پست ها

مکان هایی که پوشیدن کت و شلوار تقریباً اجباری است

کت و شلوار

اجازه دهید با اشاره به مکان‌های ضروری که باید کت و شلوار بپوشید ، افکار چالش‌برانگیز را از شما دور کنم، زمانی که نمی‌توانید تشخیص دهید کدام لباس را بپوشید.

زیرا کت و شلوارها فقط لباس رسمی نیستند. آنها لباس عروسی ، لباس اولین قرار، یا حتی لباس راحتی هواپیما هستند. فقط باید بدانید چه زمانی کدام کت و شلوار را انتخاب کنید.

باور کنید، هنگامی که کمد لباس مناسب خود را برای همه موقعیت ها پیدا کنید، هیچ چیز دیگری نخواهید پوشید. پس کت و شلوار! فقط بذار بهت بگم کجا!

رویدادهای رسمی

حتما در مورد لباس های رسمی و کدهای لباس شنیده اید، اما تا به حال نام کراوات سفید را شنیده اید؟ خاطرات دوران داونتون ابی را زنده می کند .

کت و شلوار در رویداد رسمی

رسمی ترین لباس مردانه، لباس کراوات سفید، با پیراهن تاکسیدو سفت ، یقه بالدار، و دکمه سرآستین است. اما این رویدادها نادر هستند و فقط برای شام های دولتی یا جشن ها اختصاص دارند.

دومین مناسبت رسمی که می توانید در آن حضور داشته باشید، لباس پوشیدن کراوات مشکی است . امروزه لباس های کراوات مشکی مظهر لباس رسمی مردانه است.

 

تاکسیدو با برگردان شال ابریشمی بپوشید . آن را با یک پاپیون مشکی خود بند ست کنید . کفش های رسمی آکسفورد خود را بدرخشید. برای عروسی ها، مراسم جوایز، توپ های نخبگان یا حتی اپرا تیزبین به نظر خواهید رسید.

این لباسی است که اغلب برای داماد پوشیده می شود، بنابراین مطمئن شوید که لوازم جانبی را به خوبی پوشیده اید. به عنوان مثال، یک کمربند یا یک جلیقه برای V تیز و یک جفت دکمه سرآستین فانتزی را امتحان کنید .

کت و شلوار های ما رو دیدی ؟

کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی کد 1407

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ آبی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری کد 1406

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ خاکستری
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی کد 1405

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ دودی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای کد 1404

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ سرمه ای
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی کد 1402

4,200,000 تومان
کت و شلوار لوپیناس رنگ مشکی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی کد 1403

قیمت اصلی 5,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 4,200,000 تومان است.
کت و شلوار لوپیناس رنگ نوک مدادی
برش : اسلیم فیت سایزبندی : 46-48-50-52-54-56 پارچه : یونسا الیاف : 55% پلی استر و 45% پشم مدل : دو دکمه دو چاک یقه کنت

کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408

4,280,000 تومان
برای پوشیدن کت و شلوار های دبل برست مثل کت و شلوار مشکی مدل دبل برست کد 1408 بستن همه دکمه ها لازم نیست. اما اگر خواستید که دکمه های این لباس را کامل ببندید، توجه داشته باشید که بهتر است آخرین دکمه آن ( پایین سمت چپ) باز بماند. این موضوع یکی از آداب های پوشیدن کت و شلوار دبل برست است و می تواند کت را برای شما کمی راحت تر کند. رنگ: مشکی برش: اسلیم فیت پارچه: بزیاق ترک درصد الیاف: 35% پشم، 15% لاکرا و 50% پلی استر مدل: دو سینه یا دبل برست

کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413

4,880,000 تومان
کت و شلوار ژیله دار اسلپ کد 1413 با استفاده از رنگ سبز روشن تولید شده است. ترکیب این رنگ با پارچه اسلپ طوسی یک استایل جسورانه و جذاب را به وجود می آورد.
  • پارچه اسلپ ترک
  • برش اسلیم فیت
  • یقه انگلیسی
  • دوخت تمام صنعتی
  • دو دکمه
  • دو چاک
  • سایز 48 تا 58

 

مصاحبه های شغلی

این برای هر کسی بی‌معنی است. این شامل کسانی می شود که سعی می کنند در مکان های معمولی مانند گوگل، فیس بوک یا حتی اپل موقعیتی کسب کنند.

سر و صدای زیادی در مورد فرهنگ راه اندازی و لباس پوشیدن معمولی وجود دارد. با این حال، اکثر استخدام کنندگان هنوز هم ظاهر شما را متوجه می شوند.

کت و شلوار برای مصاحبه شغلی

اگر برای مصاحبه کت و شلوار بپوشید، نشان می دهد که این مصاحبه ارزش وقت شما را دارد. شما برای لباس خود تلاش کرده اید که سنگ تمام نگذارید.

بخوانید:  برند های معروف کت و شلوار | بهترین برند را انتخاب کنید

پوشیدن کت و شلوار برای مصاحبه اگر به دنبال یک نقش رسمی و رو به مشتری هستید، بسیار حیاتی تر می شود.

اطمینان حاصل کنید که کت و شلوار به اندازه کافی راحت است که برای مدت طولانی تری در آن بنشینید. ، کت و شلوار مناسب کلاسیک سنتی است چه هر کس توصیه می کند.

رویدادهای شبکه و کسب و کار

شما زاکربرگ نیستید که با لباس خواب برای یک جلسه کاری حاضر شوید. اما، از سوی دیگر، اگر کت و شلوار در رویدادهای کاری یا جلسات بپوشید، به خوبی ترکیب می‌شوید .

علاوه بر این، پوشیدن کت و شلوار در آن مکان‌ها شخصیت مغناطیسی را نشان می‌دهد که افراد برتر صنعت را به سمت شما جذب می‌کند. به عبارت ساده، این بسته بندی است که محصول را می فروشد.

از آنجایی که این یک ست رسمی است، همیشه باید کراوات بپوشید و نباید خیلی پرزرق و برق یا طرح دار باشد.

شما حتی می توانید با یک کت و شلوار برگردان اوج استفاده کنید زیرا آنها حال و هوای کارآفرینی بیشتری می دهند. آنها شما را با اعتماد به نفس بیشتری نشان می دهند و ریسک پذیر را در شما نشان می دهند.

برای کسانی که کت و شلوار خود را بدون کراوات می پوشند، کمربند رسمی را انتخاب کنند که کت و شلوار را تحسین کند. این یک اتفاق رایج در رویدادهای شبکه بزرگ است که در آن چندین ظاهر مختلف نمایش داده می شود.

ارائه های تجاری

برخلاف مصاحبه های شغلی، این تقریباً یک “مصاحبه تلفن همراه” است. بنابراین، نگاه کردن به بهترین حالت اولویت شماره 1 است، در حالی که کفش های راحت در اولویت شماره 2 هستند.

اگر شما مجری برنامه هستید، اجتناب از پیراهن های طرح دار بسیار مهم است. البته، اگر بیش از حد لباس پوشیده ترین فرد اتاق هستید، همیشه می توانید کت کت و شلوار و کراوات را بردارید.

گاهی اوقات، این مکان ها نیازی به پوشیدن بهترین کت و شلوار رسمی خود ندارند. این یک فرصت عالی برای امتحان کردن جدیدترین مدها در بخش کت و شلوارهای غیررسمی و شیک است.

این قطعاً شما را باهوش و شایسته جلوه می دهد و در عین حال نگاهی ساده به شما می دهد.

اولین قرار

شاید برای برخی غافلگیر کننده باشد، اما نه همه. هیچ چیز به اندازه یک کت و شلوار مناسب، حتی یک قرار غیررسمی، یک قرار اول را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

کت و شلوار لباس یک مرد خوش لباس و خوش لباس است. شما باید به او نشان دهید که می‌خواهید این اولین قرار ملاقات را به دنبال داشته باشد و یک کت و شلوار می‌تواند وینگمن شما باشد.

علاوه بر این، کت و شلوار شما را جذاب و مطمئن نشان می دهد. شاید بتوانید یک کت کت و شلوار متضاد بپوشید یا کراوات را گم کنید و کمی غیررسمی و در عین حال تیز به نظر برسید. یا می‌توانید تا آخر راه بروید، اگر نه بیش از حد.

این یکی از دلایل متعددی است که عبارت “لباس انسان را می سازد” به وجود آمد. بدون هیچ تضمینی برای قرار دوم، برداشت اول همه چیز است.

جلسات کوکتل

یک کت و شلوار کوکتل مترادف با غروب است اگر قیاس آب و هوا را ترسیم کنیم – ترکیبی عالی از لباس شب و روز ، یک کوکتل به معنای واقعی.

حتی می توانید آن را به عنوان پلی بین لباس های غیر رسمی و رسمی در نظر بگیرید. شما باید باکلاس به نظر برسید اما نه خیلی رسمی.

برای افرادی که می پرسند چرا باید کت و شلوار را در یک کوکتل بپوشند، پاسخ ساده این است که شما شیک به نظر می رسید.

کوکتل ها فرصتی برای آزمایش یا خلاقیت با سبک خود را ارائه می دهند. می توانید کراوات های رنگی یا طرح دار بیندازید. کفش های راحتی قابل قبول هستند، سایه ها زرق و برق می بخشند.

این موقعیت عالی برای امتحان کردن لباس های شبه رسمی یا کنار هم قرار دادن یک گروه است.

رستوران های مجلل

آیا هر روز به یک رستوران نخبه می روید؟ آیا غذای خوب غذای معمولی شماست؟ متأسفانه، برای اکثر مردم، پاسخ به این سؤالات منفی است.

برای مناسبت های خاص به این رستوران ها سر می زنید. به عنوان مثال، شاید شما قصد دارید از عزیزتان خواستگاری کنید.

کت و شلوار برای رستوران های مجلل

آیا نمی خواهید این لحظه ای که یک بار در زندگی می گذرد، خاطره ای گرامی باشد؟ فکر می کنم این دلیل کافی برای پوشیدن کت و شلوار در چنین مکان هایی است.

کد لباس در رستوران‌های مجلل به‌طور پیش‌فرض سخت‌گیرانه است، بنابراین هرگز نیازی به کم‌پوشی احساس نکنید.

علاوه بر این، شما نمی‌خواهید که در حالی که شریک زندگی‌تان زیبا به نظر می‌رسد، عکس در حالی که شما در حال عرق کردن هستید بیرون بیاید.

هواپیماها

آیا می خواهید خدمه کابین با شما خوب رفتار کنند؟ کت و شلوار بپوشید و مشاهده کنید که چگونه جهان دور شما می چرخد.

این تصور غلط را که کت و شلوار می تواند در پروازها ناراحت کننده باشد را کنار بگذارید. در صورت انتخاب مناسب، می توانید آن را به راحتی حتی در مسافت های طولانی بپوشید.

کت و شلوار برای هواپیما

خوشبختانه، گزینه های کت و شلوار مسافرتی مردانه بسیار گسترده است. یک کت و شلوار سبک، مقاوم در برابر چین و چروک و باریک انتخاب کنید که ظاهری تیز و راحت داشته باشید.

همچنین، آیا از مزایای نه چندان محرمانه لباس پوشیدن برای پرواز اطلاع دارید؟ چند وجود دارد:

  • شما نیازی به کشیدن یک دستمال اضافی ندارید
  • پس از فرود می توانید مستقیماً به یک جلسه مهم بروید
  • لایه ها بهترین دوست شما در پرواز هستند و کت و شلوار از این جنبه به خوبی جواب می دهد

بنابراین پوشیدن کت و شلوار در هنگام پرواز ایده خوبی است. چه کسی می داند، ممکن است به کلاس تجاری ارتقا پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *