پست ها

کت و شلوار سفید رنگ

کت و شلوار سفید

اگر فکر می کردید برای پوشیدن کت و شلوار سفید باید صاحب زمین پیچیده جنوبی باشید، دوباره فکر کنید.

این کت و شلوار منحصر به فرد بار دیگر سر مردم را می چرخاند و هرگز داغ تر نبوده است. شما می توانید در هر سنی و در بیشتر مواقع کفش سفید بپوشید و در تمام مدت فوق العاده به نظر برسید. اگر فکر می کنید من اشتباه می کنم ، حرف مرا بشنوید.

کت و شلوار Seersucker چیست؟

اولین چیزها در ابتدا: seersucker نوعی پارچه است و یک الگو نیست.

معمولا تصور می شود که seersucker فقط یک الگو است ، اما این یک تصور اشتباه است. نحوه منحصر به فرد پارچه این است که این پارچه را از سایر مواد کت و شلوار بسیار متمایز می کند. (بیشتر در مورد آن در یک لحظه.)

کت و شلوار Seersucker چیست

Seersucker به نظر می رسد و احساس می کند بسیاری از برجستگی های کوچک روی پارچه وجود دارد. این معمولاً به صورت راه راه طراحی می شود اما گاهی اوقات چک می شود.

Seersucker یک ماده معمولی است که هرگز برایتجارت رسمی یا لباس شب استفاده نمی شود.

این یک ترکیب پنبه سبک است که برای استفاده در آب و هوای گرم بسیار عالی است. ترکیب مواد سبک وزن و نحوه نشستن آن بر روی بدنه آن را به پارچه ای مناسب برای داشتن اثر خنک کننده تبدیل می کند.

سرانجام ، کت و شلوارهای سرگردان به صراحت طراحی شده اند تا جایگزینی فوق العاده جالب برای کت و شلوار استاندارد شما باشند.

رنگ های دیگه چطور ؟

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1416

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1416 با استفاده از پارچه اسلپ مدل جودون تولید شده است. برای تولید این محصول، از پارچه رنگ فیروزه ای استفاده شده است تا یک انتخابی جذاب و جسورانه باشد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1415

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1415 با استفاده از پارچه اسلپ مدل جودون تولید شده است. رنگ به کار رفته در این محصول رنگ آبی می باشد که نمادی از آرامش است.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار مردانه طوسی melange کد ۱۳۱۵

5,800,000 تومان
کت و شلوار مردانه طوسی melange
پارچه : silver.tex درصد الیاف : T / R /SP 86/12/2 وزن پارچه : 300 G/M برش اسلیم فیت مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت مدل ژیله : دبل برست شش دکمه کد رنگ : - سایز بندی : ۴۸ تا ۵۸

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1411

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1411 تولید شده با پارچه رنگ طوسی می باشد. این رنگ یک رنگ خنثی است و به همین دلیل شما می توانید با این رنگ کت و شلوار، هرکراواتی را ست کنید.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1414

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1414 تولید شده با پارچه اسلپ مدل جودون و رنگ خاکستری می باشد. این رنگ نشان از جدیت و حرفه ای بودن در کار می باشد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1417

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1417 تولید شده با پارچه اسلپ جودون می باشد. این کت و شلوار با پارچه رنگ سبز تولید شده است اما ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ جودون یک ترکیب ملایم با رنگ خاکستری است تا این محصول حالت کلاسیک خود را حفظ کند.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

Seersucker چگونه ساخته می شود؟

پارچه Seersucker برای اولین بار در هند بافته شد. هنگامی که انگلیسی ها هند را مستعمره کردند ، این مواد را> کشف کردند و در محافل استعماری انگلیس بسیار محبوب شد.

Seersucker چگونه ساخته می شود

علاوه بر این ، لباس های سبک تر ، این آب و هوای گرم و جدید را برای تازه واردان کمی کنترل پذیر کرده و محبوبیت آن را بیشتر کرد.

انگلیسی ها در اوایل دهه 1900 ، seersucker را به ایالات متحده معرفی کردند ، جایی که در هوای گرم جنوبی محبوبیت فوق العاده ای پیدا کرد.

Seersucker در ابتدا مورد علاقه کارگران بود ، که این پارچه را راهی عالی برای کنار آمدن با شرایط کاری جوشان خود می دانستند. به زودی ، جامعه ملایم تری به فضیلت بینندگان پی برد و به یک بیانیه مد تبدیل شد.

نحوه بافته شدن نخ های پنبه باعث جمع شدن نخ ها در کنار هم می شود. این باعث ایجاد بافتی می شود که مواد را جمع می کند. این برجستگی های بافتی هستند که به گردش هوا و ایجاد آن اثر خنک کننده کمک می کنند.

کت و شلوار Seersucker باید کاملاً مناسب باشد

کت و شلوار شما باید کاملاً مناسب باشد . همه کت و شلوارها ، از جمله تمام قسمتهای آن ، مانند پیراهن لباس شما ، همیشه باید کاملاً مناسب باشند.

کت و شلوار باید کاملاً مناسب باشد

با این حال ، هنگام پوشیدن کت و شلوار با نوارهای عمودی ، مانند کت و شلوار ، بسیار مهم است. اگرچه تناسب اندام همیشه جزء اساسی کت و شلوار شماست ، اما وقتی نوار می پوشید ، اتاق تکان دادن بسیار کمتر است.

نوارهای عمودی تأثیر طولانی تری بر روی کاربر دارند. آنها ممکن است به ایجاد این توهم بپردازند که شما بلندتر از خودتان هستید. اگر کت و شلوار شما بیش از حد بزرگ باشد ، در نهایت می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

هنگامی که یک کت و شلوار راه راه بزرگ می شود ، مواد اضافی در اطراف مچ پا ، شانه ها و مچ دست شما جمع می شوند.

هر ناحیه ای که پارچه به هم متصل شود ، جلوه براق نوارهای عمودی را خراب می کند. بنابراین ، کت و شلوار پیراهن شما به سرعت از حالت تیره به ظاهر شلخته تبدیل می شود.

نکات اساسی برای پوشیدن کت و شلوار سفید

با چند دستورالعمل آسان ، می توانید کت و شلوار را به راحتی به عنوان یک وکیل قدیمی جنوبی بردارید. به عبارت دیگر ، شما می توانید مانند حرفه ای از کفش سفید استفاده کنید.

مطمئن شوید که از الگوهای تضاد جلوگیری می کنید. اگر کت کت و شلوار شما راه راه است یا چک شده است ، این را در هنگام ست کردن لوازم جانبی و پیراهن لباس خودبه خاطر داشته باشید .

نکات اساسی برای پوشیدن کت و شلوار

به همین ترتیب ، از رنگهای روشن و پر زرق و برق اجتناب کنید. بهتر است به سایه های آرامتر یا خنثی و پارچه هایی که براق فوق العاده ای ندارند پایبند باشید.

کت و شلوار کت و شلوار خود را جدا کنید. سپس ، می توانید هر قطعه را به تنهایی بپوشید و یک داستان موفقیت مد باشید! این به این دلیل است که seersucker یک ماده عالی برای ترکیب و تطبیق است.

و ناگفته نماند که فقط در هوای گرم باید از کت و شلوار سفید استفاده کنید. این ماده برای خنکی طراحی شده است ، بنابراین در آب و هوای سرد بسیار بی محل به نظر می رسد.

همانطور که شما (حداقل امیدوارم) کت خز را در جنوب نبینید ، نباید در روزهای یخ زده کت و شلوار سفید بپوشید.

نحوه پوشیدن کت و شلوار Seersucker

کت و شلوار Seersucker در اصل مختصر برای اوقات فراغت است. دوباره ، آنها در انتهای گاه به گاه طیف کت و شلوار هستند و برای رویدادهای مهم یا مصاحبه های شغلی مناسب نیستند.

نحوه پوشیدن کت و شلوار

اگر با یک کت و شلوار سر مصاحبه شغلی وارد شوید ، به رئیس آینده خود نشان می دهید که آرامش دارید ، نه کار.

ممکن است لزوماً دقیق نباشد ، اما این پیام ناخودآگاه است. بنابراین فقط لباس مصنوعی را برای مصاحبه در خانه بگذارید.

تمرکز لباس کت و شلوار پارچه است. این ستاره لباس شماست سعی نکنید با افزودن کراوات شلوغ یا کفش های پر زرق و برق با مواد برجسته رقابت کنید. فقط اجازه دهید کت و شلوار شما به تنهایی بدرخشد.

باز هم ، تناسب کت و شلوار seersucker را نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد! مواد چسبناک بسیار سفت نیستند ، بنابراین مانند کت و شلوارهای سنگین شکل خود را حفظ نمی کنند. با اطمینان از اینکه یک برش عالی برای بدن شما است ، به آن کمک کنید.

شلوار را جدا کنید

بله ، می توانید کت و شلوار خود را جدا کنید! اول ، می توانید خود شلوار کت و شلوار بپوشید. آنها یک <لباس تابستانی فوق العاده <زیبا و گاه به گاه ایجاد می کنند .

سپس ، بسته به اینکه چقدر به دنبال لباس پوشیدن هستید ، می توانید کاپشن خود را با پیراهن مجلسی یا پیراهن چوگان ست کنید. همچنین می توانید آستین های پیراهن پیراهن خود را بالا بزنید تا استایلی آرام و شیک داشته باشید.

بخوانید:  اندازه گیری پیراهن مردانه

پوشیدن کت تک

برعکس ، شما می توانید کت کت و شلوار seersucker را به تنهایی بپوشید! آن را با شلوارهای مجلسی زیبا ، مانند یک شلوار چینی خوب ، در رنگ مکمل یا خنثی ست کنید.

پیراهن خود را سبک و تابستانی نگه دارید. شما حتی می توانید یک شلوار جین خوب و یک تی شرت زیبا با یک بلیزر مخصوص لباس بپوشید تا بتوانید از اوقات فراغت استفاده کنید.

Seersucker یک پارچه بسیار متنوع است!

پیراهن پیراهن

بهتر است در هنگام ست کردن پیراهن مجلسی با کت و شلوار خود دقت کنید. پیراهن لباس سفید همیشه بهترین، هر چند شما می توانید با یک لباس پیراهن با مداد رنگی رنگی در برخی از موارد است.

ست کردن پیراهن مجلسی با کت و شلوار

جنس پیراهن لباس شما نیز باید سبک باشد تا با چگالی کت و شلوار پیراهن شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، یک پارچه سنگین مانند پارچه در کنار چنین مواد هوایی تکان دهنده خواهد بود.

بر خلاف کت و شلوار سفید پیراهن شما ، پیراهن لباس شما باید اتو شده و بسیار ترد باشد. و باز هم باید مناسب باشد.

گردنبند یا پاپیون

این احتمال وجود دارد که وقتی یک کت و شلوار سرسخت را تصور می کنید ، ذهن شما به طور خودکارآن را با پاپیون جفت می کند . این منطقی است! این دو از لحاظ تاریخی با هم جفت شده اند ، به طوری که ممکن است جدا کردن آنها دشوار باشد.

 

کراوات یا پاپیون

خبر خوب این است که شما از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستید که می توانید پاپیون یا کراوات را با کت و شلوار سفید بپوشید. با این حال ، مواد کراوات مهمتر از سبک کراوات است.

کراوات ابریشمی در ترکیب با کت و شلوار سفید ترکیبی فوق العاده است. پنبه یا کتان نیز پارچه های مناسب کراوات هستند. با این حال ، پشم یک نه نه اصلی است. برای پارچه ای سبک بسیار سنگین است.

میدان جیبی

یک مربع جیبی هر کت و شلواری را زیبا تر می کند. چطور توانستی یکی از کت و شلوارهای خود را که از قبل تیره است اضافه نکنید ؟

اگر می خواهید جیب خود را انتخاب کنید ، مربع جیبی شما باید با کراوات شما هماهنگ باشد. اگر کراوات را کنار می گذارید ، مربع جیب را با پیراهن لباستان یا خود کت و شلوار هماهنگ کنید.

احساس جسارت می کنید؟ از مربع جمع شده خود به عنوان کنتراست استفاده کنید.

کفش و کت و شلوار Seersucker

Seersucker یک پارچه تابستانی است ، بنابراین منطقی است که کت و شلوار seersucker با یک کفش تابستانی بهتر ست می شود.

کفش و کت و شلوار Seersucker

طبیعت گاه به گاه کت و شلوار سفید به این معنی است که می توانید یک کفش معمولی مانند نان کفش را امتحان کنید.

کفش آکسفورد یا یک کفش سفید بسیار کلاسیک نیز وقتی با کت و شلوار سفید پوشیده می شود عالی است. سفید یا قهوه ای روشن احتمالاً ترکیب رنگی مناسبی است که می توانید برای این گروه انتخاب کنید.

هنوز جوراب تشویق می شود اما اگر نان لور می پوشید ممکن است از آن صرف نظر کنید. سنت می گوید اگر جوراب می پوشید ، باید همان رنگ راه راه روی کت و شلوار پیراهن شما باشد.

بهترین الگوهای رنگی کت و شلوار Seersucker

نوارهای کت و شلوار پیراهن شما جزئیات دیگری است که باید به آن توجه کنید.

نوارهای پهن تر ، ظاهری سنتی و جنوبی به کت و شلوار شما می بخشد. اگر به دنبال احساس مدرن تر و به روزتر هستید ، راه راه های نازک را دنبال کنید.

همچنین ، راه راه و بررسی روی کت و شلوار پیراهن شما می تواند افزودن الگوهای دیگر به لباس شما را دشوار کند.

یکی دیگر از گزینه های کت و شلوار شما این است که به طور کلی از الگو صرف نظر کنید. کت و شلوار Seersucker در گزینه های جامد وجود دارد ، اگرچه اینها کمتر نمادین هستند. این امر به این دلیل است که اکثر مردم وقتی تصور می کنند که لباس های کت و شلوار را در نظر می گیرند ، به الگوها فکر می کنند.

آبی و سفید

برای یک کت و شلوار نمادین و کلاسیک ، نمی توانید با نوارها یا چک های آبی و سفید اشتباه کنید.

بهترین الگوهای رنگی کت و شلوار

این کت و شلوار را می توان با کفش سفید و پیراهن پیراهن سفید ست کرد. شما احتمالاً می توانید همه چیز را با پیراهن پیراهن آبی بچه مخلوط کنید ، هرچند که این باعث می شود هوای معمولی تری داشته باشید.

اگر تصمیم دارید کراوات اضافه کنید ، کمی تیره تر از رنگ آبی فوق العاده به نظر می رسد.

فراموش نکنید که یک مربع جیبی اضافه کنید! در اینجا راهی عالی برای افزودن کمی رنگ اضافی وجود دارد. یک رنگ زرد روشن می تواند یک افزودنی واقعا سرگرم کننده برای این لباس باشد.

قهوه ای و سفید

برای جهت غیر معمول تر برای کت و شلوار سفید ، قهوه ای و سفید شگفت انگیز به نظر می رسند. این کت و شلوار می تواند به خوبی با کفش های قهوه ای یا سفید کار کند.

کفش و کت و شلوار Seersucker

کراواتی که کمی تیره تر یا روشن تر از رنگ قهوه ای است ، بسیار خوب عمل می کند ، یا شاید یک کراوات زرد یا سبز برای پاشیدن رنگ. شما می خواهید در درجه اول به سایه های طبیعی یا خنثی پایبند باشید و از هر چیز روشن دور بمانید.

قرمز و سفید

برای ظاهر بسیار پیچیده ، می توانید با کت و شلوار سفید و قرمز بپوشید. هیچ چیز مانند قرمز سرگرم کننده نیست و این بسیار شاد است.

قرمز و سفید

نیروی دریایی یک رنگ عالی برای بازی در اینجا است. همچنین می توانید لهجه صورتی را برای خطوط غیر منتظره اضافه کنید ، شاید با خطوط صورتی روشن بر روی کراوات خود.

کفش های قهوه ای یا سفید احتمالاً بهترین انتخاب برای پوشیدن کت و شلوار سفید هستند. همچنین ، شلوارهای سرمه ای می توانند کاملاً با ظاهر هماهنگ شوند.

خاکستری و سفید

کت و شلوارهای خاکستری و سفید بسیار شیک هستند. متأسفانه ، آنها همچنین خواهان لمس چیزی شاد برای روشن شدن آنها هستند.

خاکستری و سفید

تقریباً هر سایه پاستلی با یک کت و شلوار خاکستری و سفید عالی ست می شود. صورتی روشن ، زرد یا سبز همه با این لباس شگفت انگیز به نظر می رسند.

نیروی دریایی Seersucker

از نظر قد در لباس کت و شلوار ، نمی توانید با کت و شلوار دریایی اشتباه کنید. این رنگ فوق العاده متنوع است.

با این حال ، اگر بیشتر به سمت علت لباس پوشیدن در این کت و شلوار تکیه کرده اید ، باید یک پیراهن لباس آبی سرمه ای و بدون کراوات را امتحان کنید. حتی می توانید آن را با تی شرت بپوشید. فقط فریاد می زند عقب افتاده

کت و شلوار سرمه ای

اگر به دنبال این هستید که کمی این کت و شلوار را بپوشید ، پیراهن لباس سفید با کراوات سرمه ای بسیار زیبا به نظر می رسد.

کفش های لباس قهوه ای همخوانی مناسبی دارند.

چه موقع کت و شلوار Seersucker بپوشید

ما قبلاً ثابت کرده ایم که کت و شلوار سرسخت یک کت و شلوار مخصوص آب و هوای گرم است. اما چه موقع زمان مناسبی برای ارائه این سبک منحصر به فرد است؟

کت و شلوار Seersucker مناسب ترین کت و شلوار “بین” است. شما نمی خواهید خیلی لباس بپوشید اما مطمئناً نمی خواهید شلخته به نظر برسید. این کت و شلواری است که می توانید هر زمان که می خواهید ظاهری آرام و معمولی داشته باشید ، در حالی که هنوز شاداب و مرتب به نظر می رسید ، بپوشید.

کت و شلوار Seersucker مطمئناً کت و شلوار اداری شما نیست.

عروسی های تابستانی

عروسی تابستانی بهترین مکان برای به نمایش گذاشتن کت و شلوار خود است. بنابراین ، محیط ایده آل عروسی در ساحل خواهد بود ، اگرچه تقریباً هر عروسی تابستانی مناسب خواهد بود.

علاوه بر این ، عروسی در طول روز بهترین کار را می کند مگر اینکه در خارج از خانه برگزار شود. اگر بیرون از خانه است ، هر زمان از روز مناسب است.

با این حال ، قبل از تعهد به پوشیدن کت و شلوار سفید در عروسی ، باید صد در صد مطمئن باشید که از لباس رسمی رسمی انتظار نمی رود. شما همیشه باید انتظارات میزبان خود را دنبال کنید.

رویدادهای نیمه رسمی

رویدادهای نیمه رسمی همان حد وسط ناخوشایند در لباس پوشیدن است. این لباس مجلسی تر از کت و شلوار اداری شما است ، اما از نظر رسمی نیز کمتر از یک تاکسیدو است . بنابراین ، این شما را کجا می گذارد؟

رویدادهای نیمه رسمی

اگر در صندوق پستی خود دعوت نامه ای پیدا کردید که روی آن نوشته شده است “نیمه رسمی” ، می توانید با پوشیدن کت و شلوار خود راحت باشید. برای این وضعیت ، با این حال ، شما باید کت و شلوار خود را بیشتر با استفاده از لوازم جانبی به سمت پیراهن هدایت کنید.

بنابراین ، اگر می خواهید به یک مهمانی نامزدی تابستانی یا دوش نوزاد جک و جیل بروید ، کت و شلوار خود را آماده کنید!

رویدادهای هوشمند-گاه به گاه

وقتی به یک رویداد معمولی می روید و می خواهید برای تحت تأثیر قرار دادن لباس بپوشید ، به کت و شلوار خود بپوشید یا یک قطعه جداگانه بپوشید.

صرف نظر از این که به BBQ ، مهمانی چهارم ژوئیه یا پیک نیک اجتماع بروید ، Seersucker همیشه در سبک است.

اگر قرار ملاقاتی دارید که می خواهید آن را تحت تاثیر قرار دهید ، یک کت و شلوار جذاب اثری ماندگار به جا می گذارد. اما ، به یاد داشته باشید ، این لباس معمولی شما نیست.

پوشیدن کت و شلوار سیرسوکر چه مزایایی دارد؟

مهم نیست که یک کت و شلوار کامل بپوشید یا فقط یک جداکننده لباس جداگانه. می توانید خیالتان راحت باشد که بدانید این پارچه به راحتی چین نمی خورد.

چه کسی لباسهایی را دوست ندارد که نیازی به اتو کردن آنها ندارید؟ این بدان معنا نیست که seersucker لزوماً چروک نمی شود ، اما پارچه تمیز آن را به زیبایی پنهان می کند.

همچنین شستشو آسان است. فقط آن را در چرخه آب سرد بریزید و آویزان کنید تا خشک شود. با این حال ، پنبه می تواند نسبتاً ضد لک باشد ، بنابراین مطمئناً هر از گاهی کت و شلوار خود را برای شستشوی خشک بپوشید.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب کت و شلوار سرپوش این است که این پارچه بسیار بادوام و ماندگار است. Seersucker نسبت به بسیاری از پارچه های دیگر کمتر مستعد پارگی است و مطمئناً زود فرسوده نمی شود.

این خبر خوبی برای هرکسی است که مجبور شده است شلوار کت و شلوار مورد علاقه خود را کنار بگذارد زیرا صندلی شروع به نازک شدن کرد.

و سرانجام ، البته ، بهترین ویژگی آن است که قبلاً در مورد آن بحث کرده ام: چقدر خوب است! چسبندگی و برآمدگی های پارچه مواد را از بدن شما دور می کند. این اجازه می دهد تا هوا بین پوست و پارچه شما گردش کند و به شما فرصت بیشتری برای خنک شدن می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *