پست ها

پوشیدن ساعت هوشمند با کت و شلوار

کت و شلوار

آیا ساعت هوشمند می تواند با کت و شلوار سازگار باشد؟ به نظر می رسد که پاسخ این است

در طول سال‌ها، همه آن‌ها تشخیص اینکه کدام ساعت‌ها «مناسب کت و شلوار» هستند را آسان کرده‌اند.

اما اکنون ساعت های هوشمند وارد صحنه شده اند و همه چیز کمی پیچیده شده است. تقریباً سال خوبی بود که بازار ساعت‌های هوشمند شروع به کار کردن.

ساعت هوشمند و لباس

ساعت‌های هوشمند حدوداً در سال 2010 معرفی شدند. در حالی که آنها عمدتاً به عنوان رایانه‌های کوچک مناسب افراد جامعه شروع به کار کردند،

ساعت‌های هوشمند تنها پسوند گوشی شما هستند. بدون گوشی هوشمند برای همگام سازی، آنها فقط ساعت های معمولی هستند.

ساعت هوشمند

کیفیت ساخت و استایل این ساعت ها 10 برابر ساعت های  تناسب اندام است و قیمت نیز همچنان بالا می‌رود، زیرا ویژگی‌های جدیدتر و بهتری به بازار می‌آیند.

پس این چه ارتباطی با کت و شلوار دارد؟ و بهترین برندها کدامند؟ درست مانند گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ نیز جزو برترین انتخاب‌ها هستند. اما، وقتی نوبت به کت و شلوار می رسد، گزاره های متفاوتی نیز داریم.

اگر به دنبال سبک، کاربردی و ارزش برای پول هستید، ما پیشنهادات مناسبی برای شما داریم. در اینجا بهترین انتخاب های ما در ساعت های هوشمند برای به رخ کشیدن لباس رسمی خود آمده است :

بهترین ساعت های هوشمند با کت و شلوار

نام
تصویر
تماس ها را مدیریت کنید؟
بند
قیمت
فسیل نسل 5
انتخاب برتر
فسیل نسل 5
بله
iOS و اندروید
سیلیکون
فولاد ضد زنگ
تقریبا 206 دلار

اپل واچ سری 5
اپل واچ سری 5
بله
iOS
سیلیکون
تقریبا 384 دلار

سامسونگ گلکسی اکتیو 2
سامسونگ گلکسی اکتیو 2
بله
اندروید
سیلیکون
تقریبا 249 دلار

ساعت هوشمند Emporio Armani 3
ساعت هوشمند Emporio Armani 3
بله
اندروید و iOS
آلومینیوم
اختیاری: لاستیک
تقریبا 375 دلار

TAG Heuer Connected Modular 45
TAG Heuer Connected Modular 45
بله
iOS و اندروید
فولاد ضد زنگ
تقریبا 2697 دلار

Fitbit Versa 2
Fitbit Versa 2
بله
iOS و اندروید
بافته شده
اختیاری: سیلیکون
تقریبا 228 دلار

ساعت هوشمند دیزل فول گارد 2.5
ساعت هوشمند دیزل فول گارد 2.5
بله
iOS و اندروید
چرم
اختیاری: فولاد ضد زنگ
تقریبا 199 دلار

ساعت هوشمند Letsfit ID205L
بهترین معامله
ساعت هوشمند Letsfit ID205L
بله
iOS و اندروید
ترموپلاستیک
تقریبا 35 دلار

Samsung Galaxy Watch
Samsung Galaxy Watch
بله
اندروید و iOS
سیلیکون

اکثر این ساعت ها کاملاً قابل تنظیم هستند. این بدان معناست که اگر استایل خاصی در ذهن دارید، می توانید آن را با ساعت هوشمند خود مطابقت دهید.

ساعت هوشمند فسیل نسل 5

ساعت فسیلبا هدف سبک گاه به گاه هوشمند، به ساعت هوشمند Fossil Gen 5 نگاه نکنید. این سیستم عامل بر روی WearOS گوگل اجرا می‌شود و دارای ردیاب فعالیت، ردیاب ضربان قلب، GPS، و ساختار ضد شنا و سایر ویژگی‌ها است.

سری Fossil Gen 5 در رنگ ها و سبک های مختلف موجود است. طراحی مینیمالیستی آن با ویژگی‌های مفید آن را به گزینه‌ای عالی برای حرفه‌ای‌های کسب‌وکار تبدیل می‌کند تا اثری ماندگار بر جای بگذارند. به غیر از بند های استیل ضد زنگ، شما همچنین می توانید آنها را با بند های چرمی کلاسیک ست کنید تا ظاهری پیچیده را تکمیل کنید.

 

شگفتی‌های فناوری مطمئناً از وحشی‌ترین انتظارات ما فراتر رفته‌اند – خواه یک ساعت هوشمند قوی باشد که تمام آنچه ما از یک تلفن هوشمند انتظار داریم انجام دهد یا توانایی نظارت از راه دور تلفن‌های همراه با mSpy .

صنعت ساعت‌های هوشمند در سال‌های آینده شاهد نوآوری‌های بیشتری خواهد بود، که خبر خوبی برای برادران مناسب ما است. یک خرید رسمی بدون یک ساعت زیبا ناقص است، و اکنون زمان آن است که با سرمایه گذاری روی یک ساعت هوشمند شیک و بادوام، لباس خود را تقویت کنید.

اپل واچ سری 5

اپل واچبرای طرفداران اپل، هیچ چیز مناسب‌تر از آخرین اپل واچ سری 5 برای پوشیدن با هر لباس رسمی نیست.

چه به یک جلسه حرفه ای بروید، یک شام یا حتی یک روز معمولی را در دفتر سپری کنید، این ساعت هوشمند مد روز مطمئنا همه جا را به خود معطوف می کند.

ساعت‌های اپل ترکیبی عالی از سبک، ظرافت و کاربرد با چندین حسگر حیاتی، سیستم‌عامل خوب و قابلیت سفارشی‌سازی گسترده هستند.

آخرین نسخه همچنین دارای یک صفحه نمایش رتینا همیشه روشن برای بررسی زمان درست مانند یک ساعت معمولی در هر زمان است. علاوه بر این، ضد آب است، بنابراین نیازی نیست نگران عرق کردن اطراف مچ دست خود یا دور زدن در استخر باشید.

 

سامسونگ گلکسی اکتیو 2

گلکسی اکتیواگر به دنبال ظاهری پیچیده با طراحی مینیمالیستی هستید، این ساعت هوشمند مناسب شما برای پوشیدن گاه به گاه و حرفه ای است.

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Active2 دارای سیستم عامل کاربر پسند تایزن است که آن را برای کاربرانی که برای اولین بار از ساعت هوشمند استفاده می کنند ایده آل می کند.

همچنین دارای عملکردهای تشخیص تمرین خودکار و ردیابی خواب است. بنابراین نه تنها یک ساعت خوش‌نظر است، بلکه عمر باتری عالی آن، آن را به انتخابی عاقلانه، به‌ویژه برای حرفه‌ای‌های پرمشغله تبدیل می‌کند.

در حال حاضر ساعت های هوشمند نه تنها در مورد عملکرد هستند، بلکه بر فرم و سبک تمرکز دارند. و این قطعه ترکیبی سالم از هر دو است.

 

ساعت هوشمند Emporio Armani 3

ساعت هوشمندهیچ چیز به اندازه یک ساعت ساده و با ظاهر کلاسیک توسط یکی از مشهورترین برندهای لوکس موجود در بازار، از خوش سلیقه و درجه یک صحبت نمی کند. بنابراین اگر اکسسوری می خواهید که ظاهر شما را با یک کت و شلوار ملایم به شیوه ای زیبا تکمیل کند، این ساعت هوشمند پاسخ شماست.

آرمانی کار قابل ستایشی را در جذب فناوری به یک طراحی کلاسیک انجام داد و این طیف در مواد مختلفی عرضه می شود.

در حالی که دسته بندی سنتی فولاد ضد زنگ وجود دارد، کسانی که به دنبال اضافه کردن رنگی از روشنایی به ظاهر خود هستند، می توانند ساعت های آلومینیومی رنگارنگ را انتخاب کنند.

ساعت هوشمند آرمانی از WearOS گوگل سازگار با گوشی های iOS و اندروید استفاده می کند و از چیپست اسنپدراگون 3100 کوالکام پشتیبانی می کند. همچنین، یک بلندگوی داخلی برای موسیقی و برقراری تماس وجود دارد و حالت‌های باتری جدید امکان استفاده طولانی‌تر را فراهم می‌کنند.

 

ساعت هوشمند دیزل فول گارد 2.5

ساعت دیزلدر بدنه چرم و فولاد ضد زنگ چند رنگ، صفحه ساعت قابل تنظیم و بند ساعت قابل تعویض موجود است؟

اکنون، این ساعت هوشمندی است که می توانید با هر نوع کت و شلواری آن را تطبیق دهید. علاوه بر این، دارای بسیاری از ویژگی های جالب مانند شارژ بی سیم و همگام سازی است.

برای نمایش انواع اعلان ها و دریافت تماس ها و پیام ها با هر دو گوشی اپل و اندروید متصل شوید. آن را با کت و شلوار بپوشید و از میان جمعیت بایستید.

بخوانید:  با انتخاب ساعت مناسب، سبک خود را مطابقت دهید

 

TAG Heuer Connected Modular

ساعت تگ هیوئرTag Heuer’s Connected Modular شاهکاری دیگر با تمام ویژگی های یک ساعت هوشمند مدرن است و تبار سوئیسی آن را متمایز می کند.

این واقعیت که با یکی از برندهای برتر مرتبط است، مطمئناً در هر جمعی تأثیر قوی خواهد گذاشت. قطب نما، GPS، ژیروسکوپ، شتاب سنج و سنسور ضربان قلب از جمله ویژگی های تعیین کننده آن هستند.

با محافظ یاقوت کبود مقاوم در برابر خش برای صفحه نمایش، در رنگ مشکی یا فلزی PVD با قاب سرامیکی عرضه می شود. بند و صفحه را با کت و شلوار خود ست کنید تا از این اکسسوری داغ برای ظاهری شیک، اسپرت یا غیررسمی استفاده کنید.

 

Fitbit Versa 2

ساعت فیت بیتFitbit Versa 2، بر خلاف سایر ساعت‌های هوشمند، برای جایگزینی تلفن شما اینجا نیست. این بیشتر شبیه یک ساعت تناسب اندام با قابلیت های ساعت هوشمند است. شما همچنان باید گوشی خود را هر جا که می روید حمل کنید. و این اصلا چیز بدی نیست.

قیمت برای چنین ساعت هوشمند متقاعد کننده ای منصفانه است. علاوه بر این، دارای بسیاری از ویژگی های مفید مانند پرداخت های بدون تماس و سایر برنامه های محبوب است. قطعا انتخاب خوبی است! علاوه بر این، با کت و شلوار فوق العاده به نظر می رسد.

 

Samsung Galaxy Watch

ساعت گلکسیSamsung Galaxy یک ساعت هوشمند با کیفیت بسیار عالی است. نمایشگر زیبایی دارد همچنین ساعت‌های هوشمند سامسونگ ظاهری زیبا دارند که آن‌ها را برای بسیاری از کت و شلوار پوشان مطلوب می‌کند. این دارای طراحی قابل تنظیم است که آن را به یک لوازم جانبی دوست داشتنی تبدیل می کند.

آخرین نسخه که به سادگی با نام Galaxy Watch شناخته می شود، جانشین Gear S3 معروف است. به این ترتیب، گلکسی واچ از نظر باتری، عملکرد و نرم افزار بسیار بهبود یافته است. و قیمت منصفانه و مقرون به صرفه برای چنین ساعت هوشمند جالبی است. چنین زرق و برق!

ساعت هوشمند Letsfit ID205L

ساعت لتس فیتبا قیمت مقرون به صرفه ای عرضه می شود. پشت کت و شلوار خیلی خوب به نظر می رسد. اگر نمی خواهید خیلی فنی شوید، این ساعت هوشمند انتخاب خوبی خواهد بود.

هشدارهای اعلان مانند رویدادهای تقویم، متون، ایمیل ها و موارد دیگر را ارائه می دهد. حتی یک میکروفون داخلی نیز دارد تا بتوانید تماس بگیرید. مطمئنا بهترین ساعت هوشمند نسبت به قیمت. چه معامله ای!

ساعت هوشمند در مقابل ساعت های تناسب اندام

ساعت های هوشمند مانند ساعت های تناسب اندام نیستند که عملکرد کاملا متفاوتی را ارائه می دهند.

تعریف ساعت های تناسب اندام به عنوان یک لوازم جانبی خوب در شرایط فعلی دشوار است زیرا آنها بیشتر به دنبال ردیاب سلامتی شما هستند تا یک لوازم جانبی.

این ساعت‌ها برای افرادی که رژیم دارند، افرادی که باشگاه بدن سازی میروند و افرادی است که می‌خواهند با تغذیه همراه باشند. آنها حتی هنگام خواب استفاده میشود و دائماً اطلاعات سلامتی را به یک برنامه داخلی ارسال می کنند.

ساعت تناسب اندام

در مورد اینکه کدام یک بهتر است، هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. آن چیزی را بپوشید که برای شما بهتر است.

آنها همچنین برای حفظ ظاهری تمیز در کل عالی هستند. به طور متوسط ​​تلفن بیش از آنچه که شما می خواهید در روز خاموش می شود. بنابراین صرفاً ضربه زدن به مچ دست به جای نگاه کردن به تلفن، کار مهمی است.

ساعت های تناسب اندام که می توانید در نظر بگیرید

گزینه های ساعت های تناسب اندام زیادی وجود دارد که می توانید با آنها شروع کنید. اغلب اوقات، با پلاستیکی روبرو می شوید که شبیه پلاستیک ارزان قیمت نیست.

اکنون، اینجاست که با یک هشدار بزرگ، همه چیز امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد. با کمی تحقیق، برندهای خاصی وجود دارد که مردم توصیه می کنند. اما وقتی با ساعت‌های هوشمند مقایسه می‌شود، به نظر می‌رسد باریک باشند.

فیت بیت

یکی از بزرگترین برندهای موجود در بازار Fitbit است . آنها اکثر ساعت های تناسب اندام موجود در بازار را تشکیل می دهند.

برای من، Fitbit بهترین گزینه برای هر کسی است که به دنبال ست کردن ساعت تناسب اندام با کت و شلوار است. آنها تنها تولید کننده بزرگی هستند که مدل ساعت های خود را برای کت و شلوار پوشان در نظر گرفته اند.

ساعت ورزشی

یکی از پرفروش ترین مدل های فیت بیت، Versa، ترکیبی عالی با کت و شلوار است. به خاطر داشته باشید که این بدان معنا نیست که شبیه رولکس خواهد بود! اما هنوز هم بسیار بهتر از یک برند غیر تجاری مناسب است.

برای مینیمالیست ها، به نظر می رسد Fitbit Alta برای اکثر مردم انتخاب همه جانبه است. با Alta، سبک های برخوردی کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

اگر می خواهید تجربه ردیاب تناسب اندام کامل را داشته باشید، Fitbit اجازه می دهد تا ردیاب خود را به طور کامل سفارشی کنید. این شامل نوارها و صفحات کاملاً قابل تعویض است.

گارمین

خریدارانی که از زیبایی‌شناسی Fitbit راضی نیستند، می‌توانند مارک‌های دیگری را امتحان کنند، که در زمینه‌های خاصی موفق یا از دست می‌دهند. یک مثال خوب می تواند Garmin و ساعت های تناسب اندام آنها باشد که برای کت و شلوار عالی هستند.

گارمین دارای استایل، ظاهر و حتی رنگ‌های پایین است. اگر چرم دوست دارید، نوارهای چرمی آن ها حس خوبی دارند و شیک هستند. اما با همه ظاهر عالی، برخی از عملکردها با ردیاب تناسب اندام واقعی از بین رفته است.

ساعت گارمین

گارمین به دلیل ادغام آن در بازار ساعت های تناسب اندام مورد تحسین و تمجید قرار گرفته است. و از آنجایی که مهمترین چیز ردیابی تناسب اندام است، این چیز بدی است.

خریداران می توانند گارمین بخرند و استایل مناسب را برای کت و شلوار دریافت کنند. یا می‌توانند به یک Fitbit و طراحی ضربه‌ای یا از دست دادن آن بچسبند. این مورد کلاسیک ظاهر بیش از کارکرد است، یکی از مرگبارترین عبارات برای هر لباس پوشی.

بسته بندی آن

لوازم جانبی مانند ساعت های هوشمند با کت و شلوار استفاده می کنند و سال هاست که همینطور بوده است. این بدان معناست که ساعت‌هایی وجود دارند که سبک‌های آن‌ها نوع کت و شلوار پوشنده را مشخص می‌کند.

ساعت مچی مردانه

اما، درست مانند بسیاری از چیزهای زندگی، ساعت های هوشمند یک اسباب بازی گران قیمت هستند. آنها یک ضرورت نیستند و به هیچ وجه واجب نیستند . آنها را گزینه خوبی برای داشتن در نظر بگیرید، اما نه اولویت. بنابراین، اولویت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *