پست ها

کدام بهتر است | پاپیون یا کراوات برای داماد

پاپیون یا کراوات برای داماد

پاپیون یا کراوات برای داماد سوالی که ممکن است در روز عروسیتان از خود بپرسید

پاپیون یا کراوات برای داماد سوالی که در این مقاله به پاسخ آن خواهید رسید. قطعا هر مردی با کت و شلوار خوب به نظر می رسد. در این مورد شکی نیست! بستن کراوات یا پاپیون عضو کلیدی در ظاهر و تیپ هر مردی است، به خصوص در روز عروسی آنها! گردن آذین نه تنها یک لباس منسجم ایجاد می کند، بلکه باعث می شود داماد بسیار باهوش و پیچیده به نظر برسد. نوع گردن آذین می تواند جذابیت کت و شلوار شما را افزایش دهد.

کراوات ها و پاپیون های زیادی از نظر رنگ، طرح، جنس پارچه و طرح در بازار وجود دارد اما فکری که ذهن بیشتر افراد را به خود مشغول می کند این است که پاپیون بپوشند یا کراوات. ما اینجاییم تا پاسخ دهی به سوال "پاپیون یا کراوات برای داماد ؟" را برای شما راحت تر کنیم! با ارائه چند موقعیت و سؤال همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

راحتی در استفاده

چه مدت طول می کشد تا کراوات را ببندید؟ قطعا شما هم تا به الان متوجه سخت بودن بستن کراوات شده اید. همانطور که می دانید بستن کراوات به تمرین نیاز دارد تا کراوات به خوبی روی کت و شلوار شما بنشیند و دلخواه شما باشد. خواه این به معنای تماشای چند ویدیوی آموزشی باشد یا یادگیری از شخص دیگری، یادگرفتن بستن کراوات زمان می برد. از طرف دیگر، بستن پاپیون بسیار راحت تر است. اگر بتوانید بند کفش هایتان را ببندید، به راحتی می توانید پاپیون خود را گره بزنید!

پاپیون یا کراوات برای داماد

 

کراوات می خوای یا پاپیون ؟

پاپیون کد 7101

320,000 تومان

خرید پاپیون

عرضه در رنگ سفید جنس ساتن یک جایگزین شیک برای کراوات انتخاب افراد شیک پوش  

پاپیون مشکی کد 7102

320,000 تومان
خرید پاپیون مشکی
عرضه در رنگ مشکی جنس ساتن یک جایگزین شیک برای کراوات انتخاب افراد شیک پوش  

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7212

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7212
رنگ مشکی و طرح خط دار برجسته عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7215

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7215
رنگ مشکی و طرح ساده عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7218

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7218
ترکیب رنگی زرشکی و مشکی عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7236

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7236
تناژ رنگی آبی عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7265

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7265 با رنگ پس زمینه مشکی و طرح نقطه ای خاکستری براق تولید شده است که می توان آن را دارای رنگی کلاسیک و طرحی مدرن دانست. استفاده از این طرح در استایل شما جلوه ای متعادل بین استایل کلاسیک و مدرن را به ارمغان می آورد.
بخوانید:  تاثیر ورزش و تناسب اندام در روند مد
عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7268

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7268 دارای پس زمینه مشکی و طرح راه راه ذغالی بر روی آن است. این طرح دارا یک اعتدال بین کلاسیک بودن و مدرن بودن استو این به این معنی است که شما می توانید این ست را هم در استایل کلاسیک و هم در استایل مدرن استفاده کنید. عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

به نوع پوشش خود توجه کنید

بهتر است بدانید که اگر کت و شلوار داماد از نوع تاکسیدو است، یعنی در یقه و سر جیب ها و سر آستین ها از پارچه ساتن استفاده شده، بهتر است از پاپیون استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد. اگر قد کوتاهی دارید یا کمی اضافه وزن دارید، توصیه می شود از کراوات استفاده کنید چرا که کراوات به دلیل کشیده بودن و طول بلندی که دارد باعث می شود در بیننده خطای دید به وجود بیاید و قد شما را کشیده تر نشان دهد.

پاپیون یا کراوات برای داماد می تواند روی استایل او اثر بگذارد. داشتن یک پاپیون می تواند نظر حضار را روی صورت داماد منعکس کند اما یک کراوات باعث کشیده تر دیده شدن بدنتان می شود و باعث می شود بهتر به نظر برسید. توجه داشته باشد اگر لاغر اندام و قد بلند هستید ما کراوات را به شما توصیه نمی کنیم بهتر است به سراغ خرید پاپیون بروید.

 

سبک جشن عروسی

در جشن عروسی چندان تفاوتی بین کراوات یا پاپیون داماد وجود ندارد و انتخاب بین کراوات و پاپیون بستگی به نظر عروس و داماد دارد اما خوب است که بدانید پاپیون جلوه ای رسمی تر دارد و به طور کلی در سطح جهان برای مراسمی استفاده می شود که رسمی تر است و این یعنی در مراسمی که ممکن است از آشنایان صمیمی و نزدیک خود دعوت کنید که سبک نیمه رسمی دارد استفاده از کراوات می تواند بهتر باشد اما اگر جشن شما سبکی کاملا رسمی دارد پاپیون بیشتر مرسوم است.

حال اگر مراسم عروسی شما دارای تم خاصی است و می خواهید برای کراوات یا پاپیون داماد از رنگ یا مدل خاصی استفاده کنید، توصیه می کنیم که از کراوات استفاده کنید چراکه تنوع مدل و رنگ بیشتری دارد. پاپیون در رنگ های سفید، مشکی و یا ترکیب این دو رنگ بسیار شیک و زیبا است اما جلوه ای رسمی و کلاسیک دارد.

انتخاب پاپیون برای ساقدوش ها

به ساقدوشان خود توجه کنید

اگر چه شما مهمترین مرد در مراسم عروسیتان هستید اما بهتر است نوع پوششتان هم با ساقدوشانتان متفاوت باشد. این تفاوت نیاز نیست که حتما تفاوت بزرگی باشد می توانید در این زمینه به سوال “پاپیون یا کراوات برای داماد ؟” پاسخ دهید. یعنی اگر ساقدوشانتان کراوات می بندند بهتر است شما پاپیون ببندید یا برعکس.

 

با عروس هماهنگ شوید

عروس و داماد در جشن عروسی مظهر زیبایی هستند پس باید با هم حتی در زمینه اکسسوری نیز هماهنگ باشند پس وجود یک جواب برای سوال “پاپیون یا کراوات برای داماد ؟” لازم است. اگر عروس خانم یک تاج گل یا جواهر برجسته روی سر دارد بهتر است که داماد با پاپیون به استقبالش برود. در غیر این صورت کراوات نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

 

و در آخر :

کراوات یا پاپیون نسبت به یکدیگر هیچ گونه برتری خاصی ندارند و انتخاب بین این دو کاملا به سلیقه شما وابسته است اما به دلیل این که کراوات ها تنوع رنگ و مدل بیشتری دارند و سطح بیشتری از پیراهن را می پوشانند و همچنین می توانید به راحتی آن ها را با هر پیراهنی ست نمایید، طرفداران بیشتری دارد. علاوه بر این چون کراوات ها کشیده و بلند هستند، باعث می شود که داماد در نظر بیننده قدبلند تر به نظر برسد به همین دلیل است که آقایان به کراوات علاقه ی بیشتری دارند.

امیدواریم این توضیحات برای شما به انتخاب کردن پاپیون یا کراوات برای داماد کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *