پست ها

تفاوت در برش کت و شلوار

برش کت و شلوار

هنگام تصمیم گیری در مورد کت و شلوار ، سه دسته اصلی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید: آمریکایی ، انگلیسی و ایتالیایی (معروف به اروپایی). همه مزایا و معایب خود را دارند.

دانستن تفاوتها این نیست که تصمیم بگیرید کدام بهتر است. بیشتر به انتخاب مربوط می شود. تنوع چیزی است که همیشه باید با کت و شلوار تبلیغ شود.

بنابراین ، در اینجا یک درس در مورد برش کت و شلوار وجود دارد. از یک طرف جهان به سر دیگر ، جواهرات واقعی در همه فرهنگ ها وجود دارد.

برش کت و شلوار آمریکایی

کت و شلوارهای برش دار آمریکایی با فضای اضافی دور کمر ، مشترکات زیادی با کت و شلوارهای کلاسیک دارند . آنها راحت تر از سایر برش ها هستند.

رسمی در سبک خود در عین حال کلاسیک به اندازه کافی به تشخیص از دیگر کاهش، یک کت و شلوار آمریکا ریشه هایی دارد که به عنوان دور برگشت به عنوان 19امین قرن.

برش کت و شلوار آمریکایی

از آن زمان تغییرات زیادی رخ داده است. مهمتر از همه ، آن را از طرفداران Ivy League گسترش داده است. برخی از پیشگامان کت و شلوار آمریکایی شامل برادران بروکس هستند که مسئول تصویب عمومی این لباس هستند.

اختراع مجدد کت و شلوار آمریکایی شامل پیشرفت هایی مانند شانه های طبیعی ، جیب های کلاسیک مستقیم و گزینه های بهتر تک سینه بود.

ویژگی های ژاکت

شبح صاف و تناسب شل آن مشخصه کت کت و شلوار آمریکایی است. معمولاً شامل جیب های فلپ است و غالباً تک دریچه است.

با سوراخ بازوی پایین و دکمه های (معمولاً سه یا چهار) روی آستین متوجه آن خواهید شد. متداول ترین ویژگی های برش ژاکت آمریکایی عبارتند از:

  • 3 دکمه روی آستین آستین
  • سوراخ بازویی پایین
  • بدون دارت
  • جیب های فلپ دار
  • تک هواکش
  • حداقل روکش
  • شبح مستقیم

ویژگی های شلوار

شلوارها معمولاً جلو صاف هستند ، بدون برش کامل. به طور کلی ، تولید کنندگان این نوع کت و شلوار بر تولید انبوه و صرفه جویی در مواد تمرکز کرده اند.

ویژگی های شلوار

برش های کنونی آمریکایی اکنون می تواند شامل پد شانه باشد ، اما هنوز هم مناسب است. آنها دارای خط بدنی مستقیم هستند که باعث می شود برای دفتر کار از لباس عمومی استفاده شود.

نکته مهم این است که بازار کوچکتری برای کاهش قیمت گران تر آمریکا وجود دارد. به طور خلاصه ، شلوارهای برش آمریکایی دارای موارد زیر هستند:

  • بدون چین
  • بدون برش

برش کت و شلوار بریتانیایی

در قرن نوزدهم ، کت و شلوارهای جنتلمن مانند گذشته ظاهر شد و رونق این صنعت بیشتر یک شوک جهانی بود.

سنتی ترین کت و شلوار کت و شلوار بریتانیایی (با نام مستعار انگلیسی) است و به این دلیل که زیاد فانتزی نیست به آن اشاره می کند. این عدم استعداد بخشی از جذابیت آن و دلیل اصلی در نظر گرفتن آن است.

برش بریتانیایی معمولاً اریک است با این حال ، به شما آرامش می دهد که بدن شما به آن نیاز دارد.

برش کت و شلوار بریتانیایی

این راحتی در روزهای کاری تا حد زیادی پیش می رود و برای طول عمر آن را با کت و شلوارهای ایتالیایی برابر می کند. اگر در مورد اینکه چه لباسهایی برای کار بپوشید شک دارید ، همیشه به آمریکایی یا انگلیسی برمی گردد.

ویژگی هایی که ژاکت بریتانیایی را مشخص می کند دارای موارد زیر است:

  • پارچه سنگین
  • خطوط کم تنگه
  • شانه های ساختار یافته
  • بوم سفت
  • دست جراحان
  • دو نفره یا تک سینه
  • هک جیب

ویژگی های ژاکت

برش های ژاکت کت و شلوار بریتانیایی که با ساختارهای شانه ای و شانه های تیک دار مشخص می شوند ، ظاهری باریک به شما می دهند. بیشتر به بدن چسبیده است و به شما این شباهت طبیعی را می بخشد.

این تناسب نازک تر از برش های آمریکایی است. معمولاً تک سینه است. به هر حال همیشه درست نیست. کت و شلوارهای بریتانیایی دو نفره هم اکنون مد شده است. پارچه به طور کلی سنگین است ، از جمله بوم سفت.

ویژگی های شلوار

شلوارها معمولاً جلو صاف با کمر بلند هستند و اغلب چین دار هستند.

ویژگی های شلوار

بهترین نوع پارچه از کت و شلوارهای بریتانیایی تهیه می شود و برخی از سخت ترین انتخاب ها را در همان رنگ ها ارائه می دهد.

به طور خلاصه ، برش های شلوار انگلیسی عبارتند از:

  • دو نفره یا یک نفره
  • با دور کمر بالا

برش کت و شلوار ایتالیایی

برش های کت و شلوار ایتالیایی که به عنوان اروپایی نیز شناخته می شوند ، اغلب بسیار باریک هستند . این طیف گسترده ای از برش ها را پوشش می دهد ، اما بیشتر بر روی کت و شلوارهای بسیار محبوب ایتالیایی تمرکز دارد.

اینها خامه محصول هستند و گرانترین آنها به دلایلی هستند. کت و شلوار ایتالیایی نه تنها نشان دهنده حرفه ای بودن است ، بلکه اعتماد به نفس را نیز نشان می دهد.

برش کت و شلوار ایتالیایی

این روند را بیشتر از بقیه کاهش می دهد و روش ترجیحی برای گفتن “من آمدم” به شیوه ای است. نوآوران در این منطقه خواهد بود ازارنو  ، رمان و .

هر زمان که تغییری در صنعت ایجاد شود ، همیشه توسط یک جنبش ایتالیایی جرقه زده می شود.

بخوانید:  لباس مردانه مناسب برای مراسم ختم

ویژگی های ژاکت

اگر چیزی وجود دارد که برش ژاکت ایتالیایی را نشان می دهد ، نحوه نصب آن روی بدنه است. این بسیار باریک است و نشان دهنده آن شبح زیبا است. پارچه ، پارچه و بوم از مواد سبک ساخته شده است.

شانه بدون ساختار است و به آرامی با آستین ها مطابقت دارد. معمولاً دارای جیب های بدون ضربه و بستن دکمه های بالا است. لیست ویژگی های کامل ژاکت شامل موارد زیر است:

  • روکش کم
  • بوم سبک
  • شانه های بدون ساختار
  • مجهز
  • خطوط تنگه بلند
  • جیب های بدون لبه
  • دکمه های بالا
  • شبح باریک
  • بوم سبک

ویژگی های شلوار

شلوار ایتالیایی معمولاً در قسمت پایینی شکستگی ندارد . در واقع این باسن تنگ و کمر باریک آنها را مشخص می کند.

ویژگی های شلوار

تمام برش های ایتالیایی متناسب با یکدیگر ساخته شده اند ، بنابراین یک راحتی و راحتی وجود دارد. پوشیدن لباس های ایتالیایی کمی راحت تر خواهد بود و در نتیجه ، نقاط قوت را بیشتر نشان می دهد.

کت و شلوار محکم از پارچه سبک تری استفاده می کند که از دوام کمتری برخوردار است اما هنگام نصب بهتر به نظر می رسد:

  • هیچ استراحت
  • کمر مخروطی
  • باسن سفت

چه کت و شلواری را انتخاب کنید؟

یک قانون سختگیرانه وجود ندارد که برشی را که باید انتخاب کنید مشخص کند. اولین قدم در راهنمای نهایی کت و شلوار  ما درک دلیل پشت خرید است. همه چیز درباره مرد کت و شلوار است. با این حال ، برخی از قوانین نازک را می توان اعمال کرد!

برای مبتدی ها

اگر قبلاً کت و شلوار خریداری نکرده اید ، پوشیدن کت و شلوار ایتالیایی مانند خرید فراری است. برای بسیاری از افراد کمی “خیلی زود” است و باید آن را با سهولت انجام دهید.

چه کت و شلواری را انتخاب کنید

بریتانیایی یا آمریکایی راهی برای مبتدیان است ، با برش آمریکایی گزینه مقرون به صرفه تر است . با این حال ، جوانان انتخاب می کنند که اغلب از کت و شلوار ایتالیایی استفاده کنند. اگر کت و شلوار مناسب باشد ، ممکن است انتخاب خوبی نیز باشد.

با توجه به اینکه قیمت یک گزینه نیست ، کت و شلوارهای بریتانیایی نقطه شروع عالی هستند. آنها راحت هستند و صرف نظر از پارچه مورد استفاده ، ظاهر حرفه ای را حفظ می کنند. با دسترسی به اکثر پارچه ها ، تنوع بیشتری در هنگام تطبیق جفت ها وجود دارد.

پارچه کت و شلوار

برش های کت و شلوار آمریکایی را نباید یک گزینه ارزان قیمت در نظر گرفت ، حتی اگر بهترین سوم باشد. گران ترین کت و شلوارهای سفارشی در دنیای تجارت توسط American cut ساخته می شوند.

با این حال ، با در دسترس بودن بیشتر در هر فروشگاه ، آنها به عنوان گزینه ای مناسب برای هر کسی در یک لحظه انتخاب می شوند. همچنین کمک می کند که درصد خوبی از فروش از طرف دانش آموزان مقطع دبیرستان باشد!

برای استفاده کنندگان متوسط

افرادی که قبلاً چند کت و شلوار در کمد خود دارند می توانند به لباس های ایتالیایی وارد شوند. نکته جالب در مورد پوشیدن کت و شلوار متوسط ​​این است که بهترین ها را در هر دو جهان ارائه می دهد.

در حال حاضر این چندان به قیمت مربوط نمی شود و بیشتر به خلاقیت با سبک ها مربوط می شود . در این مرحله از چرخه زندگی ، احتمالاً تنها چند برش کت و شلوار آمریکایی در کمد شما وجود دارد ، و شما متعهد هستید که به همان شیوه بمانید.

برای استفاده کنندگان متوسط

همه چیز دیگر از این پس خیاطی بریتانیایی یا ایتالیایی خواهد بود ، و ترجیح آن چیزی است که کاربران در آن احساس راحتی بیشتری می کنند. کت و شلوارهای بریتانیایی راحتی بیشتری را بدون به خطر انداختن سبک مانند کت و شلوارهای آمریکایی ارائه می دهند ، که باید به آن توجه کرد.

هنگامی که زمان حل و فصل اولین قطعه ایتالیایی فرا می رسد ، مفتخر خواهید بود که خود را متخصص می نامید.

همه چیز درباره شخص کت و شلوار است

فارغ از نظرات ، کت و شلوارها باید بهترین ها را در فرد به نمایش بگذارند. اما اگر هیچ آگاهی از لباس واقعی نداشته باشید ، این اتفاق نمی افتد.

دانستن اینکه چه چیزی بپوشید به اندازه مارکی که قصد خرید آن را دارید اهمیت دارد. این امر در مورد کاهش آمریکا ، انگلیس و حتی ایتالیا صدق می کند.

همه آنها مزایا و معایب خود را دارند ، اما همه آنها (به معنای واقعی کلمه) از یک پارچه ساخته شده اند. اگر کت و شلوارهای گشاد برای یک فرد بهتر جواب می دهد ، آن چیزی است که او باید بپوشد!

دنیای برش کت و شلوار می تواند سرگرم کننده باشد ، اما تاریخ فقط باید به عنوان یک راهنما عمل کند. دانش در هر کاری قدرت است و مد نیاز به کمی حفاری دارد. بنابراین ، بدون توجه به نوع کت و شلواری که انتخاب می کنید ، انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *