پست ها

بررسی کت و شلوار های سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

اگر شما هم از دسته بینندگان سریال زخم کاری هستید و به مد و پوشاک علاقه دارید باید بگویم که این مقاله مخصوص شماست. سریال زخم کاری پر است از مردان خوشپوش با استایل های جذاب و شیک. استایل هایی که گاها موجب حرفه ای تر شدن شخصیت و کاریزماتیک تر شدن آن ها می شود. اگر برای شما هم سوال شده که این افراد چه مدل لباس هایی می پوشند، این مقاله مخصوص شما است.

کت و شلوار های استفاده شده در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری یک سریال درام جنایی می باشد و به طبع جو کلی سریال یک جو جدی و به دور از کمدی است. بیشتر بخش داستانی این سریال حول محور رقابت های بیزینسی می چرخد. برای محیط های جدی (یا بهتر بگوییم رسمی) کت و شلوار بهترین گزینه می باشد. این پوشش، برای نشان دادن حرفه ای بودن و جدیت در کار است و استفاده کارگردان از این موضوع، فضا سازی سریال را به بهترین نحو نشان داده است. همراه جامه سرا باشید تا به بررسی و معرفی چند نمونه از این کت و شلوار ها بپردازیم.

 

کت و شلوار طلوعی

 

کت و شلوار طلوعی در سریال زخم کاری

درفصل اول سریال نام طلوعی بار‌ها از زبان شخصیت‌های مختلف شنیده می‌شود؛ او همان بالادستی یا مهره درشتی است که خیلی چیز‌ها به تأیید او می‌رسید.با شروع فصل دوم سریال زخم کاری و با پخش اولین قسمت‌های آن شاهد حضور طلوعی در مرکز توجهات هستیم. حالا  طلوعی پا به میدان اصلی گذاشته و با میانجیگری میان وارثان هولدینگ ریزآبادی سعی می‌کند اختلافات را رفع و رجوع کند و هولدینگ را از سقوط نجات دهد. طلوعی از شاخه‌های اصلی و پشت پرده قدرتمند شرکت به حساب می‌آید. اما میثم به واسطه جوان بودنش نمی‌تواند حضور او را هضم کند.

چنین شخصیتی نه تنها در رفتار خود به کاریزما و جذبه احتیاج دارد بلکه در ظاهر نیز این خصوصیات را دارا است. اما چطور؟

طلوعی در سریال زخم کاری از کت و شلوار های سه تکه استفاده می کند که متشکل از کت و شلوار و جلیقه می باشد. معمولا از رنگ های تیره و خنثی استفاده می کند تا جدیت خود را نشان دهد. این شخصیت از کت تک دکمه و تک چاک استفاده می کند که به نوعی مدل کلاسیک می باشد. یقه کت طلوعی از نوع یقه پیک می باشد که از مدل های دیگر رسمی تر و جدی تر می باشد.

 

کت و شلوار شفاعت

 

کت و شلوار شفاعت در سریال زخم کاری

یکی از پدیده‌های فصل دوم زخم کاری بازی درخشان مهران غفوریان در نقش شفاعت است. ازی خشم و قدرت او و چهره مصمم‌اش برای اجرای نقشه‌های مختلف و حضور در پشت صحنه جنایت‌هایی که طلوعی برنامه ریزی کرده است از شفاعت چهره‌ای مرموز ساخته است. شفاعت در کنار آنکه خودش را مرد خانواده و پدری مهربان نشان می‌دهد یک جلوه دیگری دارد که خوی وحشی‌گری و قتل درون آن بسیار پررنگ است و همین موضوع باعث شده است غفوریان با درک صحیح از ابعاد نقش بهترین بازی خودش را ارائه دهد و تا اینجای کار تبدیل به پدیده فصل دوم زخم کاری شود.

مهران غفوریان در نقش رضا شفاعت از یک کت و شلوار با یقه ناچ استفاده می کند. یقه ناچ رایج ترین مدل یقه کت و شلوار می باشد و این میتواند وجه تمایز کت او با طلوعی باشد. شفاعت از کت دو دکمه و دو چاک استفاده می کند. کت و شلوار های دو چاک برای تحرک بهتر طراحی شده اند و در اینجا مناسب نقش رضا شفاعت است.

بخوانید:  ست کردن شلوار آبی و کفش قهوه ای

 

کت و شلوار میثم

 

کت و شلوار میثم در سریال زخم کاری

در سریال “زخم کاری”، مرتضی امینی تبار نقش میثم را برعهده دارد که پسر مالک است. میثم عاشق مائده، دختر ناصر، است و آنها در حالی روزهای عاشقانه را سپری می‌کنند که نمی‌دانند پدرانشان با یکدیگر دشمن هستند. در این میان مالک، پدربزرگ مائده را به قتل می‌رساند. در فصل جدید او وارث مالک و جویای انتقام است. میثم نسبت به بقیه شخصیت های اصلی سریال سن و سال و تجربه کم تری دارد. به همین دلیل میثم را استایل های اسپرت بیشتر میبینیم. اما موقع رسمی پوشیدن او یک کت تک را ترجیح میدهد.

کت او از مدل یقه پیک استفاده می کند و از نوع تک دکمه می باشد تا استفاده از آن را راحت تر کند. میثم معمولا زیر کت تک خود یک جلیقه نیز به تن می کند چون زمانی که کت خود را در می آورد باید همچنان جدیت و حرفه ای بودن خود را نشان دهد.

 

کت و شلوار مالک

 

کت و شلوار مالک در سریال زخم کاری

داستان سریال زخم کاری و شخصیت مالک حول محور قدرت طلبی تعریف می‌شود. این قدرت طلبی از ابتدا این گونه نبوده و طی گذشت سال‌ها و رخ دادن بعضی رویداد‌ها شکل کنونی را به خود گرفته. قبل از هر چیزی نخست بیایید به خود اصل قدرت طلبی نگاه نزدیکی داشته باشیم.

به عنوان مثال، درون مالک نوعی حس تمایل به قدرت طلبی و حکومت کردن بر دیگران وجود دارد؛ تا جایی که برای رسیدن به این هدف، دست به کار‌های عصیانگرایانه‌ای می‌زند که هر کسی قادر به انجام آن کار‌ها نیست. در واقع این شکل از قدرت طلبی که ما از شخصیت مالک می‌بینیم، تنها وجه نهایی فرایند قدرت طلبی است. این قدرت طلبی مانند هر تمایل دیگری در یک عنصر کلیدی ریشه دارد و طی یک فرایند شناختی _ روانی، رشد می‌کند و به یک تمایل غیر قابل کنترل تبدیل می‌شود.

شاید مالک را بتوان خوش پوش ترین فرد سریال در نظر گرفت. برای او که مهم ترین شخص در سریال می باشد استایل خاص دیگری باید در نظر گرفته شود. مالک از کت و شلوار های سه تکه استفاده می کند و تنها فرد سریال است که کت و شلوار طرحدار می پوشد و این موضوع باعث می شود تا به چشم مخاطب متمایز جلوه کند. مالک در حالت های عادی از کت و شلوار دوچاک و مدل یقه ناچ استفاده می کند. مالک در محیط های رسمی تر و جدی تر سریال، از کت های دو دکمه، یقه پیک و رنگ تمام مشکی استفاده می کند.

وجه تمایز ظاهر مالک و شخصیت طلوعی در رنگ و مدل جلیقه آن دو نفر است. طلوعی از مدل جلیقه های تک سینه و با رنگ های خنثی استفاده می کند اما مالک از جلیقه های دو سینه استفاده می کند و محدودیتی برای رنگ ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *