پست ها

تفاوت در برش کت و شلوار

کت و شلوار

سه دسته اصلی برای تصمیم گیری در مورد کت و شلوار وجود دارد: آمریکایی، بریتانیایی و ایتالیایی (معروف به اروپایی). همه مزایا و معایب خود را دارند.

دانستن تفاوت ها به این معنا نیست که کدام یک بهتر است. بیشتر در مورد انتخاب است. تنوع چیزی است که همیشه باید با کت و شلوار موعظه شود.

بنابراین، در اینجا یک درس در مورد برش کت و شلوار است. از این سر دنیا به آن سر دنیا، گوهرهای واقعی در همه فرهنگ ها وجود دارد.

برش های کت و شلوار آمریکایی

با فضای اضافی دور کمر، کت و شلوارهای برش آمریکایی اشتراکات زیادی با کت و شلوارهای کلاسیک دارند . آنها راحت تر از برش های دیگر هستند.

رسمی در سبک خود در عین حال کلاسیک به اندازه کافی به تشخیص از دیگر کاهش، یک کت و شلوار آمریکا ریشه هایی دارد که به عنوان دور برگشت به عنوان 19 امین قرن.

برش آمریکایی کت و شلوار

از آن زمان تغییرات زیادی رخ داده است. مهم‌تر از همه، از طرفداران Ivy League گسترش یافته است. برخی از پیشگامان کت و شلوار آمریکایی عبارتند از برادران بروکس ، که مسئول اجرای عمومی این کت و شلوار هستند.

اختراع مجدد این کت و شلوار آمریکایی شامل پیشرفت هایی مانند شانه های طبیعی، جیب های صاف کلاسیک و گزینه های تک سینه بهتر بود.

ویژگی های ژاکت

شبح صاف و تناسب گشاد آن مشخصه کت کت و شلوار آمریکایی است. این معمولا شامل جیب های فلپ است و اغلب یک تهویه دارد.

با سوراخ پایین بازو و دکمه های (معمولاً سه یا چهار) روی آستین متوجه آن خواهید شد. رایج ترین ویژگی های برش ژاکت آمریکایی عبارتند از:

  • 3 دکمه روی کاف آستین
  • سوراخ بازو کم
  • بدون دارت
  • جیب های فلپ
  • تک هواکش
  • حداقل بالشتک
  • سیلوئت مستقیم

ویژگی های شلوار

شلوارها معمولاً جلوی صاف، برش کامل و بدون چین دارند. به طور کلی، تولید کنندگان این نوع برش کت و شلوار بر تولید انبوه و صرفه جویی در مواد تمرکز کرده اند.

برش‌های امروزی آمریکایی اکنون می‌توانند شامل بالشتک روی شانه باشند، اما همچنان به‌صورت گشاد ساخته می‌شوند. آنها یک خط بدن مستقیم دارند که باعث پوشیدن آن برای دفتر کار می شود.

نکته اصلی این است که بازار کوچکتری برای کاهش قیمت گرانتر آمریکایی وجود دارد. به طور خلاصه، شلوارهای برش آمریکایی عبارتند از:

  • بدون چین
  • بدون برش

برش های کت و شلوار بریتانیایی

در قرن نوزدهم، کت و شلوارهای جنتلمن مانند قبل ظاهر شدند و رونق این صنعت بیشتر یک شوک جهانی بود.

سنتی ترین برش کت و شلوار بریتانیایی (معروف به انگلیسی) است و باعث می شود خیلی شیک نباشد. این عدم استعداد بخشی از جذابیت آن و دلیل اصلی در نظر گرفتن آن است.

برش بریتانیایی معمولاً باریک است . با این حال، آرامش مورد نیاز بدن را به شما می دهد.

 

این راحتی در روز کاری بسیار تاثیرگذار خواهد بود و آن را با کت و شلوارهای ایتالیایی برای طول عمر برابر می کند. اگر هرگز در مورد لباس پوشیدن برای کار شک دارید ، همیشه به آمریکایی یا بریتانیایی می رسد.

ویژگی هایی که کت بریتانیایی را مشخص می کند دارای موارد زیر است:

  • پارچه سنگین
  • خطوط تنگه کم
  • شانه های ساختار یافته
  • بوم سفت
  • دستبند جراحان
  • دوتایی یا تک سینه
  • هک کردن جیب ها

ویژگی های ژاکت

برش های کت کت و شلوار بریتانیایی که با شانه های ساختاری و شانه های شانه مشخص می شود، ظاهری باریک به شما می دهد. نزدیک‌تر به بدن چسبیده است و آن شبح طبیعی را به شما می‌دهد.

تناسب نازک تر از برش های آمریکایی است. معمولا تک سینه است. به هر حال همیشه درست نیست. کت و شلوارهای دو سینه بریتانیایی هم اکنون مد شده اند. پارچه به طور کلی سنگین است، از جمله بوم سفت.

ویژگی های شلوار

شلوارها معمولاً جلوی صاف با کمر بلند هستند و اغلب دو چین دار هستند.

بهترین تنوع پارچه از کت و شلوارهای بریتانیایی می آید و برخی از سخت ترین انتخاب ها را در همان رنگ ها ارائه می دهد.

به طور خلاصه، برش شلوار بریتانیایی عبارتند از:

  • دوبل یا تک پلیسه
  • با دور کمر بالا

برش کت و شلوار ایتالیایی

کت و شلوار ایتالیایی که به عنوان اروپایی نیز شناخته می شود، اغلب بسیار باریک است . طیف گسترده ای از برش ها را پوشش می دهد، اما بیشتر بر روی کت و شلوار برش ایتالیایی بسیار محبوب تمرکز دارد.

اینها کرم محصول هستند و به دلایلی گرانترین آنها هستند. یک کت و شلوار ایتالیایی نه تنها نشان دهنده حرفه ای بودن است، بلکه اعتماد به نفس را نیز به وجود می آورد.

 

این برش بیش از هر یک از موارد دیگر ترند است و روش ترجیحی برای گفتن “من رسیده ام” به شیوه ای مد است. نوآوران در این زمینه Nazareno Fonticoli ، Armani و Ermenegildo Zegna خواهند بود.

بخوانید:  ست کردن پیراهن چهارخانه | 5 روش آسان ست کردن پیراهن چهارخانه

هر زمان که تغییری در صنعت رخ می دهد، همیشه توسط یک جنبش ایتالیایی جرقه می زند.

ویژگی های ژاکت

اگر چیزی وجود داشته باشد که برش ژاکت ایتالیایی را نشان دهد، نحوه چسباندن آن به بدن است. فوق العاده باریک است و آن شبح براق را منعکس می کند. پارچه، پارچه و بوم از مواد سبک ساخته شده است.

شانه بدون ساختار است و به راحتی با آستین ها مطابقت دارد. معمولا دارای جیب های بدون فلپ و بسته شدن دکمه های بالا است. لیست کامل ویژگی های ژاکت شامل:

  • بالشتک کم
  • بوم سبک
  • شانه های بدون ساختار
  • نصب شده
  • خطوط دره مرتفع
  • جیب های بدون بال
  • دکمه های بالا
  • سیلوئت باریک
  • بوم سبک

ویژگی های شلوار

شلوار ایتالیایی معمولاً در قسمت پایین شکستگی ندارد . در واقع، این باسن تنگ و کمر مخروطی است که آنها را مشخص می کند.

تمام برش های ایتالیایی به گونه ای ساخته شده اند که مناسب هستند، بنابراین یک معامله با راحتی وجود دارد. لباس‌های ایتالیایی در لباس‌های ایتالیایی کمی راحت‌تر خواهند بود و در نتیجه، نقاط استایل را به حداکثر می‌رسانند.

کت و شلوار چسبان از پارچه سبک تری استفاده می کند که دوام کمتری دارد اما در صورت نصب بهتر به نظر می رسد:

  • هیچ استراحت
  • کمر مخروطی
  • باسن تنگ

چه برش کت و شلوار را انتخاب کنید؟

یک قانون سختگیرانه وجود ندارد که برشی را که باید انتخاب کنید را مشخص کند. اولین قدم در راهنمای نهایی ما این است که دلیل خرید را درک کنیم. همه چیز در مورد مرد کت و شلوار است. با این حال، برخی از قوانین نازک را می توان اعمال کرد!

برای مبتدی ها

اگر قبلا کت و شلوار نخریده اید، پریدن به داخل کت و شلوار ایتالیایی مانند خرید یک فراری است. برای اکثر مردم کمی “خیلی خیلی زود” است و باید آن را به راحتی مصرف کنند.

کت و شلوار عادی

بریتانیایی یا آمریکایی راهی برای مبتدیان است که انتخاب مقرون به صرفه تر است . با این حال، جوانان اغلب از کت و شلوارهای ایتالیایی استفاده می کنند. اگر کت و شلوار مناسب باشد ، ممکن است انتخاب خوبی نیز باشد.

با توجه به اینکه قیمت یک گزینه نیست، کت و شلوارهای برش انگلیسی نقطه شروع خوبی هستند. آنها راحت هستند و بدون توجه به اینکه از کدام پارچه استفاده می شود ظاهری حرفه ای دارند. با دسترسی به اکثر پارچه ها، تنوع بیشتری در هنگام تطبیق جفت وجود دارد.

برش های کت و شلوار آمریکایی نباید گزینه ای ارزان در نظر گرفته شود، حتی اگر سومین بهترین باشد. گران ترین کت و شلوارهای سفارشی در دنیای تجارت با برش آمریکایی ساخته می شوند.

با این حال، با در دسترس بودن بیشتر در هر فروشگاه، آنها تمایل دارند که گزینه ای مناسب برای هرکسی باشد که به آن علاقه دارد. همچنین کمک می کند که درصد خوبی از فروش از دانش آموزان دوره دبیرستان باشد!

برای استفاده کنندگان متوسط

کسانی که از قبل چند کت و شلوار در کمد دارند، می توانند به مدل های ایتالیایی بروند. نکته جالب در مورد لباس پوشیدن متوسط ​​این است که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد.

حالا خیلی به قیمت مربوط نمی شود و بیشتر به خلاقیت در سبک ها می پردازد. در این مرحله از چرخه زندگی، احتمالاً تنها چند برش کت و شلوار آمریکایی در کمد شما وجود دارد، و شما متعهد هستید که همینطور بمانید.

برای اهل کت و شلوار

همه چیز دیگر از این به بعد خیاطی بریتانیایی یا ایتالیایی خواهد بود و ترجیح داده می شود که کاربران در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

هنگامی که زمان آن برسد که به اولین برش ایتالیایی بپردازید، مفتخرید که خود را یک متخصص بنامید.

همه چیز در مورد شخص در کت و شلوار است

به کنار نظرات، کت و شلوارها قرار است بهترین ها را در فرد به نمایش بگذارند. اما اگر هیچ دانشی از لباس واقعی وجود نداشته باشد، این اتفاق نمی افتد.

دانستن اینکه چه چیزی بپوشید به همان اندازه مهم است که برندی که قصد خرید آن را دارید. این برای برش های آمریکایی، بریتانیایی و حتی ایتالیایی اعمال می شود.

همه آنها جوانب مثبت و منفی خود را دارند، اما همه آنها (به معنای واقعی کلمه) از یک پارچه ساخته شده اند. اگر کت و شلوارهای گشاد برای فردی بهتر جواب می دهند، پس این همان چیزی است که باید بپوشد!

دنیای کت و شلوار می تواند سرگرم کننده باشد، اما تاریخ فقط باید به عنوان یک راهنما باشد. دانش در هر تلاشی قدرت است و مد نیاز به کمی کند و کاو دارد. بنابراین مهم نیست که چه مدل کت و شلواری را انتخاب می کنید، انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *