پست ها

کروات مشکی مناسب چه لباس هایی است؟

کروات مشکی

حتی بی باک ترین مردان با دیدن کلمات "کد لباس کروات مشکی" به دعوت ، عرق سرد می کنند.

اگر لباس مناسب نپوشید چطور؟ شما می خواهید شبیه جیمز باند در تاکسیدو خود باشید ، بدون این که بترسید در عوض احمق به نظر برسید.

یک نفس عمیق بکش. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم نحوه و چگونگی رویدادهای کروات مشکی را در اینجا بیاموزید ، و اعتماد به نفس کافی خواهید داشت تا 007 را شرمنده کنید.

کد لباس کروات مشکی چیست

رویداد کروات مشکی یکی از زیباترین رویدادهایی است که تا به حال در زندگی خود شرکت کرده اید. آنها سخت گیر هستند و فقط برای موارد بسیار رسمی محفوظ هستند.

اصطلاح "کد لباس کروات مشکی" ممکن است در ابتدا شما را تحت تأثیر قرار دهد و بترساند. انتظارات زیاد است ، و ممکن است شخص فقط در چند مورد از این رویدادها در زندگی خود شرکت کند.

این پایبندی دقیق به لباس پوشیدن است که آن را بسیار ترسناک می کند. اما همچنین می تواند چیزی باشد که کار را بسیار آسان می کند. قوانین واضح هستند و فقط باید بدانید که آنها چیست.

لباس مخصوص مهمانی رسمی  ترین جزء شناسایی شما به یک رویداد کروات مشکی لباس است. تاکس را ساده نگه دارید ؛ با این وجود ، شما باید هر قطعه را برای گروه خود با دقت در نظر بگیرید. اما در مورد آن بعداً بیشتر صحبت کنید.

شاید از این مدل ها خوشت بیاد

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72100

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72100 با پس زمینه نارنجی و مشکی، تولید شده در طرح شعله آتش می باشد. می توان از این ست به عنوان یک مدل مدرن یاد کرد و ترکیب خوبی با استایل های امروزی و مدرن می باشد.
  • تولید شده با طرح شعله آتش
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

ست کراوات و پوشت کد 7210

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت کد 7210
عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72132

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72132 در طرح مربعی محو شده تولید شده است. این مدل را می توان در محیط های نیمه رسمی پوشید. رنگ های به کار رفته در این محصول، سرمه ای و سرخابی می باشند.
  • طرح مربعی
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72122

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72122 تولید شده در طرح خط دار درشت می باشد. این محصول با تناژ رنگی آبی و سرمه ای تولید شده است و یک انتخاب عالی با محیط های نیمه رسمی یا غیر رسمی است.
  • طرح خط دار
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7214

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7214
رنگ نیلی و طرح بافت عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7268

580,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 7268 دارای پس زمینه مشکی و طرح راه راه ذغالی بر روی آن است. این طرح دارا یک اعتدال بین کلاسیک بودن و مدرن بودن استو این به این معنی است که شما می توانید این ست را هم در استایل کلاسیک و هم در استایل مدرن استفاده کنید. عرض : 7 سانتی متر لایی : SMT محصول کشور ترکیه ارائه همراه با بسته بندی مخصوص

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72129

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72129 در طرح مربعی محو شده تولید شده است. این مدل را می توان درمحیط های نیمه رسمی و با کت و شلوار قهوه ای پوشید. رنگ های به کار رفته در این محصول، مشکی و قهوه ای می باشند.
  • طرح مربعی
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72135

680,000 تومان
ست کراوات و پوشت جعبه دار کد 72135 در طرح مربعی محو شده تولید شده است. این مدل را می توان در محیط های نیمه رسمی پوشید. رنگ های به کار رفته در این محصول، رنگ های سرمه ای و طلایی می باشند.
  • طرح مربعی محو شده
  • پارچه از جنس ابریشم و پلی استر
  • پارچه ایتالیایی
  • عرض کراوات 7 سانتی متر
  • قابل شست و شو
  • محصول کشور ترکیه

 

قبل از اینکه عمیق تر به موضوع بپردازیم ، می خواهم دو اصطلاح دیگر مرتبط با این کد لباس را روشن کنم: خلاق کروات مشکی و اختیاری.

خلاقیت کروات مشکی به شما اجازه می دهد تا با تشویق خلاقیت و بازیگوشی بیشتر با لباس خود ، کمی رسمیت را تسلیم کنید. یک مثال عالی این است که به جای مشکی سنتی یک تاکسیدو آبی نیمه شب بپوشید.

رویدادهای خلاقانه کروات مشکی به خلاقیت و تنوع اجازه می دهد.

اختیاری کروات مشکی به یک کد لباس اشاره می کند که مهمانان را تشویق می کند تا کت و یا کت شام بپوشند اما در صورت تمایل به پوشیدن تاکسیدو به آنها اجازه می دهد کت و شلوار تیره بپوشند.

این بدان معناست که کت و شلوار مشکی نیز برای آن مناسب است ، برای کروات مشکی اختیاری ، اما برای برآورده کردن استانداردهای کروات مشکی باید کمی شکوفا کنید.

کد لباس کروات مشکی کجا لازم است

کدهای لباس کراوات مشکی معمولاً فقط در رویدادهای رسمی یافت می شود. رویدادهای رسمی می توانند در هر زمان از روز رخ دهند. با این حال ، یک لباس کراوات مشکی فقط برای رویدادهای عصرانه استفاده می شود.

محتمل ترین جایی که با دعوت کراوات مشکی روبرو می شوید ، عروسی رسمی است. با این حال ، همه عروسی ها کراوات مشکی نیستند ، بنابراین به عبارت دعوت نامه خود توجه زیادی داشته باشید.

در یک رویداد نادر ، شما به یک جشن ، مراسم اهدای جایزه یا یک توپ دعوت می شوید. اینها مکانهای احتمالی دیگری هستند که نیاز به یک کد لباس کراوات سیاه دارند.

کد لباس کراوات سیاه در مقابل کراوات سفید

کراوات مشکی از همه احتمالات رسمی نیست. این افتخار به رویدادهای کراوات سفید می رسد. با این حال ، شما به احتمال زیاد در رویداد کراوات مشکی شرکت می کنید تا رویداد دیگر.

کراوات سفید بهترین لباس رسمی است. آنقدر رسمی است که بسیار کم استفاده می شود. شما شانس بسیار کمی برای نیاز به لباس برای این رویداد دارید.

قبل از جنگ جهانی دوم ، لباس کراوات سفید بسیار غیر معمول نبود. پس از جنگ از مد افتاده و مختص سطوح رسمی بسیار بالا نیست.

این لباس پوشیدن نه تنها رسمی تر از کروات مشکی است ، بلکه استانداردهای بالاتری نیز دارد. برای اتاق تکان دادن کوچک به اندازه کد لباس کروات مشکی ، کد لباس کراوات سفید اتاق تکان دادن را صفر می گذارد.

لباس کراوات سفید بسیار دقیق است و انتخاب های کمی برای فرد باقی می گذارد. از طرف دیگر ، یک کد لباس کروات مشکی به فرد اجازه می دهد تا میزان کوچکی از خود را بیان کند.

تاکسیدو در هر دو کد لباس مرکزی است. اما یک تاکس کراوات سفید به جای کت شام یک خیاط دارد.

یک جلیقه برای یک کروات مشکی اختیاری است ، اما یک جلیقه سفید بخشی استاندارد از یک گروه کراوات سفید است. جلیقه نیز باید تناسب خاصی داشته باشد.

تفاوت عمده نهایی بین هر دو کد لباس در نام ذکر شده است. رسمی بودن رنگ پاپیون شما را تعیین می کند. حداقل ، در صورت وجود ، انحراف از انتخاب رنگ پاپیون شما وجود دارد.

لباس مردانه کد لباس کروات مشکی

شما یک ایده کلی از آنچه در هنگام شرکت در مراسم کروات مشکی انتظار دارید ، دارید. اکنون زمان آن رسیده است که مشخصات هر قطعه را مرور کنیم.

درست جلوه دادن هر یک از اجزای لباس رسمی شما برای کشیدن این ظاهر بسیار مهم است. همانطور که می گویند ، شیطان در جزئیات است. این دستورالعمل ها را دنبال کنید و هر مورد را برای گروه خود با دقت انتخاب کنید.

بخوانید:  نکات مهم در انتخاب کراوات

تاکسدو سیاه

تاکسیدو مشکی مانند بوم هنرمند با لباس رسمی است. این عنصر اصلی برای بقیه لباس های رسمی شما است. از این به عنوان پایگاه خود استفاده کنید. به درستی پوشیده شود ، همه چیز دیگر سر جایش قرار می گیرد.

البته یک تاکسیدو مشکی ایده آل است ، اما یک تاکسیدو آبی نیمه شب نیز قابل قبول است. البته ، باید دارای شکل بی عیب و نقص باشد و کاملاً متناسب با بدن شما باشد.

ژاکت تاکسیدو

کاپشن مشکی مشکی (که به عنوان کاپشن شام نیز شناخته می شود) مظهر کد لباس کروات مشکی است. با این حال ، یک کت شام سفید نیز یک راه قابل قبول و شیک برای منحرف شدن از لباس سنتی کروات مشکی است.

کاپشن شام می تواند تک نفره یا دو نفره باشد. ممکن است دریچه هایی وجود داشته باشد ، اما فقط در کناره های کت مجاز است. در حقیقت ، اکثر کت های تاکسیدو فاقد دریچه هستند.

دریچه پشت ژاکت شام بسیار غیر رسمی است. دریچه پشت نه تنها سطح رسمی بودن را پایین می آورد ، بلکه باعث می شود هنگام نشستن ، کاپشن به طرز عجیبی جمع شود. کت و شلوارهای تجاری دارای دریچه پشت هستند ، اما کت شام ندارند!

جیب های جفت شده (لوله ای) از جیب های دارای فلپ شیک تر هستند. فلپ ها ژاکت را معمولی می کنند. اگر کاپشن شام شما جیب دارد ، مطمئن شوید که محفظه فلپ وجود ندارد.

کاپشن های شام تاکسدو می توانند لپه های شکاف دار ، اوج یا شال داشته باشند. اگرچه من انتخاب کفش های درجه یک را توصیه نمی کنم زیرا باعث می شود کت شام غیر رسمی به نظر برسد.

کف قله ها ظاهری سرگردان و کاملاً مد روز دارند. آنها توهم قد را اضافه می کنند و برای استفاده کننده لاغر می شوند. اگر یک تاکسیدو دو سینه را انتخاب می کنید ، اینها برای آن سبک بهترین هستند.

کفش های روسری منحصراً روی کاپشن کت و شلوارهای شام یافت می شوند که برای مراسم کروات مشکی کاملاً مناسب است. آنها می توانند روی کت های تک سینه یا دو سینه قرار بگیرند.

اگر می خواهید تا حد امکان رسمی لباس بپوشید ، با یک یقه برگردان اوج بروید. اما برای یک ظاهر شیک تر ، ممکن است بخواهید یک روپوش شال را انتخاب کنید.

شلوار تاکسیدو

شلوارهای رسمی دارای یک نوار ساتن یا ابریشمی در امتداد درز بیرونی شلوار هستند. وقتی صحبت از این لباس پوشیدن می شود ، همیشه شلوار مشکی مشکی بپوشید ، چه یک تاکسیدو مشکی انتخاب کنید یا یک کاپشن شام سفید.

شلوارهای تاکسدو حلقه کمربندی ندارند. در عوض ، آنها دارای زبانه های جانبی برای تنظیم در عرض مناسب هستند. همچنین ممکن است از جلیقه استفاده کنید.

شلوار باید دوخت باشد و در قسمت انتهایی آن دستبند وجود نداشته باشد. این باعث می شود که شلوار رسمی نباشد. همچنین از طول کامل آنها اطمینان حاصل کنید .

پیراهن تاکسیدو سفید

یک پیراهن سفید تاکسیدو مهمترین لباس رسمی کروات مشکی شما است. با این حال ، از آنجا که سفید رسمی ترین پیراهن کت و شلوار است ، تقریباً هر پیراهن لباس سفید خوب خواهد بود.

توجه به جزئیات خاص ، ظرافت پیراهن تاکسیدو شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. برای ظاهر واقعا پیچیده ، با پیراهن یقه نوک بال بپوشید. با این حال ، یقه پیراهن نیمه پهن یا رو به پایین نیز قابل قبول است.

دستبندهای فرانسوی فوق العاده زیبا هستند ، بنابراین آنها عملا ضروری هستند. بعلاوه ، آنها فرصتی عالی برای افزودن پیراهن تاکسیدو به همراه دستگیره فراهم می کنند.

پیراهن های تاکسدو معمولاً دارای سبک های متفاوتی در جلو هستند (معروف به چوبی). اگرچه ، یک پیراهن چوبی مخفی (جلوی پرواز) می تواند ظاهری صاف و مرتب داشته باشد.

جلوبند پیک یکی از شیک ترین هایی است که می توانید بپوشید. اما نمای چین دار یکی دیگر از ویژگی های خوب برای افزایش رسمی لباس کروات مشکی شما است. قسمت جلویی را با میخ های دکمه ای که در سوراخ های پیراهن تاکسیدو شما قرار گرفته است ، تزئین کنید.

جلیقه سیاه

یک جلیقه مشکی گزینه دیگری برای شخصی سازی استایل کروات مشکی شما است. جلیقه می تواند تک سینه یا دو سینه باشد و اگر از ژاکت با روپوش بالا استفاده می کنید ، بهتر به نظر می رسد.

یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید از آن استفاده کنید ، یک جلیقه جلو مشکی U شکل است ، زیرا هنوز اجازه می دهد پیراهن و تاکسیدو برتری داشته باشد. اگرچه ، یک جلیقه پشت باز به همان اندازه شیک است.

فقط به خاطر داشته باشید که جلیقه ها کاملاً اختیاری هستند ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا این ظاهری است که می خواهید ایجاد کنید. همچنین ، آنها لباسی نیستند که کمر شما را بپوشاند.

کامربوند

به جای یک جلیقه ، یک جایگزین مناسب برای لباس کروات مشکی شما وجود دارد-cummerbund.

Cummerbund یک نوار است که ناحیه کمر شما را می پوشاند و می تواند در طرح های مختلف ارائه شود. برای رویدادهای کروات مشکی ، کامرباند پلیسه سیاه را ترجیح می دهم.

شما نمی توانید کامرباند را به همراه جلیقه بپوشید. این یک جایگزین برای جلیقه است ، نه یک افزودنی.

کراباته پاپیونی

به طور طبیعی ، شما باید کروات مشکی بپوشید. بالاخره اسم این کد لباس است! یک کروات مشکی مشکی با گره ویندزور تنها در صورتی کافی است که در کنار کروات مشکی علامت “اختیاری” باشد.

اما اگر در یک رویداد کلاسیک شرکت می کنید ، باید  پاپیون مشکی بپوشید .

یک کراوات کلیپ برای این رویدادها هرگز مناسب نیست. در حقیقت ، حتی پاپیون های از پیش بسته نیز قابل قبول نیستند. این باید یک پاپیون خود کراوات باشد.

مواد پاپیون مشکی به طور سنتی با روپوش شما یکسان است ، اما این روزها انعطاف پذیری بیشتری در این زمینه وجود دارد. اگر مطمئن نیستید کدام سبک را انتخاب کنید ، از مدل استاندارد یا پروانه جامبو استفاده کنید.

کفش

کفش چرم مشکی مشکی انتخاب شماره یک برای یک تاکسیدو مشکی است. دومین گزینه مناسب ، انگشتان پای کلاه پوستی مشکی است.

وقتی صحبت از نوع کفش می شود ، گزینه های  کمی در سبک وجود دارد . پمپ های اپرای چرمی رنگی انتخاب سنتی برای پوشیدن در مراسم کروات مشکی است. اگرچه ، کفش های توری آکسفورد بهترین گزینه معاصر هستند.

کفش های دربی نیز قابل قبول هستند ، اگرچه آنها به عنوان سنتی نیستند و کمترین گزینه رسمی هستند که می توانید برای این کد لباس انتخاب کنید.

تجهیزات جانبی

دکمه سر دست یک راه فوق العاده برای دسترسی به مجموعه کروات مشکی شما است. دستبندهای فلزی جلوه ای درخشان به ظاهر پیراهن تاکسیدو شما می دهند و می توانند بسیار باکلاس به نظر برسند.

برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها بر رسمیت شما ، می توانید سنگ های قیمتی اضافه کنید. از آنجایی که مردان زیاد جواهرات نمی پوشند ، دستبند راهی عالی برای افزودن جزئیات شخصی است.

مربع جیبی در جیب سینه یکی دیگر از راه هایی است که می توانید جلوه ای از شخصیت را به لباس رسمی خود اضافه کنید. باز هم ، باید رنگ را آرام نگه دارید ، اگرچه برخی چاپهای کوچک می توانند تصویری جالب را ایجاد کنند.

در صورت امکان ، پیراهن هایی با ست های دکمه دار بپوشید. ناودانی های دکمه ای سطح پیچیدگی را بالا می برند ، به ویژه اگر با دکمه های دستبند مطابقت داشته باشند.

در نهایت ، می توانید تاکسیدو خود را با یک ساعت جفت کنید. اگرچه ساعتهای زیبا و پیچیده زیادی وجود دارد ، اما یک مدل لباس مجلسی برای اکثر انواع ساعت مناسب نیست .

تنها نوع ساعت مناسب مچی برای افزودن  لباس رسمی شما ، ساعت مچی مجلسی است. با این حال ، باید مطمئن شوید که یک مینیمالیستی و ساده انتخاب کرده اید.

س FAالات متداول درباره کد لباس مشکی

قطعه به قطعه گرفته شده است ، جمع آوری لباس ایده آل کروات مشکی چندان دشوار نیست. با واحد اصلی خود ، تاکسیدو مشکی ، شروع کنید و به آن اضافه کنید. اما اگر هنوز احساس اعتماد به نفس کاملی ندارید ، در اینجا برخی از رایج ترین س questionsالاتی که مردم در مورد این لباس پوشیدن دارند مطرح می شود.

تفاوت بین یک کت و شلوار و کت و شلوار چیست؟

اگرچه هم تاکسیدو و هم کت و شلوار لباس مجلسی را به تصویر می کشند ، اما چندین تفاوت مهم و تغییرات دقیق در استایل وجود دارد.

تاکسیدوها معمولاً در قسمت کت و شلوار دارای جزئیات ساتن یا دانه دانه هستند. همچنین ، کاپشن های تاکسیدو معمولاً دارای روپوش شال ساتن هستند (پیراهن های اوج ساتن نیز رایج هستند) ، در حالی که کت و شلوارها دارای بریدگی استاندارد یا برش استاندارد هستند.

تاکسدوها رسمی تر از کت و شلوار هستند. در نهایت ، شما می توانید یک تاکسیدو را فقط با پاپیون و پیراهن تاکسیدو ست کنید. از طرف دیگر ، شما باید کت و شلوار با پیراهن لباس و کراوات بپوشید.

آیا می توانم جلیقه و کمربند بپوشم؟

شما نمی توانید هر دو قطعه را با هم بپوشید. دقیقاً یکی یا دیگری است با این حال ، می توانید از هیچ یک از قطعات استفاده نکنید. فقط پیراهن و پاپیون ساده توکسیدویی شما مناسب است.

آیا می توانم در عروسی کروات مشکی کت و شلوار مشکی بپوشم؟

من آن را توصیه نمی کنم. تا جایی که کروات مشکی اختیاری نیست ، تاکسیدو لباس ضروری این رویداد است. اگر شما یک تاکسیدو ندارید ، همیشه می توانید به جای پوشیدن کت و شلوار مشکی خود ، آن را اجاره کنید. اگرچه بهتر است که تعداد زیادی تاکسیدو مقرون به صرفه هزینه کمتر از اجاره ای داشته باشید. از جنبه های روشن ، می دانید دفعه بعد که عروسی با کراوات سیاه ظاهر می شود چه بپوشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *