پست ها

نحوه پوشیدن کت روی کت و شلوار

نحوه پوشیدن کت روی کت و شلوار

آن فصل سرد اما باشکوه سال ، پر از تعطیلات و شادی است. شما بالاخره کت و شلوار مناسب را انتخاب کرده اید ، اما اکنون باید یک کت به کمد لباس خود اضافه کنید.

با این حال ، شما نمی توانید کت پفکی خود را بپوشید و روزی آن را صدا کنید. ژاکتی که می پوشید ممکن است تمرکز گروه شما نباشد ، اما اکثر افرادی که با آنها تعامل دارید آن را می بینند.

به عبارت دیگر ، کت شما گیلاس در بالای صفحه است ، آخرین لمس. در اینجا نحوه صحیح گرفتن آن آمده است. بیایید تا با نحوه پوشیدن کت روی کت و شلوار آشنا شویم.

انواع کت برای پوشیدن روی کت و شلوار

همانطور که می توانید با پوشیدنپیراهنیاکفش های مختلف ، سبک کت و شلوار خود را تغییر دهید ، کت ها نیز توانایی یکسانی دارند.

 

 

ظاهر شما می تواند بر اساس نوع کت شما انتخاب شود تا ژاکت کت و شلوار شما. چه به دنبال احساس رسمی و حرفه ای باشید ، انتخاب انتخاب مناسب می تواند به شما درتعیین سبک کمک کند .

روپوش

یک روپوش یک کت بسیار ساده و به سبک کلاسیک است. معمولاً تک سینه ، خطوط مشخص و براق دارد و از نظر تزئین چندان مهم نیست.

روپوش ها از روپوش ها متمایز می شوند که مهمترین آنها اندازه آنها است. در حالی که روپوش ها معمولاً طول خود را فراتر از زانو گسترش می دهند ، پوشش های روکش در قسمت زانو یا قبل از آن قرار می گیرند.

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود پوشش های رویی قابل تشخیص باشند ، درزهای تزئینی است که روی کاف ها و سجاف دوخته شده است.

روکش های روکش عموماً باریک هستند. همچنین یک کت گرم است ، اما خیلی سنگین نیست ، و برای پاییز و پاییز مناسب ترین است.

این پالتو ها رو از دست نده!

پالتو کشمیر رنگ ذغالی کد 4109

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ ذغالی کد 4109: رنگ ذغالی جزو تناژ رنگ مشکی می باشد. اگر از رنگ مشکی خوشتان نمی آید اما طرفدار رنگ های طوسی هستید، این مدل یک انتخاب عالی برای شماست.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: ذغالی

پالتو کشمیر رنگ یشمی کد 4108

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ یشمی کد 4108: رنگ یشمی از تناژ تیره رنگ سبز می باشد. این رنگ یک رنگ بسیار خاص می باشد. شما می توانید این رنگ را با دیگر رنگ های تناژ سبز یا رنگ های تیره دیگر ست کنید.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: یشمی

پالتو کشمیر رنگ سرمه ای کد 4107

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ سرمه ای کد 4107: رنگ سرمه ای را به دلیل نزدیک بودن به رنگ مشکی می توان از سری رنگ های تیره خنثی دانست. رنگ های خنثی برای ست شدن با دیگر رنگ ها، مشکل خاصی ندارند.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: سرمه ای

پالتو کشمیر رنگ طوسی کد 4106

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ طوسی کد 4106: رنگ طوسی از دسته رنگ های خنثی می باشد که برای ست کردن آن هیچ مشکلی ندارید. این رنگ را می توان نماد حرفه ای بودن دانست.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: طوسی

پالتو کشمیر رنگ موزی کد 4105

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ موزی کد 4105: این رنگ از تناژ رنگی زرد می باشد و جزو رنگ های ختص پند در زمینه مد است. با استفاده از این رنگ پالتو، می توانید یک استایل با انرژی بسازید و از رنگ های شاد آن لذت ببرید.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: موزی

پالتو کشمیر رنگ مشکی کد 4104

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ مشکی کد 4104: رنگ مشکی را می توان از رنگ های اصلی در مد و پوشاک دانست. چراکه ست کردن آن با دیگر بخش های استایل، کار راحتی می باشد. این رنگ نماد جدیت و اعتماد به نفس است.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: مشکی

پالتو کشمیر رنگ شتری کد 4103

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ شتری کد 4103: رنگ شتری از دسته رنگ های تناژ قهوه ای می باشد. می توان این رنگ را جزو رنگ های خنثی دسته بندی کرد که برای ست شدن با رنگ های دیگر مشکلی ندارد.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: شتری

پالتو کشمیر رنگ آجری کد 4102

2,480,000 تومان
پالتو کشمیر رنگ آجری کد 4102: این محصول به رنگ خاص آجری تولید شده است. شما می توانید این پالتو را با کفش های چرم آجری ست کنید تا یک استایل کلاسیک و جذاب بسازید.
  • جنس: کشمیر
  • دوخت: تمام صنعتی
  • برش: اسلیم فیت
  • سایزبندی: 48 تا 58
  • رنگ: آجری

نحوه پوشیدن کت روی کت و شلوار

روپوش ها یک انتخاب عالی برای لباس های رسمی هستند. این به دلیل ظاهر جلوی تمیز آنها ، عاری از جیب های اضافی یا سایر حواس پرتی های غیر ضروری است.

یک پوشش خوب ، ظاهر پیچیده و مدرن کت و شلوار شما را بیشتر می کند. بنابراین ، بهتر است از یک ژاکت کت بالا با <کت و شلوار باریک استفاده کنید زیرا می تواند بهترین شکل شباهت کت و شلوار را مشخص کند.

کت نخود

طاووس یک کت پشمی سنگین است که در ابتدا در نیروی دریایی استفاده می شد و معمولاً یک چهارم کوتاه تر از روپوش ها است. همچنین دارای یقه کوتاه و پهن است که برای جلوگیری از سرما از گردن بسیار عالی است.

یک کت نخود همیشه دو سینه است. این سبک امضایی است که باعث می شود فوراً قابل تشخیص باشد. در واقع ، آنها بر اساس ژاکت ریف انگلیسی ساخته شده اند و دارای سبک و برش مشابه کت و شلوار برش انگلیسی هستند< .

طاووس ها کت و شلوارهای کم رسمی ترین کت ها هستند ، بنابراین مراقب پیام های معمولی باشید که هنگام پوشیدن آن می فرستید.

نحوه پوشیدن طاووس روی کت و شلوار

یک کت نخود با کت و شلوار ممکن است برای رفتن به دفتر در یک روز نه چندان یخ زده مناسب باشد. این به این دلیل است که آنها در قسمت عقب بازتر هستند و ژاکت کت و شلوار برای حفظ گرما کافی نخواهد بود.

برای بهترین زیبایی از یک کت طاووس با کت و شلوار باریک استفاده کنید. از آنجایی که کت های طاووس کمترین کت ها هستند ، بهتر است کت و شلوار یقه ای درجه یک را انتخاب کرده و با رسمیت کت و کت کت و شلوار مطابقت داشته باشد.

کت ترنچ

مانتوهای ترنک نمادین هستند. شما بلافاصله یک کت ترنچ را می شناسید زیرا روی آن دو سینه با کمربند پارچه ای و پشت شانه ها نصب شده است و معمولاً به رنگ برنزه یا خاکی است.

این مانتوهای تا زانو برای گرم نگه داشتن شما ساخته نشده اند و برای هوای بهار یا پاییز مناسب ترین هستند. بنابراین ، امتیازهای اضافی برای خشک نگه داشتن شما در زیر باران. این به لطف ساختار پنبه ای آنها است.

بخوانید:  تحقق تراز تجاری مثبت ۶ میلیارد دلاری در سال/ ماجرای پوشاک ترک با برند ایرانی در روسیه!

نحوه پوشیدن کت ترنچ روی کت و شلوار

اگرچه لزوماً نیست ، اما کت ترنچ بهتر است با کت و شلوارهای کلاسیک مناسب باشد. دلیل این طبقه بندی ظاهر نظامی سنتی است که از جنگ جهانی اول ارائه شده است. و نمی توان از میراث فرهنگی که این اثر کلاسیک اعطا می کند غافل شد.

به خاطر داشته باشید که این نوع ژاکت ممکن است ضد آب باشد اما برای گرم نگه داشتن شما در روزهای سرد زمستانی طراحی نشده است.

پالتو

مانتوی کلاسیک شاید سنتی ترین مانتو باشد که با بهترین کت و شلوارهای شما پوشیده می شود. این مدل مانتو بلندتر از بقیه است ، که باعث می شود شما را گرم نگه دارد.

مانتوها همه کاره هستند ، بنابراین با همه کت و شلوارها به خوبی کار می کنند.

سه نوع اصلی روپوش می توانند انتخاب شما را شخصی کنند و بهترین تناسب آنها با کت و شلوار است: پالتوهای چوگان ، چسترفیلد و کتهای کرومبی. هر یک از آنها ویژگی های متمایزی را ارائه می دهد.

پولو مدل آمریکایی کت اولستر معروف است که به بهترین وجه با کمربند ژاکت آن مشخص می شود. چسترفیلد یک کت مجلسی خاص است ، گاهی اوقات یقه مخملی دارد. کت Crombie به دلیل سادگی معروف است. شکوفایی ندارد

نحوه پوشیدن مانتو با کت و شلوار

چسترفیلد و کرومبی کتهای مجلسی هستند که به راحتی با کت و شلوار ست می شوند. تفاوت آنها بسیار اندک است ، و تنها به ترجیح شخصی بستگی دارد که کدام کت را با کت و شلوار خود ست کنید.

هنگام خرید یک مانتو برای پوشیدن روی کت و شلوار خود ، توصیه من این است که تا جایی که ممکن است به دنبال چیزی شیک تر و ساده باشید. از هرگونه لوازم جانبی غیر ضروری خودداری کنید و زیور آلات کت خود را بدون زیور آلات نگه دارید.

کتهای مجرد در مقابل کتهای دو نفره

گاهی اوقات انتخاب کت شما تعیین می کند که آیا تک سینه یا دو سینه را انتخاب می کنید. به عنوان مثال ، پالتوهای طاووس و مانتو همیشه دو نفره هستند.

پالتوها و روپوش ها در این گزینه انعطاف پذیری را ارائه می دهند ، اما تا جایی که می توانید به سراغ یکی از لباس های تک نفره بروید. با این انتخاب ، در صورت تمایل می توانید کت خود را باز بگذارید. کت های دو نفره را به ندرت می توان بدون دکمه ناخوشایند و فلاپی باز کرد.

 

نحوه انتخاب رنگ کت بسته به کت و شلوار

به طور کلی ، یک کت تیره برای پوشیدن در کنار کت و شلوار شما مناسب است. از آنجا که رنگهای تیره تر رسمی هستند ، یک کت تیره تضمین می کند که یک کت مناسب برای لباس شب دارید.

با این حال ، اگر یک کت دوم را به مجموعه خود اضافه می کنید ، یک روپوش مناسب برای لباس روز مانند شتر را در نظر بگیرید.

برخی از مانتوها دارای رنگ استاندارد هستند. کتهای نخود فرنگی به طور سنتی دریایی هستند و کتهای ترنچ اغلب خاکی هستند. البته ، رنگهای دیگری نیز ارائه می شود ، اما چرا از تجربه شده و واقعی دور می شوید؟

به جای پیروی از روندهای رنگی ، سنتی بمانید. در طولانی مدت از کت خود بیشتر استفاده خواهید کرد.

گاهی اوقات باید اجازه دهید مواد کت شما رنگ آن را تعیین کند. برخی از مواد و رنگها فقط با هم بهتر می شوند. به عنوان مثال ، کت شتری تقریباً همیشه یک رنگ طبیعی است. فقط اینطور به نظر می رسد بهترین است!

کت چگونه باید روی کت و شلوار قرار گیرد

احتمالاً از قبل می دانید که هنگام خرید کت و شلوار ، باید از تناسب کامل آن اطمینان حاصل کنید . شما درک می کنید که یک تناسب خوب نه تنها راحت است بلکه بر سبک شما تأثیر می گذارد.

کت شما هم همینطور. اگرچه کت ستاره لباس شما نیست (این کت و شلوار است) ، اما هنوز هم باید ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد.

بغل کردن آرام هنگام دکمه زدن

ژاکت شما باید آنقدر بزرگ باشد که بتوانید بدون بستن آن به راحتی آن را ببندید تا کت کت و شلوار شما مناسب باشد. ممکن است همیشه کت خود را با کت و شلوار زیر نپوشید ، بنابراین مراقب باشید که کت خود را دقیقاً با کت و شلوارتان نزنید.

کت شما هنوز باید بدون کت و شلوار از پشت به تن باشد. برای اجتناب از افتادگی بدون کت کت و شلوار یا لباس تنگ ، هنگام خرید کت ، کت و شلوار خود را بپوشید.

طول و اندازه آستین مناسب

آستین کت شما باید درست زیر مچ دست شما بیفتد. بسته به تناسب ، کت کت و شلوار یا پیراهن لباسی شما می تواند کمی زیر کت قرار گیرد.

پالتوی شما همیشه می تواند برای داشتن طول مناسب طراحی شود ، اما به یاد داشته باشید که آستین ها را راحت انجام دهید. شما همیشه می توانید مقداری طول بکشید ، اما نمی توانید پارچه ای برای بلندتر کردن آنها اضافه کنید!

نباید حرکت را محدود کرد

شانه های شما باید بتوانند آزادانه حرکت کنند. سعی کنید دستان خود را دور هم بچرخانید و آنها را از جلوی خود عبور دهید. اگر این حرکات ساده آسان نیستند ، اندازه کت بزرگتر را امتحان کنید. آیا وقتی دکمه را می بندید می توانید به طور طبیعی نفس بکشید؟ اگر بله پاسخ دادید ، پس همه چیز خوب است!

پوشاندن ژاکت کت و شلوار بسیار طولانی است

این فقط حس رایج و عادی است. اگر قسمت پایین کت کت و شلوار شما در زیر سجاف کت شما چسبیده باشد ، ظاهری مسخره به نظر می رسد. شما می خواهید قسمت پشت کت و شلوار خود را به طور کامل بپوشانید.

انواع پارچه کت

وقتی به دنبال خرید یک کت کت برای کت و شلوار خود هستید ، مهم است بدانید که کی و کجا آن را می پوشید. اگر به جای زمستان به کت نیاز دارید ، این بدان معناست که پارچه ای بسیار متفاوت انتخاب کنید.

پشم

آیا به دنبال چیزی هستید که شما را بسیار گرم نگه دارد؟ پشم یک انتخاب درجه یک است. پشم یک ماده بسیار بادوام است. کت برای مدت بسیار طولانی دوام می آورد.

پشم بدتر بهترین کیفیت را برای کت شما دارد زیرا ظاهری زیبا دارد و قرص نمی دهد.

ترمه

ترمه با تجمل کامل مطابقت دارد و دلیل خوبی هم دارد. آنقدر سبک و نرم است که هرگز نمی خواهید آن را بردارید. ترمه نیز گرمتر از پشم است.

هر چند برخی از نقاط منفی وجود دارد. ترمه بسیار گران قیمت است و خیلی سخت نیست. اگر پارچه ای ظریف چیزی نیست که بخواهید هزینه بالایی برای آن بپردازید ، ترکیبی از پشم/ترمه را امتحان کنید.

پنبه

پنبه یک ماده برجسته برای یک ژاکت سبک مانند کت ترنچ است. این لباس برای فصل بهار یا پاییز ایده آل است زیرا گرمای زیادی را ارائه نمی دهد.

بر خلاف پشم و ترمه ، پنبه یک ماده بسیار قابل شستشو است. نگهداری از آن آسان است و نیازی نیست نگران کثیف شدن عناصر باشید.

پشم شتر

اگر به دنبال ماده ای شبیه به ترمه هستید ، اما قیمت آن کمتر و ماندگارتر است ، پشم شتر را در نظر بگیرید. این گرما و نرمی مشابه را بدون اشکال ارائه می دهد. پشم شتر تقریباً همیشه در رنگ طبیعی خود ، برنزه است.

پشم آلپاکا

Alpaca پیشنهاد دیگری در دسته الیاف طبیعی و پشم دیگری است که از گوسفند نیست. گرانتر از پشم معمولی است ، اما همچنین فوق العاده نرم است. این یک افزودنی عالی برای مخلوط پشم است.

اشتباهات رایج روی کت و شلوار

اشتباه شماره یک روی کت ، تناسب ضعیف است. اگر ساده نباشد ، بسیار جعبه ای و نامناسب به نظر می رسد.

مگر اینکه روپوش را انتخاب کرده اید ، اجازه ندهید کت شما از زانوها عبور کند. طول خوب در دستیابی به یک طرح زیبا بسیار مهم است. هر چیزی بیش از حد طولانی از نظر شما بسیار بزرگ به نظر می رسد.

کت غیر فصلی تقریباً بی فایده است. اگر در یک روز گرم بهاری از یک کت پشمی سنگین استفاده می کنید ، عرق می کنید و احساس ناراحتی می کنید. ای بهشت ​​، همه ما را برای شما ناراحت می کنید!

و در نهایت ، نباید بیش از حد شیک ، با یک دسته گل و تزئینات باشد. لطفا ساده بگویید! یک کت کلاسیک شما را سالها دوام می آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *