پست ها

لباس اداری چگونه باید باشد؟؟

لباس اداری

واژه‌های لباس اداری  انتظارات خاصی از رسمی بودن دارند.

یک دفتر محافظه کار یا شرکتی از کارکنانش انتظار دارد که ظاهری شیک داشته باشند. این یک محیط حرفه ای است، در واقع، و کارکنان باید با محیط اطراف خود مطابقت داشته باشند.

نحوه ارائه خود در محل کار نشان دهنده احترام شما به نقش در شرکت و جامعه است. این به همکاران، رئیس و مشتریان شما نشان می دهد که به کار خود اهمیت می دهید.

پوشیدن لباس های تجاری-حرفه ای ساده است و برای همه خوب به نظر می رسد. اما ابتدا می خواهم کمی عمیق تر به معنای آن بپردازم.

لباس تجاری-حرفه ای چیست؟

تا زمان ظهور کدهای لباس متفاوت در چند دهه گذشته، تنها یک راه برای لباس پوشیدن برای دفتر کار وجود داشت: کت و شلوار، پیراهن لباس و کراوات. در واقع، امروز هم وجود دارد. فقط اکنون ما آن را کد لباس حرفه ای-تجاری می نامیم.

کت و شلوار اداری

کت و شلوار تنها لباس تجاری در بیشتر قرن بیستم بود.

در اوایل دهه 1900، اکثر مردان برای کار نیازی به پوشیدن کت و شلوار نداشتند. آنها اکثراً کارگر بودند و کت و شلوار فقط خراب می شد. فقط شهروندان ممتاز جامعه کت و شلوار به عنوان لباس تجاری می پوشیدند، عمدتاً در دفتر.

با گذشت زمان و جنگ‌ها باعث تغییر در جامعه شد، مد تمایل به آرامش داشت. لباس زنانه کمتر حجیم و ساده تر شد.

به همین ترتیب، شیوه رسمی لباس پوشیدن مردان رهبری برای دفتر تغییر کرد. کت و شلوارهای صبح جای خود را به کت و شلوارهای معمولی ساده دادند. مردان همچنان محافظه‌کارانه لباس می‌پوشیدند، اما لباس‌های رسمی‌تر برای شب‌ها در نظر گرفته شد.

تغییر دیگری که پس از جنگ ها به وجود آمد این بود که مشاغل اداری رایج تر شد. در حال حاضر، مردان بیشتری به طور منظم هر روز لباس های تجاری-حرفه ای به تن می کنند.

ممکن است سبک کت و شلوارها در طول سال ها تغییر کرده باشد، اما احساسات تغییر نکرده است. لباس پوشیدن برای موفقیت هنوز ارزشمند است. علاوه بر این، بیشتر محیط های کاری همیشه می خواهند کارمندانشان به بهترین شکل ممکن نگاه کنند.

با این حال، هر دفتری تعریف خود را از آنچه در فضای خود قابل قبول است خواهد داشت.

کد لباس گاه به گاه تجاری در مقابل کد لباس تجاری-حرفه ای

کدهای لباس برای دفاتر درجات مختلفی از رسمیت دارند. کسب و کار حرفه ای بالاترین سطح در لباس پوشیدن برای شغل شما است. با این حال، گاه به گاه تجاری در محل کار محبوب تر می شود و با گاه به گاه هوشمند مدرن رقابت می کند .

لباس اداری نیمه رسمی

وقتی صحبت از ترندها می شود، لباس های تجاری-حرفه ای بسیار صیقلی و محافظه کارانه هستند. کسب و کار-کژوال آرام تر و کمتر رسمی است. با این حال، هر دو کد لباس هنوز به سطح خاصی از مراقبت و نگهداری نیاز دارند.

تفاوت اصلی بین کسب و کار کژوال و تجاری-حرفه ای در نقش کت و شلوار است. کت و شلوار برای لباس های تجاری-حرفه ای مورد نیاز است، اما برای گاه به گاه کاری اجباری نیست.

هیچ انحرافی از قوانین تجاری-حرفه ای وجود ندارد. رسمی است و اجازه تفسیر بسیار کمی را می دهد. گاه به گاه تجاری معمولاً بر اساس دستورالعمل های دفتر شما، بر اساس طیفی از لباس پوشیدن شما انتظار می رود.

لباس‌های غیررسمی تجاری تعابیر مختلفی دارند. تا زمانی که درک درستی از معنای دقیق آن در محل کار خود نداشته باشید، در مورد لباس پوشیدن اشتباه کنید. همیشه عاقلانه تر است که به نظر برسید که انگار تلاش زیادی کرده اید تا اینکه به اندازه کافی تلاش نکرده اید.

لباس روزمره

نکته اصلی که با هر کد لباس باید به خاطر بسپارید این است که اینها لباس هایی برای محیط کار شما هستند. شما نباید طوری لباس بپوشید که برجسته باشید و مردم را با نخ های مد روز خود تحت تاثیر قرار دهید.

هر سبک لباسی در تجارت باید ملایم باشد و نباید پر زرق و برق باشد.

لباس های تجاری-حرفه ای

رعایت قوانین لباس حرفه ای به معنای پوشیدن لباس مناسب و دقیق تجاری-حرفه ای است.

لباس تجاری

اصول اولیه یک کد لباس تجاری-حرفه ای برای چندین دهه ثابت مانده است. کت و شلوار قطعه مرکزی است، با یک پیراهن، کراوات، و کفش خوب که جزئیات را پر می کند. یک مرد فقط به چند مورد از این قطعات برای ترکیب و هماهنگ کردن نیاز دارد تا چندین ظاهر با استایل کار ایجاد کند.

کت و شلوار

هر کمد لباس حرفه ای باید با یک کت و شلوار دو یا سه تکه تیره شروع شود. کت و شلوارهای خاکستری زغالی یا سرمه ای هر دو انتخاب عاقلانه ای هستند.

رنگ های روشن تر گاه به گاه هستند. تاریکی در محیط های اداری محافظه کار امن ترین است. نوارهای کوچک یا نوک انگشتی کمی تنوع به پارچه می بخشد.

اگر کت و شلوار تک کت است تعداد دکمه های کت باید دو یا سه باشد. هر دو قابل قبول هستند، اگرچه کت و شلوار دو دکمه مدرن تر به نظر می رسد و به شما کمک می کند کمتر خفه به نظر برسید. یک کت و شلوار دو سینه ممکن است چهار یا شش دکمه داشته باشد.

دو مدل یقه بر روی کت و شلوارهای مناسب برای کسب و کار روزمره پیدا خواهید کرد: یقه های اوج و ناچ. هر دو برای کد لباس تجاری-حرفه ای قابل قبول هستند.

یقه برگردان بهترین سبک برای انتخاب است. این استاندارد سنتی است و همیشه خوب به نظر می رسد. هر کسی می تواند در یک کت یقه ای شیک به نظر برسد.

برگردان اوج یک استایل رسمی‌تر است، اما در عین حال کمی شیک‌تر است. به همین دلیل، ممکن است نخواهید کت های کت و شلوار زیادی با این سبک را در مجموعه تجاری-حرفه ای خود بگنجانید. ممکن است برای محیط شما خیلی زرق و برق دار باشند.

شلوار کت و شلوار می تواند چین دار یا جلوی صاف باشد. چین‌های رو به داخل گزینه‌ای محبوب هستند که شلوار را هنگام نشستن راحت‌تر می‌کنند.

پاهای شلوار را می توان با کاف یا صاف در مچ پا قرار داد. شلوارهای بدون بند رسمی تر دیده می شوند و بنابراین برای لباس های تجاری-حرفه ای مناسب هستند.

بهترین انتخاب ها

کت و شلوار رسمیکت و شلوار اداریکت و شلوار سازمانیکت و شلوار تجاریکت و شلوار کاری

شماره 1: کت و شلوار سرمه ای مدرن از تامی هیلفیگر .
شماره 2: کت و شلوار باریک خاکستری زغالی از Kenneth Cole Unlisted .
شماره 3: کت و شلوار سرمه ای سه تکه با تناسب مدرن توسط Salvatore Exte .
شماره 4: کت و شلوار مشکی باریک کش دار از Calvin Klein .
شماره 5: کت و شلوار مشکی مدرن تامی هیلفیگر .

پیراهن

هر مردی که کت و شلوار دارد باید حداقل یک پیراهن سفید یقه دار، دکمه دار و آستین بلند داشته باشد. این یک عنصر اصلی برای هر لباس تجاری است.

پیراهن های آبی روشن و کم رنگ نیز از لباس های تجاری رایج هستند تا کمی تنوع به ظاهر شما بیافزایند. پیراهن لباس شما ممکن است بافت یا طرح بسیار ظریفی در پارچه داشته باشد.

پیراهن های لباس حرفه ای یا تجاری دارای سرآستین بشکه ای یا سرآستین فرانسوی هستند. سرآستین‌های فرانسوی کمی حرفه‌ای‌تر هستند و از طریق دکمه‌های سرآستین امکان ابراز وجود را فراهم می‌کنند. به یاد داشته باشید که این زینت را مناسب نگه دارید و چیزی بیش از حد فانتزی نداشته باشید.

این ضروری است که پیراهن لباس شما به خوبی بچسبد و از بادکنک بیرون نیاید. یک پیراهن نامناسب می تواند ظاهری کاملاً جلا را از بین ببرد.

بهترین انتخاب ها

پیراهن سفیدپیراهن روشنپیراهن صورتیپیراهن آبی

شماره 1: پیراهن سفید باریک توسط Amazon Essentials .
شماره 2: پیراهن سفید باریک از Calvin Klein .
شماره 3: پیراهن صورتی کلاسیک با دکمه سر دست فلزی J.Ver
شماره 4: پیراهن سفید راه راه آبی باریک از Calvin Klein .

جلیقه (اختیاری)

جلیقه ها ظاهری بدیع به مجموعه شما می بخشند و می توانند برای اکثر افراد بسیار جذاب باشند. جلیقه یک ظاهر بسیار سفارشی است. با این حال، بقیه کت و شلوار شما باید کم رنگ باشد. یک برش یا الگوی مد روز روی کت و شلوار می تواند ظاهر بسیار شلوغی داشته باشد و پیچیدگی جلیقه را از بین ببرد.

جلیقه شما باید به خوبی فرم شما باشد. اگر گشاد باشد، درهم و برهم به نظر خواهید رسید. باید آنقدر بلند باشد که کمر شما را بپوشاند. کمربند با جلیقه نبندید.

یکی دیگر از وسایلی که هنگام پوشیدن جلیقه باید در خانه بگذارید، گیره کراوات است. این فقط زائد خواهد بود زیرا جلیقه کراوات شما را به خوبی نگه می دارد.

هنگام پوشیدن جلیقه، دکمه پایین را باز نکنید. این کمک می کند که جلیقه بهتر روی قاب و باسن شما بنشیند. همچنین وقتی می نشینید اینچ بالا نمی رود.

روابط

یک محیط محافظه کارانه نیاز به کراوات محافظه کارانه دارد. رنگ ثابت بهترین و مطمئن ترین انتخاب است. ممکن است بخواهید از چند راه راه یا الگوهای کوچک برای کمی ذوق استفاده کنید، اما ظاهر را ساده و نه پر زرق و برق نگه دارید.

توجه زیادی به کراوات خود جلب نکنید. به رنگ های خنثی پایبند باشید و هیچ چیز بیش از حد روشن نباشید. رنگ کت و شلوار خود را، پیراهن، و کراوات به یکدیگر مرتبط است و باید عاقلانه انتخاب شده است.

کت و شلوار سرمه ای تجاری

اگر در محیط های تجاری رسمی کت و شلوار مشکی می پوشید ، بهتر است کراوات خود را سیاه نگه دارید. کت و شلوار مشکی با کراوات مشکی مظهر لباس رسمی تجاری است و برای هر محیط اداری مناسب است.

ابریشم یک پارچه کلاسیک برای کراوات رسمی است. همچنین می توانید برای استفاده روزانه با گرانادین یا کراوات بافتنی مخلوط کنید، اما آن را با سایر آزمایش های بافت ترکیب نکنید.

کفش

کسب و کار-حرفه ای در بیشتر زمینه های پوشاک سختگیر است، اما گزینه های متنوعی برای کفش های رسمی پیدا خواهید کرد.

کفش‌های مجلسی جزء ضروری لباس‌های تجاری و یک کالای ضروری برای لباس اداری هستند. ست کردن کفش با کت و شلوار به همان اندازه مهم است که نوع کفش مناسب را پیدا کنید.

آکسفورد

کفش آکسفورد یک کفش کلاسیک جاودانه است که با کت و شلوار ست می شود. این یک کفش بنددار بسته با پاشنه کم است و ظاهری رسمی عالی می دهد. آکسفوردها بسیار پرکاربرد هستند و در کمد لباس هر مرد خوش پوشی باید وجود داشته باشد.

بخوانید:  کت و شلوار مناسب برای مردان سایز بزرگ

شما می توانید یک جفت در هر رنگی داشته باشید و هرگز ترکیبات خود را با کت و شلوارهای خود خسته نکنید. مشکی با همه چیز جفت می شود و ظرافتی را به هر کت و شلواری اضافه می کند.

قهوه ای با کت و شلوار خاکستری تیره یا سرمه ای می تواند بسیار زیبا به نظر برسد، اگرچه به اندازه مشکی محافظه کارانه نیست. کفش های چرمی آکسفورد بسیار ملایم هستند و کفش مناسبی برای لباس شب شما خواهند بود.

شهرآورد

کفش های دربی پس از آکسفورد دومین کفش پرطرفدار هستند. آنها به دلیل ساختارشان کمی رسمی تر هستند زیرا سیستم توری باز دارند. به این معنی که دو ربع بالای کفش باعث ایجاد لنگه هایی می شود که با بسته شدن ظاهری باز می کنند.

این ظاهر باز کفش را کمی حجیم تر از آکسفورد می کند و هنگام ست کردن آن با کت و شلوارهای خاص مشکل ایجاد می کند. علاوه بر این، حتی در چرم اختراعی با یک تاکسیدو سازگار نیست.

دو مدل پنجه رایج برای کفش های دربی وجود دارد. یک انگشت ساده، رسمی ترین دربی است، بدون تزئینات.

از طرف دیگر، یک پنجه کلاهک نیز زیبا به نظر می رسد و می تواند استایلی به آن اضافه کند. پنجه های کلاهک دارای یک تکه چرم اضافی و دوخت روی جلوی کفش هستند. این صرفا آرایشی است.

لوفرها

کفش لوفر ونیزی یک کفش لیز است. دارای طراحی ساده و بدون تزئینات است. همچنین، می‌توانید برای لباس‌های شب رسمی‌تان، یک کفش چرمی مشکی انتخاب کنید.

کفش مشکی لوفرکفش سفید لوفر

این کمترین رسمی ترین کفش برای لباس های تجاری-حرفه ای است زیرا ظاهر کت و شلوار را آرام می کند.

تجهیزات جانبی

همانطور که ممکن است یک کد لباس حرفه ای و تجاری سخت باشد، می توانید مهر شخصی خود را با استفاده از لوازم جانبی روی کت و شلوار و کراوات اضافه کنید.

دکمه سرآستین

اگر سرآستین فرانسوی را انتخاب می کنید، دکمه سرآستین شما باید فلزی باشد، بدون سنگ های قیمتی. تمام فلزاتی که می پوشید باید مطابقت داشته باشند، بنابراین ساعت، گیره کراوات و غیره خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مکمل یکدیگر هستند. نقره ای انتخاب محافظه کارانه تری است.

دکمه سر دست

دکمه سرآستین گره دار بسیار متنوع هستند. آنها با لباس های تجاری-حرفه ای فوق العاده به نظر می رسند، اما می توانند برای کارهای روزمره یا حتی گاه به گاه هوشمند استفاده شوند.

دستمال

یک دستمال نخی یا کتانی ساده سفید یک دستمال کلاسیک است که هرگز نمی توانید با آن اشتباه کنید. ابریشم یک لمس دوست داشتنی می دهد که حتی رسمی تر است.

اگر کمی رنگ می خواهید، می توانید دستمالی پیدا کنید که مکمل کراوات شما باشد. همچنین، یک رنگ تصادفی را بدون بررسی کراوات خود انتخاب نکنید.

تماشا کردن

ساعت بی نقص می تواند بدون زحمت کل ظاهر شما را جمع کند. اما بدون آن، کل لباس حرفه ای می تواند ناقص یا خالی به نظر برسد.

ساعت شما باید دست کم گرفته شود. یک نوار چرمی تیره باید با کفش و کمربند شما هماهنگ باشد. فراموش نکنید که فلز موجود در ساعت شما با سایر فلزات لباس شما مطابقت داشته باشد.

ساعت ها نباید گران باشند. در واقع، انتخاب‌های ساعت‌های مقرون‌به‌صرفه زیادی وجود دارند که می‌توانند ظاهر شما را به شدت بهبود بخشند.

چیزهایی که باید اجتناب کرد

خوب است در مورد چیزهایی که باید در کمد لباس تجاری-حرفه ای خود بگنجانید، توصیه هایی داشته باشید. با این حال، به همان اندازه مهم است که چیزهایی را بدانید که هرگز نباید آنها را در نظر بگیرید.

کت و شلوار مناسب نیست

مطمئن شوید که کت و شلوار کاملا روی شما می آید . اگر کت و شلوار شما خیلی بزرگ باشد، مهم نیست که چقدر پیچیده باشد، شما را نامرتب نشان می دهد. برای خودت یک خیاط خوب پیدا کن او می تواند آن کت و شلوار گشاد را به حالت شلاق درآورد و شما در آن راحت تر خواهید بود.

سایز بندی کت و شلوار

گزینه دیگر سرمایه گذاری در یک کت و شلوار ساخته شده است. لزومی ندارد که این یک کالای لوکس باشد که فقط برای نخبگان محفوظ است. به هر حال، این لباس اداری روزمره شماست.

کت و شلوار مد خیلی زیاد

اگر تنظیمات شما بسیار محافظه کارانه است، آن زمان یا مکانی برای نشان دادن حس مد بی عیب و نقص شما نیست. شما می‌خواهید با آن هماهنگ شوید و به هیچ وجه در ارتباط با مد ظاهر نشوید.

با کت و شلوار خود از لوازم جانبی زیاد خودداری کنید.

اگر محیط فوق العاده محافظه کارانه نیست، با خیال راحت کمی روی روند باشید، اما زیاده روی نکنید. یکی از جزئیات را برای تزئین انتخاب کنید. بیش از یک به نظر می رسد چسبناک.

کفش های نادیده گرفته شده

اگر کفش های شما کوبیده و کتک خورده است، بهتر است آنها را براق کنید یا آنها را پرتاب کنید. اگر پاشنه ها ساییده شده اند، آنها را به تعمیرگاه کفش ببرید.

وقتی روی کفش‌های درجه یک سرمایه‌گذاری می‌کنید، کفش‌هایتان باید برای شما مدت طولانی دوام بیاورند. ممکن است اکنون هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، اما بعداً با عدم نیاز به تعویض کفش های خود، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

10 فروشگاه برتر پوشاک تجاری-حرفه ای

دانستن اینکه از کجا باید به دنبال لباس اداری مناسب باشید می تواند بسیار دشوار باشد. اگر بودجه‌ای دارید، می‌تواند ترسناک‌تر به نظر برسد. با در نظر گرفتن کیفیت کت و شلوار، در مورد ده بهترین فروشگاه لباس تجاری صحبت خواهم کرد.

برخی از این مغازه ها کت و شلوارهای بسیار گران قیمتی را ارائه می دهند ، اگرچه می توان نتیجه گرفت که اکثر آنها مقرون به صرفه هستند . این فهرست گسترده‌ای از بهترین مارک‌های کت و شلوار نیست، اما همچنان به شما نگاه روشنی به آنچه ما دنبال می‌کنیم ارائه می‌کند.

رئیس هوگو

هوگو باس یک برند کلاسیک در کت و شلوار است. هر کت و شلوار در این برچسب بسیار پیچیده است. در اینجا هیچ پیشنهاد جسورانه ای وجود ندارد، فقط رنگ ها و سبک های سنتی وجود دارد. انواع برش‌ها را در اینجا پیدا خواهید کرد تا بیشتر تیپ‌های بدن را زیباتر کرده و برای همه موقعیت‌ها مناسب باشند.

کت و شلوار برند مناسب

بونوبوها

هیچ فروشگاه Bonobos پیدا نخواهید کرد. در عوض، به دنبال “راهنماهای” آنها باشید تا در انتخاب کت و شلوار به شما کمک کنند. آنها خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهند و با شما همکاری می کنند تا مجموعه گسترده آنها را محدود کنید.

کت و شلوار آنها به خوبی با توجه به جزئیات ساخته شده اند و از مواد ظریف با برش دقیق ساخته شده اند.

تامی هیلفیگر

این برند منحصر به فرد آمریکایی که در سراسر جهان مشهور است، در ارائه ظاهری مدرن تخصص دارد. این برچسب به خاطر سبک تند و تیز خود که در بین رقبا متمایز است، شناخته شده است. اما، اجازه ندهید نام تجاری محبوب شما را فریب دهد. کت و شلوارهای تامی هیلفیگر بسیار مقرون به صرفه هستند.

برند تامی هیل فایگر

SuitSupply

این شرکت تنها 20 سال است که وجود دارد و کت و شلوارهای آماده و سفارشی و سایر لباس های تجاری را ارائه می دهد. SuitSupply طرح‌ها، پارچه‌ها و الگوهای بسیاری را با قیمت‌هایی ارائه می‌دهد که مردان توانایی پرداخت آن را دارند. علاوه بر این، کت و شلوار آنها ظاهر تمیزی دارد و قابل تنظیم است.

هندوچینی

Indochino یک شرکت کت و شلوار اینترنتی با قیمت مناسب است. آنها دستورالعمل های ویدیویی در مورد چگونگی اندازه گیری دقیق خود در اختیار شما قرار می دهند. اگر با آن راحت نیستید، آنها شما را در یکی از نمایشگاه های خود اندازه گیری می کنند.

آنها سبک های زیادی را برای ایجاد ظاهر شما ارائه می دهند، اما مراقب باشید که آنها سیاست عدم بازگشت دارند.

کالوین کلاین

کالوین کلاین کت و شلوارهای باکیفیت را ارائه می دهد که به صورت سفارشی از پارچه های درجه یک ساخته شده اند. آنها کمی گران هستند، اما سخت است که عاشق طرح های تمیز و ساده آنها نشویم.

برگردان مشکی

این فروشگاه مد روز ممکن است انتخاب زیادی از کت و شلوارهای تجاری ارائه ندهد، اما آنهایی که ارائه می دهند کاملا کلاسیک هستند.

این شرکت تعداد زیادی مواد مختلف را برای کاهش هزینه ها برای مشتریان خود ارائه نمی دهد. با این حال، هنگام سفارش آنلاین از Black Lapel مانند هر فروشگاه آنلاین دیگری، می توانید خیالتان راحت باشد. اگر شما راضی نباشید، آنها را می پذیرند.

نوردستروم

این فروشگاه مجلل همه برندهای عالی را در یک مکان ارائه می دهد. کلکسیون های کت و شلوار Nordstrom قیمت مناسبی دارند، اما نه خیلی زیاد. اگر منتظر فروش هستید، می توانید یک کت و شلوار عالی با قیمت عالی پیدا کنید.

میسی

میسی یکی دیگر از فروشگاه‌های بزرگ است که مجموعه‌ای عالی از لباس‌های اداری و تجاری را ارائه می‌دهد. فروش مکرر آنها باعث می شود برخی از کت و شلوارهای آنها، به ویژه کت و شلوارهای گران قیمت آنها، یک دزدی واقعی باشد. Macy’s برای کت و شلوارهای اصلی نیز عالی است. شما حتی نمی خواهید برای یکی از فروش های آنها صبر کنید.

آمازون

وقتی صحبت از لباس های تجاری به میان می آید، آنها انتخاب های بسیار زیادی برای مرتب کردن دارند. در واقع، شما می توانید تقریباً هر کت و شلواری را که به دنبال آن هستید، و گاهی اوقات با معاملات قاتل پیدا کنید. علاوه بر این، آمازون اغلب ارسال سریع و رایگان را ارائه می دهد.

امتیاز: نوار کراوات

حالا که کت و شلوار را گرفتید، وقت آن است که آن را چاشنی کنید! بدون کراوات نمی توانید کت و شلوار داشته باشید. نوار کراوات هر نوع کراوات قابل تصوری را ارائه می دهد و احساس گرانی بیش از حد ندارند. ممکن است وسوسه شوید چندین مورد را انتخاب کنید. و فراموش نکنید که قبل از چک کردن، یک یا دو نوار کراوات سفارش دهید. آنها پیشنهادات ارزان قیمت در اندازه های مختلف دارند.

بسته بندی آن

یک تصویر خوب همیشه مهم است، مهم نیست که از چه کد لباسی پیروی می کنید. با این حال، با یک کد لباس حرفه ای-تجاری، درست کردن آن بسیار مهم است.

بخشی از اهمیت این کد لباس این است که به همه کارمندان کمک کند تا مانند یک تیم به نظر برسند و احساس کنند. در واقع، کدهای لباس یک راه عالی برای اطمینان از اینکه همه اعضای تیم در یک صفحه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *