پست ها

کت و شلوار فیت

کت و شلوار فیت

کت و شلوار مدرن مناسب بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند ظاهری زیبا داشته باشند اما می خواهند هنگام پوشیدن کت و شلوار احساس راحتی کنند.

اما چه چیزی آن را مشخص می کند و آن را از سایرکت و شلوارهای رایج و پذیرفته شده متمایز میکند ؟

کت و شلوار فیت مدرن چیست؟

تناسب مدرن مرجع یک برش مخصوص کت و شلوار است. این ویژگی با تناسب نسبتاً نزدیک به بدنه و سوراخ های بازویی بالاتر از کت و شلوار استاندارد مشخص می شود.

کت و شلوار فیت مدرن چیست

این ساختار همچنان حرکت و راحتی کامل بدن را امکان پذیر می کند. همانند کت و شلوارهای باریک ، کت و شلوار مناسب مدرن یک شبح منظم ، فرم بدن قوی و ظاهر کلی تیز را ارائه می دهد.

به این ترتیب ، در مقایسه با باریک و تناسب کلاسیک ، برای طیف وسیع تری از انواع بدن طراحی شده است.

کت و شلوار مدرن Fit در مقابل Slim Fit

آنچه کت و شلوار باریک را مشخص می کند ، خیاطی است که بیشتر به بدن استفاده کننده اقتباس شده است. آنها ظاهر و ظرافت فوق العاده ای به شما می دهند اما می توانند حرکت بدن شما را کمی محدود کنند (یا حداقل چنین احساسی داشته باشند).

کت و شلوار مدرن Fit در مقابل Slim Fit

آنچه کت های کت و شلوار باریک و مدرن را از هم جدا می کند عمدتا برش روی سینه است. کت و شلوارهای باریک بیشتر به ناحیه قفسه سینه تزئین می شوند ، دارای نقاط شانه ای بالاتر و آستین های مناسب تری هستند.

اگر شلوارهای باریک را با شلوارهای مناسب مدرن مقایسه کنیم ، باریک تر هستند.

کت و شلوار فیت مدرن و کت و شلوار کلاسیک

لباس برش کلاسیک کمی از طریق کاهش دور کمر و قسمت میانی ، اجازه می دهد پوشنده لباس را به حرکت آزادانه تر است.

کت و شلوار فیت مدرن و کت و شلوار کلاسیک

در مقابل ، برش مدرن دارای برشی نزدیک تر در ناحیه قفسه سینه و برشی جزئی در شانه است. آنها تمایل دارند همان حرکت آزاد را مانند برش کلاسیک به دست آورند ، با پیشرفت چشمگیری در خط شبح.

بخوانید:  تحقق تراز تجاری مثبت ۶ میلیارد دلاری در سال/ ماجرای پوشاک ترک با برند ایرانی در روسیه!

شلوار آنها نیز کمی متفاوت است. شلوارهای مناسب مدرن بر روی صندلی برش باریک تری دارند. در نهایت ، کمر در شلوارهای برش کلاسیک کمی بالاتر از مدل مدرن قرار دارد.

شلوار فیت مدرن

باریک شدن اندک در شلوارهای کت و شلوار مدرن ادامه می یابد. برش در جایی بین تناسب باریک و کلاسیک قرار می گیرد.

شلوار فیت مدرن

شلوارهای برش مدرن به اندازه شلوارهای باریک باریک نیستند. اما از آنجا که آنها محکم تر از تناسب کلاسیک هستند ، شما را لاغرتر نشان می دهند.

کت و شلوار را با پیراهن برش مدرن هماهنگ کنید

پیراهن لباس  یک شریک در جرم و جنایت به یک کت و شلوار است. بانی تا کلاید ، رابین به بتمن. بنابراین ، آنها باید کاملاً مطابقت داشته باشند.

نوع کت و شلوار مدرن معمولاً با پیراهن پیراهن مدرن متناسب است. در مقایسه با مدل باریک ، بازوهای بازو را راحت تر و فضای بیشتری را در ناحیه قفسه سینه فراهم می کند.

کت و شلوار را با پیراهن برش مدرن هماهنگ کنید

از سوی دیگر ، این پیراهن کمی باریک تر از پیراهن فیت کلاسیک است و ظاهر شما را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. با این وجود ، هنوز هم راحتی را از نسخه کلاسیک فراهم می کند.

من را اشتباه نگیرید ؛ هنوز هم می توانید پیراهن کلاسیک یا پیراهن باریک بپوشید. در واقع تناسب پیراهن تنها به اندازه بدن شما بستگی دارد. فقط این که کت و شلوار و پیراهن مناسب اغلب با هم ارتباط دارند.

چه کسی می تواند کت و شلوار مدرن بپوشد

کسانی که برش راحت تر و راحت تری را ترجیح می دهند ، اما می خواهند ظاهری تیز داشته باشند ، عاشق برش مناسب و مدرن هستند.

همچنین ، افرادی که برش باریک را بسیار تنگ و محدود کننده می دانند اما کلاسیک خیلی گشاد و سنتی معمولاً برش مدرن را ترجیح می دهند.

در این میان ، کت و شلوارهای مدرن کاملاً این شکاف را پر می کنند و تمایل دارند به راه حل بعدی پذیرفته شده تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *