پست ها

راهنمای جلیقه کت و شلوار مردانه: چگونه از یک جلیقه مناسب استفاده کنیم

جلیقه

جلیقه های کت و شلوار در حال حاضر به اندازه گذشته محبوب نیستند. جلیقه، زمانی وسیله ای مناسب برای افرادی بود که در مشاغل و وکلای شرکت ها، شرکت می کردند.

با این حال ، امروزه جوانان متداول در حال پذیرش ظاهر جدید هستند. اما اگر قرار است جلیقه بپوشید، باید آن را درست بپوشید.

اگر جلیقه شما به عنوان بخشی از کت و شلوار سه تکه است، بدیهی است که شما آن را با هم می پوشید. اما اگر اینطور نیست ، باید مطمئن شوید که جلیقه شما ستاره جذابیت فعلی شما است.

در غیر این صورت، هزینه های شما دور ریخته می شود.

جلیقه تک سینه

جلیقه تک سینه یک نوع رایج تر است. معمولاً بین 3 تا 6 دکمه وجود دارد. سنتی ترین انتخاب ، جلیقه تک دکمه پنج دکمه است.

جلیقه شما باید حداقل یک دکمه بیشتر از کت و شلوار شما داشته باشد. بنابراین ، اگر کت و شلوار سه دکمه می پوشید ، جلیقه شما باید حداقل چهار دکمه داشته باشد.

جلیقه باید با کت و شلوار ست باشه

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1431: اگر به دنبال یک رنگ لوکس، باوقار، قدرتمند، پر رمز و راز و در عین حال ساده هستید، رنگ مشکی بهترین و جذاب‌ترین گزینه است. رنگ مشکی می‌تواند به افراد و محیط خانه و کار، هوای اقتدار، هوش و پرستیژ بدهد. با استفاده از این رنگ نگران ست رنگی نخواهید بود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی کد 1430: طوسی یک رنگ خنثی به حساب می‌آید که امروزه در صنعت مد بسیار پرطرفدار است. رنگ طوسی نمادی از عقل، سازش، بلوغ و مسئولیت است که آن را رنگ محافظه‌کارانه، زیبا و جذاب نیز می‌دانند. اگر قصد دارید از رنگ طوسی در لباس‌های خود استفاده کنید جالب است بدانید که به‌طورکلی لباس‌های رنگ طوسی آرامش و خونسردی به همراه می‌آورند.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ طوسی آبی کد 1429: طوسی آبی از گروه رنگ خاکستری، رنگی است که ترکیبی از رنگ آبی را در خود دارد و به این علت در گروه رنگ های سرد قرار می‌گیرد. پس رنگ طوسی آبی ترکیبی از رنگ‌های مشکی، سفید و کمی آبی است. مثلاً ترکیب رنگ سرمه‌ای با سفید به تولید رنگ طوسی آبی منجر می‌شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ ذغالی کد 1428: کت و شلوار ذغالی با رنگی که شبیه به ذغال زده شده است، شکل و شمایلی جالب و متفاوت را به لباس می‌بخشد. این محصول با رنگ غالب خاکستری تیره تولید می‌شود و معمولاً با ترکیب رنگ‌های دیگر مثل سفید، نقره‌ای و طلایی جذاب می شود.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ خاکستری کد 1427: خاکستری به دلیل خنثی بودن یک رنگ استاندارد در جامعه مدرن است و آن را به رنگی بسیار متنوع تبدیل می کند. اگرچه در سراسر جهان چیزهای خاکستری بی شماری وجود دارد، اما به عنوان یکی از کم علاقه ترین رنگ ها در تحقیقات جهانی به نظر می رسد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ مشکی کد 1426: این محصول با استفاده از رنگ مشکی که یک رنگ خنثی و تیره می باشد، تولید شده است. رنگ مشکی را می توان یک رنگ بدون محدودیت دانست؛ چه از لحاظ ست کردن با لباس های دیگر و چه از لحاظ موقعیتی.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425

2,880,000 تومان
کت و شلوار رنگ سرمه ای کد 1425: با استفاده از پارچه رنگ سرمه ای تولید شده است؛ این رنگ از تناژ تیره رنگ آبی می باشد که از لحاظ روانشناسی، نماد آرامش است. تیره بودن این رنگ باعث شده تا سرمه ای به یک رنگ خنثی تبدیل شود تا برای استفاده در محیط های مختلف محدودیتی نداشته باشد.
  • پارچه سوپر کش
  • برش اسلیم فیت
  • دو دکمه
  • سایز 48 تا 58

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

جلیقه دو سینه

جلیقه دو سینه کمتر رایج است اما رسمی تر از تک سینه است. اکثر جلیقه های دو سینه دارای 4 تا 8 دکمه هستند که رایج ترین آنها شش عدد است.

جلیقه دو سینه

جلیقه های دو سینه همیشه باید کاملاً بسته شوند. معمولاً آنها دارای چپله های قله ای هستند که آنها را پیچیده تر و شیک تر می کند.

چرا Suit Vest Fit مهم است

مانند همه لباس ها ، تناسب مناسب به دو دلیل مهم است: راحتی و ظاهر. بسیاری از مردان ادعا می کنند که از پوشیدن کت و شلوار متنفر هستند زیرا احساس ناراحتی می کنند.

چیزی که آنها متوجه نمی شوند این است که طبیعت لباس باعث این ناراحتی نمی شود. دلیلش این است که کت و شلوار تناسب بدی دارد. جلیقه کت و شلوار و در واقع کل کت و شلوار شما باید آنقدر راحت باشد که تقریباً فراموش کنید که آن را پوشیده اید.

یک لباس مناسب همیشه تأثیر خوبی خواهد گذاشت. شما منظم و مرتب به نظر خواهید رسید و با فردی حرفه ای روبرو خواهید شد. اگر کت و شلوار شما خیلی بزرگ باشد ، ظاهری نامرتب و احتمالاً پیرتر از آنچه دارید نمایش می دهید.

اگر بسیار تنگ باشد، به نظر می رسد که وزن خود را افزایش داده اید یا لباس شخص دیگری را قرض گرفته اید.

جلیقه کت و شلوار چگونه باید مناسب باشد؟

با شروع از بالا، اطمینان حاصل کنید که درزهای شانه از گردن تا شانه روی بدن شما قرار گرفته است. V خط گردن باید باریک باشد و یقه های کت شما نباید آن را پنهان کند.

سجاف جلویی پایینی باید آنقدر بلند باشد که کمربند شلوار را بپوشاند. پهلوها و پشت جلیقه کوتاهتر از قسمت جلویی هستند، اما مطمئن شوید پیراهن شما از زیر سجاف پف نمی کند.

همیشه پیراهن خود را داخل آن قرار دهید تا از این امر جلوگیری کنید. سرانجام، به عنوان نشانه ای برای سنت، آخرین دکمه را در قسمت پایین جلیقه باز بگذارید.

کت و شلوار ترکیب رنگ جلیقه

جلیقه را همیشه می توان با کت و شلوار اصلی ست کرد. به طور کلی ، همیشه باید بتوانید جلیقه را با کت و شلوار یک رنگ هماهنگ کنید.

بخوانید:  اندازه گیری پیراهن مردانه

اما برای یک مرد غیر معمول نیست که چند جلیقه کت و شلوار نامناسب در کمد لباس خود داشته باشد. مشکل این است که آنها را با چه چیزی بپوشیم؟ خبر خوب این است که این جلیقه های به ظاهر مازاد برای ایجاد ترکیب رنگی چشم نواز عالی هستند.

یک جلیقه متضاد می تواند ظاهر یک کت و شلوار را کاملاً تغییر دهد. به عنوان مثال ، جلیقه سفید وقتی با کت تیره رنگی پوشیده می شود، خوب به نظر می آید. جلیقه های شنی، بژ یا خاکستری روشن نیز همینطور.

پوشیدن کت و شلوار با جلیقه رنگ متفاوت فوراً باعث می شود کمتر رسمی به نظر برسید و کمتر جدی باشید. اگر رنگ جلیقه به نحوی با بقیه لباس های شما مرتبط باشد، می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال، جلیقه سرمه ای با نوار قرمز ظریف، می تواند با کت و شلوار سرمه ای و کراوات قرمز هماهنگ شود. این اثر یک ظرافت را به وجود می آورد.

جلیقه مشکی

جلیقه مشکی بسیار متنوع است. با چندین ظاهر، از رسمی تا تقریباً معمولی، خوب پیش می رود. برای رسمی ترین ظاهر، باید جلیقه مشکی خود را با کت و شلوار مشکی ست کنید این برای مناسبت های رسمی و عروسی ایده آل است.

در طرف دیگر طیف مد، جلیقه مشکی شما همچنین می تواند ظاهری آرام و راحت ایجاد کند. به سادگی آن را با شلوار مشکی معمولی، پیراهن کم رنگ آبی کمربند و چکمه های چرمی مشکی یا قهوه ای بپوشید.

می توانید یک جلیقه مشکی با شلوارهای معمولی، خاکستری زغالی، یک پیراهن کم رنگ آبی کمربند و چکمه های چرمی قهوه ای بپوشید. روش دیگر، آن را با کت و شلوار سرمه ای و کفش های مشکی بپوشید.

یک پیراهن سفید به آن اضافه کنید، خوب می توانید بروید. یک کراوات قرمز متضاد نیز در اینجا عالی به نظر می رسد. همچنین می توانید جلیقه مشکی خود را با شلوار خاکستری زغالی ترکیب کنید، اما از پوشیدن کت خودداری کنید.

جلیقه خاکستری

یک کت خاکستری و یک شلوار مشکی یا شلوار جین مناسب قطعات سرمایه گذاری است که هر مردی باید از آن برخوردار باشد.

خاکستری با رنگ مشکی و قرمز عالی می شود. این رنگ ها برای بیشتر مردان مناسب هستند، اما اگر رنگ قرمز رنگ دلخواه شما نیست، آن را با تضاد دیگری جایگزین کنید.

جلیقه خاکستری را با شلوارهای خاکستری مطابقت دهید، اما از بالا یک کت سرمه ای تیره بپوشید. از طرف دیگر، کت خاکستری و شلوار جین مشکی را با هم مخلوط کنید اما کاپشن را در خانه بگذارید.

این ظاهر برای روزهای پاییزی که می توانید بدون پوشیدن لایه های اضافی کنار بیایید بسیار مناسب است.

جلیقه قهوه ای

جلیقه کت و شلوار قهوه ای فقط با شلوار و کت قهوه ای اصلی خود ست نمی شود. رنگ قهوه ای بسیار خوب با آبی نیز ترکیب می شود. شلوار سرمه ای را با پیراهن لباس روشن تر و آبی تر، همراه با جلیقه قهوه ای امتحان کنید.

کفش های قهوه ای تیره اضافه کنید و همه را با کراوات خود مجذوب کنید. یک کراوات با زمینه سرمه ای، طرح های قهوه ای و شاید کمی تضاد با رنگ آبی روشن تر انتخاب کنید.

اگر می خواهید جلیقه قهوه ای خود را کاملاً متفاوت بپوشید ، یک شلوار جین آبی مناسب پیدا کنید. یک جفت کفش چرمی قهوه ای اضافه کنید و یک پیراهن سفید و یقه باز بپوشید.

ظاهر خود را با ژاکت قهوه ای و کت مناسب خود تمام کنید.

جلیقه قرمز

پوشیدن رنگ قرمز در هر چیزی بزرگتر از کراوات، به اعتماد به نفس نیاز دارد. اگر شما یک شخصیت خجالتی هستید، ممکن است نخواهید قرمز بپوشید.

ما پیشنهاد می کنیم قرمز را به رنگ قرمز بورگوندی تغییر دهید تا اینکه به سراغ قرمز گیلاسی روشن بروید. مگر اینکه، شما قصد ایجاد تأثیر واقعی را دارید.

جلیقه قرمز با ترکیب مشکی یا خاکستری زغالی در سرتاسر آن جذاب و چشم نواز است. آن را با یک شلوار ساده مشکی یا زغالی و یک کت هماهنگ ست کنید.

جلیقه کجا بپوشیم

رسمی ترین مناسبت که در آن شما همیشه نیاز به پوشیدن جلیقه دارید ، یک مراسم رسمی است. در این حالت، جلیقه شما باید دارای لپه باشد و از پارچه و رنگ مشابه بقیه کت و شلوار شما ساخته شده باشد.

اگر جلیقه و کت و شلوار متضاد را ترجیح می دهید، توجه داشته باشید که این ظاهر فقط برای مناسبت های غیر رسمی مناسب است. جلیقه برای افزودن یک لایه اضافی از گرما در روزهای پاییز مفید است، جایی که کت و شلوار دو تکه از سرما جلوگیری نمی کند.

با این حال، باید بدانید که این ظاهر برای اکثر موقعیت های تجاری نامناسب تلقی می شود. اگر قصد مصاحبه شغلی دارید، احتمالاً بهتر است جلیقه را در خانه بگذارید.

معمولاً یک کت و شلوار ساده دو تکه با یک کراوات بدون حاشیه به اندازه کافی برای متقاعد کردن افراد در لباس پوشیدن شما کافی است. و آخرین چیزی که می خواهید این است که بیش از حد پر زرق و برق ظاهر شوید.

کلمات پایانی

با پیروی از این دستورالعمل های اساسی، می توانید مطمئن باشید که بهترین استایل را از جلیقه کت و شلوار خود می سازید.

به یاد داشته باشید که جلیقه ها می توانند به اجزای متنوعی در کمد لباس شما تبدیل شوند و وقتی درست انجام شوند شگفت انگیز به نظر می رسند.

کافی است نگاهی به ایتالیایی ها بیندازید. آنها کاملاً بر ظاهر مسلط شده اند.

سوالات متداول

FAQ

پوشیدن جلیقه با کت و شلوار مردانه هم اهداف کاربردی و هم زیبایی شناختی دارد. از نظر عملکرد، یک لایه اضافی از عایق و گرما را فراهم می کند. از نظر زیبایی شناسی، عمق، بافت و پیچیدگی را به مجموعه کت و شلوار اضافه می کند. یک جلیقه مناسب می‌تواند ظاهر صیقلی‌تر و هماهنگ‌تری ایجاد کند و در عین حال خط کمر را برجسته‌تر کرده و به جذابیت بصری اضافه کند.

جلیقه کت و شلوار مردانه باید کاملاً جا بیفتد، اما احساس تنگی و انقباض نداشته باشد. لبه پایینی جلیقه باید درست زیر کمر شلوار بیفتد و پشت باید به راحتی روی پیراهن قرار گیرد. دکمه های جلیقه باید به راحتی و بدون هیچ گونه کشیدن یا فاصله بسته شوند. اندازه مناسب شامل در نظر گرفتن اندازه قفسه سینه و طول جلیقه برای اطمینان از تناسب متعادل و متناسب است.

در حالی که پوشیدن جلیقه کت و شلوار به طور جداگانه بدون کت مناسب امکان پذیر است، اما پوشیدن آن کمی چالش برانگیزتر است. جلیقه های کت و شلوار به گونه ای طراحی شده اند که بخشی از یک مجموعه کت و شلوار سه تکه باشند و بدون کت، جلیقه ممکن است ناقص یا نامناسب به نظر برسد. اگر می‌خواهید جلیقه بدون کت بپوشید، مطمئن شوید که جلیقه‌ای مستقل برای این منظور طراحی شده است و آن را با شلوار مکمل و یک پیراهن لباس هماهنگ ست کنید.

هنگام هماهنگی رنگ و طرح جلیقه کت و شلوار، به طور کلی توصیه می شود جلیقه ای را انتخاب کنید که با شلوار همخوانی یا تکمیل کننده باشد. برای داشتن ظاهری کلاسیک و جاودانه، جلیقه ای هم رنگ یا یک سایه تیره تر از کت و شلوار انتخاب کنید. از نظر الگوها، بهتر است جلیقه ای با الگوی ظریف یا مکمل، مانند پارچه بافت دار یا الگوی در مقیاس کوچک، انتخاب کنید که با مجموعه کلی کت و شلوار هماهنگ باشد.

جلیقه های کت و شلوار معمولاً برای مجالس رسمی یا نیمه رسمی پوشیده می شوند. آنها به ویژه برای عروسی، رویدادهای تجاری، کارهای کراوات مشکی، یا هر موقعیتی که در آن کد لباس ظریف تر و ظریف تر مورد انتظار است، مناسب هستند. با این حال، بسته به سبک و جنس جلیقه، می‌توان آن را در مجموعه‌های غیررسمی یا خلاقانه‌تر نیز گنجاند و امکان تطبیق پذیری در کمد لباس شما را فراهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *