پست ها

راهنمای پیراهن مردانه: سبک ها و انواع

پیراهن مردانه

انتخاب پیراهن مردانه

رویداد خاص در زندگی هستید یا صرفاً از یک ظاهر پیچیده تر برای مشاغل روزمره لذت می برید ، هزاران مدل پیراهن پیراهن وجود دارد که مرد می تواند از بین آنها انتخاب کند.

اما چگونه بفهمیم که مورد مناسب را پیدا کرده ایم؟ مخصوصا وقتی سبک ها ، رنگ ها و تناسب های بسیار زیادی وجود داشته باشد؟ وقتی پای کار به میان می آید ، هر پیراهنی به اندازه فردی که آن را می پوشد منحصر به فرد و متنوع است.

درک اهمیت پیراهن پیراهن برای خرید یک پیراهن مناسب بسیار ضروری است. این راهنما با اصول اولیه انتخاب بهترین گزینه پیراهن لباس به شما کمک می کند.

چگونه می توان پیراهن مجلسی خود را به درستی متناسب کرد

اصطلاح “یک اندازه برای همه مناسب است” به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. پیدا کردن سایز پیراهن مناسب بدون شک از این قاعده مستثنی نیست. در واقع ، عناصر بسیار زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اندازه عمومی به ندرت به اندازه ای سازگار است که مناسب هر فرد باشد.

سایز پیراهن

بنابراین چگونه می توان تعیین کرد که کدام اندازه برای ما مناسب است؟

هدف نهایی از شفاف سازی همه انواع پیراهن های پیراهن این است که ابزاری را در اختیار مردان قرار دهیم که بتوان از آنها برای پیدا کردن تناسب کامل خود استفاده کرد. اگر یک قسمت یا خیلی سفت یا خیلی شل باشد ، نه تنها ناراحت کننده نخواهد بود ، بلکه فاقد ارائه کلی و واضح کلی است که همه ما آرزو داریم.

پیراهنی که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است نه تنها از بدنش آشکار است بلکه یقه ، شانه ها و آستین ها را نیز مشاهده می کند.

هیچ کس دوست ندارد پیراهن آنقدر تنگ بپوشد که دکمه ها کشیده شوند. بنابراین ، شما در معرض افشاگری و ناراحتی قرار می گیرید. از طرف دیگر ، احتمالاً افراد بسیار کمی هستند که دوست دارند در پیراهن های خود شنا کنند.

هنگام انتخاب اندازه ، شکل و سبک مناسب برای شما ، یک تعادل ظریف لازم است. همچنین ، یک نکته مفید این است که از خود بپرسید ، “آیا این کار حرفه ای به نظر می رسد ، اما احساس راحتی می کند؟”

فیت کردن پیراهن

جنبه های مختلف پیراهن مردانه وجود دارد که باید به صورت جداگانه به آنها توجه شود. این امر به ویژه هنگام انتخاب مناسب برای فرم بدن و نیازهای خاص شما صادق است.

 

حقیقت این است که همه قسمتها به تنهایی به همان اندازه مهم هستند که در کل با هم هستند.

انواع پیراهن مردانه

در مورد تناسب یک پیراهن مردانه ، مطمئناً یک گزینه مثبت وجود دارد. با این حال ، این همچنین بدان معناست که ایده انتخاب کدام برای شما بهترین کار را می کند تا حدودی می تواند یک کار طاقت فرسا باشد.

پیراهن های فیت کلاسیک مناسب

پیراهن های فیت کلاسیک مناسبپیراهن های پیراهن کلاسیک مناسب از آن نوع هستند که حضوری بی انتها دارند. در حقیقت ، این یکی از سنتی ترین پیراهن های پیراهن در بازار است.

بخوانید:  آیا برای مهمانی باید کراوات یا پاپیون زد؟

این پیراهن در نهایت پیراهنی با کمی شکل جعبه ای است و در قسمت بازوها و بدن کمی گشادتر است. تناسب کلاسیک به کاربر اجازه می دهد آزادانه حرکت کند ، بدون احساس یا محدودیت در هنگام پوشیدن پیراهن ساده تر.

مسلماً این سبک می تواند برای فریم های نازک بسیار مناسب باشد. با این حال ، برای کسانی که به فضای بیشتری در قسمت میانی خود نیاز دارند ، خوب کار می کند.

اگرچه این سبک هنوز هم برای بسیاری انتخاب اول است ، اما اخیراً تغییراتی در نحوه مناسب بودن پیراهن پیراهن افراد به ویژه مردان جوان ایجاد شده است.

از آنجایی که پوشیدن پیراهن های مجلسی بدون روکش ژاکت برای مردان بیشتر پذیرفته شده است ، نیاز به ظاهری متناسب بیشتر رواج یافته است. بنابراین ، سبک بعدی خود را معرفی می کنیم.

پیراهن های مجلسی مدرن

پیراهن های مجلسی مدرنپیراهن لباس مجلسی مدرن استایلی است که جایی در وسط لباس کلاسیک و باریک قرار دارد. این ظاهر بین تنگ و جادار را ارائه می دهد.

این ظاهر در نهایت راحتی تناسب کلاسیک را حفظ می کند اما ظاهر باریک تر گزینه باریک تناسب اندام ذکر شده در بالا را به ارمغان می آورد.

گزینه ای مدرن که به شما این امکان را می دهد که همچنان آن را بدون کت بپوشید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که پیراهن در جایی که نباید بیرون می آید ظاهر می شود.

پیراهن های مجلسی باریک

 

پیراهن های مجلسی باریک

 

 

پیراهن های لباس باریک ، مسلماً امروزه محبوب ترین

مناسب برای پیراهن های مجلسی هستند. این به این دلیل است که آنها ظاهر بسیار مناسب تری نسبت به پیراهن های کلاسیک و مدرن ارائه می دهند.

سبک این پیراهن شیک تر است زیرا ظاهری براق تر و برجسته تر ارائه می دهد. این عمدتا در نتیجه نیاز محدود به مقدار اضافی پارچه است.

با توجه به اینکه این تناسب در انتهای باریک پیراهن مرئانه وجود دارد ، این سبک برای افرادی که بدن آنها در قسمت باریک تر است نیز مناسب خواهد بود.

پیراهن های مجلسی Skinny Fit

پیراهن های مجلسی باریک

مدل پیراهن مردانه تناسب اندام برشی بسیار باریک در اطراف سینه و شانه ها ایجاد می کند. در نتیجه ، این انتخاب مرسوم در بین مردان جوان یا لاغر است.

مشابه گزینه باریک تناسب اندام ، این گزینه این ایده را بیشتر تداوم می بخشد که برای احساس راحتی در هنگام پوشیدن باید لاغر باشید.

به راستی ، مدلهای مختلف پیراهن لباس وجود دارد ، و ممکن است در ابتدا تا حدودی گیج کننده باشد. با این حال ، شما می توانید از این بابت راحت باشید که بدون توجه به اندازه و شکل شما ، استایلی وجود دارد که برای شما مناسب خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *