پست ها

کت و شلوار مناسب برای مردان سایز بزرگ

مردان سایز بزرگ

وقتی نوبت به کت و شلوار برای مردان سایز بزرگ می رسد، ممکن است انتخابها نسبت به آنچه فکر می کنید ساده تر باشد. بلکه کاربر باید از قوانین خاصی پیروی کند.

لباس خوب این است که با آن، خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. و همه چیز به شکل بدن شما بستگی دارد. این می تواند شکم گرد ، شانه پهن یا هر دو باشد.

بهترین کت و شلوار ها آنهایی هستند که شما را شیک و همچنین راحت نشان می دهند. بنابراین، مردان سایز بزرگ هنگام خرید کت و شلوار باید نکات دیگری را در کنار اصول اولیه کت و شلوار در نظر بگیرند.

کت و شلوار باید مناسب باشد

این قسمت اساسی نحوه ظاهر شدن کت و شلوار، برای مردان سایز بزرگ است. همه قوانین و اصول اولیه مناسب تناسب کت و شلوار اعمال می شود:

لباس های گشاد توجه بیشتری را به اندازه خود جلب می کنند زیرا لباس را حجیم نشان می دهند. همچنین ، آنها باعث می شوند یک طرح کلی شل و ول داشته باشید، بنابراین باعث می شود فرد بد لباس به نظر برسد. این به این دلیل است که شخصی با اندازه بدن بزرگتر حضوری تأثیرگذارتر دارد.

در عوض، مطمئن شوید که هر دو طرف کت بی عیب و نقص، بدون ایجاد فاصله بین آنها، به هم می رسند.

به همان اندازه مهم: اطمینان حاصل کنید که کت شما روی شانه ها قرار دارد. درز شانه کت باید در جایی شروع شود که دستان شما رشد کرده است.

از کت و شلوارهای آماده بپرهیزید

مطمئن ترین علامتی که نشان می دهد کت و شلوار شما مناسب است، انتخاب یک کت و شلوار سفارشی است. یک خیاط حرفه ای اندازه های دقیق را برای نوع بدن شما می گیرد.

کت و شلوارهای سفارشی، شکاف لباس های آماده را کاملاً پر می کند. مردان با نسبت های منحصر به فرد و غیر معمول باید از خرید کت و شلوار های آماده اجتناب کنند.

کت و شلوار های ما رو هم یه نگاه بنداز

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

یک کت و شلوار کلاسیک انتخاب کنید

مردان بزرگ باید سعی کنند لباس سنتی تری بپوشند. و وقتی صحبت از کت و شلوار می شود، برش کلاسیک، سنتی ترین انتخاب برای کسانی است که کت و شلوار می پوشند.

کت و شلوارهای کلاسیک دارای برش های وسیع تری در ناحیه کمر و ناحیه قفسه سینه هستند، بنابراین راحتی را برای پوشنده به ارمغان می آورند. علاوه بر این، آنها به شما امکان می دهند آزادانه حرکت کنید و ساده ترین سبکی هستند که خیاط می تواند تنظیم کند.

کت و شلوار برای مردان بزرگ معمولاً دارای یک یقه ناچ است. آنها همچنین دارای دو دریچه در دو طرف کت هستند. این انتخاب استاندارد برای کت و شلوار است و توجه ناخواسته را کاهش می دهد.

در نهایت، سراغ کت و شلوارهای دو دکمه بروید. دو دکمه بودن آنها باعث می شود که فرد کمی لاغرتر به نظر برسد.

بخوانید:  چگونه سایز مناسب کت و شلوار را پیدا کنیم

رنگهای تیره را انتخاب کنید

سعی کنید ساده لباس بپوشید. اولین قدم برای ساده پوشیدن این است که لباس هایی با حداقل الگو بپوشید. لباس های شما ترجیحاً باید دارای یک پیراهن تک رنگ یا راه راه روشن و بدون تصاویر گرافیکی شلوغ باشند.

رنگ های تیره مانند سرمه ای یا زغالی انتخابی مناسب برای کت و شلوار برای مردان بزرگ است. کت و شلوار را با پیراهن رنگ روشن ترجیحاً سفید ست کنید. پیراهن های آبی کم رنگ و صورتی نیز انتخاب مناسبی هستند.

کراوات ساده برای مردان بزرگ بهترین کار را می کند. از الگوها و نوارها خودداری کنید زیرا هر دو ظاهر گسترده تری ایجاد می کنند.

لباس های سبک وزن بپوشید

لباس های سنگین شما را حجیم تر نشان می دهد. همچنین، باید مراقب عرق زیاد باشید. کت و شلوارهای ضخیم و دست و پا گیر برای مردان درشت این عارضه را دارد که گرما را حفظ کرده و در نتیجه شما عرق می کنید.

به یاد داشته باشید که کت و شلوارهای مناسب فرم بدن را تغییر نمی دهند بلکه باعث می شوند همه چیز روی بدن متناسب به نظر برسد.

هنگام پوشیدن پیراهن از نشان دادن زیاد پوست خودداری کنید. علاوه بر این، یک کت بلند یک راه عالی برای ایجاد جلوه ای قوی در روزهای سردتر است.

بهترین کت و شلوار برای مردان بزرگ، مدل تک سینه است

مردان با شانه های پهن باید کت و شلوارهای کلاسیک تک سینه بپوشند که دکمه آن پایین باشد.

مردان بزرگ باید پیراهن هایی با یقه استاندارد بپوشند. یقه های کشیده نیز دارای جلوه ای هستند که باعث تناسب صورت می شود.

از گردنبندهای بزرگ استفاده کنید. گره کراوات نباید بیش از حد بزرگ باشد زیرا پهنای شانه های شما را افزایش می دهد.

اگر قدتان 188 سانتی متر یا بیشتر هست، فراموش نکنید که نسخه بلند کت و شلوار را به عنوان جایگزین مدل معمولی انتخاب کنید. نسخه بلند در کنار حرف توصیفی که اندازه کت و شلوار را نشان می دهد، با عنوان “L” برچسب گذاری شده است.

از کت و شلوار برای مردان سایز بزرگ با نوارهای عمودی خودداری کنید

هدف اصلی راه راه عمودی فراموش نکنید. آنها باعث بلند تر دیده شدن شما می شودند. همچنین اگر خطوط، نازک باشند ظاهر آنها بهتر نشان داده می شود.

اما راه راه عمودی به نفع مردان بزرگ نیست ، به خصوص اگر آنها قد بلندی داشته باشند. اندازه و حجیم بودن غیر ضروری را به فرد می دهند.

فراموش نکنید که رنگ کت و شلوار برای مردان سایز بزرگ باید تیره تر باشد. برای مثال، کت و شلوار آبی سرمه ای، مشکی یا خاکستری تیره را انتخاب کنید.

لباس پوشیدن، بر شخصیت تأثیر می گذارد. هیچ قانون ثابتی وجود ندارد که هر فرم بدن را برآورده کند. خوش پوش بودن به معنای پوشیدن چیزی است که برای شما زیبا به نظر می رسد.

با وجود لباس مناسب اهمیت ریش و صورت مرتب کم نمی شود

همچنین توصیه می شود موهای صورت تمیز و مرتب داشته باشید که با فرم صورت هماهنگ باشد. ریش خوش فرم و صورت تمیز در مقایسه با ریش نا مرتب و مجعد بسیار شیک تر به نظر می رسد.

مردان بزرگ با ریش های کوتاه به نظر می رسد چانه تیزتری دارند. از طرف دیگر، سبیل های پهن شکل سر را به شکل مربع نشان می دهند.

از لوازم جانبی بزرگ استفاده کنید. روی قسمت بزرگتر تمرکز کنید ، مانند داشتن یک ساعت بزرگ.

سوالات متداول

FAQ

مردان سایز بزرگ هنگام انتخاب کت و شلوار مناسب باید عواملی مانند تناسب، انتخاب پارچه و استایل را در نظر بگیرند. کت و شلواری را انتخاب کنید که به خوبی تناسب داشته باشد و فرم بدن شما را برجسته کند، زیرا یک کت و شلوار خوش دوخت می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد. برای راحتی و تحرک به دنبال پارچه هایی با کمی کشش باشید. علاوه بر این، سبک هایی را در نظر بگیرید که جلوه لاغری ایجاد می کنند، مانند کت های تک سینه و راه راه های عمودی.

برخی از مدل های کت و شلوار برای مردان سایز بزرگ جذاب تر است. کت و شلوارهای تک سینه با یک ژاکت دو یا سه دکمه می توانند ظاهری بلندتر و لاغرتر ایجاد کنند. از کت و شلوارهای دو سینه پرهیز کنید، زیرا می توانند حجم بیشتری را اضافه کنند. رنگ‌های تیره‌تری مانند آبی سرمه‌ای، خاکستری زغالی یا مشکی را انتخاب کنید، زیرا می‌توانند اثر لاغری داشته باشند. نوارهای عمودی یا طرح های ظریف نیز می توانند به کشیده شدن بدن کمک کنند.

در حالی که قوانین سخت و سریعی وجود ندارد، مردان سایز بزرگ ممکن است بخواهند از الگوهای پررنگ یا رنگ های بیش از حد روشن اجتناب کنند، زیرا می توانند توجه را به مناطقی جلب کنند که ممکن است بخواهند آنها را کم اهمیت جلوه دهند. در عوض، رنگ های یکدست یا الگوهای ظریف را انتخاب کنید. سایه های تیره تر و ظاهر تک رنگ می توانند جلوه ای لاغری ایجاد کنند. با این حال، سبک شخصی و ترجیحات نیز باید در نظر گرفته شود، زیرا اعتماد به نفس و راحتی کلیدی است.

خیاطی مناسب کت و شلوار برای مردان سایز بزرگ بسیار مهم است تا ظاهری متناسب و جذاب داشته باشند. از یک خیاط حرفه ای کمک بگیرید که بتواند کت و شلوار را برای تناسب اندام شما تنظیم کند. به طول کت، طول آستین، کمر شلوار و پهنای ساق پا توجه کنید تا از تناسب متعادل و راحت اطمینان حاصل کنید. یک کت و شلوار خوش دوخت می تواند تفاوت چشمگیری در ظاهر ایجاد کند.

علاوه بر انتخاب مدل کت و شلوار مناسب، چند نکته اضافی برای زیباتر کردن ظاهر وجود دارد. پوشیدن یک پیراهن لباس مناسب و ترکیب کراوات که مکمل کت و شلوار است را در نظر بگیرید. از لباس های خیلی گشاد یا تنگ خودداری کنید، زیرا می تواند ظاهری نامطلوب ایجاد کند. به آراستگی از جمله ریش یا موهای صورت مرتب توجه کنید و کفش هایی را انتخاب کنید که راحت باشند و ظاهر کلی را تکمیل کنند. اعتماد به نفس و خودباوری در پوشیدن هر لباسی نقش بسزایی دارد، بنابراین کت و شلوار را با افتخار بپوشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *