پوش به صورت کلاسیک برای بستن پاپیون خود اقدام می کند.

پاپیون های موجود در جامه سرا

پاپیون کد 7101

320,000 تومان

خرید پاپیون

عرضه در رنگ سفید جنس ساتن یک جایگزین شیک برای کراوات انتخاب افراد شیک پوش  

 

در ادامه با آموزش بستن پاپیون همراه ما باشید.

بستن پاپیون گام اول

1- ابتدا باید طول پاپیون خود را تنظیم کنید. آن را طوری به دور گردن خود بیاندازید که یک سمت آن 4 سانتی متر (حدودا 1.6 اینچ) از سمت دیگر بلند تر باشد. سمت بلند تر را A و سمت کوتاه تر را B می نامیم.

بستن پاپیون گام دوم

2- A را از روی B رد کرده و به سمت راست بیاورید.

بستن پاپیون گام سوم

3- A را از پشت B بالا بیاورید و یک گره ساده و شل ایجاد کنید.

بستن پاپیون گام چهارم

4- در قسمت تلاقی A و B، طرف کوتاه تر (B) را یک بار به سمت راست و سپس به سمت چپ تا کنید تا شکل پاپیون به خود بگیرد.

بستن پاپیون گام پنجم

5- حالا A را روی جلوی B قرار دهید و A را نیز همانند B شبیه یک پاپیون در آورید.

بستن پاپیون گام ششم

6- A را از جلوی B تا کرده و از حلقه پشت B عبور دهید.

بستن پاپیون گام هفتم

7- A را از میان حلقه کمی بکشید، بدون اینکه آن را کاملاً از داخل حلقه بیرون بیاورید. این نیمه پشتی پاپیون را تشکیل می دهد.

بستن پاپیون گام هشتم

8- حالا با کشیدن گره از هردو سمت پاپیون خود را سفت کنید. فقط مواظب باشید که کشش بیش از اندازه باعث می شود گره باز شود.

 

حالا که با نحوه بستن پاپیون آشنا شدید، بد نیست در مورد پاپیون‌ ها بیشتر بدانید. سه نوع پاپیون داریم، پاپیون کلاسیک، معاصر و فشن. پاپیون‌ های کلاسیک معمولا تک رنگ هستند. پاپیون های معاصر طرح ساده و الگوهایی هندسی روی خود دارند که معمولا رنگ‌های ساده و شاد دارند اما پاپیون‌های فشن، دسته دیگری از این نوع هستند که دارای رنگ‌های خاص و الگوهای متنوعی اند که می‌ توانند به لباس شما چندین درجه فشن بودن اضافه کنند و به عنوان یک اکسسوری عالی برای لباس و استایل های اسپرت به کار بیاید.

اگر قصد خرید پاپیون را دارید از پاپیون های موجود در فروشگاه جامه سرا دیدن فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *