پست ها

چگونه کفش های خود را با کت و شلوار خود ست کنید

کت و شلوار

همانطور که به نظر می رسد شهودی است، مردم اغلب به این فکر می کنند که چگونه رنگ کفش خود را با کت و شلوار خود هماهنگ کنند.

چه از این واقعیت آگاه باشید یا نه، کفش های شما چیزهای زیادی در مورد شما می گویند. بنابراین، انتخاب درست کفش شما برای نمایش تصویر عالی بسیار مهم است.

مدل های مختلفی از کفش های مردانه وجود دارد و هر کدام جایگاه خود را دارند. ساختار و رنگ هایی که انتخاب می کنید به سلیقه و سبک شخصی بستگی دارد.

اما چند قرارداد وجود دارد که باید در نظر داشت. بنابراین هنگام انتخاب رنگ کفش برای پوشیدن با کت و شلوار خود، باید این قوانین را رعایت کنید.

بهترین انواع کفش برای پوشیدن با کت و شلوار

ست کردن کفش با کت و شلوار می تواند مشکل باشد. نوع نامناسب کفش ی با رنگ نامناسب می تواند ظاهر آراسته شما را خراب کند. این به این دلیل است که کفش های شما می توانند فورا زیبایی لباس شما را تغییر دهند.

اما چگونه می توان فهمید که کدام کفش با بقیه لباس های شما بهتر عمل می کند؟

با دقت تصویر را بررسی کنید تا یاد بگیرید که چگونه رنگ و نوع کفش خود را با رنگ کت و شلوار خود مطابقت دهید :

کفش هایی برای پوشیدن با کت و شلوار مشکی

مشکی عدم وجود رنگ است. بنابراین، کفش مشکی واضح ترین انتخاب برای کت و شلوار مشکی است . خوب است که در صورت امکان از این قانون سنتی پیروی کنید. اما در کوتاه مدت، رنگ های دیگر نیز می توانند کار کنند.

کفش با کت و شلوار مشکی

کفش های مشکی را با کت و شلوار مشکی، پیراهن صورتی و کراوات صورتی سرمه ای می پوشند.

این بدان معناست که پس‌زمینه جذابی مانند خاکستری ایجاد نمی‌کند. از نظر فنی، هیچ چیز مانع از ترکیب کت و شلوار مشکی با کفش هایی با رنگ متضاد نمی شود.

فقط حواستان باشد که شما به جای اینکه خوب کنار هم به نظر برسید، در خطر این هستید که عجول به نظر برسید.

کت و شلوار مشکی و کفش مشکی ⭐

از آکسفوردهای سیاه به عنوان اولین و بهترین گزینه استفاده کنید، به خصوص اگر در یک رویداد رسمی شرکت می کنید. بعد، می‌توانید دربی، بند راهبان، چکمه‌های چلسی و چکمه‌های بروگ را انتخاب کنید.

اگر این هنوز هم برای شما ظریف است، کفش های جیر را امتحان کنید. مطمئناً اینها برای یک مراسم کراوات مشکی مناسب نیستند ، اما اگر این مناسبت است، به هر حال باید یک کت شام بپوشید.

کفش مشکی آکسفوردکفش مشکی دربی

شماره 1: آکسفورد با پنجه مشکی اثر La Milano .
شماره 2: کفش های مشکی دربی از Calvin Klein .

کت و شلوار مشکی و کفش قهوه ای

خوب، این می تواند یک ترکیب پیچیده برای به دست آوردن آن باشد. اما ترکیبی از کت و شلوار مشکی با کفش های قهوه ای می تواند به نتایج شگفت انگیزی منجر شود. مشابه ازدواج مشکی و سرمه ای، قهوه ای و مشکی می تواند ظاهری هدفمند ایجاد کند.

هنوز به اندازه کافی تفاوت بین این دو سایه وجود دارد تا یک لباس از نظر زیبایی شناختی ایجاد شود. همچنین، ظاهر مورد علاقه دیوید بکهام است، بنابراین اگر به اندازه کافی برای او خوب است، چرا آن را انجام ندهید؟

کفش قهوه ای چرمیکفش قهوه ای دربی

شماره 1: کفش های قهوه ای دربی Vostey .
شماره 2: کفش های دربی قهوه ای کلاهک تیلدن توسط کلارکز .

کفش هایی برای پوشیدن با کت و شلوار آبی

کت و شلوار آبی یک انتخاب عالی برای مردان با مشغول است، تقویم اجتماعی هوشمند گاه به گاه است. رنگ همیشه معاصر، همیشه پررنگ است و در تمام طول سال کار می کند.

با کت و شلوار آبی چه کفشی بپوشیم

کفش های قهوه ای به خوبی با کت و شلوار آبی و پیراهن سفید هماهنگ می شوند.

آبی کمتر از آبی سنتی است، و سایه‌های روشن‌تر آبی نیز کمی تطبیق‌پذیر هستند. این بدان معناست که شما باید کفش های خود را با احتیاط کمی انتخاب کنید.

کت و شلوار آبی شما به اندازه کافی هوشمند است که می تواند با بروگ های کلاسیک و آکسفوردهای چرمی ست شود و در عین حال به اندازه کافی همه کاره است تا با کفش های کتانی جیر یا حتی چکمه های چوبی ست شود.

کت و شلوار آبی و کفش مشکی

پوشیدن کفش‌های مشکی با کت و شلوار آبی از سوی بسیاری از کارشناسان به اصطلاح مد یکی دیگر از فک‌های ستارگانی محسوب می‌شود. ماهیت رسمی رنگ مشکی می تواند با جنبه های معمولی رنگ آبی تضاد داشته باشد.

گفته شد، این ترکیبی نیست که نباید از آن ترسید. فقط مطمئن شوید که قبل از اینکه با یک ترکیب کفش مشکی و کت و شلوار آبی به بیرون بروید، آینه را دوباره چک کنید.

کفش مشکی دربیکفش مشکی

شماره 1: دربی های سیاه اثر کالوین کلاین .
شماره 2: لغزنده های لوفر مشکی توسط کالوین کلاین .

کت و شلوار آبی و کفش قهوه ای ⭐

کفش‌های قهوه‌ای مانند سرمه‌ای، با رنگ‌های روشن‌تر آبی بهترین تطابق را دارند. و در حالی که قهوه ای تیره می تواند عمق کت و شلوار سرمه ای را تکمیل کند، بهترین گزینه شما در اینجا استفاده از رنگ های روشن تر است.

تسمه های راهب در اینجا به خوبی کار می کنند. بنابراین، بروگ های برنزه و دربی ها را در سایه های قهوه ای کمی غنی تر انجام دهید. به جای موکای تیره به شکلات شیری فکر کنید.

کفش چرمی قهوه ایکفش بند راهب قهوه ای

شماره 1: کفش بند دو نفره قهوه ای روشن La Milano .
شماره 2: بند دو نفره قهوه ای فارانزی .

کت و شلوار آبی و کفش بورگوندی

ترکیبی از رنگ های قرمز و قهوه ای غنی با کفش های شرابی به خوبی با کت و شلوار آبی ترکیب می شود. ظاهر بدون اینکه خفه شود به شکل رسمی می رسد.

بدون زحمت یک حس معاصر را با ظاهری کلاسیک و درجه یک ترکیب می کند. آکسفوردهای شارپ بهترین گزینه شما هستند، اما کفش‌های لوفر و بند راهبان نیز به خوبی کار می‌کنند.

به سراغ چرم بروید و آن ها را به طور مناسب صیقلی نگه دارید تا هوای مطبوع و مطبوع ایجاد شود.

کفش بورگوندی

شماره 1: دربی های سرپوش بورگوندی توسط La Milano .
شماره 2: کفش بورگوندی دو بند راهبان از Asher Green .

کفشی برای پوشیدن با کت و شلوار نیروی دریایی

نیروی دریایی به دلیل اینکه یکی از همه کاره ترین سایه ها در چرخه رنگ است به طور گسترده مورد احترام است. بنابراین اشتباه کردن با کت و شلوار سرمه ای سخت است . سرمه ای رنگی است که تقریباً هر رنگ پوستی را تکمیل می کند.

کفش مشکی می تواند یک ترکیب رنگ عالی با کت و شلوار سرمه ای و پیراهن سفید باشد.

همچنین تعادل موثری بین معمولی و هوشمند فراهم می کند. یک کت و شلوار نیروی دریایی در مجالس رسمی و دفتر کار به همان اندازه به شما کمک می کند.

همانطور که نیروی دریایی ممکن است سازگار باشد، هنوز هم در انتخاب ترکیب کت و شلوار/کفش مورد علاقه مشخصی وجود دارد. بهترین گزینه های شما در اینجا سبک های جیر یا چرم قهوه ای براق است.

زیاد نگران درست کردن سایه نباشید. رنگ های شکلاتی تیره تا روشن همگی با کت و شلوار سرمه ای به خوبی می نشینند. غنای این رنگ ها تضاد دلپذیری را با بی طرفی پولادین نیروی دریایی ارائه می دهد.

انتخاب سبک نیز بسیار باز است. بسته به موقعیتی که در دست دارید، می‌توانید با همه چیز، از چکمه‌های چلسی و کفش‌های لوفر گرفته تا دربی و آکسفورد بروید.

کت و شلوار نیروی دریایی و کفش مشکی ⭐

نیروی دریایی و سیاه در واقع یک مشارکت هوشمندانه است. هیچ لباس آقای دیگری به اندازه کت و شلوار سرمه ای تک سینه ای که با کفش های مشکی ست می شود، برای دفتر کار آماده نیست.

برای کت و شلوار به استایلی بدون الگو بچسبید و از بند راهبان یا دربی های مشکی استفاده کنید تا لهجه ای به ظاهر اتاق هیئت بدهید.

کفش مشکی دربیکفش مشکی آکسفورد
کفش مشکی راهبکفش مشکی دربی

شماره 1: دربی های سیاه اثر کالوین کلاین .
شماره 2: آکسفورد با کلاه پا مشکی اثر کنت کول .
شماره 3: کفش های مشکی دو بند راهبان La Milano .
شماره 4: کفش های دربی مشکی کلارکز .

کت و شلوار نیروی دریایی و کفش قهوه ای

اگر یک لباس برای یادداشت برداری وجود دارد، این همان است. این یک دوتایی واقعاً خوش تیپ هستند، مهم نیست که چه مناسبتی ممکن است باشد.

ست کردن کفش های قهوه ای با کت و شلوار سرمه ای یک ترکیب کلاسیک است که می توانید بارها و بارها روی آن تکیه کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که رنگ های سرمه ای و قهوه ای به سمت رنگ های معمولی تر تمایل دارند.

حتماً کفشی را از ردیف بالاتر انتخاب کنید تا ظاهر شما تیز باشد. یک جفت آکسفورد خوب، بند راهبان یا دربی های چرمی ایده آل هستند.

کفش دربی قهوه ایکفش قهوه ای راهب

شماره 1: کفش های دربی قهوه ای روشن از Jousen .
شماره 2: کفش های بند راهبان قهوه ای ساخته کنت کول .

کت و شلوار نیروی دریایی و کفش بورگوندی

اگر کفش‌های قهوه‌ای یا مشکی باعث خمیازه کشیدن شما می‌شوند، می‌توانید رنگ‌های رنگی را به لباس خود تزریق کنید.

کفش‌های بورگوندی، به‌ویژه بند‌های راهبان و دربی‌ها، نقطه مقابلی زیبایی شناختی نسبت به خنکی کت و شلوار سرمه‌ای شما ایجاد می‌کنند.

این ترکیب تقریباً برای هر موقعیتی که کراوات مشکی نباشد برنده است. فقط در دفتر مراقب باشید، در غیر این صورت ممکن است خود را در معرض یک انضباط قرار دهید.

کفش بورگوندیکفش راهب بورگوندی

شماره 1: دربی های سرپوش بورگوندی توسط La Milano .
شماره 2: کفش بورگوندی دو بند راهبان La Milano .

کفش هایی برای پوشیدن با کت و شلوار خاکستری روشن

وقتی صحبت از سازگاری با کفش می شود، کت و شلوار خاکستری روشن همیشه یک شرط مطمئن خواهد بود.

کت و شلوار خاکستری و کفش قهوه ای

کفش های قهوه ای در مورد کت و شلوار خاکستری روشن ترند هستند.

این رنگ خنثی تقریباً با هر سایه ای که دانشمندان فکر می کنند به خوبی جفت می شود. از جیر صورتی گرفته تا چرم oxblood و همه چیز در این بین.

اما هنوز هم چند ترکیب کلاسیک وجود دارد که ارزش داشتن آنها را در کارنامه موسیقی شما دارد.

از آنجایی که سرد است، سایه‌های روشن‌تر و تیره‌تر خاکستری با رنگ‌های گرم و غنی که ظاهر می‌شوند، بهترین کار را دارند. ناوی و oxblood نمونه های خوبی هستند، اما بورگوندی و قهوه ای هم همینطور.

هر یک از این سایه ها می توانند رنگ کافی را برای ایجاد یک نقطه تمایز به اندازه کافی تزریق کنند. رنگ‌های تیره‌تر مانند شرابی و قهوه‌ای نیز به خوبی کار می‌کنند. در تابستان، رنگ‌های پاستلی باید رنگ انتخابی برای ست کردن با لباس خاکستری روشن شما باشد.

کت و شلوار خاکستری و کفش مشکی

همانطور که کت و شلوار خاکستری تیره به خوبی با کفش های مشکی ست می شود، خاکستری های روشن نیز این کار را انجام می دهند. تاریکی مشکی تصور کلی کت و شلوار خاکستری روشن را کاهش می دهد. این به لباس ظاهر رسمی تری می بخشد.

اگرچه یک لباس تیز و پیچیده است، اما گزینه ای عالی و سبک تر برای مردانی است که می توانند با کت و شلوارهای تیره تر به نظر برسند.

رنگ مشکی همچنین به این معنی است که انتخاب کفش شما تقریباً نامحدود است. با یک جفت چرمی آکسفورد ایمن بازی کنید. یا با چکمه های چلسی جیر بازیگوش شوید.

کفش مشکی آکسفوردکفش مشکی دربی

شماره 1: آکسفورد با پنجه مشکی اثر کنت کول .
شماره 2: کفش های مشکی دربی از Calvin Klein .

کت و شلوار خاکستری و کفش قهوه ای ⭐

کفش هایی با رنگ گرم قهوه ای با کت و شلوارهای خاکستری روشن به طرز شگفت انگیزی خوب کار می کنند. تن برای ایجاد یک هوای تابستانی کلی برای لباس های سبک مناسب است.

کفش های قهوه ای گزینه پیشنهادی من با کت و شلوار خاکستری روشن است زیرا در عین حال بسیار دوستانه و حرفه ای است. این همچنین یک روند تعیین کننده است، و من به آن “سلام می کنم”.

سایه‌های روشن‌تر قهوه‌ای ظاهر مدرن‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که کفش‌های تیره‌تر می‌توانند حس سنتی بصری دلپذیری را به آن‌ها اضافه کنند. نوارهای آکسفورد، دربی یا راهب همگی در این ترکیب کمی متفاوت کار می کنند.

کفش دربی قهوه ایکفش بند راهب قهوه ای

شماره 1: دربی های قهوه ای روشن اثر Jousen .
#2: کفش قهوه ای دو بند راهبان فرانزی .

کت و شلوار خاکستری و کفش بورگوندی

هنگامی که با یک کت و شلوار خاکستری روشن کنار هم قرار می گیرید، کفش های شرابی می توانند جلوه ای خیره کننده به لباس شما ببخشند. این تضاد جسورانه یک «لبه» به ظاهر شیک می‌افزاید.

برای حفظ ظاهری پیچیده و جذاب، به مدل‌های کفش تیز و بدون عارضه مانند Oxfords پایبند باشید.

کفش آکسفورد بورگوندیکفش بورگوندی

شماره 1: آکسفوردهای سرپوش بورگوندی اثر Florsheim .
شماره 2: کفش های دربی سرپوش بورگوندی توسط La Milano .

کفش هایی برای پوشیدن با کت و شلوار خاکستری تیره یا زغالی

کت و شلوار زغالی با وجود رنگ خنثی بودن، عمق زیادی دارد. بنابراین کت و شلوار زغالی وقتی با کفش هایی در رنگ های شرابی، مشکی و قهوه ای ست می شود، می تواند تیز به نظر برسد.

کت و شلوار ذغالی

کفش مشکی بهترین گزینه برای کت و شلوار خاکستری تیره (زغالی) است.

در حالی که این لباس برای مجالس رسمی ایده آل است، اما برای رویدادهای نیمه رسمی نیز یک انتخاب عالی است، به خصوص زمانی که آن را به روشی کمتر سنتی می پوشید.

بخوانید:  با تاکسیدو از چه اکسسوری استفاده کنیم

در مورد کفش‌ها، بهترین گزینه‌های شما تا حد زیادی بورگوندی یا مشکی با چرم باکیفیت است. سایه های عمیق قهوه ای نیز کار می کنند، به ویژه موکا و شاه بلوطی.

برای رویدادهای رسمی با آکسفوردهای مشکی و صیقلی همراه شوید. بند های راهبان نوک تیز برای موقعیت های سرگرم کننده تر.

کفش های لوفر یا چکمه های چلسی در جیر نیز گزینه ای هستند که یک نت طنز را به لباس زغالی شما اضافه می کنند.

کت و شلوار زغالی و کفش مشکی ⭐

شکی وجود ندارد که کت و شلوارهای مشکی وقتی با کفش های تیره تر ست می شوند بهترین ظاهر را دارند. همین را می توان در مورد لباس های زغالی نیز گفت.

بنابراین، کفش های مشکی ساده ترین گزینه برای ست کردن با کت و شلوار زغالی هستند. این یک ظاهر تند و شیک و یک جایگزین عالی برای کت و شلوار مشکی معمولی برای مراسم رسمی است.

کفش مشکی دربیکفش مشکی آکسفورد
کفش مشکی دربیکفش دربی

شماره 1: کفش های مشکی دربی از Calvin Klein .
شماره 2: کفش آکسفورد با پنجه مشکی ساخته کنت کول .
شماره 3: کفش های دربی مشکی کلارکز .
شماره 4: دربی های سرپوش مشکی گلیمان .

کت و شلوار زغالی و کفش قهوه ای

هر چقدر هم که پیچیده به نظر برسد، این ترکیب در مراسم عروسی بسیار مورد علاقه است. جلوه سنتی و با الهام از کلاسیک جایگزینی درجه یک برای لباس استاندارد خاکستری روشن است.

زغالی یک رنگ قوی و غنی است، بنابراین انتخاب کفش شما باید با عمق آن مطابقت داشته باشد. تعادل هوشمندانه و غیررسمی را می توان با یک جفت بند راهبان، بروگ یا حتی چکمه های بروگ به دست آورد.

کفش قهوه ای دربینیم بوت قهوه ای

شماره 1: کلاهک تیلدن دربی کفش قهوه ای توسط کلارکز .
شماره 2: چکمه های Chukka چرم قهوه ای تیره توسط Rockport .

کت و شلوار زغالی و کفش بورگوندی

در حالی که کفش‌های قهوه‌ای همیشه با کت و شلوار خاکستری تیره کار نمی‌کنند، کفش‌های شرابی این کار را به خود جلب می‌کنند. تن تیره و تیره بورگوندی همراه با خاکستری تیره ظاهری متعادل ایجاد می کند.

این لباس برای مجالس رسمی کار می کند. اما برای موقعیت‌های نیمه رسمی نیز گزینه‌ای عالی است، به‌ویژه زمانی که با سلیقه کمتر سنتی پوشیده می‌شود.

کفش آکسفورد بورگوندیکفش بورگوندی آکسفورد

شماره 1: آکسفوردهای سرپوش بورگوندی اثر Florsheim .
شماره 2: آکسفورد بورگوندی توری اثر بولانو .

کفش هایی برای پوشیدن با کت و شلوار قهوه ای

قهوه ای ممکن است در حال حاضر محبوب ترین رنگ در دنیای کت و شلوار مردانه نباشد. اما زمانی که یک کت و شلوار قهوه ای به خوبی انجام شود، می تواند به اندازه ی یک عدد سرمه ای یا خاکستری شیک و شیک به نظر برسد.

کت و شلوار قهوه ای

کفش های بورگوندی جذابیت زیادی برای کت و شلوار قهوه ای ایجاد می کند.

مشکی برای تقریبا هر لباس رنگی، از جمله کت و شلوار قهوه ای، یک شرط مطمئن است. اما شما همچنین می توانید قهوه ای را با تعداد محدودی از سایه های دیگر هماهنگ کنید.

کت و شلوار قهوه ای خود را با توری قهوه ای یا بند راهبان برای بهترین جلوه بپوشید. یا می توانید از لحن گرم و خاکی آن بهره ببرید و با چکمه های چوبا یا چلسی بروید.

کت و شلوار قهوه ای و کفش قهوه ای

این ترکیب کمی واضح ظاهر ترکیبی را ایجاد می کند که هم هوشمند و هم صاف است. این یک اپتیک عالی برای ملاقات با رئیس است، اما در یک شب هوشمندانه نیز کار می کند.

برای رویدادهای نه چندان رسمی، سایه ها را با هم ترکیب کنید، از تیره به خاکی روشن. چکمه های توری، آکسفورد و بروگ کفش ایده آل برای این لباس دور از کسل کننده هستند.

کفش آکسفورد قهوه ایکفش قهوه ای دربی

شماره 1: براون بروگ آکسفورد اثر استیسی آدامز .
شماره 2: کفش های دربی قهوه ای کلارکز .

کت و شلوار قهوه ای و کفش شرابی ⭐

همانطور که احتمالاً تا به حال متوجه شده اید، بورگوندی تقریباً با هر سایه ای از کت و شلوار کار می کند. قهوه ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. علاوه بر این، بورگوندی تقریباً قرمز خونی بهترین تعریف برای کت و شلوار قهوه ای شما است.

چکمه‌های چرم با درخشندگی باکیفیت یا چکمه‌های جیر oxblood چلسی ظاهر را با استعداد و جذابیت کامل می‌کنند.

کفش دربی بورگوندیکفش آکسفورد بورگوندی

شماره 1: کفش های دربی بروگ بورگوندی توسط Rockport .
شماره 2: آکسفوردهای سرپوش بورگوندی اثر Florsheim .

کفش هایی برای پوشیدن با کت و شلوار برنزه/بژ/کرم

ظاهر روشن و برنز کت و شلوارهای برنزه ، کرم و بژ آنها را به یک انتخاب محبوب در تابستان تبدیل کرده است. این زیبایی روشن و تمیز را با یک جفت کفش سبک حفظ کنید.

کت و شلوار رنگ روشن

کفش های قهوه ای روشن و کت و شلوار بژ زیبایی زیبایی را برای تابستان ایجاد می کنند.

قهوه ای تیره، مشکی و شرابی ممکن است خیلی سنگین به نظر برسند. گزینه بهتر این است که این لباس را با کفش های سفید یا قهوه ای روشن ست کنید.

کت و شلوار بژ/کرم و کفش قهوه ای روشن ⭐

این یک گزینه عالی برای کت و شلوار بژ یا کرم است. این یک ظاهر ایده آل برای تابستان است اما به اندازه کافی کلاسیک برای عملکردهای رسمی است. قهوه ای روشن همیشه یک انتخاب برنده خواهد بود.

برای ظاهری کلاسیک و صیقلی، بین آکسفورد یا بروگ انتخاب کنید. یا برای لمس آرام‌تر به سراغ کفش‌های راحتی و جیر بروید.

کفش دربی قهوه ایکفش چرمی قهوه ای

شماره 1: کفش های دربی قهوه ای روشن از Jousen .
شماره 2: بند دو نفره قهوه ای روشن La Milano .

کت و شلوار بژ/کرم و کفش سفید

اگر به یک مراسم نیمه رسمی دعوت شده اید، می توانید کت و شلوار بژ یا کرم خود را با کفش های سفید ست کنید. این ظاهر نور سراسری به طرز طراوت بخشی عمل می کند و برای رویدادهای خارج از منزل ایده آل است.

به استایل های غیررسمی تر بچسبید. بروگ‌های آرام، کفش‌های لوفر و حتی صندل‌های سفید بدون لک، به این استایل جسورانه کمک می‌کنند.

کفش سفیدکفش سفید لوفر

شماره 1: لوفرهای سفید اثر کنت کول .
شماره 2: لوفرهای سفید اثر برونو مارک .

انواع کفش های مجلسی که می توانید با کت و شلوار بپوشید

به طور کلی، کفش های مجلسی براق رسمی ترین هستند. همچنین، از نظر رنگ، قهوه‌ای کمتر از مشکی رسمی است و توری‌ها بالاتر از لغزش هستند.

انواع مختلف کفش

در سبک توری بسته، کناره های کفش از بالا بیرون می آیند. سپس کمی به بیرون می‌پیوندند و یک V شکل می‌دهند که بند‌ها در وسط کفش به هم می‌رسند.

در مقابل، توری باز از قطعات جانبی جداگانه تشکیل شده است که به سمت مرکز زبان جمع می شوند. باز هم، الگوها و ردیف های بروگوینگ از رسمی بودن کفش ها می کاهد.

و هر چه جزئیات بیشتر باشد، سطح آراستگی کمتری دارد. بنابراین در اینجا لیست ما از کفش های مجلسی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد.

آکسفورد

کفش مشکی آکسفورد

این کفش کلاسیکی است که هر مرد طنزپردازی باید داشته باشد. آکسفورد را می توان به راحتی با سیستم توری بسته آن با دوخت های مشخص در امتداد پایین تشخیص داد.

استایل آکسفورد اغلب دارای پشتی کوتاه و کفش پاشنه کوتاه است. این به کفش ها ظاهری براق و مرتب می بخشد. لباس‌های آکسفورد برای پوشیدن با کت و شلوار ایده‌آل هستند و برای هر مناسبت رسمی گزینه‌ای مناسب هستند.

استایل‌های مشکی و صیقلی حتی برای سخت‌ترین لباس‌ها نیز به خوبی کار می‌کنند. اما سایر انواع آکسفورد برای انواع مناسبت های اجتماعی مناسب هستند، رسمی و کمتر رسمی.

شهرآورد

کفش قهوه ای دربی

اگر کفش‌های آکسفورد محبوب‌ترین نوع کفش‌های مجلسی هستند، دربی در رتبه دوم قرار می‌گیرد. این مدل کفش دارای سیستم توری باز با طراحی کم‌تر پیچیده است که به موجب آن آکسفورد بسته می‌شود.

دربی نیز یک مدل کفش بسیار راحت است. می توان آن را به راحتی با کت و شلوار ست کرد و برای تمام مراسم های نیمه رسمی کاملاً مناسب است .

سبک های سنتی و بسیار جلا داده شده در چرم، ظاهر کلاسیک عالی را ایجاد می کند. اما اگر به دنبال کفش راحتی و راحتی هستید، یک جفت کفش جیر دربی نیز می تواند انتخابی عالی و همه کاره باشد.

بروگ

کفش دربی بروگ

اصطلاح “بروگ” می تواند کاملا گیج کننده باشد. این نام اشاره ای به فرآیند خراطی است که شامل تزئین کفش با سوراخ های عمیق است.

به این معنی که از نظر فنی، سبک های دیگر با این نوع دکوراسیون اغلب به عنوان بروگ طبقه بندی می شوند. حتی اگر در واقعیت، آنها در دل یک دربی یا یک آکسفورد باشند.

همه سردرگمی ها را کنار بگذاریم، بروگ یک کفش با سبک و شخصیت است. آنها را می توان به راحتی، تقریباً با هر کت و شلواری و همچنین با شلوار جین پوشید.

بند راهب

کفش قهوه ای راهب

اگر یک نوع کفش مجلسی شیک و منحصر به فرد بیشتر مورد توجه شماست، نمی توانید با بند راهبان اشتباه کنید. یک بند منفرد روی بالای کفش، با یک یا دو سگک، تاثیر ستارگی بند راهبان را ایجاد می کند.

بند راهبان انتخاب خوبی برای بیشتر ظاهرها است، از رسمی، مانند یک مصاحبه شغلی یا جلسه کاری حرفه ای گرفته تا یک شب بیرون رفتن با پسرها. این سبک برای هر مردی که به دنبال یک استایل شیک است پاسخ می دهد.

این به لباس شما سطح علاقه ای بالاتر از دربی یا آکسفورد استاندارد می دهد. از چرم بسیار صیقلی بچسبانید تا ظاهری تمیز و تیز را حفظ کنید.

لوفر

کفش مشکی لوفر

این کفش بدون بند، بسیار شبیه به ساخت موکاسین است. لوفرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی روی آن‌ها قرار می‌گیرند، و برای افزودن حس آرامش به لباس‌های رسمی مناسب هستند.

این سبک با هر تعداد ظاهری به خوبی کار می کند. کفش های کت و شلواری می توانند با کت و شلوار عالی ست شوند، به خصوص وقتی که با سلیقه بپوشند. کفش‌های لوفر پنی یک کلاسیک محبوب هستند، در حالی که کفش‌های منگوله‌ای چرمی ظاهری غیررسمی، اما همچنان ملایم ایجاد می‌کنند.

اگر می خواهید تحت تاثیر قرار دهید، یک جفت کفش راحتی مخملی را در نظر بگیرید. آنها کم و بیش تضمین می کنند که سرهای زیادی را برگردانند.

چکمه چلسی

چکمه چلسی

بسیار خوب، بنابراین وقتی به فکر کفش های شیک هستید، چکمه ها ممکن است بلافاصله به ذهنتان نرسد. اما لازم نیست اینطور باشد.

استایل درست بوت، ظاهری شیک به ظاهر رسمی مردان ایجاد می کند. به عنوان مثال، چکمه های چلسی را می توان با هر چیزی از لباس های کوکتل ست کرد تا راحت و غیررسمی ست کرد.

راز این نیم بوت های گرد در کناره های کش دار آن است. این بدان معنی است که آنها را می توان با سهولت باور نکردنی روشن یا خاموش کرد.

همچنین نیاز به سگک یا توری را از بین می برد. و عدم وجود بست های سنتی است که به چلسی ظاهری فوق العاده تمیز و فوق العاده براق می دهد.

چکمه چوکا

نیم بوت قهوه ای

همانطور که از نام آن پیداست، چکمه های Chukka یک مدل بوت لباس دنج هستند که تا مچ پا متوقف می شود. این ارتفاع کوتاه به این معنی است که چوکاها به حداقل توری نیاز دارند که ظاهری بدون عارضه ایجاد می کند.

این سبک ساده اما تیز همچنین به این معنی است که چکمه های Chukka برای هر دو مدل لباس نیمه رسمی و غیر رسمی ایده آل هستند.

این سبک گاهی اوقات می تواند در چرم سنتی ظاهر شود، اما جیر نیز بسیار رایج است. که به سادگی به تصویر راحت و آرام بوت می افزاید.

کفش قایق

کفش قایق

امروزه کفش های قایق بیشتر و بیشتر محبوب شده اند. به خصوص در مناطق جنوبی ایالات متحده. به طور کلی از چرم ساخته شده اند، آنها می توانند بدون توری یا توری باشند.

کفش های قایق برای کت و شلوار گزینه پیشنهادی نیستند. اما در رویدادهای نادر هوشمند در محیط های گرم و “آبی”، می توان آنها را بسیار مفید یافت.

شرکت در یک رویداد قایق یا قایق تفریحی یا شرکت در یک عروسی ساحلی ممکن است دلیل خوبی برای پوشیدن کفش های قایق باشد. این می تواند یک راه حل کاملا راحت باشد.

صندل

صندل

برای شیک پوشیدن در تابستان مجبور نیستید پاهای عرق کرده را تحمل کنید. درست است، دمپایی می تواند بدون شک انتخاب نامناسبی در یک سناریوی رسمی و آراسته باشد.

با این حال، گاهی اوقات یک جفت صندل شیک می تواند دقیقا همان چیزی باشد که لباس شما به آن نیاز دارد. اگرچه برای استفاده از کراوات مشکی توصیه نمی شود، یک جفت صندل می تواند در جلسات آخر هفته و رویدادهای غیررسمی هوشمند به خوبی کار کند.

به سراغ چرم در سبک های هوشمند و منحصر به فرد بروید تا برای داشتن بهترین جلوه، کمی پاپ به لباس هوای گرم خود اضافه کنید.

کلمات پایانی

لباس بخش عمده ای از ارائه یک جنتلمن است . اما کفش های او به اندازه کت و شلوار او قابل توجه است.

زمانی بود که انتخاب یک جفت کفش برای پوشیدن با کت و شلوار به همین سادگی بود. شما گزینه آکسفوردهای رسمی یا دربی های کمتر رسمی را داشتید. عادت زنانه.

اما در دوران آرام‌تر و کمتر قاعده‌دار لباس‌های مردانه، همه چیز به همین سادگی نیست. همه چیز از کفش های غیررسمی گرفته تا صندل های چرمی می تواند به عنوان کفش کت و شلوار استفاده شود. فقط باید بدانید که آنها را با کدام کت و شلوار ست کنید.

همانطور که گفته شد، سبک های کلاسیک هنوز هم غالب هستند. و با دلیل موجه آکسفورد و دربی همچنان سنگرهای کفش های لباس مردانه هستند. هر مرد طنزپرداز باید حداقل یک جفت از هر کدام را داشته باشد.

آکسفوردهای مشکی شیک، باکلاس و برای پوشیدن با کت و شلوار شام ایده آل هستند. همچنین، دربی‌های قهوه‌ای یک اسب کار خوش‌تیپ می‌سازد و به اندازه کافی همه کاره است که می‌توان آن را در مراسم عروسی پوشید. و دفتر استفاده شوند.

در نهایت، هر دو این مدل کفش‌ها برای هر چیزی که تقویم شما را به سمت شما می‌آورد، جای خوبی برای شما خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *