پست ها

پیراهن تاکسیدو چیست و چگونه آن را بپوشیم

پیراهن تاکسیدو

سوال اولیه: پیراهن تاکسیدو چیست؟

تاکسدوها و پاپیون هابرای رویدادهای رسمی همه توجه را به خود جلب می کنند. آیا تا به حال به پیراهن خاصی که باید همراه کت و شلوار خاص خود بپوشید بسیار فکر کرده اید؟

پیراهن تاکسیدو نیازها و اجزای متفاوتی با پیراهن لباس استاندارد دارد. این تصور وسوسه انگیز است که پیراهن تاکسیدو را فقط یک پیراهن سفید بپوشید ، اما چیزهای بیشتری از آن وجود دارد.

پیراهن تاکسیدو و پیراهن کت و شلوار

دستبندها ، دکمه ها و لوازم جانبی همه با آنچه برای پیراهن های معمولی برای کت شلوار می پوشید متفاوت است  . کل آرایش پیراهن با سبک و قطعات جلو متفاوت است.

برای اطمینان از اینکه بازی "A" خود را با پیراهن رسمی خود می آورید ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

رویدادهایی که می توانید پیراهن تاکسیدو بپوشید

در حال حاضر ، احتمالاً تمرین را می شناسید: دعوت نامه ای برای عروسی یا رویدادی دریافت می کنید و روی آن " کراوات سیاه " آمده است . شما به طور خودکار به سراغ تاکسیدوی خود می روید. برای همراهی با آن به یک پیراهن مناسب نیاز دارید!

رویدادهایی که می توانید پیراهن تاکسیدو بپوشید

 

شاید از پیراهن های ما خوشت بیاد

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5231

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5231 : رنگ مشکی یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی می باشد به همین دلیل برای ست کردن آن با رنگ های دیگر نگرانی نخواهید داشت.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5232

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5232: رنگ سرمه ای یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی می باشد به همین دلیل برای ست کردن آن با رنگ های دیگر نگرانی نخواهید داشت. برای حرفه ای تر نشان دادن خود، این رنگ یک انتخاب عالی است.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5233

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5233: رنگ مشکی یک رنگ غالب و یک رنگ خنثی می باشد به همین دلیل برای ست کردن آن با رنگ های دیگر نگرانی نخواهید داشت.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ قهوه ای کد 5234

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ قهوه ای کد 5234: رنگ قهوه ای از دسته رنگ های گرم می باشد که می توان آن را در گروه رنگ های پرطرفدار و خنثی دانست. این پیراهن را می توانید با ست اکسسوری های چرم عسلی ست کنید.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای تیره کد 5235

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای تیره کد 5235: رنگ سرمه ای نمادی از حرفه ای بودن و جدی بودن می باشد. ست رنگ سرمه ای با رنگ سفید می تواند یک گزینه جذاب برای استایل شما باشد.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5236

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ مشکی کد 5236: برای ست کردن رنگی با رنگ مشکی نگرانی نخواهید داشت؛ چراکه رنگ مشکی از دسته رنگ های خنثی می باشد. با استفاده از رنگ های تیره می توانید خود را لاغر تر نشان دهید!
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5237

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سرمه ای کد 5237: ست رنگ سرمه ای با رنگ سفید می تواند یک گزینه جذاب برای استایل شما باشد. رنگ سرمه ای نمادی از حرفه ای بودن و جدی بودن می باشد.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سفید کد 5238

880,000 تومان
پیراهن اسپورت گلدوزی رنگ سفید کد 5238: ترکیب رنگ های سفید و مشکی هیچوقت از دنیای مد جا نمی ماند. شما می توانید این محصول را با هر رنگی ست کنید اما پیشنهاد جامه سرا قطعا یک رنگ تیره می باشد.
  • برش اسلیم فیت
  • پارچه پوپلین کش
  • سایزبندی از S تا XXL

 

علاوه بر کراوات مشکی ، سایر مراسم رسمی که پیراهن تاکسیدو انتخاب عاقلانه ای خواهد بود شامل رویدادهای کراوات سفید ، کراوات مشکی خلاقانه و حتی رویدادهای اختیاری کراوات سیاه است.

به بیان ساده ، هر رویداد رسمی که به چیزی بیشتر از کت و شلوار معمولی شما نیاز داشته باشد ، شامل فراخوانی برای پیراهن تاکسیدو می شود.

پیراهن تاکسیدو

این پیراهن از پیراهن استاندارد شما متمایز است و نباید با کت و شلوار استاندارد پوشیده شود. همیشه. کت و شلوار هر چقدر هم که زیبا باشد ، نمی توانید پیراهن تاکسیدو را با آن بپوشید.

نحوه پوشیدن پیراهن تاکسیدو

بیشتر اوقات ، وقتی لباس می پوشیم ، زیاد به این فکر نمی کنیم که لباسمان چگونه با ما متناسب است. این امر به ویژه هنگام انتخاب لباس های معمولی صادق است. اگر همه چیز کمی بزرگ و بزرگ است ، ما ناراحت نیستیم.

به نظر می رسد که ما آن را برای راحتی ترجیح می دهیم! ما شلوار و پیراهن مان را گشاد می پوشیم تا بتوانیم راحت حرکت کنیم.

نحوه پوشیدن پیراهن تاکسیدو

هر چند لباس رسمی داستان بسیار متفاوتی است. اگر لباس های رسمی گشاد و گشاد باشند ، در نهایت شلخته و بی دقتی به نظر می رسد.

لباس رسمی نیاز به تناسب کامل دارد. هر جنبه ای از تاکسیدو شما باید طوری به نظر برسد که انگار فقط برای شما طراحی شده است. کاپشن و شلوار تاکسیدو شما ممکن است بسیار مورد توجه قرار گیرد ، اما پیراهن توکسیدو شما نیز نیاز به توجه دارد.

قبل از هر چیز ، پیراهن تاکسیدو خود را با اطمینان بپوشید. هدف این است که طعم فوق العاده خود را افزایش دهد. با این حال ، برای دستیابی به این هدف باید به چند نکته توجه کنید:

متناسب با بدن

پیراهن تاکسیدو شما باید بدن شما را در آغوش بگیرد در حالی که به شما اجازه می دهد راحت حرکت کنید. هنگام انتخاب بهترین سایز قفسه سینه ، باید احساس کنید پیراهن تاکسیدو مرتب و منطقی به نظر می رسد.

متناسب با بدن

هنگام قرار دادن آن در شلوار ، نباید پارچه زیادی بیرون بیاید. با این حال ، اگر پیراهن توکس شما دارای مواد کمی است که نمی توانید آزادانه حرکت کنید ، در این صورت بسیار کوچک است. این هم خوب نیست

پیراهن تاکسیدو باید تا آنجا که ممکن است باریک باشد بدون این که شما را از این بترساند که پیراهن با هر حرکت شما پاره شود. در حالت ایده آل ، به دنبال پیراهن تاکسی باشید که به آرامی در کمر باریک می شود.

متناسب با بدن

برای تأیید مناسب بودن آن ، به شانه ها نگاه کنید. درزهای شانه باید درست در انتهای شانه های شما ختم شود.

مناسب گردن

وقتی پیراهن تاکسیدو خود را امتحان می کنید ، آن را تا انتها ببندید. برای قرار دادن دو انگشت بین یقه و گردن خود نباید مشکلی داشته باشید.

مناسب گردن

اگر نمی توانید به راحتی این کار را انجام دهید ، گردن برای شما بسیار محکم است و باید فوراً دور ریخته شود. یک پیراهن تاکسیدو که آنقدر تنگ روی شما است یک منظره ناخوشایند است و پوشیدن آن بسیار ناخوشایند است.

اگر هنگام قرار دادن انگشتان خود اتاق یدکی وجود دارد ، پیراهن تاکسیدو خیلی بزرگ است. اگر گردن به طور قابل ملاحظه ای در اطراف یقه شل است ، برای شما بسیار بزرگ است. هنگامی که کراوات خود را می بندید ، این پارچه اضافی جمع می شود و بسیار جذاب به نظر نمی رسد.

آستین ها را مناسب کنید

برای اینکه بدانید آستین پیراهن توکسیدو شما مناسب شما است یا خیر ، به کاف ها توجه کنید . وقتی شما در حالی که بازوهای خود را در کنار خود قرار داده اید ایستاده اید ، کجا سقوط می کنند؟

آستین ها را مناسب کنید

آنها باید درست در زمان شکستن مچ شما به پایان برسند. اگر آستین شما خیلی بالاتر از مچ دست شما باشد ، ناخوشایند به نظر می رسد. خیلی پایین تر ، و مچ دست شما شل و ول و بی دقت به نظر می رسد.

عرض کاف نیز باید مناسب باشد. نباید آنقدر محکم باشد که نتوانید آستین خود را بالا یا پایین بکشید یا حتی یک ساعت مچی روی مچ خود قرار دهید. با این حال ، نباید آنقدر شل باشد که زیر مچ افتاده یا دهانه بسیار بزرگی داشته باشد.

در حالت ایده آل ، هنگامی که کت اسکیدو خود را پوشیده اید ، آستین پیراهن شما باید بیرون بیاید. اگر “تا” past از آستین کت شما بیرون می آید ، پیراهن تاکسیدو شما مناسب است.

رنگ پیراهن تاکسیدو

پوشیدن تاکسیدو همیشه به این معنا نیست که شما باید کلون کامل همه مردان دیگر در اتاق باشید. راه هایی وجود دارد که می توانید ظاهر خود را شخصی کرده و سبک کوچکی از سبک خاص خود را اضافه کنید.

یکی از راههای مهم برای تشخیص خود انتخاب رنگ برای پیراهن تاکسیدو است. من در مورد رنگ های دیوانه کننده ای صحبت نمی کنم که در دهه 60 و 70 محبوب بودند. روشهای ظریف تر و مناسب تری برای ترکیب سرعت وجود دارد.

پیراهن تاکسیدو سفید

قبل از اینکه از داشتن پیراهن توکسیدو با رنگ های مختلف هیجان زده شوید ، باید گفت که رنگ سفید رسمی ترین گزینه است. همیشه ترد و روشن به نظر می رسد. به دلایلی کلاسیک است سفید رنگی بدون خطر است که به احتمال زیاد در آن احساس می کنید در خانه هستید.

پیراهن تاکسیدو سفید

اگر رویداد کاملاً رسمی است ، باید با پیراهن تاکسیدو سفید همراه شوید. یک رویداد بسیار رسمی جایی نیست که بخواهیم اوضاع را متزلزل کنیم. به سنت پایبند باشید

پیراهن های مجلسی تک رنگ

آیا می توانید حدس بزنید دومین رنگ پرطرفدار پیراهن های امروزی چیست؟ سیاه است! رنگ مشکی یک انتخاب بسیار شیک و مدرن برای پیراهن تاکسدو است ، اما رسمی ترین نیست. مطمئناً تاکسیدو شما معمولی تر می شود.

پیراهن های مجلسی تک رنگ

اگر در یک رویداد خلاقانه کراوات مشکی شرکت می کنید ، چرا سایه روشن دیگری را برای پیراهن تاکسیدو خود امتحان نکنید؟ صورتی کم رنگ یا آبی روشن می تواند با یک تاکسیدو مشکی خیره کننده باشد.

در هر یک از این موارد ، باید مطمئن باشید که این مراسم یک رویداد استاندارد کراوات سیاه نیست. اگر میزبان شما انتظار بالاترین حالت رسمی را دارد ، پیراهن تاکسیدو رنگی انتخاب درستی نیست.

استایل یقه پیراهن تاکسدو

یقه پیراهن آنقدر جزئیات کوچکی دارد که شاید وسوسه شوید تصور کنید فکر چندانی نمی کند. Au contraire! مدل یقه شما می تواند برای پیراهن تاکسیدو شما تفاوت ایجاد کند.

یقه آنقدر نزدیک به نقطه کانونی ، صورت شما قرار دارد که مهم است که این جزئیات را به درستی دریافت کنید. یک حرکت غلط در اینجا می تواند کل لباس شما را از بین ببرد.

یقه پیراهن تاکسیدو یقه پیراهن استاندارد لباس شما نیست. در اینجا هیچ یقه ای با دکمه پایین پیدا نخواهید کرد! بنابراین ، نوک بال و نیمه گسترده رایج ترین و قابل قبول ترین انتخاب برای یک گروه کراوات سیاه است.

یقه Wingtip

یقه Wingtip رسمی ترین و شیک ترین گزینه ای است که می توانید بپوشید. کل یقه مانند یقه استاندارد روی خود جمع نمی شود.

یقه فراک

نقاط روی این نوع یقه ها مانند بالها جمع می شوند. فقط پوشیدن با تاکسیدو مناسب است.

انتخاب یقه نوک بال برای پیراهن تاکسی ، برای نمایان کردن پاپیون شما بهترین گزینه است. فقط به یاد داشته باشید که چون یقه ای در پشت گردن جمع نمی شود ، کل بند کراوات شما قابل مشاهده است.

این بدان معنی است که حتی مهمتر این است که از پاپیون کلیپ دار استفاده نکنید.

یقه نیمه پهن

یقه پهن رایج ترین نوع یقه روی پیراهن ها است. اصطلاح “گسترش” به فاصله بین نقاط یقه اشاره دارد.

یقه نیمه پهن

نقاط و زاویه ها می توانند متفاوت باشند ، اما یقه نیمه پهن فاصله کمتری بین نقاط یقه نسبت به اسپرد معمولی دارد.

یقه های نیمه پهن برای همه سطوح رسمی خوب است. آنها برای کت و شلوار و تاکسیدو کار می کنند و می توانند انواع کراوات را در خود جای دهند.

پیراهن توکسیدو با یقه نیمه پهن کمی رسمی تر از یقه نوک بال نیست اما باز هم انتخاب بسیار مناسبی برای پوشیدن است.

استایل های آستین کوتاه پیراهن تاکسدو

کاف یک پیراهن لایه ای از پارچه است که پیراهن روی بازوی شما به پایان می رسد. شامل مقداری حاشیه می شود تا پارچه به پایان ناتمام نرسد.

بخوانید:  نحوه پوشیدن کت و شلوار: قوانین ناگفته

جای تعجب نیست که انواع مختلفی از لباس های رسمی وجود دارد. این که آیا شما برای پیراهن تاکسدو خود کاف استاندارد بشکه ای انتخاب کرده اید یا کاف های شیک فرانسوی ، در حال انتخاب مطمئن هستید.

تا زمانی که ژاکت تاکسیدو خود را بر نداشته باشید ، دستبندهای شما چندان قابل مشاهده نخواهد بود. وقتی کاپشن شما پوشیده است ، فقط باید در صورتی از پیراهن خود استفاده کنید که پیراهن تاکسیدو شما کاملاً مناسب باشد.

کاف فرانسوی

کاف های فرانسوی بهترین سبک برای پیراهن های تاکسیدو هستند. آنها فقط در لباس رسمی یافت می شوند و بسیار شیک هستند.

آستین فرانسوی

کاف های فرانسوی با انتهای باز متمایز می شوند. آنها در پایین محصور نشده اند بلکه یک بار گرد می شوند.

دو طرف آستین ها با گیره های دستبند محکم شده اند. این یک فرصت عالی برای افزودن و کار در کمی ابراز وجود است.

کاف های فرانسوی رسمی ترین گزینه برای پوشیدن پیراهن های تاکسیدو هستند.

کاف های قابل تبدیل

دستبندهای قابل تبدیل شبیه یک آستین آستین معمولی است که اکثر مردم به آن عادت دارند. با این حال ، یکی از ویژگی های کلیدی این مدل کاف پیراهن تاکسیدو را از کاف استاندارد بشکه متمایز می کند.

آستین قابل تبدیل

طبق تعریف ، دستبندهای قابل تبدیل کاف های بشکه ای هستند که به کاف های فرانسوی تبدیل می شوند. آنها می توانند یک محفظه دکمه استاندارد داشته باشند یا می توانند تبدیل به استفاده از دکمه سر دست روی سوراخ های دکمه اصلاح شده خود شوند.

قابلیت قرار دادن کاف برای دکمه سر دست ، چیزی است که آنها را در کد تاکسیدو کاربردی می کند. از طرف دیگر ، دستبندهای استاندارد بشکه ای برای پیراهن های لباس معمولی هستند و با کت و شلوار پوشیده می شوند.

دستبندهای کانورتیبل مطمئناً یک گزینه معمولی تر از کاف های فرانسوی هستند اما پوشیدن آنها با پیراهن تاکسیدو کاملاً قابل قبول است.

پیراهن های پیراهن تاکسیدو

پارچه پیراهن یک نوار پارچه ای با سوراخ های دکمه ای و دکمه هایی است که در وسط پیراهن تاکسیدو قرار دارد. این پارچه اضافی روی پیراهن دوخته شده و لایه دیگری از مواد را ایجاد می کند.

چه کسی می دانست که حتی این قسمت کوچک پیراهن را می توان سبک کرد؟ و هنوز اینجاییم. این یکبار دیگر ثابت می کند که وقتی صحبت از لباس رسمی می شود ، شیطان واقعاً در جزئیات است.

پیراهن تاکسیدو

این سبک به عنوان سبک جلویی ساده نیز شناخته می شود و فقط برای پوشیدن تاکسیدو مناسب است.

پیراهن تاکسیدو

دکمه های بالای این چوب اغلب برداشته می شوند و به عنوان سوراخ دکمه باز باقی می مانند. این کار به این منظور انجام می شود که به جای آن می توانید ستون های دکمه را وارد کنید.

دکمه های استاندارد روی پیراهن تاکسیدو تابو محسوب می شوند و معمولاً یا پوشانده می شوند یا کاملاً برداشته می شوند.

پیراهن جلو

این رایج ترین سبک برای پیراهن ها در همه انواع است. پارچه در اینجا روی خود جمع می شود و دوخته می شود. این را تقریباً در همه پیراهن های سبک تجاری مشاهده خواهید کرد.

پیراهن جلو

برای پیراهن های تاکسیدو نیز مناسب است ، اما سطح رسمی پایین تری در نظر گرفته می شود.

بدون پلکت

این سبک را جبهه فرانسوی نیز می نامند. در این ظاهر ، هیچ نوار پارچه ای اضافی در مرکز وجود ندارد. ظاهری بسیار شیک و تمیز ایجاد می کند. کاملاً مدرن و ساده است.

بدون پلکت

این سبک برای گروه های رسمی و رسمی بسیار عالی است. با این حال ، این کمترین رسمی از بین همه گزینه های بسته است.

پالت پوشیده شده

این چوب در غیر این صورت به عنوان “جبهه پرواز” شناخته می شود. این شامل یک لایه اضافی از مواد روی دکمه ها می شود و در اصل آنها را پنهان می کند. این یک روش نسبتاً مبتکرانه است که نگران دکمه های خود نباشید.

پالت پوشیده شده

یک روکش چوبی جلوه ای صاف و تمیز ایجاد می کند. این در بالاترین سطح مقیاس رسمی قرار دارد ، بنابراین همیشه مناسب برای تاکسیدو شما است.

استایل جلو پیراهن تاکسدو

پیراهن های تاکسدو اغلب دارای یک تکه پارچه اضافی در مرکز هستند. این به عنوان پلیسه شناخته می شود یا معمولاً به آن بیب گفته می شود. این پارچه پارچه ای است که پیراهن های تاکسیدو را تقریباً از همه پیراهن های مجلسی دیگر متمایز می کند.

به عبارت دیگر ، ساق بند ویژگی ای است که به چوب پیراهن جلو تاکسیدو سبک می بخشد و فقط با تاکسیدو می توان آن را پوشید. برای بالاترین حالت رسمی ، پیراهن هایی که با تاکسیدو پوشیده می شوند باید چین دار باشند.

جلو پیراهن تاکسیدو پلیسه دار

پلیسه ها چین های پارچه ای هستند که در هر انتهای آن با دوخت محکم شده اند. بر روی پیراهن های چین دار افقی و روی برخی از پیراهن های تاکسیدو عمودی خواهید دید.

جلو پیراهن تاکسیدو پلیسه دار

برای این مدل پیراهن تاکسیدو ، چین هایی در دو طرف دکمه ها وجود دارد. آنها در تمام طول پیراهن تاکسیدو بالا و پایین می روند و از پارچه مشابه بقیه پیراهن ساخته شده اند.

پیراهن ها ظاهری بسیار سنتی دارند و مدت هاست که استاندارد پیراهن تاکسیدو محسوب می شوند. برای استفاده مدرن تر از پیراهن تاکسدو چین دار ، پیراهن باریک تری را امتحان کنید.

جلو پیراهن Pique Bib Tuxedo

برای داشتن ظاهری بسیار تمیز ، پیراهن تاکسی ساق بلند جلو را امتحان کنید. با این مدل پیراهن تاکسیدو ، متریال متفاوت و سفت تری به مرکز جلوی پیراهن دوخته شده است.

جلو پیراهن Pique Bib Tuxedo

پارچه سنگین تر از بقیه پیراهن است و بافت دارد. معمولاً بافته می شود و در پارچه گودی دارد. این یک اثر بسیار ظریف است.

جلوپنجره پیک کمی رسمی تر از پلیسه است. در واقع ، در اصل فقط برای تاکسیدوهای کراوات سفید استفاده می شد.

جلو پیراهن ساده تاکسیدو

برای نهایت سادگی و مینیمالیسم ، یک پیراهن تاکسیدو جلو بدون چین را امتحان کنید. همانطور که از نامش پیداست ، ساده و بدون تزیین است.

جلو پیراهن ساده تاکسیدو

پیراهن بدون پیراهن براق ، مدرن و ترد است. همچنین از بین پیراهن های تاکسیدو کم رسمی ترین است ، بنابراین این انتخاب را در پس زمینه رویداد بسنجید.

جلو پیراهن تاکسیدو روفلد

در دهه 1970 ، لفافه ها روند اصلی بودند. آن دهه انحطاط تقریباً ظاهر یک نسل کامل را خراب کرد. این سبک با روف های بزرگ خود بیش از حد پیش رفت.

با این حال ، رهایی برای این سبک وجود دارد. با افزودن یک پیچ و تاب مدرن به روفل ها ، ظاهری است که بار دیگر سرگرم کننده و سرشار از شخصیت است.

جلو پیراهن تاکسیدو روفلد

قرعه کشی برای رسمی ترین رویدادها نیست. اما قطعاً نگاهی است که هنگام شرکت در رویدادی خلاقانه و کمی متفاوت باید در نظر داشته باشید.

پارچه های پیراهن تاکسیدو

موادی که پیراهن تاکسیدو شما از آن ساخته شده است بسیار مهم است. مهم این است که پارچه مناسب را از نظر سبک و راحتی دریافت کنید. شما چیزی واضح و زیبا می خواهید. بافت های مختلف نتایج و جلوه های متفاوتی می گیرند.

اگرچه مطمئناً در اینجا گزینه هایی دارید ، اما می خواهید از پیراهن های مصنوعی در پیراهن تاکسیدو خود اجتناب کنید. آنها ممکن است هزینه کمتری داشته باشند ، اما تنفس خوبی ندارند ، بنابراین درنهایت یک آشفتگی داغ و عرق خواهید کرد.

پنبه

پنبه یک ماده آلی است که هم ترد است و هم راحت. به طور طبیعی سبک و هوا است.

پنبه

این امر آن را برای شرایطی که ممکن است بیش از حد گرم شود ایده آل می کند. از بودن در بیرون در هوای گرم یا رقصیدن با طوفان در زمین رقص ، پنبه به شما آرامش می بخشد.

یکی دیگر از مزایای پنبه این است که وقتی در برابر مواد سنگین کت تاکسدو قرار می گیرد ، خیره کننده به نظر می رسد.

تضاد بین نور و تاریکی و مواد سنگین در مقابل پارچه هوایی پیراهن تاکسیدو ، تصویری زیبا ایجاد می کند.

پیراهن های تاکسیدو Twill در مقابل Broadcloth

هر دوی این مواد تنوعی در بافت پنبه هستند. نحوه بافت پارچه می تواند روی ظاهر و احساس آن تأثیر بگذارد.

پیراهن های تاکسیدو Twill در مقابل Broadcloth

Twill یک بافت محکم است و پارچه ای سنگین تر و گرمتر ایجاد می کند. کمی براق است و بافت آن با بافت مورب است.

پارچه های Twill بسیار زیبا ، به راحتی از پیچ ها می افتند. همچنین تا حدودی در برابر چین و چروک مقاوم است.

پارچه پارچه ای نیز محکم بافته شده است ، اما تقریباً هیچ گونه بافت یا براق قابل مشاهده ای ندارد. یکی دیگر از اصطلاحات رایج برای پارچه پهن پاپلین است. این می تواند سبک تر و نازک تر از پارچه های دیگر باشد. در نتیجه ، کمی شفاف است.

از آنجا که پارچه نازک است ، پارچه سریع سریع چین و چروک می شود.

جزئیات پیراهن تاکسیدو

به یاد داشته باشید که شما هنوز لباس رسمی می پوشید ، بنابراین لوازم جانبی شما باید خوش سلیقه باشد. رنگ ها و طرح های گائودی ممکن است مکان و زمان خود را داشته باشند ، اما نه در یک رویداد کراوات مشکی.

دکمه سر دست

دکمه سر دست عالی است. این یک تزیین عالی است ، هم زیبا و هم زیبا. دکمه سر دست به ظاهر کلی شما می افزاید و رسمی بودن لباس شما را افزایش می دهد.

دکمه سردست

برای کسانی که نمی دانستند ، دکمه سر دست یک وسیله جانبی است که به شما امکان می دهد دستبندهای پیراهن خود را سریعتر انجام دهید. آنها معمولاً در اشکال و اشکال مختلفی وجود دارند.

در حالی که ممکن است برخی از شما رسمی تر از دیگران به نظر برسند ، اما در واقع این یک ترجیح شخصی است که کدام را بپوشید.

شما می توانید از دکمه های آستین کوتاه با پیراهن های تاکسیدو استفاده کنید که دارای کاف های فرانسوی ، کاف های تک نفره یا دستبندهای قابل تبدیل است. با گیره های فلزی مانند پلاتین ، تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ شروع کنید ، اما همیشه گیره های دستبند را با میخ های دکمه خود مطابقت دهید.

ناودان های دکمه ای

دکمه های استاندارد پیراهن تاکسیدو شما خوب است ، به شرطی که مثلاً با یک چوب پوشانده شده پنهان شده باشند. با این حال ، یک گزینه زیبا ، میخ های دکمه ای است.

میخ های دکمه ای در سوراخ های دو طرف پیراهن تاکسی قرار می گیرند تا بتوانند آن را محکم محکم کنند. این لوازم جانبی را در پیراهن های لباس استاندارد پیدا نمی کنید.

ناودان های دکمه ای

آنها راهی عالی برای بالا بردن سطح رسمی بودن شما و ایجاد ظاهری بسیار صیقلی هستند. به این ترتیب ، آنها معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند.

اگر از آن مسیر رفتید مطمئن شوید که با دکمه سر دست شما مطابقت دارد. آنها می توانند بسیار ساده یا تزئین شده باشند. در هر صورت ، پوشیدن آنها همیشه زیبا است.

بدون جیب

جیب روی پیراهن تاکسیدو یک شماره بزرگ است. اگر پیراهن شما جیب دارد ، قرار نیست با تاکسیدو پوشیده شود. این خیلی معمولی است و قطعاً پیراهن تاکسی نیست.

مونوگرام

مونوگرامینگ یک لمس بسیار ظریف به پیراهن تاکسیدو شما است و واقعاً برای دیده شدن نیست. معمولاً ، رنگ نخ را بسیار کم رنگ می کند و در نقطه ای قرار می گیرد که چندان قابل توجه نیست.

این بیشتر یک نماد وضعیت است تا یک لمس مفید یا سبک.

پاپیون بهترین همراه پیراهن تاکسیدو است

وقتی پاپیون مشکی می بینید ، گمان می کنم اولین چیزی که به آن فکر می کنید یک تاکسیدو است. کراوات سیاه نماد یک رویداد رسمی است. چرا دیگر آن را “رویداد کراوات سیاه” می نامند؟

پاپیون بهترین همراه پیراهن تاکسیدو است

پیراهن تاکسیدو معمولاً با پاپیون مشکی بیشتر هماهنگ می شود. اگرچه ، ممکن است مواقعی مناسب باشد که همه چیز را با آبی بسیار تیره ادویه کنید.

آبی نیمه شب می تواند کار کند ، اما یک رویداد رسمی رسمی مستلزم این است که مشکی بپوشید. هر تاکسیدویی که مشکی نباشد هنوز می تواند کاملاً رسمی باشد اما برای رویدادهای رسمی خلاقانه مناسب خواهد بود.

تاکسیدو با پاپیون

پارچه پاپیون معمولاً از جنس یکپارچه پیراهن کاپشن شما تهیه می شود. این پارچه موضوعی تکراری در سراسر لباس شما خواهد بود ، که برای برجسته کردن بسیاری از قسمت های تاکسیدو استفاده می شود.

و هرگز ، هرگز ، هرگز از پاپیون گیره ای با پیراهن تاکسیدو استفاده نکنید. همیشه باید به خود وابسته باشد.

چگونه از پیراهن تاکسیدو خود مراقبت کنیم

بهترین راه برای اطمینان از حفظ فرم پیراهن تاکسی در این است که بعد از هر بار استفاده آن را خشک کنید.

شستن آن در ماشین معمولی شما فقط می تواند تردی پیراهن سفید شما را محو کند. علاوه بر این ، در صورتی که لکه به درستی شسته نشود ، احتمال ایجاد تصادفی آن وجود دارد.

در عوض ، کمی پول اضافی بپردازید تا به خشک شوی خود اجازه دهید پیراهن مخصوص شما مراقبت لازم را داشته باشد.

یکی از کارهایی که می توانید در خانه انجام دهید این است که یک اتوی خوب در دست داشته باشید. هنگامی که آماده پوشیدن پیراهن تاکسیدو خود در شب بزرگ خود هستید ، آن را با آهن خود در خانه بپوشید.

مطمئن شوید که تنظیمات مناسب اتو را دنبال می کنید تا مطمئن شوید پیراهن خود را به طور ناخواسته نسوزانید. بعد از اینکه چین و چروک های ریز را برطرف کردید ، پیراهن تاکسیدو شما برای عصر در حالت فوق العاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *