پست ها

اندازه گیری پیراهن مردانه

پیراهن

اندازه های پیراهن می تواند حروف الفبا یا عدد باشد. اما چندین فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا بتوانید اندازه پیراهن را کاملاً متناسب با خود بیابید.

اول از همه، ما در دوره مد بسیار متفاوتی نسبت به پدربزرگ و مادربزرگمان زندگی می کنیم. در آن زمان، مردی به ندرت بدون کت کت و شلوارش دستگیر می شد.

از آن زمان استایل ها آرام تر شده اند. به عنوان مثال، سبک های مدرن اغلب شامل شلوار و پیراهن در نمایش کامل است. همچنین پیراهن های مردانه دیگر همیشه زیر ژاکت پنهان نمی شوند.

به همین دلیل ضروری است که مطمئن شوید پیراهن های لباس شما مناسب هستند . وقتی پیراهن شما آزادانه دیده می‌شود، حتی در سایزبندی، جای کمی برای اشتباه وجود دارد.

 

اندازه پیراهن لباس

هنگام خرید یک پیراهن بدون لباس، انتخاب اندازه محدودی دارید. این به این دلیل است که صنعت پوشاک نمی تواند هر شکل بدن را در نظر بگیرد.

نحوه قرارگیری پیراهن روی بدن

این یک مدل تجاری واقعی نخواهد بود و منجر به ضایعات زیادی خواهد شد. اما با تعمیم می تواند به بهترین شکل ممکن عمل کند. در عوض، اندازه‌گیری‌های متوسطی را انجام می‌دهند که منجر به تناسب بیشتر پیراهن‌ها می‌شود.

با این حال، پیراهن ها در انواع شکل ها و اندازه ها وجود دارند . هر یک منحصر به فرد است دلیل آن این است که استانداردی برای آنچه که یک شرکت در نظر می گیرد، مثلاً اندازه متوسط، تعیین نشده است.

نکته خوب این است که اندازه پیراهن لباس معمولاً با دور گردن و طول آستین مشخص می شود. و هنگامی که شما در حال خرید خارج از قفسه هستید، اندازه یا آلفا یا عددی است.

پیراهن های ما رو هم ببین

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5231

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5231 : رنگ مشکی یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی می باشد به همین دلیل برای ست کردن آن با رنگ های دیگر نگرانی نخواهید داشت.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5232

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5232: رنگ سرمه ای یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی می باشد به همین دلیل برای ست کردن آن با رنگ های دیگر نگرانی نخواهید داشت. برای حرفه ای تر نشان دادن خود، این رنگ یک انتخاب عالی است.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5233

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5233: رنگ مشکی یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی می باشد به همین دلیل برای ست کردن آن با رنگ های دیگر نگرانی نخواهید داشت.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ قهوه ای کد 5234

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ قهوه ای کد 5234: رنگ قهوه ای از دسته رنگ های گرم می باشد که می توان آن را در گروه رنگ های پرطرفدار و خنثی دانست. این پیراهن را می توانید با ست اکسسوری های چرم عسلی ست کنید.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای تیره کد 5235

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای تیره کد 5235: رنگ سرمه ای نمادی از حرفه ای بودن و جدی بودن می باشد. ست رنگ سرمه ای با رنگ سفید می تواند یک گزینه جذاب برای استایل شما باشد.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5236

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5236: برای ست کردن رنگی با رنگ مشکی نگرانی نخواهید داشت؛ چراکه رنگ مشکی از دسته رنگ های خنثی می باشد. با استفاده از رنگ های تیره می توانید خود را لاغر تر نشان دهید!
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5237

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5237: ست رنگ سرمه ای با رنگ سفید می تواند یک گزینه جذاب برای استایل شما باشد. رنگ سرمه ای نمادی از حرفه ای بودن و جدی بودن می باشد.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سفید کد 5238

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سفید کد 5238: ترکیب رنگ های سفید و مشکی هیچوقت از دنیای مد جا نمی ماند. شما می توانید این محصول را با هر رنگی ست کنید اما پیشنهاد جامه سرا قطعا یک رنگ تیره می باشد.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

 

شمارش اندازه پیراهن لباس آلفا در مقابل عددی

اندازه عددی بر اساس اندازه یقه و به دنبال آن طول آستین ذکر می شود. به عنوان مثال، برچسبی که “15.5/32-33” خوانده می شود نشان می دهد که دور گردن 15.5 اینچ است و طول آستین آن 32-33 اینچ است.

اندازه آستین پیراهن

گاهی اوقات پیراهن های لباس با اندازه عددی ممکن است شامل اندازه سینه باشد. این برای کمک به دستیابی به تناسب بهتر فوق العاده مفید است. می تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند.

بخوانید:  چگونه سایز مناسب کت و شلوار را پیدا کنیم

سایز پیراهن

اندازه آلفا خیلی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد یا از دست می رود. هر شرکتی ایده متفاوتی از اندازه گیری های بزرگ دارد، بنابراین اندازه ها در نهایت متفاوت می شوند. یک شرکت کوچک برای یک شرکت ممکن است برای شرکت دیگر متوسط ​​باشد.

هیچ اندازه استانداردی بین تولید کنندگان لباس وجود ندارد و تعاریف آنها دلبخواه است. سایزبندی تصادفی و نامشخص است، بنابراین باید پیراهن‌ها را امتحان کنید تا ببینید کدام سایز برای شما مناسب‌تر است.

اندازه سرشانه پیراهن

با این حال، اگر اندازه‌های خود را بدانید، می‌توانید حدس بزنید که به کدام اندازه نیاز دارید.

سایزهای مختلف پیراهن

اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید یک پیراهن را امتحان کنید (مثلاً اگر آنلاین سفارش می‌دهید)، در اینجا قانون کلی خوبی وجود دارد که باید هنگام خرید یک لباس یا پیراهن جدید تاکسیدو بدانید .

  • XS یا اضافی پیراهن لباس کوچک به طور کلی یک 13.5-14.5 اینچ دور یقه خواهد داشت.
  • S (کوچک) اغلب 14.5-15.5 اینچ اجرا می شود.
  • M معمولا یک اندازه گردن 15.5-16.5 اینچ خواهد داشت.
  • L تمایل دارد 16.5-17.5 اینچ کار کند.
  • XL دارای دور یقه 17.5-18 اینچ است.
  • اندازه نهایی ارائه شده خارج از قفسه XXL است ، با اندازه گردن 18-18.5 اینچ.

سایز بندی

باز هم، این اندازه های پیراهن لباس کلی هستند. آنها برای خرید یک پیراهن آماده برای شروع به خریدار کمک می کنند اما روی سنگ نوشته نشده اند.

در صورت خرید اینترنتی پیراهن لباس سایز آلفا، قبل از ارسال سفارش، سیاست بازگشت آنها را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد پیراهن خود را برای سایز دیگری برگردانید.

نکته مثبت این است که پس از آن روش های اندازه گیری آن شرکت را متوجه خواهید شد. می‌توانید آزادانه در آینده از آن‌ها سفارش دهید، زیرا می‌دانید که پیراهن آن‌ها حتماً مناسب شماست.

چگونه سایز پیراهن لباس خود را تعیین کنیم

همانطور که ما مشخص کردیم، برای خرید یک پیراهن لباس استاندارد باید اندازه کلی خود را بدانید. می‌توانید به یک خیاط یا خشک‌شویی بروید تا از کسی بخواهید اندازه‌گیری‌های شما را برای شما انجام دهد.

شما همچنین می توانید این کار را به راحتی در خانه انجام دهید، اگرچه ممکن است بخواهید شخص دیگری در بخشی از آن به شما کمک کند. نوار اندازه گیری خیاطی (ساخته شده از پارچه یا پلاستیک انعطاف پذیر) بهترین ابزار برای استفاده است.

اگر ندارید می توانید از نخ استفاده کنید سپس آن را صاف بگذارید و با خط کش اندازه بگیرید.

  1. دور گردن خود را اندازه بگیرید: متر نوار را پایین، نزدیک پایه گردن خود قرار دهید. مطمئن شوید که محکم است، اما نه خیلی سفت. ½ اینچ اضافه کنید تا مطمئن شوید یقه شما راحت است.
    سایز یقه پیراهن
  2. تا نزدیکترین اندازه اندازه گیری گردن به سمت بالا گرد کنید: اگر متر نوار شما بعد از اضافه کردن نیم اینچ اضافی، 15.5 اینچ می خواند، آن را تا 16 اینچ گرد کنید.
  3. قد آستین خود را اندازه بگیرید: متر نوار را در پشت گردن خود نگه دارید. خط بازوی خود را تا مچ خود دنبال کنید. یک اینچ اضافه کنید و تا نزدیکترین اندازه آستین گرد کنید.
    طول آستین
  4. اندازه گیری سینه خود را پیدا کنید: اندازه گیری نوار را در اطراف سینه خود، درست زیر بغل خود قرار دهید. یک اینچ اضافی برای حرکت اضافه کنید.
  5. دور کمر خود را اندازه بگیرید: متر را دور باریک ترین قسمت کمر خود قرار دهید. برای راحتی نیم اینچ اضافه کنید.
    اندازه کمر پیراهن

هنگامی که این اندازه ها را در دست دارید، آسان تر است که بدانید چه اندازه پیراهن را می توانید از روی قفسه خریداری کنید. از اینجا، تبدیل این اعداد به اندازه آلفا ساده است.

اندازه های عددی دقیقاً برای شما مشخص می کند که کدام اندازه را خریداری کنید. استفاده از این اندازه گیری ها به شما کمک می کند تا تناسب کامل را پیدا کنید.

چگونه تناسب اندازه پیراهن لباس شما را تعیین می کند

این مهم است که هنگام خرید پیراهن لباس به دنبال چه نوع تناسبی هستید. همه رسانه ها برابر نیستند!

در حالی که انواع مختلفی از تناسب وجود دارد ، دو نوع اصلی که می‌بینید کلاسیک (یا استاندارد) و باریک (یا تریم) هستند. یک پیراهن با تناسب استاندارد کمی فضای بیشتری را ارائه می دهد و در نزدیکی کمر مخروطی است.

پیراهن‌های پیراهن مناسب پارچه کمتری دارند و نزدیک‌تر به بدن می‌نشینند. سوراخ بازو نیز روی پیراهن های تریم مناسب بالاتر قرار می گیرد.

اندازه یقه در هر دو برش پیراهن یکسان است. این سینه و کمر است که به طور متفاوت اندازه گیری می شود. فرم بدن شما تناسب اندام شما را تعیین می کند.

پیراهن اسلیم فیت

اگر شما لاغر هستید، در یک پیراهن کوتاه و زیبا به نظر می رسید. تناسب استاندارد روی بدن هایی که در وسط کمی ضخیم تر هستند، بهترین کار را دارد.

نحوه کار استانداردها و اندازه صنعت

همه نمی توانند لباس های دوخت را بخرند. متأسفانه، این تنها راه برای تهیه لباسی است که کاملاً متناسب با کل بدن شما باشد.

اگر بودجه شما فقط به پوشیدن لباس های آماده اجازه می دهد، مطمئن شوید که بهترین پیراهن لباسی را پیدا کنید که نزدیک ترین لباس به سایز شما باشد. این به آزمون و خطای محض نیاز دارد.

اندازه صنعتی برای همه بدنها کار نمی کند. اگرچه طول آستین و دور گردن دو استاندارد مورد استفاده در دیکته کردن سایز پیراهن لباس هستند، اما این دو معیار بهترین اندازه نیستند.

قد و شکل نیم تنه برای به دست آوردن تناسب بهینه بسیار مهم هستند. متأسفانه، صنعت معمولاً این دو سنج را برای اندازه در خریدهای خارج از بازار نادیده می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *