پست ها

نحوه پوشیدن کفش های قهوه ای

کفش

آیا از کفش های مشکی قدیمی خود خسته شده اید؟ احتمالاً متوجه شده اید که کفش های مجلسی قهوه ای این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و این دلیل خوبی دارد.

دلیل آن این است که آنها یک تغییر غیرمنتظره برای اکثر لباس ها هستند.

برای پوشیدن کفش های قهوه ای با کت و شلوار یا شلوار خود، ابتدا باید مطمئن شوید که دقیقاً سایه مناسب را دارید.

انتخاب یک جفت کفش مجلسی قهوه ای می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که اکثر مردم تصور می کنند. چیزهای خیلی بیشتری در آن وجود دارد تا اینکه فقط تصمیم بگیرید چه چیزی خوب به نظر می رسد.

کفش لباس یک سرمایه گذاری هستند و هر گونه سرمایه گذاری خوب نیاز به نگاه کردن به بسیاری از جنبه های مختلف است.

مطمئناً می خواهید بدانید که آیا کفش مجلسی شما برای مدت طولانی دوام می آورد یا خیر. شما می توانید تا حدی با نگاه کردن به نحوه ساخت کفش مجلسی متوجه شوید. هر کفش دو قسمت اصلی دارد: پایین و رویه.

قسمت پایینی کفش شما همان چیزی است که معمولاً به آن زیره می گویند. از چه نوع ماده ای ساخته شده است؟ چرم رایج ترین ماده برای زیره کفش مجلسی است، اگرچه برخی از کفش های مجلسی به جای آن لاستیک دارند.

جزییات کفش قهوه ای

قسمت رویی یک کفش مجلسی از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است: پنجه، دمپ، ربع و روکش.

نحوه محکم شدن آنها و دوخت آنها عواملی است که بر ماندگاری طولانی کفش های شما تأثیر می گذارد.

رسمیت

انواع مختلفی از کفش‌های مجلسی وجود دارد که می‌توانند از نظر رسمی متفاوت باشند. پنج سبک اصلی از کفش‌های مجلسی مردانه وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

البته، شما باید لباس خود را در نظر بگیرید، اما جایی برای فاکتور سلیقه شخصی شما نیز وجود دارد.

کفش قهوه ای آکسفورد

رسمی ترین انواع رایج کفش های مجلسی، آکسفورد است. با این حال، می‌توانید آنها را با لباس‌های تاکسیدو (اگر مشکی بودند)، کت و شلوارهای تجاری یا حتی با لباس‌های غیررسمی‌تر بپوشید .

کفش های دربی نیز بسیار شیک هستند، اما کمی کمتر از آکسفورد رسمی هستند.

کفش قهوه ای دربی

هنگام انتخاب کفش مجلسی خود، عاقلانه است که چیزی همه کاره انتخاب کنید. اگر بتوانید کفش های مجلسی خود را در چندین لباس و مناسبت های مختلف بپوشید ، واقعاً ارزش پول خود را خواهید داشت.

مواد

کفش های مجلسی قهوه ای معمولاً از بالا به پایین از چرم ساخته می شوند. این شامل هر دو قسمت بالا و پایین کفش می شود.

چرم اصل ممکن است گاهی گران باشد، اما همچنین می تواند بسیار بادوام باشد. اگر به درستی از کفش های چرمی مراقبت شود، می تواند سال ها و سال ها برای شما دوام بیاورد.

گاهی اوقات، کفش های مجلسی ممکن است به جای چرم دارای کفی لاستیکی باشند. زیره های لاستیکی واقعاً می توانند ضربه بخورند، بنابراین ممکن است بیشتر از کفی های چرمی برای شما دوام بیاورند.

در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد کفش های چرمی خود را برای تعمیر ببرید.

چرخ رنگ

اگر تا به حال با دانستن اینکه چه رنگ هایی ممکن است با هم خوب به نظر برسند مشکل دارید، تنها نیستید. با این حال، لازم نیست برای آن رنج بکشید.

شما ابزاری در اختیار دارید. چرخ رنگ . اگر از چرخه رنگ پیروی کنید، ممکن است بتوانید برخی از گزینه های لباس پوشیدن خود را با ایجاد ترکیب رنگ های شیک گسترش دهید .

چرخه رنگ

چرخه رنگ به دو رنگ گرم و سرد تقسیم می شود. قهوه ای در کنار نارنجی و زرد یکی از رنگ های گرم است.

برخی از سایه های قهوه ای ممکن است ته رنگ سرد داشته باشند، اما چرخه رنگ می تواند به شما کمک کند تا همه این موارد را مرتب کنید. هنگامی که کفش های قهوه ای خود را با رنگ های گرم یا سرد ست می کنید، جلوه های مختلفی ایجاد خواهید کرد.

کفش قهوه ای و شلوار مشکی

به طور سنتی، کفش مشکی تنها انتخاب کفش قابل قبول با کت و شلوار مشکی بود. شما هرگز تصور نمی کنید که شلوار مشکی و قهوه ای را با هم ترکیب کنید .

با این حال، این روزها ترکیب این دو رنگ مقبولیت بیشتری پیدا کرده است.

وقتی کت و شلوار مشکی می پوشید ، کفش های قهوه ای خود را تا حد امکان تیره نگه دارید. تنها رنگ قهوه ای کفشی که می توانید برای کت و شلوار مشکی از آن دور شوید، قهوه ای تیره است.

این به این دلیل است که هر سایه روشن قهوه ای بیش از حد غیر رسمی خواهد بود و مشکی یک رنگ رسمی است. همچنین عاقلانه است که از یک مدل کفش رسمی نیز مانند آکسفورد استفاده کنید.

از طرف دیگر، اگر کت و شلوار مشکی کامل نپوشیدید و فقط شلوار مشکی نپوشیدید، می توانید یک یا دو سایه پایین بیایید. قهوه ای تیره هنوز هم بسیار دوست داشتنی به نظر می رسد، اما ممکن است بخواهید قهوه ای متوسط ​​را برای سرگرمی امتحان کنید. مد روز به نظر می رسد.

شما همچنین آزادی بیشتری برای بازی با مدل کفش خواهید داشت و در را برای یک کفش معمولی تر باز می کنید. شاید با یک جفت بند راهبان آزمایش کنید؟

کفش قهوه ای و شلوار سرمه ای

سرمه ای و قهوه ای ترکیبی عالی از رنگ ها هستند. آنها یک ترکیب رنگ بسیار مدرن هستند و می توانند شیک یا غیر رسمی باشند. شما می توانید سطح رسمی بودن را بر اساس آنچه که آن را با آن جفت می کنید انتخاب کنید.

کفش قهوه ای کت و شلوار سرمه ای

آبی سرمه ای و قهوه ای تیره هر دو رنگ هایی هستند که بسیار نزدیک به مشکی هستند اما بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. آنها همچنین کمی رسمی تر از سیاه هستند.

وقتی به دنبال لباس پوشیدن بدون رسمی بودن هستید، کنار هم قرار دادن آنها یک انتخاب عالی است. سرمه ای به راحتی می تواند مانند یک تن سرد احساس شود، و قهوه ای تیره می تواند کت و شلوار را گرم کند و احساس آن را کمتر کند.

شلوارهای سرمه ای غیررسمی تر از یک کت و شلوار سرمه ای کامل هستند ، بنابراین می توانید کفش های قهوه ای تیره بپوشید یا برای تغییر رنگ قهوه ای متوسط ​​را امتحان کنید.

همچنین می‌توانید یک نوع کفش کمتر رسمی نسبت به کت و شلوار انتخاب کنید. همچنین، چکمه های چلسی زمانی که با شلوار سرمه ای پوشیده می شوند بسیار امروزی به نظر می رسند.

کفش قهوه ای و شلوار آبی

آبی یک رنگ معمولی است. با این حال، این رنگ نیز بسیار سرد است. پوشیدن آبی و مشکی با هم می تواند جلوه ای سخت ایجاد کند. کفش‌های قهوه‌ای روشی فوق‌العاده برای نرم کردن تندی کت و شلوار آبی یا شلوار است.

کت و شلوارهای آبی بسیار مد روز هستند و همچنین یکی از رنگ های کت و شلوار غیررسمی هستند. با این حال، آنها به زیبایی زیبا به نظر می رسند، بنابراین شما باید یکی را به مجموعه خود اضافه کنید.

بخوانید:  چگونه کفش های خود را با کت و شلوار خود ست کنید

کفش قهوه ای کت و شلوار آبی

کفش مجلسی قهوه ای روشن یا قهوه ای متوسط ​​مکمل زیبایی برای این کت و شلوار است.

می توانید مدل های مختلفی از کفش های مجلسی را با کت و شلوار آبی بپوشید. بند های راهب افزودنی دوست داشتنی برای کت و شلوار آبی هستند. اگر از طرفداران کت و شلوارهای باریک هستید ، یک جفت بروگ را با آنها امتحان کنید. آنها فوق العاده معاصر به نظر می رسند.

شلوار آبی بسیار معمولی است، پس چرا آنها را با یک جفت دربی یا بلوچر امتحان نکنید؟ اگر می خواهید ظاهری زیبا داشته باشید، این کار را با یک پیراهن تک رنگ انجام دهید.

شلوار آبی و کفش قهوه ای

برای ظاهری زیباتر با شلوار آبی، کفش قهوه ای شما باید قهوه ای متوسط ​​تا روشن باشد.

کفش قهوه ای و شلوار خاکستری

استفاده از رنگ خاکستری کمی دشوارتر است، زیرا تنوع زیادی در رنگ وجود دارد. اینکه کفش شما چقدر باید تیره باشد، بستگی به روشن یا تیره بودن رنگ خاکستری شما دارد.

در هر صورت، رنگ قهوه‌ای وقتی با خاکستری هماهنگ می‌شود ، همیشه یک پیچش غیرمنتظره است . مشکی برای سال‌ها یکی از بهترین رنگ‌ها برای پوشیدن با خاکستری بوده است، بنابراین قهوه‌ای احساس تازگی می‌کند.

یک قانون کلی که باید در مورد خاکستری به خاطر داشت این است که هر چه خاکستری تیره تر باشد، قهوه ای شما باید تیره تر باشد. بنابراین، برای مثال، اگر کت و شلوار خاکستری زغالی می پوشید ، باید کفش های قهوه ای بسیار تیره بپوشید.

کت و شلوار مشکی کفش قهوه ای

کت و شلواری به این تیره بیشتر در قسمت نیمه رسمی لباس پوشیدن است ، بنابراین کفش های شما نیز باید رسمی باشند.

اگر کت و شلوار شما خاکستریروشن است ، کفش های قهوه ای متوسط ​​انتخاب خوبی هستند. شما ممکن است قادر به گرفتن دور با کفش قهوه ای یا قهوهای مایل به زرد نور است، اما تنها در صورتی که تن در هر دو خاکستری و کار قهوه ای به خوبی با هم.

شلوار خاکستری را می توان بالا یا پایین پوشاند. زمانی که مشخص کردید می خواهید شلوارتان چقدر خوش لباس باشد، می توانید رنگ کفش خود را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید، قهوه ای تیره تر رسمی تر خواهد بود، در حالی که قهوه ای روشن تر غیر رسمی تر خواهد بود. شلوار خاکستری می تواند در هر دو طرف باشد.

کفش مجلسی قهوه ای و شلوار قهوه ای

این ظاهر تک رنگ ممکن است در ابتدا خسته کننده به نظر برسد، اما در واقع بسیار واضح است. عنصر کلیدی این است که سایه های مختلف قهوه ای را برای کفش و شلوار خود انتخاب کنید.

اشتباه نکنید کفش مجلسی قهوه ای قطعا تنها گزینه برای کت و شلوار قهوه ای نیست، اما می تواند کاملا شیک باشد.

ایمن ترین گزینه پوشیدن کفش هایی با همان سایه یا تیره تر از شلوار است. به عنوان مثال، یک کت و شلوار قهوه ای روشن تا میانی کاملاً با سایه های متوسط ​​تا تیره کفش های مجلسی قهوه ای مطابقت دارد.

کت و شلوارها و شلوارهای قهوه ای تیره نسبت به همتایان روشن تر خود رسمی تر هستند، بنابراین آنها را با کفش های مجلسی قهوه ای تیره یا مشکی ست کنید.

بسیاری از مدل‌های مختلف کفش از جمله کفش‌های آکسفورد و دربی با این ظاهر سازگار هستند. اما انتخاب مورد علاقه من برای شلوار قهوه ای بند راهبان قهوه ای خواهد بود.

برای اکسسوری کردن این ترکیب رنگ، مطمئن شوید که کمربند، جوراب و بند چرمی ساعتتان نیز قهوه ای باشد.

چه زمانی کفش های قهوه ای بپوشیم

کفش‌های قهوه‌ای برای مراسم‌هایی که در نظر گرفته شده‌اند خیلی شیک نباشند، مناسب‌تر هستند. اکثر مراسم عروسی و رویدادهای نیمه رسمی همگی فرصت های عالی برای پوشیدن یک جفت کفش مجلسی قهوه ای براق هستند.

کفش های قهوه ای هرگز برای رویدادهای کراوات مشکی مناسب نیستند . شما می توانید تنها در مراسم های کراوات مشکی کفش های مشکی بپوشید.

تا زمانی که با شلوار یا کت و شلوار شما ست می شوند ، کفش های قهوه ای برای لباس های غیررسمی تجاری یا حتی کژوال هوشمند مناسب هستند . هر چه کفش های قهوه ای شما تیره تر باشد، می توانید آن ها را بپوشید.

اکسسوری هایی که می توانید با کفش های قهوه ای بپوشید

شما تمام کارهای سخت را انجام داده اید تا اطمینان حاصل کنید که کفش های قهوه ای شما با بقیه لباس های شما مطابقت دارند. آفرین، اما کار شما هنوز تمام نشده است.

اکنون وظیفه بعدی این است که مطمئن شوید بقیه چیزهایی که می پوشید متعلق است. درست است؛ شما لوازم جانبی رده بعدی است که شما نیاز به فکر می کنم در مورد.

شما می خواهید ظاهری یکپارچه و کاملاً منطبق ارائه دهید. این بدان معناست که هر جزئیات باید با تمام قسمت های دیگر لباس ما کار کند.

کمربند قهوه ای

این یک قانون پذیرفته شده است که کمربند شما باید همیشه با کفش های شما مطابقت داشته باشد، به خصوص اگر هر دو چرمی باشند.

یک کمربند مشکی با یک جفت کفش قهوه‌ای روشن می‌تواند درگیری فوق‌العاده‌ای باشد. هیچ کدام از این دو قطعه ظاهر مناسبی ندارند، و تمام کمد لباس شما برای آن روز نامرئی خواهد بود.

برای جلوگیری از هرگونه درگیری مهم، کمربند همرنگ و سایه کفش خود را بچسبانید. از آنجایی که کمربند شما احتمالاً بیشترین توجه را در بین لوازم جانبی شما دارد، این همان چیزی است که باید بیشتر به آن توجه کنید.

حالا موضوع را اشتباه نگیریم، اما یک استثنا وجود دارد. اگر کفش لباس قهوه ای خود را بسیار قهوه ای تیره، ممکن است با کمربند سیاه و سفید است.

بسیاری از مردم ممکن است متوجه تفاوت جزئی نشوند زمانی که دو سایه مختلف درست در کنار یکدیگر نیستند.

ساعت لباس چرم قهوه ای

بیشتر ساعت‌های لباس زیر آستین پیراهن شما قرار می‌گیرند، اما در موارد نادری دیده می‌شوند. با این حال، زمانی که دیده می شود، باید سبک صحیح باشد .

به احتمال زیاد هیچ کس به ساعت شما دقیقاً در کنار کفش های مجلسی شما نگاه نخواهد کرد، اما همچنان یک قطع ارتباط وجود دارد. بنابراین هنوز باید ساعت لباس خود را با دقت انتخاب کنید .

مطمئن ترین شرط شما این است که اطمینان حاصل کنید که چرم ساعت شما با چرم دیگری که می پوشید نیز مطابقت دارد .

آویزان

تعلیق ممکن است مانند یک گنجاندن عجیب و غریب در این لیست به نظر برسد. با این حال، اگر از آویزهای دکمه دار استفاده می کنید ، باید به بند دکمه چرمی آن توجه کنید.

از آنجایی که این بخش کوچکی از لباس شماست و به احتمال زیاد زیر کت کت و شلوار شما پنهان شده است، با این لباس کمی آزادی عمل خواهید داشت.

در حالت ایده‌آل، آن قسمت از آویزهای شما همان رنگ قهوه‌ای با کفش‌های مجلسی شما باشد.

با این حال، اگر کفش‌های قهوه‌ای تیره می‌پوشید، ممکن است بتوانید از رنگ مشکی روی آویزهایتان خلاص شوید. فقط مطمئن شوید که تفاوت رنگ خیلی شدید نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *