پست ها

چگونه کت و شلوار را در خانه تمیز کنیم | شستن کت و شلوار در خانه

شستن کت و شلوار در خانه

شستن کت و شلوار ممکن است یکی از نگرانی های شما به عنوان یک فرد خوش پوش باشد. خشکشویی گران است و زمان بر است. راهنمای ما را بخوانید تا بجای آن نحوه شستن کت و شلوار را در خانه را یاد بگیرید

بسیاری از اوقات ، ما به طور خودکار لباس خشکشویی ها را به جای شستن در خانه می پوشیم. در حالی که این یک روش ایمن برای تمیز نگه داشتن آنها بدون خراب کردن آنها است ، اما ممکن است بسیار گران تمام شود ، اما وقت گیر است و همیشه لازم نیست.

هزینه خشکشویی لباس چقدر است؟

یک خشک شویی حرفه ای برای تمیز کردن خشک لباس دو تکه ممکن است از 80هزار تومان تا هرجای دیگر نزدیک 180 هزارتومان هزینه کند. بسته به پارچه یا دو تکه یا سه تایی بودن این لباس می تواند افزایش یابد. با گذشت زمان ، تهیه کت و شلوار از خشکشویی ها به جای اینکه در خانه انجام شود ، می تواند هزینه بر باشد. برای روشن کردن همه چیز ، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نحوه تمیز کردن خشک در خانه و اینکه آیا می توانید کت و شلوار خود را با ماشین شستشو دهید بدانید.

شستن کت و شلوار در خانه کمی بیشتر وقت و تلاش می خواهد. اگر از روی برچسب سبد خرید را گرفته اید ، کت را با دقت بشویید و سپس مطمئن شوید که آن را آویزان کرده اید تا به شکل مناسب آن خشک شود.

 

 

شستن کت و شلوار در خانه کار سختی نیست

شما می توانید ماشین هایی بخرید که لباس شما را از راحتی خانه خود تمیز کنند. این دستگاه ها که اغلب بسیار پرهزینه است ، احتمالاً فقط برای افرادی مناسب است که هر هفته یا با انبار جدیدی از لباسشویی ها دیدن می کنند.

همچنین می توانید کیت های تمیز کننده خشک بخرید تا کت و شلوار خود را بشویید. اینها برای دست زدن به لکه ها و کثیفی های سخت چندان مناسب نیستند ، اما می توانند در لباس های سبک پوشیده کار بسیار خوبی انجام دهند.

در عوض ، در اینجا چند مرحله آسان آورده شده است که نشان می دهد چگونه می توانید یک لباس تمیز خشک را فقط در خانه بشویید.

بخوانید:  نحوه انتخاب رنگ مناسب کت و شلوار

1-برچسب ژاکت کت و شلوارهای شستشوی ماشین را بررسی کنید

همچنین می توانید کیت های تمیز کننده خشک بخرید تا کت و شلوار خود را بشویید. اینها برای دست زدن به لکه ها و کثیفی های سخت چندان مناسب نیستند ، اما می توانند در لباس های سبک پوشیده کار بسیار خوبی انجام دهند.

در عوض ، در اینجا چند مرحله آسان آورده شده است که نشان می دهد چگونه می توانید یک لباس تمیز خشک را فقط در خانه بشویید.

2-تست شستن کت و شلوار

قبل از اینکه جلو بروید و لباس خود را بشویید ، یک منطقه کوچک را امتحان کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. برای این کار ، آب را در قسمت کوچکی از لباس خود ، و کمی مواد شوینده و نرم کننده پارچه بمالید. سپس یک پنبه را روی قسمت شسته شده بکشید. اگر هر یک از رنگ ها روی پنبه قرار گرفت ، باید لباس را خشک تمیز کنید. اگر اینطور نباشد ، شما خوب هستید به خشکشویی مراجعه کنید.

3-شستن کت و شلوار

اکنون وقت شستن کت و شلوار خود است. کت و شلوار خود را با پودر و نرم کننده در یک کاسه آب سرد قرار دهید و از آن خارج کنید تا زمانی که به طور مناسب تمیز شود و به آرامی در هر جایی که علائم وجود دارد مالش دهید. سپس ، آن را با آب سرد بشویید و بگذارید تا به طور طبیعی در هوا خشک شود.

اگر ترجیح می دهید ماشین را بشویید ، کت و شلوار خود را پس از چرخاندن داخل آن ، درون کیسه  قرار دهید. ملایم ترین گزینه را برای شستشو انتخاب کنید و مطمئن شوید که سرد است. پس از اتمام شستشو ، کت و شلوار خود را بیرون آورده و صاف بگذارید تا خشک شود. به همین راحتی!

شستن کت و شلوار و خشک کردن آن در خانه امکان پذیر است ، به شرطی که مراقب باشید و تمام اقدامات احتیاطی که در اینجا ذکر کردیم را انجام دهید. هنگامی که بدانید چگونه این کار را انجام دهید ، می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *